Реклама

Як Z20LET прижився в Opel Omega BЗаміна X20XEV на Z20LET
#212
Опубликовано 12 Апрель 2019 - 07:24
А назвеш прайс за кастомні розвальні тяги?
1. Плашка М16х1,5 права + Плашка М16х1,5 ліва на промі купив з доставкою 100 грн.
2. Шестигранник нержавійка S=17 був в мене.
3. Токарка " за моё тощее спасибо".
4. Сайлентблоки 250 грн за пару з доставкою.
5. Розточка під сайлентблок 3 29 до 30 " за моё тощее спасибо".
6. Перепресував сам.
7, Накінечник Інсігнія по 331 грн за штуку, пара 662 грн. А можна було купити найдешевші за 148 грн.
8. 100+250+662= 1012 грн.
#215
Опубликовано 12 Апрель 2019 - 11:00
Сьогодні був переможений БК. Поскільки БК і магнітолка від Зафіри, то виникли проблеми з правильністю показів БК а саме пробіг і витрати пального. Ступиця Омеги видає 48 імпульсів за оберт, ступиця Зафіри А Астри ДЖ видає 29 імпульсів за оберт і тому в мене середня швидкість і пройдений шлях був в 1,65 раза більші,а витрати пального відповідно в 1,65 раза менше за реальні. Тому був інтегрований девайс в розрив сигальному дроту швидкості після приборки (бо це ж омега) і перед БК. Він пропускає перші 29 імпульсів інші19 ігнорує і так все зпочатку.
Ось така маленька хрінь, але всерівно приємно.
Изменено: magna, 23 Май 2021 - 21:03
#218
Опубликовано 22 Апрель 2019 - 22:05
Привіт всім небайдужим збоченцям. Давно не писав бо небуло нічого вартого уваги. В мене стояла літня гума GENERAL ALTIMAX COMFORT. Брав нову в 2016 році. На ній машина зривалася в букс навіть на 3-й передачі (при виході турбіни еа буст). Купив собі R 16 Continental ContiPremiumContact5 і прозрів прбуксовує лише на 1-й. Дочого я все це веду? Через 2 тижні використання даної гуми я глянув на муфти... їм повний капець. Розірвало - трималися лише на нитках. Купив нові фебі. Подивлюся скільки відходять.
Нових Febi вистачило менше чим на один рік використання. Причому досить таки ніжного використання. Пробіг на них 12000-14000 км. Сьогодні був інстальований кардан на великих еластичних муфтах. КПП і редуктор залишилися рідні. Переставив флянці на КПП і редукторі під великі еластички.
#222
Опубликовано 04 Июнь 2019 - 10:12
Привіт всім небайдужим збоченцям. Вчора підключив круїзконтроль. Радості було .... Але виявилася халепа - круїзконтроль працює тільки на 2-й і 3-й передачах. На 4-й і 5-й взагалі не активується.
В чому трабл???
Вимикач сцепи підєднав, вимикач гальмів чотирьох контактний підєднав, всі три сигнала на мізки завів, ну і перемикач трьохкнопочний також завів на ЕБУ. Оп-комом перевірив - все активується (гальма 2 датчика, щеплення, і кніпочки "O" "I" "R"). В вкладці двгун круїзконтроль активований.
Можливо я не знаю чогось? Підскажіть якщо хтось щось знає.
#224
Опубликовано 06 Июнь 2019 - 15:58
Привіт всім небайдужим збоченцям. Вчора підключив круїзконтроль. Радості було .... Але виявилася халепа - круїзконтроль працює тільки на 2-й і 3-й передачах. На 4-й і 5-й взагалі не активується.
В чому трабл???
Вимикач сцепи підєднав, вимикач гальмів чотирьох контактний підєднав, всі три сигнала на мізки завів, ну і перемикач трьохкнопочний також завів на ЕБУ. Оп-комом перевірив - все активується (гальма 2 датчика, щеплення, і кніпочки "O" "I" "R"). В вкладці двгун круїзконтроль активований.
Можливо я не знаю чогось? Підскажіть якщо хтось щось знає.
Поменяй свои венцы с 48 зубьев на 29 и жизнь наладится.
Все 4 венца.
#226
Опубликовано 12 Июнь 2019 - 13:12
Привіт всім небайдужим. Круїз контроль переможено. Вже працює.
Що було зроблено:
1. Як я вже писав раніше ЕБУ і спідометр приймають сигнал напряму з ABSа і отримують по 48 імпульсів за оберт колеса, а БК я підключив через ділитель (фільтр) який імітує роботу зафіри - 29 імпульсів пропускає , а "лишні" 19 відфільтровує. Йдуть пакети по 29 імпульсів далі пропуск на 19. Круізконтроль працював на 1-2-3 передачах.
2. Я подав сигнал на ЕБУ не прямо з ABSа, а через той же ділитель. Круізконтроль вмикався і відразу деактивовувався, видно пропуск в 19 імпульсів збивав нормальну роботу.
3. Для круїзконтроля був виведений окремий сигнал з ділителем (іфльтром) на 2. Ігнорувався кожен другий імпульс. На 1-й передачі круїзконтроль непрацює, зате працює на 2-3-4-5. Перевірив в міських умовах від 40 км/год до 110 км/год. Думаю і на вищій швидкості буде працювати.
Висновок з даного досліду такий. Круізконтроль (ЕБУ) контролює не тільки швидкість, але й оберти двигуна. Коли я їхав з швидкістю 100 км/год то ЕБУ бачив швидкість 165 км/год. При підключенні напряму. І тому круізконтроль неактивовувався.
Зараз я також "дурю" ЕБУ. Бо з ділителем на 2 я їду з швидкістю 100 км/год то ЕБУ бачить 82,5 км/год. Але це йому вже не протирічить і мене це задовільняє.
#227
Опубликовано 23 Ноябрь 2019 - 22:12
Привіт всім небайдужим збоченцям. Як всім нам відомо - кожний новий виток тюнінга авта починається з гальм. Тому на olxі була куплена пара 4-х поршневих brembo від BMW 7-серії за смішні гроші. Два тижні на реставрвцію, розробку і виготовлення перехідних кронштейнів і...
DSC_1703.JPG 120,68К
57 раз скачано
Вже все стоїть прокачене і саме головне все це з 16 дюймовими колісними дисками. Диск гальмівний залишився 296 мм.
Изменено: magna, 21 Март 2021 - 10:54
#232
Опубликовано 25 Ноябрь 2019 - 09:48
Хтілось би щоб гарно ставала.
Собі додатково "забабахав" стоппер ГТЦ, армовані шланги перед/зад і вентильовані диски перед/зад + передні перфорація і насічки. Не знаю як у опеля, але у різних виробників можна це змінити ВПГ від "старшого брата" та збільшити (якщо потрібно) діаметр магістралей. Ну і само собою бренди колодок/дисків, це важливо! Тоді от точно гальма будуть ядок!
Поряд з цим не забуваємо про профіль та висоту протектора гуми, жорсткість підвіски, цілісність усіх її елементів та жорсткість кузова)))
п.с. чому немає маркування бемеве на супортах?))
#233
Опубликовано 25 Ноябрь 2019 - 11:25
1. Задні вентильовані на 42 мм оригінал GM.
2. Передні перфорація і фрезеровка (насічки) польські Mikoda -рекомендую. Brembo на омегу таких не випускає.
3.Трмозні колодки перед зад brembo.
4. Старшого брата в омеги немає, хіба що понтіак gti. Але в там розболтовка не 5х110. Отож будь який інший гальмівний диск тягне за собою заміну колісних дисків, а я на єто пойті нє могу. Є ще диск від альфи 165-ї, 308 і 5х110, але вони менші по висоті і тому прийдеться ставити проставки мінімум 15 мм, а я на єто пойті нє хочу. Отож побачимо результат.
5. В моєму селі з армованими шлангами великий напряг.
6. Гума 205х55х16 літо, 215х55х16 зима.
7. Підвіска нормальна.
8. На супортах Brembo "BMW" не наноситься. На моїх спереду було Brembo. Ключове було, бо в процесі еволюції під 16-ті диски прийшлось пожертвувати певною товщиною. Бо літні BORBET на нефрезеровані супорта не ставали. Тому прийшлось їх чуток модифікувати. Але на внутрішній стороні логотип і brembo збереглося.
P.S. Напевно буду продавати свої супорта під 296 диск то вони також з колодками brembo.
Собі додатково "забабахав" стоппер ГТЦ, армовані шланги перед/зад і вентильовані диски перед/зад + передні перфорація і насічки. Не знаю як у опеля, але у різних виробників можна це змінити ВПГ від "старшого брата" та збільшити (якщо потрібно) діаметр магістралей. Ну і само собою бренди колодок/дисків, це важливо! Тоді от точно гальма будуть ядок!
Поряд з цим не забуваємо про профіль та висоту протектора гуми, жорсткість підвіски, цілісність усіх її елементів та жорсткість кузова)))
п.с. чому немає маркування бемеве на супортах?))
Вибачте за невігластво, але що таке " "забабахав" стоппер ГТЦ" ?
#234
Опубликовано 25 Ноябрь 2019 - 12:46
Стоппер ГТЦ це така приблуда, що кріпиться до стакану зі сторони ГТЦ і виконує функцію розпорки для ГТЦ. При здійсненні зусилля на педаль тормоза весь моторний щит "грає", що знижує ефективність гальмування. Стоппер для того, аби цього не відбувалося)
З практики використання можу сказати, що ефективність цього девайсу в звичайних умовах оцінити дуже тяжко, але ефективність гальмування, принаймі, не знижує
#237
Опубликовано 25 Ноябрь 2019 - 21:01
#238
Опубликовано 25 Ноябрь 2019 - 21:39
суппорта, в которых 2 разных диаметра поршней, ставятся так чтобы МАЛЕНЬКИЙ ПОРШЕНЬ БЫЛ ПЕРВЫЙ по ходу движения тормозного диска, -
можно перепроверить по четырехпоршневым суппортам АЗЛК-2140
Последствия неправильной в этом плане установки - перегретые, воняющие колодки и перегретые, поведенные диски.
ТИПА ЕФФЕКТА ЗАКУСЫВАНИЯ получаеться
#239
Опубликовано 25 Ноябрь 2019 - 22:10
Маленький нюанс по этим суппортам... Присмотрись как они стоят на Е38 и у тебя ;) Я когда собирал похожий комплект об этом не думал, а зря! Из-за перестановки вперед у тебя поменялось тормозное усилие на колодке, суппорта, в которых 2 разных диаметра поршней, ставятся так чтобы МАЛЕНЬКИЙ ПОРШЕНЬ БЫЛ ПЕРВЫЙ по ходу движения тормозного диска, - это дает эффект, при котором колодка прижимается равномерно. Последствия неправильной в этом плане установки - перегретые, воняющие колодки и перегретые, поведенные диски.
Так. Все вірно. В мене по ходу обертання гальмівного диска першими стоять поршні 40 мм а потім 44 мм. Я встановив собі лівий супорт бмв на ліву сторону омега. Я поміняв місцями трубку і штуцера для прокачки. А якщо лівий поставити на правий бік то в результаті складної форми ребра жорсткості, його би прийшлося повністю зрізали під 16 колеса, або залишивши переходити на 17. Якось так...
#240
Опубликовано 27 Ноябрь 2019 - 08:25
Вот как раз неправильно сделал, нужно было левый на правую сторону! На авто, где схема установки суппорта - спереди торм. диска (ближе к переднему бамперу) для того, чтобы это реализовать, правый суппорт (02 в конце маркировки BMW) становится левым, а левый (01 маркировка BMW) становится правым, но при этом трубочки и прокачные фитинги меняются местами (они по резьбе М10х1 и М10х1, только под разные ключи, на 10 и на 11) для того, чтобы ФИТИНГИ ДЛЯ ПРОКАЧКИ БЫЛИ ВВЕРХУ
#242
Опубликовано 27 Ноябрь 2019 - 11:19
Вот как раз неправильно сделал, нужно было левый на правую сторону! На авто, где схема установки суппорта - спереди торм. диска (ближе к переднему бамперу) для того, чтобы это реализовать, правый суппорт (02 в конце маркировки BMW) становится левым, а левый (01 маркировка BMW) становится правым, но при этом трубочки и прокачные фитинги меняются местами (они по резьбе М10х1 и М10х1, только под разные ключи, на 10 и на 11) для того, чтобы ФИТИНГИ ДЛЯ ПРОКАЧКИ БЫЛИ ВВЕРХУ
Вітаю. Думаю що в мене все вірно. Якщо я переставлю лівий супорт на праву сторону, то набігання гальмівного диска буде спочатку на поршень більшого діаметра. Бо змінивши сторону установки, супорт розвертається на 180 градусів і поршні змінюють своє положення також на 180 градусів. І якби я переставив лівий супорт на правий бік, то мені непотрібно було б перекручувати штуцера прокачки і мідну трубку яка зєднує порожнини супорта, поскільки супорт прокручується на перед (в бмв ззаду) і ці елементи відповідали би вже природньому-робочому стану.
#245
Опубликовано 02 Декабрь 2019 - 23:24
Сделай фото суппорта крупным планом, а так будем ещё долго гадать правильно или нет
Вот это мой вариант, хорошо видно что суппорт стоит вверх ногами
Вибач. Фото не встиг зробити. Гальма замінив під час перефарбування авта. І коли був останній аккорд, то вже не зміг стриматися щоб швидше виїхати. Але супорта стоять в мене правильно, гальма інформативні плавні але надзвичайно чіткі.
Изменено: magna, 03 Декабрь 2019 - 10:45
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых