Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Як Z20LET прижився в Opel Omega BЗаміна X20XEV на Z20LET


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
394 ответов в теме

#281
magna

magna

    Старожил

    • Сообщений 203
  • Возраст: 49
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 25 Апрель 2020 - 19:27

Колеги. Питання стоїть - яким шляхом робити капіталку а не чи робити чи ні. Її потрібно робити - це однозначно!
А ось яким шляхом піти, як би по хитріше виї...ся, це вже питання основне і тут може бути декілька варіантів, шляхів, концепцій як хто для себе визначить сам.
1. Ремонтні поршні на мій робочий поки двигун LET.
2. Ремонтні поршні LET + шатуни LET + колінвал LET + маслонасос LET, але на моєму старому двигун - блок XEV.
3. Гільзовка будь якого блоку чи LET чи XEV під старі поршні LET.
4. Чи розточка старого блока 1.8 під 2.0 на старих поршнях LET. Десь на просторах інтернету зустрічав такий варіант.
На ОРС форумі зустрічав експертну думку що старі 1.8 а також старі чуми які без балансирів значно міцніші за LET.
  • 0

#282
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24967
  • Возраст: 42
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 25 Апрель 2020 - 20:05

 

я так бачу діагностику...

 

Я також але якщо наприклад хона нет то и ежу понятно что капиталка неизбежна.Замеры то уже тонкости для определения ремонтных размеров.Смысл например это делать если прикинуть...к носу понять что это не дешевое удовольствие и погнать авто на базар-аргумент?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#283
Carbur

Carbur

    Авторитет

    • Сообщений 2626
  • Имя:Carbur
  • Авто:Bentley Arnage
  •  
  • Регистрация: 10.08.2009

Опубликовано 25 Апрель 2020 - 20:09

Есть еще один вариант: поставить 3.2.))
  • 0

#284
27REGION

27REGION

    Бандерівець

    • Сообщений 10400
  • Возраст: 48
  • Имя:Руслан
  • Город:Севастополь - це Україна! Київська обл.
  • Авто:ООА
  •  
  • Регистрация: 31.05.2008

Опубликовано 25 Апрель 2020 - 20:14

3. Гільзовка будь якого блоку чи LET чи XEV під старі поршні LET.

 

для цього необхідно,як мінімум, перевірити - чи не має зносу в канавках поршньових кілець. маю думку, що поршня - в утіль...



Есть еще один вариант: поставить 3.2.))

або цілком альфа-ромео джулія квадрафорте))


Изменено: 27REGION, 25 Апрель 2020 - 20:15

  • 0

#285
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 25 Апрель 2020 - 20:16

хон можно глянуть
И шо?

А ось яким шляхом піти
Дефектовка,

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#286
Carbur

Carbur

    Авторитет

    • Сообщений 2626
  • Имя:Carbur
  • Авто:Bentley Arnage
  •  
  • Регистрация: 10.08.2009

Опубликовано 25 Апрель 2020 - 20:39

бо цілком альфа-ромео джулія квадрафорте))

та не, 3.2 с есп и тп без колхоза поставил и забыл
  • 0

#287
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24967
  • Возраст: 42
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 25 Апрель 2020 - 20:44

И шо?

 

 

И все



 

Дефектовка,

 

 

 

Разобрал-хлам-денег нет на капиталку нормальную-встал-Дальше что?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#288
magna

magna

    Старожил

    • Сообщений 203
  • Возраст: 49
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 09:15

Есть еще один вариант: поставить 3.2.))


Однозначно ні. Не люблю опелівські V6. І немає різниці який об'єм. 2.5 - 3.2.

[quote name="Carbur" post="1075357095" timestamp="1587838176"]Есть еще один вариант: поставить 3.2.))[/quote]
Однозначно ні. Не люблю опелівські V6. І немає різниці який об'єм. 2.5 - 3.2.[quote name="27REGION" post="1075357096" timestamp="1587838482"]для цього необхідно,як мінімум, перевірити - чи не має зносу в канавках поршньових кілець. маю думку, що поршня - в утіль...

Не володію інформацією, як сильно впливає зазору в поршневая канавках під кільця. Просвітіть мене будь ласка.
  • 0

#289
NYMPH

NYMPH

    НЕавторитет

    • Сообщений 5734
  • Возраст: 36
  • Имя:Рома
  • Город:Чернигов
  • Авто:Mercedes-Benz
    w211 e220 avangarde
  •  
  • Регистрация: 11.02.2009

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 10:25

Есть еще один вариант: поставить 3.2.))

оно никуда не едет смысл...


  • 0

#290
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 10:43

NYMPH, он едет. Если исправен. Исправные в этой стране практически не встречаются.


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#291
27REGION

27REGION

    Бандерівець

    • Сообщений 10400
  • Возраст: 48
  • Имя:Руслан
  • Город:Севастополь - це Україна! Київська обл.
  • Авто:ООА
  •  
  • Регистрация: 31.05.2008

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 11:05

Не володію інформацією, як сильно впливає зазору в поршневая канавках під кільця. Просвітіть мене будь ласка.

 

найди час - почитай АЭ Хрулева "Ремонт двигателей зарубежных автомобилей" https://www.chipmake...les/file/10114/

 

тут можна онлайн http://static.e92.ru...БЕЖНЫХ АВТО.pdf

про зазори кілець стор. 50 абзац 6,8

 

якщо коротко - впливає на компресію та витрату масла..


Изменено: 27REGION, 26 Апрель 2020 - 11:26

  • 0

#292
NYMPH

NYMPH

    НЕавторитет

    • Сообщений 5734
  • Возраст: 36
  • Имя:Рома
  • Город:Чернигов
  • Авто:Mercedes-Benz
    w211 e220 avangarde
  •  
  • Регистрация: 11.02.2009

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 12:02

NYMPH, он едет. Если исправен. Исправные в этой стране практически не встречаются.

он тянет,но не едет...какие у него цифры разгона на той же вектре...?


  • 0

#293
luav

luav

    Авторитет

    • Сообщений 5920
  • Имя:.......
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Omega B 3.0 V6 1998
  •  
  • Регистрация: 05.01.2008

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 12:27

NYMPH, он едет. Если исправен. Исправные в этой стране практически не встречаются.

 

Залежить відносно чого їде.орієнтовно 8.5 плюс-мінус

якщо взяти споживання палива,то змісту особливого немає))
 



он тянет,но не едет...какие у него цифры разгона на той же вектре...?

 

Їде просто в кожного поняття своє


  • 0

#294
Carbur

Carbur

    Авторитет

    • Сообщений 2626
  • Имя:Carbur
  • Авто:Bentley Arnage
  •  
  • Регистрация: 10.08.2009

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 12:28

оно никуда не едет смысл...

Если шо в нем момента и мощности больше чем в з20лет...
  • 0

#295
NYMPH

NYMPH

    НЕавторитет

    • Сообщений 5734
  • Возраст: 36
  • Имя:Рома
  • Город:Чернигов
  • Авто:Mercedes-Benz
    w211 e220 avangarde
  •  
  • Регистрация: 11.02.2009

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 12:33

Если шо в нем момента и мощности больше чем в з20лет...

потенциал в тюнинге ?


  • 0

#296
27REGION

27REGION

    Бандерівець

    • Сообщений 10400
  • Возраст: 48
  • Имя:Руслан
  • Город:Севастополь - це Україна! Київська обл.
  • Авто:ООА
  •  
  • Регистрация: 31.05.2008

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 12:37

хлоці, ТС відкрив гарну і цікаву тему.

давайте не будемо її засирати!


  • 0

#297
luav

luav

    Авторитет

    • Сообщений 5920
  • Имя:.......
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Omega B 3.0 V6 1998
  •  
  • Регистрация: 05.01.2008

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 12:45

потенциал в тюнинге ?

 

Ніякий))


  • 0

#298
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 13:36

luav,  имеешь 3,2?


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#299
luav

luav

    Авторитет

    • Сообщений 5920
  • Имя:.......
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Omega B 3.0 V6 1998
  •  
  • Регистрация: 05.01.2008

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 13:47

luav,  имеешь 3,2?

В мене 3.0


  • 0

#300
Carbur

Carbur

    Авторитет

    • Сообщений 2626
  • Имя:Carbur
  • Авто:Bentley Arnage
  •  
  • Регистрация: 10.08.2009

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 15:26

потенциал в тюнинге ?

ему не нужен тюнинг. Особенно в 2т кузове омеги.
  • 0

#301
magna

magna

    Старожил

    • Сообщений 203
  • Возраст: 49
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 26 Апрель 2020 - 15:38

О дякую за таке щільне обговорення.
Хочу поставити остаточну крапку про V6 - для мене і це тільки моя думка, ці мотори занадто архаїчні, вони не дають Мені можливості для творчості, вони потужні і тяговиті в міру свого об'єму і не більше. Їхній тюнінг досить затратний, але він має низький ККД. Я говорю про те що я можу витворити в своєму гаражі. А встановлення компресора чи турбіни це вже вимагає підключення інших людей, причому в інших регіонах нашої неньки. Свій чотирициліндровий LET я особисто сам за допомогою ноута заливши EDS Stage1 перетворив в набагато цікавіший екземпляр. А після капремонту, після врізаня маслофорсунок в мене відкривається досить широке поле експерементів. Від простої заливки EDS Stage2, до заміни ДМРВ, форсунок, дроселя і бензонасоса. А я мовчу ще про безупинний свербіж твінскрольної IHI VF38. Я так її хочу...
Отже про V6 більше немає потреби говорити.
  • 0

#302
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 27 Апрель 2020 - 07:54

хлоці, ТС відкрив гарну і цікаву тему.
давайте не будемо її засирати!

Не тільки відкрив, а й вдало реалізував. Що у наш час як явище майже вимерло.
  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#303
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 12320
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 27 Апрель 2020 - 10:15

magna, купи для цього двигуна якийсь кузов трохи легший, Астру наприклад. По відчуттях зразу на Stage3 перестрибнеш)


  • 0

#304
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 27 Апрель 2020 - 13:10

magna,  cколько мощности в перспективе?


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#305
magna

magna

    Старожил

    • Сообщений 203
  • Возраст: 49
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 28 Апрель 2020 - 07:02

magna, купи для цього двигуна якийсь кузов трохи легший, Астру наприклад. По відчуттях зразу на Stage3 перестрибнеш)


Задній привід це принципово.

magna,  cколько мощности в перспективе?

Це перший раз коли на конкретне питання я не можу дати конкретну відповідь. Скажу лише одне- потужності багато не буває. Я проведу приклад себе.
1. Жигуль 64 К.с.
2. Жигуль 72 К.с.
3. Жигуль 90 К.с.
4. Жигуль 108 К.с.
5. Омега 136 К.с.
6. Омега 194 К.с.
7. Омега 236 К.с.
І кожен раз після збільшення потужності було - все - це те що мені потрібно, але проходив час, причому невеликий, півроку, і знову поставило питання про збільшення.
  • 0

#306
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 28 Апрель 2020 - 09:02

кожен раз після збільшення потужності було - все - це те що мені потрібно, але проходив час, причому невеликий, півроку, і знову поставило питання про збільшення.

Звичайне бажання новизни та руху вперед за новими емоціями.
Еволюція...
  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#307
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4269
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 28 Апрель 2020 - 09:13

"... Все менше рук що вміють сіять хліб, все більше рук що пхають все у пельку..." Л. Костенко.

+1000000

Задній привід це принципово.

Це перший раз коли на конкретне питання я не можу дати конкретну відповідь. Скажу лише одне- потужності багато не буває. Я проведу приклад себе.
1. Жигуль 64 К.с.
2. Жигуль 72 К.с.
3. Жигуль 90 К.с.
4. Жигуль 108 К.с.
5. Омега 136 К.с.
6. Омега 194 К.с.
7. Омега 236 К.с.
І кожен раз після збільшення потужності було - все - це те що мені потрібно, але проходив час, причому невеликий, півроку, і знову поставило питання про збільшення.

Согласен, к мощности привыкаешь, ее никогда много не бывает))
  • 0

 
:hi: 
 
 


#308
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 28 Апрель 2020 - 10:53

7. Омега 236 К.с.

Запаса прочности на сколько хватит?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#309
magna

magna

    Старожил

    • Сообщений 203
  • Возраст: 49
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 28 Апрель 2020 - 19:53

Запаса прочности на сколько хватит?


Вріжу маслофорсунки, можливо болти штанів і ГБЦ кращі замовлю, тоді залізо витримає 300-350. Це все виключно моє припущення. Якщо помиляюся то поправте.
  • 0

#310
27REGION

27REGION

    Бандерівець

    • Сообщений 10400
  • Возраст: 48
  • Имя:Руслан
  • Город:Севастополь - це Україна! Київська обл.
  • Авто:ООА
  •  
  • Регистрация: 31.05.2008

Опубликовано 28 Апрель 2020 - 22:11

4. Жигуль 108 К.с.

 

це що? якийсь 21126?


  • 0

#311
magna

magna

    Старожил

    • Сообщений 203
  • Возраст: 49
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 29 Апрель 2020 - 07:26

це що? якийсь 21126?


Ні це був ВАЗ 2106 1984 р.в. з об'ємом 1.3 літра. В останній версії цей мотор був розкачаний до 1,7 літра, встановлений інжектор, РВ з широкою базою і набагато більшим підйомом, і все це було відкатано на інженерному январю онлайн. І в фінальній стадії він видавав 108 к.с. при 7200 об.хв.
  • 0

#312
ne_mi

ne_mi

    Старожил

    • Сообщений 296
  • Имя:Михаил
  • Город:Киев
  • Авто:ООА C20NE мех.
  •  
  • Регистрация: 18.02.2011

Опубликовано 29 Апрель 2020 - 07:55

Могу ошибаться, но мне запомнилось что блок 1,3 был самым неважным по качеству для расточки. На своих жигулях я только один раз видел как стрелка спидометра прошла круг, но у меня 4-х ступка.


  • 0

#313
magna

magna

    Старожил

    • Сообщений 203
  • Возраст: 49
  • Имя:Vitaliy
  • Город:Остання столиця УНР
  • Авто:Opel Omega B Z20LET
  •  
  • Регистрация: 06.05.2017

Опубликовано 29 Апрель 2020 - 10:46

Почне о з того що ВАЗ і так був нормальним до середини 80-х. А далі повний ступор. 1.3 легко точився з 79 на 82. Проблема була ось в чому: просто розточити на 82 це об'єм 1.4 а щоб отримати 1.7 потрібно ще замінити КВ. 1.2 і 1.3 це низькі блоки, а 1.5 і 1.6 вищі на 7 мм і в них хід колінвал 80 проти 66. Поставивши КВ з ходом 80 на низькому блоці в нас поршень на 7 мм волі за вище площини блока. Є два варіанти виходу з цієї ситуації.
1. Встановлення коротшого шатуна на 7 мм. Такі виготовлялися в Луганську, я спочатку пішов таким самим шляхом. Але за рахунок коротшого шатуна момент в 90 і 270 градусах повороту колінвала значно зростає, а по скільки ми використовуємо поршні 2110, а в них юбка коротша то їх якби викривляє в цих кутах. Мотор стає "тракторним". І за рахунок цього циліндри в середині роздуває - вони стають бочкою. Я викинув такий блок в брухт.
2. Шатуни залишаються стандартні, а ставляться поршні зменшеної висоти на 7 мм. Такі виготовлялися фірма ТРТ Харків. То цей варіант безпроблемний.
Щось я відійшов від теми. Вибачте нестримався.
  • 0

#314
27REGION

27REGION

    Бандерівець

    • Сообщений 10400
  • Возраст: 48
  • Имя:Руслан
  • Город:Севастополь - це Україна! Київська обл.
  • Авто:ООА
  •  
  • Регистрация: 31.05.2008

Опубликовано 29 Апрель 2020 - 17:16

це був ВАЗ 2106
21063 :ad_new:

він видавав 108 к.с

до Хондівського в16 длеченько, але - гарний результат :ukr:



Щось я відійшов від теми. Вибачте нестримався.

дякую за відповідь :hi:  :ukr:


  • 0

#315
ne_mi

ne_mi

    Старожил

    • Сообщений 296
  • Имя:Михаил
  • Город:Киев
  • Авто:ООА C20NE мех.
  •  
  • Регистрация: 18.02.2011

Опубликовано 29 Апрель 2020 - 17:51

Просто в Жигулях за счёт ЦПГ ты достиг 50% прироста, а здесь что-то пошло не так.
  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых