, тут нерідко звучала думка, що Ізітронік при належній профілактиці ходить далеко за 100 ткм без значних витрат
Це правда...Придбав нове авто в салоні і їздиш на ньому далеко за 100тик...Ніяких проблем все прогнозовано...
Мені навіть зустрілися власники що замінили зчеплення (відповідно) на 210 та 250тик!!!Це виключення з правил,авто в основному пересувалось заміськими дорогами...
також хотілося уточнити наскільки варто на такий (оптимістичний) перебіг подій розраховувати.
Не вірю з декількох причин
-власники(перші) користуюься не задумуючись.Якихось перевірок/адаптацій/обслуговувань не роблять.
Їде собі та й їде.При перших симптомах неполадок,начитавшись страшилок-авто продається...
-все має свій життєвий вік/ресурс.Зважаючи на те,що вік таких авто значний і власників помінялось на певному авто до півдесятка-яка може бути прогнозованість в працездатності деталей коли навіть дійсний пробіг не відомий,не те що відомості про замінені деталі та обслуговування.
Якщо купувати,щоб їздити навколо Сирецької телевежі(в зоні доступності Київських ТЕХів та сервісменів),то ще можна розглядати цей варіант...А якщо є наміри лупашити по дальняку-евакуатор по Україні дорого.Крайнє авто приїхало з Луцька(евакуатор 4франкліна)-місцеві сервісмени почитали помилки за 1000грн...
Хоча несправність міг владнати будь-хто в руках з паяльником-комплексної послуги на місці не виявилось...
Багато,що міг би змінити дієвий закон з реальним терміном за корекцію одометра в Україні.Але це фантастика.
І ще одне...Ремонт наразі поставлено на потік.Всі деталі в Ізітроніку(циліндри,шестерні,польові транзистори) успішно міняються.Але на вік авто та всі інші деталі це не впливає."Померла-так померла!"