втрачаєш час та клубок нервів
але ми тут лише спостерігачі у твоємо протистоянні з оф.ділером, наснаги тобі
Нічого я не втрачаю-ні часу ні нервів.Віддаю зламаний виріб,забираю налгоджений...З дилером протистоянь поки що не маю.
не зовсім розумію, окрім моральних аспектів, чому неможливо користуватись двигуном після видалення недоліку? всеж таки ти звернувся 2 раз до сервісу, а не в 5 чи 10 раз
Мій виріб(єдиний на всю неньку зі слів дилера) з гарантійними випадками...Але не суть...
Аспект перший-Я придбав виріб для користування,а не для гарантійних ремонтів та надбання ремонтних навичок сервісом.
Аспект другий-На воді евакуаторів немає...У разі поломки до "узбіччя" може бути пару тройку кілометрів;при швидкості зустрічного вітру у 15м/с та течії 2км/год при повній вазі човна 600кг.-за який час на веслах можна його пройти???І чи пройдеш ти цю відстань Паша-чи човен захисне хвилями і підеш на дно годувати раків???
Аспект третій:Навіть добившись до берега з поламаним двигуном,щоб його забрати(окрім того що повинен бути під'їзд до берега) треба добратись у Київ за автомобілем та лафетом,повернутись назад з автівкою та лафетом загрузити човна і відвезти виріб у сервісний центр.
Я придбавав безвідмовний високотехнологічний човновий двигун Сузукі для відпочинку-не для ремонту,а не мрію юного конструктора радянський човновий двигун Віхрь.
З приводу видалення недоліків і як це відбувається на офіційних дилерських сервісах.
...Таки я налагодив технологічний пристрій ЛиЖу А290 і тепер у мене для нашого спільного друга трохи є...
право твое. хочется - можно поиграться. но кто в здравом уме согласится попадать добровольно??
Таки Давид Маркович ти людина досвідчена і як начальник відділу по боротьбі з бандитизмом Одеського карного розшуку-дай оцінку наступним хвактам.
31 травня 2018 року дилер передавав мені двигун після ремонту стартеру...
Зачепились розмовами про заяву,я її склав і поки реєстрували весь бєбєх документів...Я пройшовся по дилерському сервісному центру.
Ти ж розумієш,що дилерський центр це не тільки ТО/ремонт,а в основному продаж нових човнових двигунів.
Зроблено виставкові стійки на них висять нові двигуни(штук мабуть 60) різних марок,моделей,тактності,потужності.(ну приблизно як авто в автосалоні)...
Шарюсь оце я значить між двигунами щоб трохи розвіятись після розмови та згаяти час поки складають бумаги...
І тут...На віддаленій стійці бачу рідного брата мого двигуна(така ж потужність,фірма і т.д.)
Новий-новесенький-гвинт,нога(все) ще не бачило води і тільки но дихнуло повітря та прикрутилось до стійки в дилерському центрі...
Але що це???
На човновому двигуні нема капота,знято ручний стартер та маховик!!!На знімку гарно видно привід ГРМ,шестерні ремінь.
А ось тут(зверни увагу Дава!!!)-стояв новесенький електростартер,який ще жодного разу не провернув двигуна.Клеми,посадкове місце стартера видно ідеально.
Ну і на всяк випадок я прикріплю світлину з номерочком агрегату.Може новий власник взнає,що ще до продажу йому нового двигуна,з виробу було демонтовано новенький стартер...Теж мабуть контакти залипли))
Вибачаюсь що догори ногами-заводський номер двигуна 812604
Нам з тобою Дава по професії потрібно вміти рахувати...
Дик давай складем 2+2...
В салоні дилер борзо зі мною розмовляє розказуючі казку про залипші контакти...Якщо хочу,при мені зараз розберуть двигун,знімуть стартер і я сам впевнюсь що все гаразд.Також мені втирається що я можу забрати виріб і їхати з ним на незалежну експертизу...
В мене трохи не сходилось...-поведінка дилера з тим,що коли я приїхав в гараж після подорожі,то недовго думаючі накинув на свій АКБ ще один АКБ через дроти(думав що в човні сів АКБ і не хватає сили щоб провернути стартер).Стартер аж задимів так тріщав,але запустити(привести в дію)стартер два АКБ не могли
В моєму стартері був поганий контакт і в ньому 100% щось відгоріло.
Щоб не показувати мені ущєрбний стартер(що згорів на моєму двигуні) і не визнавати це гарантійним випадком-(я так гадаю,але довести 100% не можу)було швиденько знято новенький стартер з іншого двигуна і встановлено на мій двигун...
Дуже символічно те,щоб закрити питання не постидались навіть вскрити новенький двигун.
Ще є один момент,що на розбарахолений двигун прикрутять інший стартер і виріб впарять як новий.Тому номерочок виробу я викладаю у вільний доступ.Може майбутньому власнику знадобиться колись.
Картіна маслом Давид Маркович...
В мене тепер не тільки новий гарантійний двигун,але й новий стартер замінений навіть в негарантійному випадку.
Edited by grayplus, 02 June 2018 - 22:34.