Вчора за проханням подружки, яка ніяк не купить мацду сх 30 або сх 5 б/в, заїхав у салон МАцда Аеліта у Дніпрі. скажу вам у средній комплектації, забув як її називають, з двигуном 2.5, СХ5 доволі гарно виглядає. ціна близько 36 уо. Інтерєр стриманий, матеріали не погані. тільки вибісив підлокітник. нерухомий. якийсь сюр. А так сидіння, їх регулювання досить пристойно. у деталі не занурювався, сказав менеджер, що американські двигуни 2.5 відрізняються від тих, що їдуть до нас.
Як би брав універсальне авто у сім*ю, для дружини, подумав би про СХ5 на повному приводі. сам дивуюсь.....
по асистентам за такі гроші теж 
Зазвичай офф. СХ-30 до нас заходять з двигунами на два літри 165 к.с. з США на 2.5 атмо і 2.5Т від 187 до 252 к.с.. Була у володінні саме з останнім, запальничка, приємне авто з купою плюшок. Щоправда, японці могли встановити вже 8ступ. але затиснулися 6ступ.коробкою. З мінусів, розташування дзеркала заднього виду, постійно потрібно відхиляти голову назад до підголівника, висока лінія скла, але це на користь безпеки, тому що відчуття захищеності, як в «танку». Немає ел. регулювання сидіння пасажира в будь-якій комплектації. Дратує коцюба замість амортизаторів в підкапотному просторі. За підлокітник, він широкий і рухливий, відсувається назад, чим перекриває місце середнього пасажира другого ряду. Хоча відверто, авто і не розраховувалося як повноцінний SUV. Після німців гальма в Мазда так собі.
Як би брав універсальне авто у сім*ю, для дружини, подумав би про СХ5 на повному приводі. сам дивуюсь.....
Більше сподобалась СХ-50, нижче, ширше, багажник крапаль більше. Краще, стійкіше в керуванні на поворотах. Здивувало, що в дорогі комплектації Meridian Edition немає складання дзеркал, підігріву керма, музики Bose, проєкції на лобове скло, тощо.