Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Гарантийный ремонт


  • Please log in to reply
634 replies to this topic

#526
Manager

Manager

    Untouchable

    • сообщений 103922
  • Age: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Posted 19 April 2018 - 14:01

По діскавері бачив як двигуни тестують перед встановленням в авто. Випускний колектор там аж червоним світиться. Не пам'ятаю, правда на якій машині це.

Ще багато тачок перед випуском з заводу заганять на динамометричний стенд, на якому з мотору вижимають все, аби перевірити його експлуатаційні показники.

это больше контроль качества, чем обкатка.

 

об аналоге обкатки в 1тыкм речь точно не идет.



#527
Nazgul

Nazgul

    Авторитет

    • сообщений 15363
  • Age: 40
  • Имя:dsdfdsf
  • Авто:E32 735
  •  
  • Регистрация: 13.11.2007

Posted 19 April 2018 - 15:05

это больше контроль качества, чем обкатка.

Я не кажу, що це обкатка. Я кажу, що на заводі не соромляться вивертати з мотору всі кишки одразу після складання. Раз так, то, мабуть, йому це не  шкодить.



#528
ШВАРЦ

ШВАРЦ

    Авторитет

    • сообщений 36541
  • Age: 61
  • Имя:Сергей
  • Город:Харьков
  • Авто:Megan RS
  •  
  • Регистрация: 03.09.2007

Posted 19 April 2018 - 15:22

бачив як двигуни тестують перед встановленням в авто. Випускний колектор там аж червоним світиться.
Driver kharkov, гонял (до) ?

  • 0

dcbac9fda97ft.jpg


#529
Driver kharkov

Driver kharkov

    Поселенец

    • сообщений 129
  • Имя:Игорь
  • Авто:Opel insignia 2,0 turbo
  •  
  • Регистрация: 05.02.2018

Posted 19 April 2018 - 15:34

Driver kharkov, гонял (до) ?


Не, дороги такие - не разгонишься особо
  • 0

#530
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • сообщений 12682
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Posted 19 April 2018 - 16:07

Про що ви сперечаєтеся? Це що, проблема - експлуатувати двигун аж 10 перших годин без того, щоб заганяти його за червону риску? Ну, ОК, перші дві з них на 3000 об, а ще перші 15 хв. ще там якось.

15 хвилин! Після цього ще дві години. Є про що говорити?

Навіть якщо і це не обов'язково - чи це не пофігу? Це якісь видимі неозброєним оком зусилля?


  • 0

#531
Manager

Manager

    Untouchable

    • сообщений 103922
  • Age: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Posted 19 April 2018 - 16:45

Про що ви сперечаєтеся? Це що, проблема - експлуатувати двигун аж 10 перших годин без того, щоб заганяти його за червону риску? Ну, ОК, перші дві з них на 3000 об, а ще перші 15 хв. ще там якось.

15 хвилин! Після цього ще дві години. Є про що говорити?

Навіть якщо і це не обов'язково - чи це не пофігу? Це якісь видимі неозброєним оком зусилля?

та может для самоуспокоения и можно.

 

на одометре там обычно есть хотя бы 20-50км. просто нужно понимать, что за те километры над авто издевались, кто как хотел (брателло работал у неофициального дилера и вместе с такими же безбашенными пацанами время от времени перегонял автивки на расстояние в 10-15км от Ильичевского порта).



#532
Маленькая Омега

Маленькая Омега

    Авторитет

    • сообщений 950
  • Имя:Игорь
  • Авто:Опель Астра Н
  •  
  • Регистрация: 29.06.2016

Posted 19 April 2018 - 17:07

кому шо

Attached Files


  • 0

#533
Nazgul

Nazgul

    Авторитет

    • сообщений 15363
  • Age: 40
  • Имя:dsdfdsf
  • Авто:E32 735
  •  
  • Регистрация: 13.11.2007

Posted 20 April 2018 - 11:54

брателло перегонял автивки на расстояние в 10-15км от Ильичевского порта).

Спойлер


#534
Manager

Manager

    Untouchable

    • сообщений 103922
  • Age: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Posted 20 April 2018 - 19:04

Nazgul, а ты думаешь там кто-то греет и не сразу педаль в пол?



#535
futbolfans

futbolfans

    Авторитет

    • сообщений 6532
  • Имя:Володимир
  • Город:Київ
  • Авто:1.5
  •  
  • Регистрация: 14.01.2014

Posted 20 April 2018 - 19:17

Многое зависит от человека  :smile44:


  • 0

#536
27REGION

27REGION

    Бандерівець

    • сообщений 10315
  • Age: 47
  • Имя:Руслан
  • Город:Севастополь - це Україна! Київська обл.
  • Авто:ООА, Ц24НЕ, МКПП.
  •  
  • Регистрация: 31.05.2008

Posted 20 April 2018 - 19:35

Многое зависит от человека  :smile44:

дело, думаю, в другом.

Уровень развития, в т.ч. технический, развитых государств ушел далеко вперед... даже от нашего понимания действительности, к сожалению...


  • 0

#537
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 31 May 2018 - 17:52

Думаю ТС не буде проти,якщо я продовжу його тему своїм випадком.

Може комусь знадобиться та й лежатиме в одному місці...

 

З присказкою та казкою.

 

Що маємо...

Двигун човновий Сузукі DF20AES...(Придбано у квітні 2016року.Пробіг 180(приблизно)мотогодин.)

Термін гарантії з

-комерційною експлуатацієї-24місяці.

-без комерційної експлуатації-36місяців.

 

29.вересня 2017 по гарантії було замінено блок двигуна в зборі...

Зрозуміло,що сезон було закінчено і я почав обкатувати(обкатка обов'язкова) двигун навесні цього(2018)року.

 

Чудодійним дивом у травні місяці я обкатав на протязі 10мотогодин двигун.Як це робиться є в повідомленні вище.

 

На свято Трійці була гарна погода і сідати за кермо взагалі не хотілось.Хотілось човном і по Дніпру.

Тудить (яхт-клуб Оболонь-Ржищів) доїхав нормально.

Відпочив і тронувся в зворотньому напрямку.Завів двигун,прогрів,поїхав...

Десь через півгодини заглушив човна по потребі.

 

Спробував заводити-на стартері втягуюче щьолкає сам стартер не крутить.

АКБ здох(подумав я),але ж чому тоді валає на всю гамнітола і маслає аж дзеленчить водовідливна(з кокпіту) помпа???

 

Хвилі під Витачевим гойдають гарні-соплі розмазувать нема коли...

Благо є шмиргало...Це така шворка з перетинкою на кінці.Якщо її смикнути провернеться маховик і двигун заведеться.

 

Завів двигун шмиргалом-поїхав на Київ...Чалапать приблизно 50 км...Стрьомно.

 

 

Долетів до місця.Сліпнув човен.Приїхав в гараж.Під'єднав ще один АКБ-стартер не крутить тільки злегка щьолкає.Але починають шалено грітись дроти і диміти стартер...

Кагбе питання відсутні-ослабли клеми на стартері.

 

Знімаю двигун і віддаю 29 травня дилеру на ремонт.Був присутній на дігностиці.Їхній АКБ теж не може оживити  стартер...

Отримав "Акт про прийняття в ремонт човнового двигуна".В якому було вказана причина звернення:відмова стартера.

Це була присказка

 

Сьогодні забирав "зроблений" двигун...Питаю в чому причина відмови стартера?

Дилер мені відповів ,що в мене була розряджена АКБ-підгоріли контакти і після цього навіть їх АКБ не змів оживити мій стартер.Вони зачистили контакти і все запрацювало.

 

Тут у мене знесло башту і я трохи не нарубав дров але стримався.

 

Сходив,взяв всі документи,акти виконаних(усіх) робіт,гарантійку проходження ТО(по дорозі все обміркував,заспокоївся) повернувся на сервіс і повів діалог.

Так як істину причину відмови я не добився то...

 

Попросив мені озвучити що це було?:

 

-Гарантійний випадок і ремонт-в цьому випадку я вимагаю мінімум заміни стартера.

-Негарантійний випадок(у гарантійці прописано,що знос щіток стартера,електродвигуна тріма-не є гарантійним випадком)-тоді давайте мені рахунок на оплату.

 

Дилер на підвищених тонах почав мені розповідати яку він мені зробив послугу,що усунув негарантійний випадок і коштів за це брати не буде...

 

 

Послухав я послухав цю дурню...

і склав Заяву до продавана.(як складається типова заява думаю знають всі)

В заяві вказано,що на протязі гарантійного терміну виріб двічі ремонтувався по гарантії.

В зв'язку з тим,що виріб неможливо нормально експлуатувати-прошу за згодою сторін розглянути можливість заміни товару на едентичний.

 

До заяви додано:

-Акти(2шт) передачі човнового двигуна для гарантійного ремонту.

-Замовлення наряд на виконання робіт/запчастини/витратні матеріали.

-Акт дефектації

Дата,підпис...

 

Гарантійний термін спливає у квітні 2019 року...Дотягувати до останнього  дня сенсу не бачу.

Почну потихеньку.

 

Далі буде.

(може трохи сумбурно-вибачайте,накипіло)


Edited by Юстас, 31 May 2018 - 18:17.

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#538
Сергей Сергеевич Степаненк

Сергей Сергеевич Степаненк

    Авторитет

    • сообщений 1060
  • Age: 41
  • Имя:Сергей
  • Город:Мелитополь
  • Авто:MAZDA 3 1.6 АКПП АР5709ЕР
  • Гос. номер:АР2573ВС
  •  
  • Регистрация: 20.05.2015

Posted 31 May 2018 - 18:28

Юстас !!! друг , мне искренни жаль тебя (по среди Днепра!!! хорошо что шморгалка есть), удачи тебе в решении в твою сто процентную сторону!!! терпения ну и хороший ком нервов!!!  


  • 0

#539
27REGION

27REGION

    Бандерівець

    • сообщений 10315
  • Age: 47
  • Имя:Руслан
  • Город:Севастополь - це Україна! Київська обл.
  • Авто:ООА, Ц24НЕ, МКПП.
  •  
  • Регистрация: 31.05.2008

Posted 31 May 2018 - 20:17

В заяві вказано,що на протязі гарантійного терміну виріб двічі ремонтувався по гарантії.

 

тобто, Сузукі - не альо??


  • 0

#540
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 31 May 2018 - 21:26

Юстас !!! друг , мне искренни жаль тебя (по среди Днепра!!! хорошо что шморгалка есть), удачи тебе в решении в твою сто процентную сторону!!! терпения ну и хороший ком нервов!!!  

Дякую,але тема не для пожалітись.

Спробуємо її зробити науково прикладною.

 

З приводу твого повідомлення:

Як правильно писав в цій темі Рома Одеський з приводу стовідсоткової правоти-все по воді вилами писано.

Що ми маємо в прикупі...

Є акти про гарантійну заміну двигуна у виробі.У разі якщо справа дійде до суду,треба давати запит в Сузукі скільки вартує деталь(сама силова установка що була замінена)...

 

Тепер...Є наступний нюанс...

Дилер не відмовив мені в гарантійному ремонті і (за згодою сторін!!!,акт мною підписаний що після ремонту я претензій не маю) замінив деталь.Насправді це буде розглядатись судом як покращення виробу,бо встановлення будь якої (нової!!!!) деталі покращує(тобто пінімає вартість) виріб взагалі.

 

Наступне...

В мене є акт прийняття в ремонт по причині відмови стартеру.Але в ньому дилер написав(а я не робив незалежної експертизи і не можу вказати на інше),що з стартером(як висновок) все гуд і всього навсього був паганий контакт.Профілактику провели.Клієнт після цього виріб забрав,акт про відсутність притензій підписав.

(В цьому абзаці є маленька ремарка:на мою заяву дилер повинен відповісти чи є цей випадок гарантійним і повинен це довести.Бо!!!Негарантійною заміною згідно сервісної книжки є тільки заміна щіток в стартері та електродвигуні(у мене він відсутній-цитую)тріму.Тому тут дилеру щось потрібно видумувати,бо всі прекрасно розуміють,якщо в мене буде хоч малюсінька зачіпка-всі бумаги поїдуть до суду)

 

 

Так,-я написав заяву до дилера з пропозицією за згодою!!! сторін замінити мені двигун на аналогічний...Але в принципі(навіть сам) підстав для цього не бачу...

 

 

Навіщо тіпа вся ця тягомотіна?

Це превентивна міра.

По перше я отримаю відповідь від дилера.Нехай це буде відмова,але повинні бути вказані причини.Після відповіді задумаюсь над своєю поведінкою далі.

По друге-у разі якщо ще раз,щось станеться з двигуном...То думаю,що забирати з дилерського сервісу не буду,а візьму акт про прийняття двигуна на  ремонт буду вимагати (вже через звернення до суду) заміни виробу чи 100%повернення вартості виробу на момент придбання...

 

 

До речі-після гарантійної заміни двигуна,я почав на всяк випадок возити з собою в човні докатку.Хонду BF2.3...На випадок якщо щось станеться з основним двигуном.Цього разу виклав-виявилось що зря!)...Тепер він оселиться в човні як невід'ємна деталь інтер'єра.

 

 

 

 

тобто, Сузукі - не альо??

 

Причиною відмови стартеру на 99% є криворукість персоналу при заміні двигуна.Окрім незатягнутої клеми "+" на самому стартері нічого бути не могло...

 

У моєму ГБК саме таких двигунів ще 3штуки.Саме ця модель,марка,потужність-тільки кроки гвинтів різні в силу різності плавзасобів та видів застосування.Пацани зіскочили з гарантійного обслуговування після першого ТО і горя не знають.В інтернеті я теж не бачив нарікань.Були дитячі хвороби,але їх пофіксили після 2014року...

 

Двигун шикардосний.Чудовий в керуванні.Економічний.Для порівняння Радянський вихор такої ж потужності брав 20л. палива на 50 км(так мені казали власники-сам я цього достеменно не знаю)..Мій двигун бере 20л. на 160км

Думаю,що саме цей екземпляр збирав якийсь самурай зранку після якогось ювілею)


Edited by Юстас, 31 May 2018 - 21:45.

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#541
Сергей Сергеевич Степаненк

Сергей Сергеевич Степаненк

    Авторитет

    • сообщений 1060
  • Age: 41
  • Имя:Сергей
  • Город:Мелитополь
  • Авто:MAZDA 3 1.6 АКПП АР5709ЕР
  • Гос. номер:АР2573ВС
  •  
  • Регистрация: 20.05.2015

Posted 31 May 2018 - 21:56

молодец!!! красавчик что так и делаешь!!! если будет отказ вот тогда и подумаешь, иль в следующий раз винтом по щекам персоналу оф диллера. ну а потом и в суд будет что предъявить.


  • 0

#542
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Posted 31 May 2018 - 22:40

Насправді це буде розглядатись судом як покращення виробу,бо встановлення будь якої (нової!!!!) деталі покращує(тобто пінімає вартість) виріб взагалі.

Дуже невпевнений.  :smile423:

 

Покращенням буде внесення покращуючих змін у ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ предмет. Ти пофарбував стіни в голій квартирі - це покращення, стіни від цього більш або менш несучими не стали (я не розглядаю варіанти "ремонт", тощо, просто приклад). Те, що не працює, НЕМОЖЛИВО покращити, його потрібно спершу щонайменше полагодити.

 

Тобі замінили щось в НЕфункціонуючому предметі. Сервісмени не здійснювали покращення виробу, вони здійнювали його ремонт, абсолютно не питаючи тебе, чи ставити тобі кращу деталь, чи ні (а може вже штатні деталі і не випускають, то вони тобі новішу і кращу поставили... то це покращення чи ремонт? а то так можна дійти до того, що мені ще потрібно буде шукати заводський оригінал на свій корч... вірно? :ad_new: ). І не узгоджуючи з тобою питання доплати за кращу запчастину, ніж не просто штатна, а саме та, яка була встановлена. Покращення за доплату повинно узгоджуватись з замовником, наскільки я пам'ятаю. Якщо ти погоджуєшся - платиш, якщо ні - це проблеми сервісу, як тебе поремонтувати. В даному ж випадку ніхто в тебе нічого не питав, доплат не просить. Відтак, сервіс вважає, що зробив ремонт, а не покращення. І не заганяй себе в куток фантазіями, покращення НЕ було.  :sm17_2:

 

 

з.і.: це якщо я зрозумів вірно всі твої останні повідомлення, які переглянув по даігоналі  :smile44:


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#543
Manager

Manager

    Untouchable

    • сообщений 103922
  • Age: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Posted 31 May 2018 - 23:01

Юстас, это не по-научному, но может сглазили двигун.

 

похоже, не любит эта Вселенная, когда кто-то пишет очень интересные и красочные отчеты.

 

здесь хватает людей с не самым высоким достатком (мягко выражаясь), кто не может позволить себе даже 10й части от того, что описывают некоторые. 

 

да и были уже попытки онлайн-отчетов о путешествиях, которые в итоге шли наперекосяк.

 

похоже - счастье таки любит тишину.

 

мне хватает и моих примеров:

 

- когда впервые АКПП ООБ перешла в аварийный режим после того, как провожал тещу на жд вокзал и впервые провез ее (после 2106, кожаный салон рекаро может и выглядел ничего так)

 

- когда возил лексус на эвакуаторе сразу после того, как его впервые увидела тёща.

 

и там и там - проблемы с контактами, кстати... в лексусе - меняли контакты в бензонасосе (мастер божился, что ни разу такого не видел), в ООБ - ошибка "низкое напряжение" на чем-то там.

 

что думать и верить ли - дело каждого. как по мне, один раз - может и случайность, два раза - закономерность. особенно когда речь не о распространенных случаях, когда голубь на авто нагадил, а об очень редких случаях и стечениях обстоятельств.


а, ну и народная или полународная поговорка:
 

preview-650x341-98-1457959373.jpg


это без намеков на какую-то религию. просто наблюдения и личные выводы.



#544
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • сообщений 6412
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Posted 01 June 2018 - 07:03

это без намеков на какую-то религию. просто наблюдения и личные выводы
:smile3: Знаю реальні випадки коли від кривого глаза дохли поросята чи курчата.А вот зглазити залізяку може тільки твоя тьоща.Скільки вона важе що коробка поломалась? :smile8:
  • 0

#545
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • сообщений 24859
  • Age: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Posted 01 June 2018 - 08:40

Скільки вона важе що коробка поломалась? :smile8:

 

:sm13_:


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#546
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • сообщений 26895
  • Age: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Posted 01 June 2018 - 08:54

В зв'язку з тим,що виріб неможливо нормально експлуатувати-прошу за згодою сторін розглянути можливість заміни товару на едентичний.

лихо, а так можно? :sm12_:

- когда впервые АКПП ООБ перешла в аварийный режим после того, как провожал тещу на жд вокзал и впервые провез ее (после 2106, кожаный салон рекаро может и выглядел ничего так) - когда возил лексус на эвакуаторе сразу после того, как его впервые увидела тёща.

видимо любимая теща была :sm13_:


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#547
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 01 June 2018 - 09:44



Дуже невпевнений.  :smile423:

Вава-вітаю...

Мені тут потрібно було робити експертну оцінку авто...Дик мені на пальцях пояснили,що про те скільки я вклав в ремонт і які саме вузли відновив-краще не заікатись.Такі дії підвищують вартість виробу на суму вартості відновлених з/ч...

 

Може якщо є у нас експерт(саме незалежних товарознавчих  експертиз) було б непагано,щоб вніс ясність в це питання.

 

 

это не по-научному, но может сглазили двигун.   похоже, не любит эта Вселенная, когда кто-то пишет очень интересные и красочные отчеты.   здесь хватает людей с не самым высоким достатком (мягко выражаясь), кто не может позволить себе даже 10й части от того, что описывают некоторые.    да и были уже попытки онлайн-отчетов о путешествиях, которые в итоге шли наперекосяк.

 

Рома дякую що зайшов.Твоя думка,як профі і як людини що іноді має протилежну точку зору від моєї для мене завжди цікава.

По перше:

"Цікаві і красочні"...Що я можу сказати...Від них на форумі не холодно не жарко.Зважаючі на те скільки юзерів на форумі і скільки форумчан захотіло розділити той вид відпочинку що я описую...Чому тут заздрити???

В онлайн доступі цілодобово.Поспілкуватись/відпочити разом-велкам!Але в мене(на моєму місці/поруч зі мною) за всі красочні дні відпочинку було троє форумчан.Вони різні по сімейному/майновому статусу.Просто мають таке ж захоплення як і я.Більше це нікого не цікавить.

 

По друге:

Теми з відпочинками на Єгиптах,Турціях,Болгаріях-мають більший(на мою думку) контингент зацікавлених.Наразі в соціумі саме цей відпочинок в тренді.Людей які прочитали мої красиві слова та придбали катер на нашому форумі...мені не зустрілися.Хожу сам...

 

По треттє:

Відпочинок на човні для шкіпера/чоловіка-це не рульожка в сонячних окулярах з банкою пива в руці...По тому маршруту де я хожу 60%часу хвиля з боковим вітром яка реально заливає кокпіт разом з подорожуючими іноді перекочуючись через човен.Приходиться ходити в костюмі хімзахисту і все рівно приходиш мокрий як цуцик.Добав до цього відповідальність за екіпаж,що йде поруч з тобою і в таких же самих умовах.Частенько при змінах погоди подорожуєм під дощами/зливами.

 

В четвертих:

 

Хожу я не сам зазвичай зі мною дама яка розділяє моє захоплення і життя та десятирічна дитина.Не думаю,що хтось з жінок(супутниць УОКівців) чи їх дітей сильно заздрять моєму екіпажу.Набагато приємніше розлягтись в шезлонзі біля басейну з коктейлем в руці, шаритись у приставках/ПіеСПі/планшетах.-чим вміти вязяти вузол булінь чи вміти витягнути/скинути з сліпа човна..

 

В п'ятих:

 

Вартість комплекту(новий двигун,новий лафет,човен 1971р.в. )для такого відпочинку дорівнює бюджету  3 місяців проживання середньої Київської сім'ї з 3 чоловік.

Вартість мого відпочинку на (весь!!!)рік складає вартість 10 денного відпочинку середньостатистичної Української сім'ї в Болгарії...І та сім'я що відпочиває в Болгарії дивиться зверхньо на той вид відпочинку що обрала моя сім'я.

 

 

Чому ж тут заздрити Рома? :sm13_:

Тому що я вмію красиво складати слова в речення в своїх отчьотах?Дик мені і тобі по професії положено вміти все красиво подати...

 

Можна було б прикрутити голосовалку,хто з форумчан готовий придбати,підготувати комплект човна для переходу на 200км. річками України з дружиною та малолітньою дитиною...

Тільки не на словах,а на ділі!!!Враховуючи те,що останнє літочко по вихідним я проклепав все днище човна підсилюючи його,перешив тент,встановив водовідливну помпу,ходові вогні і т.д. і т.п. та ін...

 

 

Пропоную вмєшатєльство темних сил та заздрість нєдругов відкинути як неіснуючі. :cool1: Залізяка як залізяка. :smile44:

TPAKTOPICT,

Тебе туди ж куди і Одеського) 


лихо, а так можно?

 

Все можна.

Пам'ятаючи про твій молодецький задор,щоб одразу задовольнити твою зацікавленість покладу тобі під спойлер для роздумів.А там сам виріши чи це ліхо і чи так можна)


Edited by Юстас, 01 June 2018 - 09:33.

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#548
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Posted 01 June 2018 - 10:08

Мені тут потрібно було робити експертну оцінку авто...Дик мені на пальцях пояснили,що про те скільки я вклав в ремонт і які саме вузли відновив-краще не заікатись.

Секундочку. А чому ти порівнюєш дві дії?

 

Безумовно, якщо я по своїй волі, або внаслідок того, що фара розбита, заміню на більш нові, дам експерту ціну, чеки, підтверджу роботи, тощо, то вартість авто в цілому зросте. І експерти це враховують: в свій час експерт, призначений Моторкою, запоровся в розрахунку саме на тому, що не знав, які фари стоять і не міг скласти ринкову ціну. Бо замінені фари були покращенням.

 

Але це стосується далеко не всього. Ніхто не враховує, наприклад, що двигун мій був відкапіталений і влито туди було неслабу копійку. Рахують по рокам максимальний знос і крапка. І якщо в імпортних знос починає рахуватись здається після семи років, то на 8-й рік тобі поставлять визначений коефіцієнт і ніхто не буде дивитись на те, що в тебе вся машина майже нова, бо ти всі сім років міняв все по гарантіях. Чи беремо, приміром, таку ситуацію: я попав в ДТП, мені нарахували певну виплату, вліз я і неї чи ні - мій клопіт. Я ремонтую авто новими деталями. Відновлювальний ремонт? Безумовно. Авто здорожчало? По факту, ніби й так, але коли я знову потрапляю в ДТП, то ніхто й дивитись не буде, що авто було щойно відремонтоване, там стоять нові запчастини і воно нібито здорожчало. Порахують по середній ринковій, відкинуть знос по рокам і все. 

 

А в твоєму випадку є гарантійний ремонт сервісменами. Немає тут покращення, як на мене.

 

Але це все, на жаль, роздуми. Як на практиці - я не знаю.


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#549
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • сообщений 26895
  • Age: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Posted 01 June 2018 - 10:11

Все можна. Пам'ятаючи про твій молодецький задор,щоб одразу задовольнити твою зацікавленість покладу тобі під спойлер для роздумів.А там сам виріши чи це ліхо і чи так можна)

з твого посилання:

Якщо через недолік неможливе чи недопустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник він із вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення був виявлений знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак: взагалі не може бути усунутий; його усунення потребує понад 14 календарних днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором — то це істотний недолік товару.

який з варіантів у твоєму випадку?


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#550
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 01 June 2018 - 11:44

який з варіантів у твоєму випадку?

В заяві вказав що:в зв'язку з неможливістю нормальної експлуатації...

 

Моя справа маленька.Я заяву написав.Є акт в якому дилер повинен вказати чи це гарантійний випадок,чи ні-і привести аргументи чому.

Чекаю на відповідь,а там в залежності від того що буде написано в папірці.



Секундочку. А чому ти порівнюєш дві дії?

 

Безумовно, якщо я по своїй волі, або внаслідок того, що фара розбита, заміню на більш нові, дам експерту ціну, чеки, підтверджу роботи, тощо, то вартість авто в цілому зросте. І експерти це враховують: в свій час експерт, призначений Моторкою, запоровся в розрахунку саме на тому, що не знав, які фари стоять і не міг скласти ринкову ціну. Бо замінені фари були покращенням.

 

Але це стосується далеко не всього. Ніхто не враховує, наприклад, що двигун мій був відкапіталений і влито туди було неслабу копійку. Рахують по рокам максимальний знос і крапка. І якщо в імпортних знос починає рахуватись здається після семи років, то на 8-й рік тобі поставлять визначений коефіцієнт і ніхто не буде дивитись на те, що в тебе вся машина майже нова, бо ти всі сім років міняв все по гарантіях. Чи беремо, приміром, таку ситуацію: я попав в ДТП, мені нарахували певну виплату, вліз я і неї чи ні - мій клопіт. Я ремонтую авто новими деталями. Відновлювальний ремонт? Безумовно. Авто здорожчало? По факту, ніби й так, але коли я знову потрапляю в ДТП, то ніхто й дивитись не буде, що авто було щойно відремонтоване, там стоять нові запчастини і воно нібито здорожчало. Порахують по середній ринковій, відкинуть знос по рокам і все. 

 

А в твоєму випадку є гарантійний ремонт сервісменами. Немає тут покращення, як на мене.

 

Але це все, на жаль, роздуми. Як на практиці - я не знаю.

Якщо ти надаєш папери про запчастини їх вартість-все враховується.

У мене є папірець дилера з чітким визначенням назви деталі.По адвокатському запиту зобов'язані надати інформацію про вартість цієї з/ч.

Думаю що вартість деталі (шорт блоку)складає до 70% комплектного виробу(човнового двигуна)

 

Покращення тут Вова безумовно присутньо.Був старий двигун,став новий.


Edited by Юстас, 01 June 2018 - 11:50.

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#551
Manager

Manager

    Untouchable

    • сообщений 103922
  • Age: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Posted 01 June 2018 - 12:33

 

Пропоную вмєшатєльство темних сил та заздрість нєдругов відкинути як неіснуючі. :cool1: Залізяка як залізяка. :smile44:

та без проблем :smile44:

 

:smile3: Знаю реальні випадки коли від кривого глаза дохли поросята чи курчата.А вот зглазити залізяку може тільки твоя тьоща.

если учесть, что всё в мире состоит из энергии, то... :ad_new: 



#552
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • сообщений 26895
  • Age: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Posted 01 June 2018 - 13:59

В заяві вказав що:в зв'язку з неможливістю нормальної експлуатації...

трохи абстрактно...

не знаю чи підпадає це під "істотний недолік" який неможливо полагодити


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#553
Manager

Manager

    Untouchable

    • сообщений 103922
  • Age: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Posted 01 June 2018 - 14:05

 

Так,-я написав заяву до дилера з пропозицією за згодою!!! сторін замінити мені двигун на аналогічний...Але в принципі(навіть сам) підстав для цього не бачу...

 

ну так им достаточно сказать "мы не согласны" без какого-либо обоснования.



#554
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 01 June 2018 - 15:40

ну так им достаточно сказать "мы не согласны" без какого-либо обоснования.

Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

ст.15

 


 

 

Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну

 

.

 

 

В цій ситуації моя позиція більш ніж виграшна.

-Двигун(поки що) працює... :sm13_: Не перевіряв на воді але маю надію. :cool1:

-Я пропонував врегулювати дилеру питання мирним шляхом(це обов'язково вкажеться в позовній заяві до суду-документи прикладуться)

 

трохи абстрактно... не знаю чи підпадає це під "істотний недолік" який неможливо полагодити

 

Так,це було б абстрактно,але до заяви є додатки(акти прийняття в ремонт,дефектації,кількість витрачених матеріалів та з/ч). 

Мені вважається правильним доводити відсутність можливості нормальної експлуатації виробу за призначенням,а не неможливість полагодити виріб...

 

 

В будь якому випадку-я нічого не втрачаю...Окрім спливання гарантійного терміну.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#555
Manager

Manager

    Untouchable

    • сообщений 103922
  • Age: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Posted 01 June 2018 - 15:45

Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні),

у тебя таки не вымога, а просьба "по соглашению сторон" :ad_new:

 

это типа как я тебе предложу подарить мне 500 долларов по соглашению сторон... :smile284:



#556
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • сообщений 26895
  • Age: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Posted 01 June 2018 - 16:07

В будь якому випадку-я нічого не втрачаю...Окрім спливання гарантійного терміну.

втрачаєш час та клубок нервів

не зовсім розумію, окрім моральних аспектів, чому неможливо користуватись двигуном після видалення недоліку? всеж таки ти звернувся 2 раз до сервісу, а не в 5 чи 10 раз

але ми тут лише спостерігачі у твоємо протистоянні з оф.ділером, наснаги тобі :drinks:


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#557
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 01 June 2018 - 16:16

у тебя таки не вымога, а просьба "по соглашению сторон"

Заяву з додатками забрали.Копію з вхідним номером я отримав...

Відповідь мені(повинні начебто максимум через 45 діб-ніколи не стикався) дадуть обов'язково...

В заяві вказано про два гарантійні випадки)А дилер не може оприділитись (другий випадок)гарантійний це випадок чи ні і наразі йдуть консультації з головним офісом в Дніпрі.

 

Шо паганого у "згоді сторін"?

Продукт "ущєрбний"?Ущєрбний.

 

Вина в цьому дилера є?Нема...

Чому не відправити це недоробло до японських самураїв-нехай вони собі моск парять???Чому дилер готовий судитись зі мною в суді за річ яку він не виготовляв???

Нєт жеж...Крім того,що не змогли рівними руками просто прикрутити готовий шорт блок,дик ще й укривають істинні  причини відмови стартеру.

 

Якщо дилер не хоче за згодою сторін-значить мутка таки є.Потеліпає в суд.

 

 

З свого боку-всі рекомендації дилера та завода виробника я виконав.Це підкріплено актами про своєчасні регламентні роботи що прописані в сервісній книжці.

Гроші за виріб передав дилеру нормально...За ремонт грошей по гарантії дилер до мене не звертався...

 

 

Ну дик нехай іде в суд і доводить,що він торгує не фуфлом яке розсипається швидше ніж споживає паливо.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#558
Manager

Manager

    Untouchable

    • сообщений 103922
  • Age: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Posted 01 June 2018 - 16:27

Юстас, ты не видишь разницы между законным требованием (о котором идет речь в твоей цитате) и твоей просьбой/предложением для продавца попасть на деньги "по соглашению сторон"? :smile423:

 

право твое. хочется - можно поиграться. но кто в здравом уме согласится попадать добровольно?? :smile44:

 

ЗЫ клиентов иногда бомбят адвокаты с разными "требованиями". отказываем при наличии оснований. они мнят себя светилами, одно накатало 2 жалобы в совет адвокатов о нарушении прав адвоката. ну отписались, сходил мну в тот совет на "заседания" и "нарушение прав" как-то само собой превратилось в "злоупотребление адвокатом его правами"... это я лишь к тому, что глаз немного пристрелян.



#559
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 01 June 2018 - 16:47

ты не видишь разницы между законным требованием (о котором идет речь в твоей цитате) и твоей просьбой/предложением для продавца попасть на деньги "по соглашению сторон"?

Та все Рома я бачу...

Зрозумій мене правильно.

Коли я спитав що сталося з стартером-сказали що "залипли" контакти,тому стартер не запускався АКБ...(Одним словом-фуфло)

 

Тобто питаю я це не гарантійний випадок?Давайте рахунок-сплачу за ремонт.

Дилер починає мені розказувати "як він іде мені як клієнту на зустріч).Добре кажу я.В гарантійній книжці чітко вказано,що не гарантійним випадом є тільки заміна щіток.Все інше-гарантійний випадок.

Одним словом словоблудіє від дилера аби я тільки підписав акт і забрав виріб.

 

 

Тому я і написав цю заяву,щоб отримати бодай якусь відповідь.

 

Щас якщо в мен вийде-трохи ще тобі підкину.


Edited by Юстас, 01 June 2018 - 17:20.

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#560
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Posted 02 June 2018 - 22:13

втрачаєш час та клубок нервів

але ми тут лише спостерігачі у твоємо протистоянні з оф.ділером, наснаги тобі :drinks:

Нічого я не втрачаю-ні часу ні нервів.Віддаю зламаний виріб,забираю налгоджений...З дилером протистоянь поки що не маю.

 

 

 

не зовсім розумію, окрім моральних аспектів, чому неможливо користуватись двигуном після видалення недоліку? всеж таки ти звернувся 2 раз до сервісу, а не в 5 чи 10 раз

 

Мій виріб(єдиний на всю неньку зі слів дилера) з гарантійними випадками...Але не суть...

Аспект перший-Я придбав виріб для користування,а не для гарантійних ремонтів та надбання ремонтних навичок сервісом.

Аспект другий-На воді евакуаторів немає...У разі поломки до "узбіччя" може бути пару тройку кілометрів;при швидкості зустрічного вітру у 15м/с та течії 2км/год при повній вазі човна 600кг.-за який час на веслах можна його пройти???І чи пройдеш ти цю відстань Паша-чи човен захисне хвилями і підеш на дно годувати раків???

Аспект третій:Навіть добившись до берега з поламаним двигуном,щоб його забрати(окрім того що повинен бути під'їзд до берега) треба добратись у Київ за автомобілем та лафетом,повернутись назад з автівкою та лафетом загрузити човна і відвезти виріб у сервісний центр. 

 

Я придбавав безвідмовний високотехнологічний човновий двигун Сузукі для відпочинку-не для ремонту,а  не мрію юного конструктора радянський човновий двигун Віхрь.

 

 

З приводу видалення недоліків і як це відбувається на офіційних дилерських сервісах.

...Таки я налагодив технологічний пристрій ЛиЖу А290  і тепер у мене для нашого спільного друга трохи є...

 

 

право твое. хочется - можно поиграться. но кто в здравом уме согласится попадать добровольно??

 

Таки Давид Маркович ти людина досвідчена і як начальник відділу по боротьбі з бандитизмом Одеського  карного розшуку-дай оцінку наступним хвактам.

 

31 травня 2018 року дилер передавав мені двигун після ремонту стартеру...

Зачепились розмовами про заяву,я її склав і поки реєстрували весь бєбєх документів...Я пройшовся по дилерському сервісному центру.

Ти ж розумієш,що дилерський центр це не тільки ТО/ремонт,а в основному продаж нових човнових двигунів.

 

Зроблено виставкові стійки на них висять нові двигуни(штук мабуть 60) різних марок,моделей,тактності,потужності.(ну приблизно як авто в автосалоні)...

Шарюсь оце я значить між двигунами щоб  трохи розвіятись після розмови та згаяти час поки складають бумаги...

 

І тут...На віддаленій стійці бачу рідного брата мого двигуна(така ж потужність,фірма і т.д.)

Новий-новесенький-гвинт,нога(все) ще не бачило води і тільки но дихнуло повітря та прикрутилось до стійки в дилерському центрі...

Але що це???

На човновому двигуні нема капота,знято ручний стартер та маховик!!!На знімку гарно видно привід ГРМ,шестерні ремінь.

48idplxuhs0oerwlfn5gf5fv3.jpg

 

 

А ось тут(зверни увагу Дава!!!)-стояв новесенький електростартер,який ще жодного разу не провернув двигуна.Клеми,посадкове місце стартера видно ідеально.

1dp6zpaq53q97karnp0bpv3oh.jpg

 

Ну і на всяк випадок я прикріплю світлину з номерочком агрегату.Може новий власник взнає,що ще до продажу йому нового двигуна,з виробу було демонтовано новенький стартер...Теж мабуть контакти залипли))

Вибачаюсь що догори ногами-заводський номер двигуна 812604

4tas4sxs6erxjtz5rchu3vr9z.jpg

 

 

Нам з тобою Дава по професії потрібно вміти рахувати...
Дик давай складем 2+2...

 

В салоні дилер борзо зі мною розмовляє розказуючі казку про залипші контакти...Якщо хочу,при мені зараз розберуть двигун,знімуть стартер і я сам впевнюсь що все гаразд.Також мені втирається що я можу забрати виріб і їхати з ним на незалежну експертизу...

 

В мене трохи не сходилось...-поведінка дилера з тим,що коли я приїхав в гараж після подорожі,то недовго думаючі накинув на свій АКБ ще один АКБ через дроти(думав що в човні сів АКБ і не хватає сили щоб провернути стартер).Стартер аж задимів так тріщав,але запустити(привести в дію)стартер  два АКБ  не могли 

В моєму стартері був поганий контакт і в ньому 100% щось відгоріло.

 

Щоб не показувати мені ущєрбний стартер(що згорів на моєму двигуні) і не визнавати це гарантійним випадком-(я так гадаю,але довести 100% не можу)було швиденько знято новенький стартер з іншого двигуна і встановлено на мій двигун... 

 

 

Дуже символічно те,щоб закрити питання не постидались навіть вскрити новенький двигун.

Ще є один момент,що на розбарахолений двигун прикрутять інший стартер і виріб впарять як новий.Тому номерочок виробу я викладаю у вільний доступ.Може майбутньому власнику знадобиться колись.

 

Картіна маслом Давид Маркович...

В мене тепер не тільки новий гарантійний двигун,але й новий стартер замінений навіть в негарантійному випадку. :cool1:


Edited by grayplus, 02 June 2018 - 22:34.

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.





1 user(s) are reading this topic

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых