Реклама

Як Z20LET прижився в Opel Omega BЗаміна X20XEV на Z20LET
#281
Опубликовано 25 Апрель 2020 - 19:27
А ось яким шляхом піти, як би по хитріше виї...ся, це вже питання основне і тут може бути декілька варіантів, шляхів, концепцій як хто для себе визначить сам.
1. Ремонтні поршні на мій робочий поки двигун LET.
2. Ремонтні поршні LET + шатуни LET + колінвал LET + маслонасос LET, але на моєму старому двигун - блок XEV.
3. Гільзовка будь якого блоку чи LET чи XEV під старі поршні LET.
4. Чи розточка старого блока 1.8 під 2.0 на старих поршнях LET. Десь на просторах інтернету зустрічав такий варіант.
На ОРС форумі зустрічав експертну думку що старі 1.8 а також старі чуми які без балансирів значно міцніші за LET.
#282
Опубликовано 25 Апрель 2020 - 20:05
я так бачу діагностику...
Я також але якщо наприклад хона нет то и ежу понятно что капиталка неизбежна.Замеры то уже тонкости для определения ремонтных размеров.Смысл например это делать если прикинуть...к носу понять что это не дешевое удовольствие и погнать авто на базар-аргумент?
#284
Опубликовано 25 Апрель 2020 - 20:14
3. Гільзовка будь якого блоку чи LET чи XEV під старі поршні LET.
для цього необхідно,як мінімум, перевірити - чи не має зносу в канавках поршньових кілець. маю думку, що поршня - в утіль...
Есть еще один вариант: поставить 3.2.))
або цілком альфа-ромео джулія квадрафорте))
Изменено: 27REGION, 25 Апрель 2020 - 20:15
#288
Опубликовано 26 Апрель 2020 - 09:15
Есть еще один вариант: поставить 3.2.))
Однозначно ні. Не люблю опелівські V6. І немає різниці який об'єм. 2.5 - 3.2.
[quote name="Carbur" post="1075357095" timestamp="1587838176"]Есть еще один вариант: поставить 3.2.))[/quote]
Однозначно ні. Не люблю опелівські V6. І немає різниці який об'єм. 2.5 - 3.2.[quote name="27REGION" post="1075357096" timestamp="1587838482"]для цього необхідно,як мінімум, перевірити - чи не має зносу в канавках поршньових кілець. маю думку, що поршня - в утіль...
Не володію інформацією, як сильно впливає зазору в поршневая канавках під кільця. Просвітіть мене будь ласка.
#291
Опубликовано 26 Апрель 2020 - 11:05
Не володію інформацією, як сильно впливає зазору в поршневая канавках під кільця. Просвітіть мене будь ласка.
найди час - почитай АЭ Хрулева "Ремонт двигателей зарубежных автомобилей" https://www.chipmake...les/file/10114/
тут можна онлайн http://static.e92.ru...БЕЖНЫХ АВТО.pdf
про зазори кілець стор. 50 абзац 6,8
якщо коротко - впливає на компресію та витрату масла..
Изменено: 27REGION, 26 Апрель 2020 - 11:26
#293
Опубликовано 26 Апрель 2020 - 12:27
NYMPH, он едет. Если исправен. Исправные в этой стране практически не встречаются.
Залежить відносно чого їде.орієнтовно 8.5 плюс-мінус
якщо взяти споживання палива,то змісту особливого немає))
он тянет,но не едет...какие у него цифры разгона на той же вектре...?
Їде просто в кожного поняття своє
#301
Опубликовано 26 Апрель 2020 - 15:38
Хочу поставити остаточну крапку про V6 - для мене і це тільки моя думка, ці мотори занадто архаїчні, вони не дають Мені можливості для творчості, вони потужні і тяговиті в міру свого об'єму і не більше. Їхній тюнінг досить затратний, але він має низький ККД. Я говорю про те що я можу витворити в своєму гаражі. А встановлення компресора чи турбіни це вже вимагає підключення інших людей, причому в інших регіонах нашої неньки. Свій чотирициліндровий LET я особисто сам за допомогою ноута заливши EDS Stage1 перетворив в набагато цікавіший екземпляр. А після капремонту, після врізаня маслофорсунок в мене відкривається досить широке поле експерементів. Від простої заливки EDS Stage2, до заміни ДМРВ, форсунок, дроселя і бензонасоса. А я мовчу ще про безупинний свербіж твінскрольної IHI VF38. Я так її хочу...
Отже про V6 більше немає потреби говорити.
#302
Опубликовано 27 Апрель 2020 - 07:54
Не тільки відкрив, а й вдало реалізував. Що у наш час як явище майже вимерло.хлоці, ТС відкрив гарну і цікаву тему.
давайте не будемо її засирати!
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#305
Опубликовано 28 Апрель 2020 - 07:02
magna, купи для цього двигуна якийсь кузов трохи легший, Астру наприклад. По відчуттях зразу на Stage3 перестрибнеш)
Задній привід це принципово.
Це перший раз коли на конкретне питання я не можу дати конкретну відповідь. Скажу лише одне- потужності багато не буває. Я проведу приклад себе.magna, cколько мощности в перспективе?
1. Жигуль 64 К.с.
2. Жигуль 72 К.с.
3. Жигуль 90 К.с.
4. Жигуль 108 К.с.
5. Омега 136 К.с.
6. Омега 194 К.с.
7. Омега 236 К.с.
І кожен раз після збільшення потужності було - все - це те що мені потрібно, але проходив час, причому невеликий, півроку, і знову поставило питання про збільшення.
#306
Опубликовано 28 Апрель 2020 - 09:02
Звичайне бажання новизни та руху вперед за новими емоціями.кожен раз після збільшення потужності було - все - це те що мені потрібно, але проходив час, причому невеликий, півроку, і знову поставило питання про збільшення.
Еволюція...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#307
Опубликовано 28 Апрель 2020 - 09:13
+1000000"... Все менше рук що вміють сіять хліб, все більше рук що пхають все у пельку..." Л. Костенко.
Согласен, к мощности привыкаешь, ее никогда много не бывает))Задній привід це принципово.
Це перший раз коли на конкретне питання я не можу дати конкретну відповідь. Скажу лише одне- потужності багато не буває. Я проведу приклад себе.
1. Жигуль 64 К.с.
2. Жигуль 72 К.с.
3. Жигуль 90 К.с.
4. Жигуль 108 К.с.
5. Омега 136 К.с.
6. Омега 194 К.с.
7. Омега 236 К.с.
І кожен раз після збільшення потужності було - все - це те що мені потрібно, але проходив час, причому невеликий, півроку, і знову поставило питання про збільшення.
#311
Опубликовано 29 Апрель 2020 - 07:26
це що? якийсь 21126?
Ні це був ВАЗ 2106 1984 р.в. з об'ємом 1.3 літра. В останній версії цей мотор був розкачаний до 1,7 літра, встановлений інжектор, РВ з широкою базою і набагато більшим підйомом, і все це було відкатано на інженерному январю онлайн. І в фінальній стадії він видавав 108 к.с. при 7200 об.хв.
#313
Опубликовано 29 Апрель 2020 - 10:46
1. Встановлення коротшого шатуна на 7 мм. Такі виготовлялися в Луганську, я спочатку пішов таким самим шляхом. Але за рахунок коротшого шатуна момент в 90 і 270 градусах повороту колінвала значно зростає, а по скільки ми використовуємо поршні 2110, а в них юбка коротша то їх якби викривляє в цих кутах. Мотор стає "тракторним". І за рахунок цього циліндри в середині роздуває - вони стають бочкою. Я викинув такий блок в брухт.
2. Шатуни залишаються стандартні, а ставляться поршні зменшеної висоти на 7 мм. Такі виготовлялися фірма ТРТ Харків. То цей варіант безпроблемний.
Щось я відійшов від теми. Вибачте нестримався.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых