Реклама

Як Z20LET прижився в Opel Omega BЗаміна X20XEV на Z20LET
#316
Опубликовано 29 Апрель 2020 - 17:56
І остання ремарка про жужика, перед інжектором був проміжний варіант з чотирма мотоциклетними кейхінами. Прикольно їхала, але звук це був секс. На вулиці люди оглядувались. Але інжектор найкраще.
#317
Опубликовано 29 Апрель 2020 - 21:21
Я навіть уявити не можу щоб стандартний жигуль розігнати до такої швидкості.
їздала по Севастополю копійка білого кольору, тонування, гарні диски. якось обігнала мене на "президенській" обїздній, за декілька секунд уйшла в точку. по тій дорозі менше 140 я не їздив...
Изменено: 27REGION, 29 Апрель 2020 - 21:23
#321
Опубликовано 01 Май 2020 - 11:49
Розбираю XEV, його дефектую, замовляю поршні, розточую, врізаю маслофорсунки і збираю його з LET головою, шатунами, колінвалом і маслонасосом. Але буде це не швидко.
І в мене також чуда не вийшло.
#324
Опубликовано 01 Май 2020 - 12:53
У хев головы валы с большим подъемом. Собери просто хев с поршнями от лет.Розбираю XEV, його дефектую, замовляю поршні, розточую, врізаю маслофорсунки і збираю його з LET головою, шатунами, колінвалом і маслонасосом. Але буде це не швидко.
І в мене також чуда не вийшло.
Изменено: Carbur, 01 Май 2020 - 12:53
#328
Опубликовано 01 Май 2020 - 22:24
Незнаю чи дозволяється викладати посилання на інші ресурси тому скину а особисті повідомлення. Кондуктор під маслофорсунки буду робити сам і це буде витвір мистецтва.
викладай тут
було б цікаво подивитись на маслофорси в ЛЕТі.
Изменено: 27REGION, 01 Май 2020 - 22:26
#329
Опубликовано 01 Май 2020 - 22:51
#331
Опубликовано 02 Май 2020 - 17:05
Мені більш зрозуміло ось тут.
https://www.drive2.ru/l/8886994/
Доречі питання до київлян, чи комусь відома ось ця автівка https://auto.ria.com...a_26847320.html
Мій товариш зацікавився нею, після того як покатався на моїй. Можливо її власник є на нашому форумі? Наперед дякую за інфу.
#332
Опубликовано 02 Май 2020 - 17:53
більш зрозуміло ось тут. https://www.drive2.ru/l/8886994/
а чому не зробити як "по заводу"? врізатися в масляний канал.
і ще. маю зауваження до автора на Драйві.
вважаю не гарною ідею зєднувати отвір каналу подачі масла на корінну шийку з отвіром форсункм в опорі валу. по 1 - це трохи прослабить натяг тримання вкладиша (вкладиші тримаються сугубо за рахунок натягу. замки лише для позіціювання вкладиша). по 2 - тиск масла буде ззовні вкладиша знову таки послаблювати натяг вкладиша. канавку треба робити в самому вкладиші (трохи розширити існуючу).
Изменено: 27REGION, 03 Май 2020 - 06:18
#338
Опубликовано 07 Май 2020 - 18:30
magna, куди подівся? розібрав мотора?
тут, кримські хлопчаки, підслухали наші дискусії та виклали пару відосів. подивись - думаю буде пізнавально.
п.с. мабудь я був не правий на рахунок проточки масляного каналу в корпусі корінногого підшипника - таки виробника так роблять. ще раз переконуюсь: вік живи - вік учись))
#339
Опубликовано 07 Май 2020 - 19:20
Друже. Дуже дякую тобі за це відео. Повчально, але занадто академічно, наче на лекції з трибології. Я сам інженер триботехнік, простими словами наука про терття, і як його зменшити саме технологічними рідинами. Чесно кажучи науковці можуть приводити масу логічних і не протирічних аргументів, але є неспростовний факт - маслофорсунки продовжують життя будь-яким двигунам, але при цьому дійсно буде більший розхід мастила і з цим потрібно змиритися. Багато спорів куди має прискати мастило на впускні чи випускні клапана. Але в будь якому випадку потрібно прискати і це буде краще. Простий приклад тойотовські джейзети рядна шістка. Невбиваємий двигун і маслофорсунки стоять як на атомосферних так і на турбодвигунах.
А в мене трішки застой. Робимо товаришу 1.8 ANB аудяшний - трохи рахітний порівняно з LET. Вже замовили на 21000 грн цяцьок і це ще не кінець. Тож свій буду розбирати піздніше, але буду розбирати точняк. Тільки буде яккась інфа відразу відпишусь.
Доречі по ауді двигуну, вскрили, вже соять ремонтні поршні + 0.5. Циліндри класні 81.54 еліпс близько 0.01-0.02. Хон чіткий. А ось поршні від 80.94 до 81.2 при номінальному розміру 81.45. Отаке.
#344
Опубликовано 18 Май 2020 - 17:10
Сьогодні вскрив свій рідний XEW. Є декілька моментів і я би дуже хотів почути всі Ваші думки. Отже:
1. Поршні чистісенькі. Всі кільця рухаються вільно, нагару чи закоксованості немає взагалі. Маслозємні наборні, також чистісенькі. На поршнях написано 85,97. Поміряв в середньому 85,4.
2. Циліндри мають ступєньку вверху, але хон досить чіткий. Беру нутромір, проміряю в двох площинах і в чотирьох перерізах (на різній глибині) і отримую від 86,02 до 86.04. В місці ступєньки 85.7 отже нагар.
Отож які мають бути мої наступні кроки?
1. Купити поршні 86,5 і точити блок в ремонтний розмір.
2. Купити поршні 86.0 і запхати в даний блок без розточки. Можливо тільки
поновити хон.
Ще є варіант що я не дуже гарно проміряв. Тому відчищу блок і відвезу розточніку хай він проміряє і дасть своє заключення. Хоча що там такого важкого міряти? Але трохи дивно що машина з 1995, це її рідний двигун, і такі гарні результати. Не хочу сам себе наєбати.
Тому шановні одноклубники прошу допомогти в пошуку істини.
#345
Опубликовано 18 Май 2020 - 18:47
На поршнях написано 85,97. Поміряв в середньому 85,4.
багато. поршя - в утіль.
проміряю в двох площинах і в чотирьох перерізах (на різній глибині) і отримую від 86,02 до 86.04.
дві сотки наче і норм.
міряв в площині перпендикулярній осі колінвалу, в трьох точках- верх, низ, середина?
відчищу блок і відвезу розточніку хай він проміряє і дасть своє заключення.
можна і так
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых