Фото суппортов ничто, по сравнению с фото самой машинки
Реклама

Як Z20LET прижився в Opel Omega BЗаміна X20XEV на Z20LET
#248
Опубликовано 03 Декабрь 2019 - 19:19
10 вересня моя омега заїхала в мій гараж і виїхала лише 29 листопада. За цей час вона була підготовлена і перефарбована, якщо це покриття можна назвати фарбою. Весь процес був поділений на декілька етапів.
1. Розборка. Це робив я сам нічого не фоткав бо в цій справі нічого цікавого небуло.
2 етап. Зачистка всіх рижиків, вирізання пошкоджених і вварювання нових елементів. Теж нічого цікавого. Стандартно замінено арки на задніх дверках і на лівій задній замінений нижній зовнішній кант. Хто в темі той розуміє.Підварені стики стійок лобового - потріскались.
А також в лівому задньому крилі була замінена ніша кріплення пластмасової направляйки бампера.
І ВСЕ. БІЛЬШЕ НІЧОГО В ОМЕЗІ 1995 року випуску.
Лобове було зняте і під ним все чистесенько.
Изменено: magna, 23 Май 2021 - 21:07
#250
Опубликовано 03 Декабрь 2019 - 20:05
Любо дорого смотреть)
Быстро сказка сказывается да долго дело делается...
4 етап. Підготовка і фарбування внутрішніх частин дверей, капота, ляди багажника, та внутрішні частини кузова прилягання раніше зазначених частин.
Изменено: magna, 23 Май 2021 - 21:09
#251
Опубликовано 03 Декабрь 2019 - 20:38
5 етап. Підготовка та фарбування кузова ззовні.
DSC_1671.JPG 85,84К
33 раз скачано
DSC_1672.JPG 100,15К
29 раз скачано
DSC_1673.JPG 98,1К
26 раз скачано
DSC_1674.JPG 93,37К
25 раз скачано
DSC_1676.JPG 94,25К
25 раз скачано
DSC_1677.JPG 108,73К
23 раз скачано
DSC_1678.JPG 103,78К
27 раз скачано
DSC_1679.JPG 93,03К
27 раз скачано
DSC_1680.JPG 87,64К
28 раз скачано
DSC_1683.JPG 131,49К
28 раз скачано
DSC_1684.JPG 125,03К
25 раз скачано
DSC_1685.JPG 125,52К
26 раз скачано
DSC_1686.JPG 125,8К
27 раз скачано
DSC_1687.JPG 103,17К
31 раз скачано
DSC_1688.JPG 89,07К
28 раз скачано
DSC_1689.JPG 114,29К
28 раз скачано
DSC_1690.JPG 126,74К
27 раз скачано
DSC_1691.JPG 119,96К
30 раз скачано
DSC_1692.JPG 123,65К
28 раз скачано
DSC_1693.JPG 121,18К
28 раз скачано
DSC_1695.JPG 132,34К
29 раз скачано
DSC_1696.JPG 266,02К
31 раз скачано
DSC_1697.JPG 230,25К
29 раз скачано
DSC_1698.JPG 155,25К
65 раз скачано
А це вже те що вийшло після 6 етапу зборки
DSC_1713.JPG 165,06К
61 раз скачано
#254
Опубликовано 04 Декабрь 2019 - 07:54
Омего жипп
Респектище такому власнику за його ставлення до авто!
А чому вибір зробили на користь раптора а не банки звичайної фарби?
п.с. хоч і про смаки не сперечаються, та вставлю свої п'ять коп) Особисто для мене чорні диски на авто це як брудне взуття у мужика - ну не альо і всьо тут) До того ж світлий колір візуально збільшує розмір, отже при правильному відтінку свої 16-ки можуть мати вигляд як 22 на ескалейді
#255
Опубликовано 04 Декабрь 2019 - 09:40
Респектище такому власнику за його ставлення до авто!
Категорично приєднаюсь.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#257
Опубликовано 04 Декабрь 2019 - 11:07
Дякую за добрі слова, дуже дякую. Хоча навпаки очікував що будуть хаїти за раптор.
Чому раптор а не класнична омегівська фарба:
1. Саме головне я робив її САМ. А під металік я б її не вивів.
2. Я рибалка і часто їжджу кущами, тому на мою думку раптор буде краще.
3. Літні диски Borbet залишилися оригінальні сріблястий металік. А на зиму попалися диски в печальному стані, а поскільки шпакля є, раптор є, то і були пофарбовані в той самий колір.
Якось так.
Помию і пофотографую більше.
#259
Опубликовано 04 Декабрь 2019 - 11:32
Якщо мова йде про автивний відпочинок, чого про проЄкт на повному приводі не подумати?)
Або хоча б у каравані...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#260
Опубликовано 04 Декабрь 2019 - 11:34
Я поціновувач виключно седанів. А на повному приводі їх не багато і вони дуже дорогі. То хіба розглядати якусь ниву, або інше одоробало. Дружина моя не зрозуміє і виселе мене в гараж. А якщо не виселе то прийдеться колосок теребити вручну. Тож обмежемось омего-джипом.
#263
Опубликовано 22 Апрель 2020 - 16:08
Христос Воскрес!
Привіт всім небайдужим збоченцям. Прийшов цей гадський короновірус і що він падло з людями робит?. А от що - поїхав в гараж і поміряв компресію бо почала чуток піддимлювати і масельце підїдати. На гарячу, з викрученими свічками, з повністю відкритим дроселем:
1 Ц. 10 бар набігли за 3 секунди.
2 Ц. 10 бар набігли за 1.5 секунди.
3 Ц. 10 бар набігли за 1.5 секунди.
4 Ц. 10 бар набігли за 1.5 секунди.
Чи розстроїв мене цей результат? Так я невдоволений хоча машина їде досить непогано ( в мене EDS Stage1).
Хочу почути максимальну кількість думок, порад, можна навіть вангувати.
Поперше, якого хєра в першому циліндрі так довго набігав тиск.
Подруге, напевно знову злетіли сальники клапанів, блін як вони мене вже дістали.
З другою проблемою думаю справлюся за допомогою сальників від французів пежо-сітроєн. Вони з металевою інтегрованою шайбою і притискаються пружиною - фіг вони вже кудись дінуться.
А ось з компресією вже не так просто. Є декілька варінтів:
1. Нові ремонтні поршні. Просто але дорого. Комплект малєшних приблизно 10000 грн. Плюс розточка, хонінговка, прокладки ще десь 5000 грн мінімум і виходить 15000 грн і пару тижнів без машини.
2. Все це саме але на старому блоці XEV. Тіж кошти, але без машини 2-4 дні.
3. Гільзанути старий блок XEV під стандартні поршні LET, які зараз бовтаються як олівець в стакані. Без машини тіж пару тижнів, але по грошах буде значно-значно бюджетніше. Але чи можна гільзувати XEV-LET блоки? Зустрічав протилежні думки від повного позитивного до повног негативного досвіду.
4. Забити на все крім сальників клапанів і їздити дальше.
Якби щось робив з блоком, то обовязково би врізав маслофорсунки і залив би наступний Stage. Так руки чухаються.
Отже очікую на Вашу активність і небайдужість. Можливо хтось знає де можна купити поршні за більш привабливою ціною буду дуже вдячний.
#264
Опубликовано 22 Апрель 2020 - 20:03
Хочу почути максимальну кількість думок,
1. зняти ГБЦ і зробити діагностику блока циліндрів, поршнів, ГБЦ.
2. далі діяти за результатами діагностики.
4. Забити на все крім сальників клапанів і їздити дальше.
можна й так спробувати))
Можливо хтось знає де можна купити поршні за більш привабливою ціною буду дуже вдячний.
в розділі продажів - Магістр, наприклад..
Але чи можна гільзувати XEV-LET блоки?
чому ні?
Так руки чухаються
тоді - перші два пункти)
#265
Опубликовано 23 Апрель 2020 - 08:31
Забити на все крім сальників клапанів і їздити дальше.
Або робити одразу нормально, або взагалі не лізти...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#267
Опубликовано 23 Апрель 2020 - 15:40
не дуже активно обговорюється проблема.
"... Все менше рук що вміють сіять хліб, все більше рук що пхають все у пельку..." Л. Костенко.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#269
Опубликовано 23 Апрель 2020 - 21:31
10 для чума мало
12-15 мурзилка рисует
Цилиндры задуть пробовать.Пробег неизвестен?Хон отсутствует(камерой через свечное отверстие заглянуть или демонтаж ГБЦ)
Если поддымливает и хавает маслецо-- компрес наоборот завышен должен быть
Какое масло льешь и какой угар?
#273
Опубликовано 24 Апрель 2020 - 19:07
10 для чума мало
12-15 мурзилка рисует
Цилиндры задуть пробовать.Пробег неизвестен?Хон отсутствует(камерой через свечное отверстие заглянуть или демонтаж ГБЦ)
Если поддымливает и хавает маслецо-- компрес наоборот завышен должен быть
Какое масло льешь и какой угар?
По мурзілці компресія повинна бути не менше 12.
Добавив мастила в циліндри стало 11.
Пробіг двигуна до мене 200000 (донор був куплений моїм знайомим чехом в свого знайомого чеха в Чехії) блін вийшло друг коня мого друга. Отже пробіг машини був 198000 км. Більш менш схоже на правду. Але він трохи навалював. Прошивка була стокова. Я мотор розбирав і до мене туди ще ніхто не лазив. Хон був гарний, але в четвертому циліндрі було декілька рисок.
Масло заливаю тільки американське https://www.amsoil.c...&code=AFLQT-EA. Привозять під замовлення. На угар працює гарно. У всякому разі пів року назад за 8000 доливав 1 кварту це по нашому 946 мл. Те що це оригінал 100%.
#280
Опубликовано 25 Апрель 2020 - 19:06
хон можно глянуть камерой(эндоскопом) не снимая гбц
треба проміряти:
- нутрометром - елепсність циліндрів;
- мікрометром - знос поршнів;
- щупами - виробітку канавок поршневих кілець;
- на око або нутрометром - виробітку втулок клапанів;
- мікрометром - знос штоків клапанів.
я так бачу діагностику...
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых