Нові оригінал?
Читай пости по черзі, а не там де сподобається.
Опубликовано 27 Июль 2018 - 12:54
Навзаєм.
Ціни на комплектуючі будуть7
Якщо тра ціни то можуть бути.
Картрідж турби 138 баксюків.
Комплект алюмінієвих труб з силіконовими зєднувачами і хомутами 128 баксюків. (ще трохи залишилося можливо перероблю впуск до турбіни).
Інтеркуллер був куплений рік тому за 180 баксюків.
Робота 0 баксюків.
Опубликовано 30 Август 2018 - 13:09
Привіт всім небайдужим збоченцям. Перед виїздом на відпочинок був переможений кондиціонер. Вийшов симбіоз омега-зафіра. Від зафіри: радіатор кондиціонера+блок охолодження+ЕБУ+компресор+датчик тиску. Від омеги все що в салоні. Холодить більш-менш нормально при 2000 об.хв +8 С. На холостому ходу +12 С.
І трохи потягнулося електронних виробів. Замінив бо вийшли з ладу: АКБ - 1350 грн, модуль запалення - 1950 грн, додаткова помпа прокачки тосолу - 1450 грн, і має прийти ДМРВ - 2100-2200 грн.
.
Опубликовано 06 Сентябрь 2018 - 20:24
Опубликовано 06 Сентябрь 2018 - 21:11
дуже задоволений. Валить як месершміт.
Момент коли очікування і сподівання переросли у бажаний реультат.Класне відчуття.
Можна тільки поздоровити і довго тиснути руку)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 07 Сентябрь 2018 - 07:49
И за сколько сек омега турбо сотню разменивает?
Андрій. Дуже дякую. Відчуття обалдєнне. Дуже гарне місце, чудовий номер + свинячий режим (all). Безкоштовний місцевий алкоголь ще більше прикрашають це чудове місце.Момент коли очікування і сподівання переросли у бажаний реультат.Класне відчуття.
Можна тільки поздоровити і довго тиснути руку)
Опубликовано 07 Сентябрь 2018 - 14:27
Мои поздравления! И приятных километров ;)Ще не мріяв точно. Пару раз стартанув але потрібно звикнути і наловчитися. А то перша і друга на бусті буксують. Потрібно газом контролювати бо ТС не працює. Але їде дуже і дуже гарно.
Андрій. Дуже дякую. Відчуття обалдєнне. Дуже гарне місце, чудовий номер + свинячий режим (all). Безкоштовний місцевий алкоголь ще більше прикрашають це чудове місце.
Изменено: bzhasso, 07 Сентябрь 2018 - 14:27
Опубликовано 07 Сентябрь 2018 - 14:40
Дякую. Я вже й сам поглядаю на міст з ГП 3,7. Але це більше залежить від стану ґумових міст, а саме, чи малі чумовські можуть тримати такий великий крутний момент. А поки тренерую ногу.Мои поздравления! И приятных километров ;)
Имхо на ТС разгон будет слабее. Она на омеге достаточно строгая - это на 7 БМВ тех лет ТС позволял чуток угла давать в безопасных пределах))
Так что Тренируй ногу)))
как вариант (чисто теоретически, если есть техническая и финансовая возможность) поменять главную передаче на чуть более длинную. Проще ( читай медленнее) разгон, но меньше расхлд топлива.... Конечно все на уровне нюансов
Опубликовано 09 Октябрь 2018 - 20:36
Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 13:58
Привіт всім небайдужим збоченцям. Скоро зима і на EDS1 з ГП3,9 буде досить важкувато рушати на слизькому покритті. Тому прийнято було вольове рішення про встановлення ESP. Дані компоненти були куплені і вже пройшла певна частина установки. Зазначу що це все було приурочено заміні рулльового редуктора (тік по страшній силі). Батьків інженерів з Русельхайма потрібно було каструвати ще в молодості, тому що тільки неадекватні люди могли засунути рульовий редуктор в таку клоаку... Щоб зняти і головне вийняти цей девайс потрібно днмонтувати блок ABS (або стрьомно натягувати гальмівні трубки). Через верх його не вийшло вийняти заважають трубки кондиціонера, а пішов через низ після демонтажу вихлопної системи...
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых