По карфаксу вроде как можно проверить сколько было владельцев и что на каком пробеге делалось. Или там за мзду могут править информацию в отчете карфакса?
А звідки пробіг візьметься у карфаксі? У карфаксі пишеться пробіг на момент зміни власника, на обслуговуванні у дилера, який вважає за необхідне його туди записувати, і при ДТП, коли сторони не вирішили розійтися миром і не перепаскуджувати собі страхову історію, а діяли через страхову. Ти бачив нормальний карфакс звичайної ніколи не битої машини з-під одного власника, яка прийнята по трейд-іну і продається з пробігом 130 тм у офіційного дилера і не була під градом і у потопі? Там часто 5-6 записів, переважно у перші роки експлуатації. Ти бачив карфакс старого негритянського Понтіак Гран-Прі 2003 року з пробігом 400 тм, на якому місця живого немає? Подивися (якщо знайдеш), буде цікаво.
З приводу будь-якого перерахованого пункту: ніхто не перевіряє чи він не кручений. Головне, щоб був більший за попередній офіційно зафіксований.
З першоджерел. У Штатах, на людину, яка вірить у пробіг машини на вторинному ринку, крім якщо це машина знайомого, хорошого сусіда або дуже рідкісного дилера з багаторічною хорошою репутацією, дивляться на як, м'яко кажучи, дуже наївну.
А ти знаєш про святий карфакс, у який фея передає дані про пробіг як мінімум кожний рік, від українських продавців битих американських машин, які, звичайно, є ніяк не зацікавленими у таких байках особами.
Машини з товстою пачкою сервісних записів не дарма у Штатах продаються дорожче, ніж звичайні машини тої ж моделі, року і пробігу. А з повною історією у ОД - ще дорожче. І такі записи дуже рідко зустрічаються у другого власника, і то не від ОД. Вони і у першого є не дуже часто, як правило це актуально для преміум-марок, бо для їх власників обслуговування у ОД є несуттєвими витратами. З Ф'юженом, Кемрі, Аккордом, РАВ4, Малібу і Джеттою мало хто буде заморочуватися - для них після гарантії є не гнидні мультибрендові СТО вдвічі дешевше, є гнидні втричі дешевше, приблизно як у нас.
Сон в руку, Західна Європа: http://www.opel-club...entry1075379114
Всім пофіг на її пробіг. Так система працює скрізь.
Що цікаво, раніше розповідали про кримінальну відповідальність за скручений пробіг у Німеччині. Тепер машини звідти вважаються крученими (і не дивно, для кримінальної відповідальності їх таких у Німеччині занадто багато - зрозуміло, що на практиці це не працює), а співають нові пісні, бо з'явилося прибутковіше джерелом заробітку.