Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Гарантийный ремонт


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
634 ответов в теме

#561
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 02 Июнь 2018 - 22:19

Юстас, что я тебе могу сказать? есть настроение и наснага бодаться - кто ж тебя остановит?)



#562
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 02 Июнь 2018 - 22:29

Немає тут покращення, як на мене.

Вава...встановлення нового електростартеру-це покращення чи ні?)



Юстас, что я тебе могу сказать? есть настроение и наснага бодаться - кто ж тебя остановит?)

Рома ну при чому ж тут бодаться???

Я просто хочу нормальної експлуатації виробу,а не таскати його по сервісах...

 

Ти з приводу стартера скажи-розділяєш моє думку,що з іншого двигуна прикрутили?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#563
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 02 Июнь 2018 - 22:37

Юстас, та не знаю, не умею гадать на расстоянии.

если тебе еще и новый стартер втулили - вроде как радоваться можно бы... :ad_new:

 

а вообще, только сегодня читал - крошат батон на Сузуки в плане надежности.

 

Самые ненадежные кроссоверы 2018 года Об этом сообщает Рамблер. Далее: https://auto.rambler...source=copylink



#564
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 02 Июнь 2018 - 22:45

если тебе еще и новый стартер втулили - вроде как радоваться можно бы...

 

Та я би оце з радістю порадувався :sm13_: Але ж є сумнів що до цього стартера теж клеми нормально прикрутили...

 

Я і виріб весь тому і хотів міняти,щоб в нього руки наші не лазили...Але ж ось!

20мотогодин після ремонту не пройшло і здрасьтє!!!

Тепер дурна думка в голові-що наступне відвалиться?Що могли ще проє....

 

а вообще, только сегодня читал - крошат батон на Сузуки в плане надежности.

Брешуть!Я за свою автівку,як Матроскін за Бурьонку триматись буду. :sm13_:


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#565
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 02 Июнь 2018 - 22:57

 

Брешуть!Я за свою автівку,як Матроскін за Бурьонку триматись буду. :sm13_:

та сам в шоке)



#566
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 04 Июнь 2018 - 09:55

Вава...встановлення нового електростартеру-це покращення чи ні?)

Я тобі казав вже свою думку: це ремонт.

Можна покращити працюючу деталь. А непрацюючу... Якщо я приїду до тебе, скажу, що в мене хана стартеру, а ти мені покращиш авто шляхом встановлення нових лінз у фари, то сам розумієш, що я про тебе подумаю. А якщо відремонтуєш - то буде інше питання. Причому, потенційно, ти мені поставиш новішу деталь за роками, але більше зношену... Але робочу... То що в нас вийде? )))


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#567
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 04 Июнь 2018 - 18:48

Я тобі казав вже свою думку: це ремонт.

Нема товарознавця на форумі чи незалежного експерта...Тому залишимось при своїх.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#568
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6395
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 04 Июнь 2018 - 20:00

Тепер дурна думка в голові-що наступне відвалиться?Що могли ще проє....
Поки є гарантія прожени його в екстремальному режимі.
  • 0

#569
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 04 Июнь 2018 - 21:18

Тому залишимось при своїх.

Угу...

 

Хоча дуже хотілось би взнати практику... І бажано - різноманітну, а не однобоку


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#570
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 04 Июнь 2018 - 21:43

Поки є гарантія прожени його в екстремальному режимі.

Гриша,вітаю...

 

Та я кагбе й так експлуатую з максимальною ефективністю...

Робочі оберти двигуна(рекомендовані виробником і прописані в інструкції по експлуатації) 5300-6250 об/хв...

Я зазвичай заводжу двигун,прогріваю 5 хвилин.Виводжу човен на глісер-газу навалив до упору і поїхав...Тахо показує від 5500 до 5800об/хв.Через 2/2.5 години( в залежності від погоди) відстань у 80 км подолано.

 

У мене є час до квітня 2019року,щоб у разі наступного косяку щось замінити по гарантії...Після цього гарантійний термін спливе і будьтє любєзни..

Хоча дуже хотілось би взнати практику... І бажано - різноманітну, а не однобоку

Я тільки за-самому цікаво.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#571
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 04 Июнь 2018 - 22:07

У мене є час до квітня 2019року,щоб у разі наступного косяку щось замінити по гарантії...Після цього гарантійний термін спливе і будьтє любєзни..

Перевір про всяк випадок не Закон "Про захист прав споживачів", а Цивільний кодекс. Там десь є, що строк гарантії, встановлений з моменту продажу, продовжується на строк, під час якого покупець не міг користуватись виробом.

У сусідній темі про двигун Зіни у ТС-а гарантії ще мама мія.


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#572
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 04 Июнь 2018 - 22:17

Перевір про всяк випадок не Закон "Про захист прав споживачів", а Цивільний кодекс. Там десь є, що строк гарантії, встановлений з моменту продажу, продовжується на строк, під час якого покупець не міг користуватись виробом.

У сусідній темі про двигун Зіни у ТС-а гарантії ще мама мія.

Це саме ця тема з двигуном зіни,та з моїм двигуном-може добавиться ще хтось.

 

У мене закінчується гарантія на виріб у квітні 2019 року,а на замінений шорт блок розпочалася з(моменту як підписав акт прийому передачі)29.09.2017 і закінчиться осінню 2020року.

Тобто на замінену під час гарантії деталь,гарантія на неї розпочинається з моменту заміни і на строк,що встановлений гарантійними зобов'язаннями.

В моєму випадку 36місяців.


Изменено: Юстас, 04 Июнь 2018 - 22:17

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#573
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 04 Июнь 2018 - 22:30

 

Тобто на замінену під час гарантії деталь,гарантія на неї розпочинається з моменту заміни і на строк,що встановлений гарантійними зобов'язаннями.

В моєму випадку 36місяців.

вряд ли. но не буду настаивать.

скорее всего - лишь продлевается на срок свыше первоначальных 14 дней или сверх согласованного сторонами срока ремонта по гарантии.

 

в случае с Зиной - там покупатель сам письменно согласился с бесконечным сроком ремонта, если деталей нет на складе.



#574
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6395
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 04 Июнь 2018 - 23:00

У мене є час до квітня 2019року,щоб у разі наступного косяку щось замінити по гарантії...Після цього гарантійний термін спливе і будьтє любєзни..
Я тебе розумію,хочеться насолоджуватись цяцькою для дорослих,а не бігати по сервісах ще й доказувати що не верблюд за свої гроші,і то не малі гроші.Може треба було якусь хонду чи меркурі брати?Та з рештою все нове тепер стрьомне не залежно від назви.Не вигідно їм робити мотор на віка як колись.
  • 0

#575
Nazgul

Nazgul

    Авторитет

    • Сообщений 15363
  • Возраст: 40
  • Имя:dsdfdsf
  • Авто:E32 735
  •  
  • Регистрация: 13.11.2007

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 07:22

Перевір про всяк випадок не Закон "Про захист прав споживачів", а Цивільний кодекс. Там десь є, що строк гарантії, встановлений з моменту продажу, продовжується на строк, під час якого покупець не міг користуватись виробом.

Це саме у "Про захист прав споживачів" вказано. Гарантійний термін подовжується на час гарантійного ремонту. У випадку гарантійної заміни починається заново.

Розділ "Гарантійні забов'язання".

Як раз третього дня продавця мордою по цьому закону возив.



#576
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 07:59

вряд ли. но не буду настаивать. скорее всего - лишь продлевается на срок свыше первоначальных 14 дней или сверх согласованного сторонами срока ремонта по гарантии

Давід Маркович...Я тут не при чому.Так трактує законодавець в законі про захист прав споживачів.

 

 

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

 

 



 

 

Може треба було якусь хонду чи меркурі брати?

 

Може...

Сузука інжекторна-все інше карбураторне...

 

Маленька(BF2.3-повітряне охолодження,чотири тактна) Хонда в мене є...Нарадуватись не можу...вже 6років.

Я на ній відкатав...,думаю що більше 500 мотогодин.Цієї зими розібрали-циліндр ідеальний.Підкинули нові кільця і гей славянє далі.Сальник редуктора пустив через себе воду-молоко було-цілих 100грн. віддав за хондовський сальник...


Изменено: Юстас, 05 Июнь 2018 - 08:01

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#577
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 09:59

Це саме у "Про захист прав споживачів" вказано.

можливо


Nazgul, але не витримав і поліз перевірити.

Норма закону все-таки стартує з ЦК

 

 

Стаття 676. Обчислення гарантійного строку

1. Гарантійний строк починається з моменту передання товару покупцеві, якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу.

2. Гарантійний строк, встановлений договором купівлі-продажу, продовжується на час, протягом якого покупець не міг використовувати товар у зв'язку з обставинами, що залежать від продавця, до усунення їх продавцем.

Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватися у зв'язку з виявленими в ньому недоліками, за умови повідомлення про це продавця в порядку, встановленому статтею 688 цього Кодексу.

3. Гарантійний строк на комплектуючий виріб дорівнює гарантійному строку на основний виріб і починає спливати одночасно з ним.

4. У разі заміни товару (комплектуючого виробу) неналежної якості на товар (комплектуючий виріб), що відповідає умовам договору купівлі-продажу, гарантійний строк на нього починає спливати з моменту заміни.

 
:sm17_1:

А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#578
Nazgul

Nazgul

    Авторитет

    • Сообщений 15363
  • Возраст: 40
  • Имя:dsdfdsf
  • Авто:E32 735
  •  
  • Регистрация: 13.11.2007

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 10:20

vlad9201,

Ну значить в обох місцях тотожні норми. :sm12_:



#579
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 10:25

значить в обох місцях тотожні норми.

в порядку "стьобу": "значить хтось трошки краще знає структуру законодавства - від кодексу до закону"  :sm17_1:  :sm13_:


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#580
Nazgul

Nazgul

    Авторитет

    • Сообщений 15363
  • Возраст: 40
  • Имя:dsdfdsf
  • Авто:E32 735
  •  
  • Регистрация: 13.11.2007

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 10:30

в порядку "стьобу": "значить хтось трошки краще знає структуру законодавства - від кодексу до закону"  :sm17_1:  :sm13_:

пффф.

Було б дивно, якщо би лоєр знав це гірше за звичайного юзера....

:sm12_:



#581
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 15:31

Юстас, vlad9201, чё т сомневаюсь, что гарантия на замененную часть выйдет за пределы сроков гарантии на всё изделие. просто, не логично, да и формулировки там своеобразные. тебе просто отремонтировали товар, а что именно там меняли внутри - ты как бы и знать не обязан.

 

продление общей гарантии на срок нахождения в гарантийном ремонте - логично. хотя тоже могут быть нюансы, если письменно стороны согласовали что-то другое.



#582
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 17:48

тебе просто отремонтировали товар, а что именно там меняли внутри - ты как бы и знать не обязан.

 

--Коли приймають на ремонт виріб отримуєш акт. В ньому вказується з якої саме причини ти звернувся до майстерні.

-Коли ти приймаєш відремонтований виріб тобі видають-виріб,акт прийому/передачі(претензій не маю/оглянув і бла/бла/бла),накладна де вказано кількість та найменування використаних з/ч(там же вказується вартість з/ч та вартість послуг з виконання робіт),дефектовочний акт...

 

 

Ще один момент...тобі не просто відремонтували товар,а той що відмовив в дорозі)Звичайно якщо під час відмови ти не знаходився поруч з товаром та не користувався ним-може знати і не зобов'язаний...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#583
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 18:33

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

и подправил:

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, НОВИЙ гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

 

прочувствуй разницу в смысле. в первом случае - точно имеется в виду возобновление срока, а не продолжение имеющегося?

 

просто, по здравому смыслу: у движка гарантия 100тыкм, но он выхаживает не больше 90тыкм. ты реально считаешь, что они тебе будут бесконечно менять движок по гарантии, пока ты 1млн км не проедешь?? ну нонсенс ведь...

 

здравый смысл - это ты заплатил деньги, оно сломалось, они тебе бесплатно заменили по гарантии + продлили гарантию на срок ремонта. и всё. то, что тебе заменили по гарантии - ты ведь за него не платил. с какой радости у тебя на него такие же права как на то, за что ты заплатил?? :smile44:
 



#584
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 21:19

просто, по здравому смыслу: у движка гарантия 100тыкм, но он выхаживает не больше 90тыкм. ты реально считаешь, что они тебе будут бесконечно менять движок по гарантии, пока ты 1млн км не проедешь?? ну нонсенс ведь...   здравый смысл - это ты заплатил деньги, оно сломалось, они тебе бесплатно заменили по гарантии + продлили гарантию на срок ремонта. и всё. то, что тебе заменили по гарантии - ты ведь за него не платил. с какой радости у тебя на него такие же права как на то, за что ты заплатил??

 

Давід Марковіч...,у мене складається відчуття шо ві точно в Адесах з понаєхавших...Ві же как досвідчена людина повинні панімать спеціфіку торговлі)

 

Давай будемо розмовляти не теоремами,а аксіомами...

 

-гарантійний термін складає 25 відсотків зносу виробу.Двигун легко проходить 500мотогодин,а в гарантійний термін закладено 100мотогодин...

 

-здоровий глузд,це коли виріб працює,а не знаходиться в гарантійній майстерні.Після ремонту-це неліквід,або ліквід з 50%знижкою.

 

-коли я передав продавцю свої гроші(тобто він отримав від мене універсальний товар)-він не виявив жодної зношеної,бракованої,мятої купюри. І використав їх з 100% користю.Тому і я плачу за виріб один раз і хочу,щоб він безвідмовно пропрацював(хоча б) гарантійний термін.

 

 

-Не давати гарантійний термін на замінену деталь звичайно можна,але в такому випадку це звуження гарантійного терміну саме на цю деталь)) 

 

 

Дава-ми можемо домовитись,що спробуємо захистити права споживача перед виробником...

У споживача-є ряд обмежень яких він повинен дотримуватись,щоб мати гарантію після придбання товару.Виробник сам встановлює строки гарантійної роботи виробу і перед придбанням товару інформує споживача про терміни гарантії,проходження ТО,та особливості експлуатації...Якщо під час гарантійного терміну у виробі виявлено брак-виріб повинен бути замінено на аналогічний,проведено ремонт,відшкодована повна вартість виробу за бажанням споживача

 

 

Я як споживач виконав перед споживачем свої зобов'язання:

-передав продавцеві в повному обсязі кошти за виріб.

-експлуатував виріб згідно рекомендацій сервісної книжки

-проходив ТО вчасно і тільки в майстерні уповноваженого дилера.

 

 

Виконавши все,що від мене залежало-буду вимагати від продавця виконання його частини угоди.

Маю я право на заміну виробу в гарантійний термін?Маю...(є два гарантійні випадки)

Можу цього вимагати в судовому порядку при незгоді дилера вирішити мирноцивілізованим шляхом?Можу....

 

 

Мені глибоко і з великої дзвіниці Лаври все рівно що відмовляє в моєму виробі.Я хочу отримати за купку грошей-еквівалент виробу,а не розбиратись в сервіснотехнічноюридичних тонкощах гарантії чи відмови стартеру...Я взагалі (по ідеї) не повинен був взнати де воно все знаходиться.А якщо і повинен то років через десять...

 

У мене 3 човнові двигуни.Сузука(2016р.н.,яка мені парить моск),Хонда2.3(2012р.н.),Ямаха 2CMHS(2005р.н.)...

Взагалі не мав ніколи проблем з Хондою та Ямахою-на кожному накатав по 500 мотогодин(приблизно)...

 

 

 

Мені здається,що дилери в нашій країні завжди вишукують будь-які лазєйки для того,щоб повісити бракований товар на споживача...Незалежно в гарнійний термін ц виявилось чи ні.Але назва від цього не міняється-виріб виготовлений з заводським дефектом.Чому ж його дилер не хоче відправити на завод.Не його ж біда!!!!

Значить 100%дилер мутить.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#585
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 05 Июнь 2018 - 22:43

Юстас, тебе пообещали, что гарантированно 3 года. вот и будет 3 года + срок в ремонте.

 

остальное - твои риски.

 

есть право на подменное изделие в течение ремонта.

 

покупатель может согласиться на иное при подписании договора о покупке изделия. подписал и ограничил свои права - типа, сам дурак. пусть и выбора иногда особо нет. но это - тоже твой выбор.

 

ЗЫ думаю, ты и сам понимаешь, что никто тебе не будет менять ту комплектующую хрень 10 раз, если это вне изначального гарантийного срока (+ период нахождения в ремонте).



#586
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6395
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 06 Июнь 2018 - 06:28

Юстас,Так тобі дотягнули гайку чи замінили стартер? 


  • 0

#587
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 06 Июнь 2018 - 07:08

думаю, ты и сам понимаешь, что никто тебе не будет менять ту комплектующую хрень 10 раз, если это вне изначального гарантийного срока (+ период нахождения в ремонте).

 

Думаю що до цього не дійде.Буду пробувать розрулити до закінчення гарантійного терміну.

 

Юстас,Так тобі дотягнули гайку чи замінили стартер?

 

Не знаю яку там гайку можна було дотягнути...Я коли прикурював від другого АКБ-стартер задимів так,що майже палахнув.

Зняли з іншого двигуна стартер прикрутили мені.Довести 100% не можу,але іншого варіанту нема.Розібраний в салоні,без стартера новенький двигун єдиний свідок цієї оборутки...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#588
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6395
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 06 Июнь 2018 - 07:15

Зняли з іншого двигуна стартер прикрутили мені.Довести 100% не можу
Тоді по ідеї той стартер має мати свою гарантію,незалежну від основної гарантії.
  • 0

#589
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 06 Июнь 2018 - 08:05

Тоді по ідеї той стартер має мати свою гарантію,незалежну від основної гарантії.

Продовжимо)

Нема у мене ніякої можливості доводити,що там стоїть інший стартер.Деталь не номерна...

Що мені-вести до незалежної експертизи,щоб оприділили рік виготовлення та "пробіг" стартеру???

 

Дилер мені дав акт в якому написано,що був відсутній контакт.Наразі деталь справна.Тіпо дилер веде переписку(не вірю!!!) з головним офісом чи є це взагалі гарантійним випадком.Гроші за ремонт відмовились брати .В накладній 0грн00коп.І що далі?

Чекаєм відповідь на заяву...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#590
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 06 Июнь 2018 - 09:19

 

Що мені-вести до незалежної експертизи,щоб оприділили рік виготовлення та "пробіг" стартеру???

имхо, не занимайся ерундой;)

тебе ремонтируют нашарик и быстро, т.е. в разы лучше многих других выполняют свои гарантийные обязательства. чего ты еще хочешь?;)



#591
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 06 Июнь 2018 - 10:35

не занимайся ерундой;) тебе ремонтируют нашарик и быстро, т.е. в разы лучше многих других выполняют свои гарантийные обязательства. чего ты еще хочешь?;)

 

Дик я ж начебто озвучив що хочу...

Хочу користуватись виробом,а не їздити по гарантійкам і ремонтувати "на шарік";)

 

Отримувати виконані гарантійні зобов'язанння в рази складніше ніж безпроблемно користуватись виробом)Ти не знаходиш?

Я купував виріб для користування,а не використання в якості полігона для виконання гарантійних зобов'язаньта перевірки якості виконання гарантії...

Ламається?Забирайте і тренуйтесь з виробом скільки Вам не надоїсть)


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#592
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 06 Июнь 2018 - 10:43

Юстас, та твое право думать всё, что тебе ни захотелось бы...

 

но 2 поломки за 2 года, которые тебе оперативно и бесплатно устранили - имхо, не сильно катит на "невозможность использования изделия по назначению".



#593
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 06 Июнь 2018 - 11:47

но 2 поломки за 2 года,

 

Рома-це трохи нетак)

Одна поломка яку владнали і не пройшло навіть 20мотогодин як вилізла друга(я реально експлуатував двигун 3 дні після того як забрав з ремонту і ось згорів стартер)...

 

 

имхо, не сильно катит на "невозможность использования изделия по назначению".

 

Вибачай Маркович,але виріб я після другого звернення,ще навіть разу не експлуатував.

Тому слухи про шикардосну працездатність мого виробу сильно призбільшені) 


Изменено: Юстас, 06 Июнь 2018 - 11:48

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#594
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103920
  • Возраст: 51
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 06 Июнь 2018 - 12:00

Юстас, ну мы как бы свистим просто.

 

ты ж не вчера родился и сам знаешь, как тебе лучше.



#595
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 06 Июнь 2018 - 12:11

Шо паганого у "згоді сторін"?

Продукт "ущєрбний"?Ущєрбний.

 

Вина в цьому дилера є?Нема...

Чому не відправити це недоробло до японських самураїв-нехай вони собі моск парять???Чому дилер готовий судитись зі мною в суді за річ яку він не виготовляв???

Нєт жеж...Крім того,що не змогли рівними руками просто прикрутити готовий шорт блок,дик ще й укривають істинні  причини відмови стартеру.

не отправит дилер к японцам, ибо понимает что сервис был проведен не прямыми руками, из за этого ты и пришел повторно

 


Мій виріб(єдиний на всю неньку зі слів дилера) з гарантійними випадками...Але не суть...

Аспект перший-Я придбав виріб для користування,а не для гарантійних ремонтів та надбання ремонтних навичок сервісом.

Аспект другий-На воді евакуаторів немає...У разі поломки до "узбіччя" може бути пару тройку кілометрів;при швидкості зустрічного вітру у 15м/с та течії 2км/год при повній вазі човна 600кг.-за який час на веслах можна його пройти???І чи пройдеш ти цю відстань Паша-чи човен захисне хвилями і підеш на дно годувати раків???

Аспект третій:Навіть добившись до берега з поламаним двигуном,щоб його забрати(окрім того що повинен бути під'їзд до берега) треба добратись у Київ за автомобілем та лафетом,повернутись назад з автівкою та лафетом загрузити човна і відвезти виріб у сервісний центр.

интересно, покупатели авиационных двигателей тоже требуют эвакуатор? :sm13_:


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых