Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Флуд про вибір автотехнічні аспекти


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
5600 ответов в теме

#1074872864
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13156
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 25 Апрель 2017 - 22:36

Тема виділена з "Продажного флуду", переважно містить обговорення технічних подробиць.

Обговорення особливостей професії і корисні повідомлення, які були актуальними переважно на момент їх написання, залишаються у "Продажному флуді".

Також сюди виносяться аналогічні повідомлення і обговорення з тем "Продам быстро... недорого. Дрин-тин (с)" та інших великих тем розділу.

 

Сенс виділення - щоб технічна інформація, яка може мати якусь цінність як корисна або хоча б цікава, не губилася у комерційних темах на сотню сторінок, де основне наповнення стає застарілим вже через декілька місяців.


  • 0

#1331
scenium

scenium

    Авторитет

    • Сообщений 6145
  • Возраст: 41
  • Имя:Сергей
  • Авто:Model 3
  •  
  • Регистрация: 13.09.2007

Опубликовано 15 Декабрь 2020 - 19:28

Я ще багато чого не робив і це не заважає мені знати, що цього робити не треба.

А лампочку в рот слабо засунути?  :sm13_:


Мірик, Як би там не було, але надійніше ніж звичайний гідротрансформатор ще не придумали.

 

Зи, з днюхою тебе  :drinks:  


  • 0

#1332
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 15 Декабрь 2020 - 23:36

Як би там не було, але надійніше ніж звичайний гідротрансформатор ще не придумали.

незгоден.. дсг6.. бачив із 300 і з 400 пробігу які працюють як нові навіть без заміни масла, який гідро трансформатор здатен на це? Там багато гітротермічних навантажень та деталей на кшталт різних паперових фрікцірнів які за такий пробіг нездатні виконувати свої функції, дсг чиста механіка, там набагато менше фізичних процесів здатних її вивести з експлуатації. Просто ранні конструктивно недосконалі сухі семірки дуже сильно підпортили репутацію дсг загалом.

Зи, з днюхою тебе :drinks:

дякую!

Изменено: Мірик, 15 Декабрь 2020 - 23:39

  • 0

#1333
golfist

golfist

    Частый гость

    • Сообщений 11
  • Имя:Віктор
  • Авто:Golf 7 Variant TDI
  •  
  • Регистрация: 10.03.2019

Опубликовано 16 Декабрь 2020 - 22:48

Поїхав на Шкоду, а так кажуть на 7ДСГ масла не міняють і не радять. Як і на механіці. :)


  • 0

#1334
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 8117
  • Возраст: 53
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 17 Декабрь 2020 - 14:27

Вам показалось

:smile3:  :sm302:


  • 0

#1335
санек30

санек30

    Авторитет

    • Сообщений 2017
  • Возраст: 43
  • Имя:александр
  • Город:винницкая обл.
  • Авто:Тракторный Х5.
    DAF XF 105.
  •  
  • Регистрация: 06.03.2013

Опубликовано 17 Декабрь 2020 - 14:34

А хто мав проблеми з ДСГ7 на ВАГах з 2016-2017 років. ТДІ, 1,6, 115 кВТ.

Надумав брати і вже всі кажуть, що проблем нема, офіціали не міняють там навіть масла, кажуть на весь термін експлуатації, а не так, як на 6-ступці.

Знайомий рік назад пригнав гольф 7,17-го року 1,6 на дсг пробіг був 240т. вже намотав майже 300 по дсг все супер.


  • 0

#1336
Amigo72

Amigo72

    был пешеходом 10 дней

    • Сообщений 1824
  • Возраст: 52
  • Имя:ОЛЕГ
  • Город:Мелитополь
  • Авто:BMW X5E70 xDrive 35d
  • Гос. номер:70-62
  •  
  • Регистрация: 17.03.2008

Опубликовано 17 Декабрь 2020 - 16:19

На весну планував на продаж свою,09рік 3,0д м57,вся ціла один полупідкрас нижньої частини задньої ляди.На вайбер можу фоток закинути.Європа.


Спасибо, но уже почти купил.

Что то меня настораживает резкий слив Х5 на УОКе!
  • 0

ОЛЕГ 098-49-09-623

Упоры скобы замка: OMEGA, VECTRA A, Astra Fhttp://www.opel-club...ov-i-skripa-ba/

 

 


#1337
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14885
  • Возраст: 54
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 17 Декабрь 2020 - 17:03

Х5 в годах - всегда гемор

и не дешёвый


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#1338
rvgu

rvgu

    Авторитет

    • Сообщений 4774
  • Возраст: 41
  • Имя:r25
  • Город:Кременчук
  • Авто:У нас тут модер гей чи шо став?
  •  
  • Регистрация: 19.09.2008

Опубликовано 17 Декабрь 2020 - 21:32

Знайомий рік назад пригнав гольф 7,17-го року 1,6 на дсг пробіг був 240т. вже намотав майже 300 по дсг все супер.

фигассе- за год 300 майже.... :smile3:


  • 0

Реклама!!!


#1339
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2861
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 18 Декабрь 2020 - 11:08

Откуда 300 в год?

 

авто было пригнано в 17 году, т.е. 3 года назад.

Тогда было 240 тыс. пробега, сейчас 300.

Итого за год 20 тыс.


Изменено: nick6482, 18 Декабрь 2020 - 11:09

  • 0

#1340
rogii

rogii

    Авторитет

    • Сообщений 1109
  • Имя:Ігор
  • Город:Бердичів
  • Авто:-
  •  
  • Регистрация: 17.10.2018

Опубликовано 18 Декабрь 2020 - 11:31

nick6482, Уточню. В пості написано, що пригнав рік назад з 240тис, зараз 300тис. Тому виходить за рік біля 60тис.)

В порівнянні з 240тис, які авто наїздило за 2+ роки за бугром, пробіг у нас значно менший. Мені взагалі цікаво, як у них там виходить накатувати більше 100тис. в рік.
  • 0

#1341
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 8117
  • Возраст: 53
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 18 Декабрь 2020 - 11:34

В порівнянні з 240тис, які авто наїздило за 2+ роки за бугром, пробіг у нас значно менший. Мені взагалі цікаво, як у них там виходить накатувати більше 100тис. в рік.

у нас тоже так выходит. Знаю из опыта - курьерский авто наезжает в год более 100т


  • 0

#1342
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13156
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 19 Декабрь 2020 - 11:55

Те, що половина гідромеханічних АКПШ - ломуче гівно, давно відомо. Але це невдалі коробки, погано (невдало) розроблені. Серед них є виготовлені у величезній кількості - Ультрадрайв на Крайслерах 90-2000 рр., AXOD i AX4N на перших чотирьох поколіннях Таурусів, AL4/DP0/AT8/DP2 і так далі, таких вистачає. Інколи просто коробку парують із занадто потужним для неї двигуном і це стає джерелом проблем. Суть не в тому - суть у тому, що безпроблемні гідромеханічні АКПШ існують, на цілком серійних і, серед інших, недорогих машинах, ними можна користуватися і горя не знати, принцип їх роботи це дозволяє.

 

Стосовно КПШ з двома зчепленнями, хоч Борг Уорнер, хоч Гетраг, то при всіх їх незаперечних перевагах з точки зору першого власника машини, а саме швидкості перемикання і економності стосовно витрат палива, їх ресурсна стійкість до тривалої експлуатації у пробках є відносною проблемою навіть для мокрих ДСГ, а для сухих - великою проблемою. З природніх причин, обумовлених конструкцією. Так, як було слушно зауважено, тому, що у таких умовах і МКПШ зі своїм зчепленням також зношується підвищеними темпами. Можливо, мокрі ДСГ у цьому не безнадійні.

 

Стосовно численних випадків тривалої успішної експлуатації автомобілів з ДСГ - вибачте, я вважаю успішним прикладом 300 ткм, з яких як мінімум 60% у співмірних з київськими/московськими і тому подібними стоячими (типовими у час пік на деяких ділянках) пробками.

Наприклад, після 17-00 машина проїжджає (по Окружній вздовж Теремків, якщо потрібен зовсім конкретний приклад) 800 м за 53 хв. (як варіант - 900 м за 48 хв.). Середня швидкість руху зрозуміла. На практиці між рушаннями і гальмуваннями машина проїжджає 2-15 м, причому частііше 2-7 м. Тепер уявимо собі, що машина з 300 ткм 20% їздить у таких пробках і ще 40% у звичайних. Виживе там ДСГ? А суха ДСГ? У тому і питання. А гідромеханічна на якомусь безпонтовому Сузукі Свіфт (чи напівпонтовому Прадо) виживе.

Приклади про експлуатацію у легших умовах - прекрасно, але для цього треба мати ті умови. Хто має - ну, йому добре.


  • 0

#1343
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50887
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 19 Декабрь 2020 - 12:26

Мені взагалі цікаво, як у них там виходить накатувати більше 100тис. в рік.
Там дороги, а не направления.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#1344
санек30

санек30

    Авторитет

    • Сообщений 2017
  • Возраст: 43
  • Имя:александр
  • Город:винницкая обл.
  • Авто:Тракторный Х5.
    DAF XF 105.
  •  
  • Регистрация: 06.03.2013

Опубликовано 19 Декабрь 2020 - 17:39

Х5 в годах - всегда гемор

и не дешёвый

Меньше слухай диванних експертів які в бмв не сиділи.Можу сказати що х5 е70 самий надійний авто із всіх що в мене були.І міняти буду тільки на икса але в новішому кузові.



Спасибо, но уже почти купил.

Что то меня настораживает резкий слив Х5 на УОКе!

Якщо за мене ніякого зливу немає, заробив грошенят на новішу машину от і все і звісно тільки ІКС.За ці гроші альтернативи не має.А ті "знавці" що пишуть що бмв ломуче можуть бути послані...не купуйте усілякі 4,8 бензи американські тотали а купіть доглянутого европейця на дизелі з пробігом до 300 і буде вам щастя



Х5 в годах - всегда гемор

и не дешёвый

Це тобі хто сказав? Сусід сеструхиної братухи бо йому його кум розповідав?От так і ширяться чутки одне ляпнуло тай пішло по селі...


Изменено: санек30, 19 Декабрь 2020 - 17:41

  • 0

#1345
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13784
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 19 Декабрь 2020 - 19:31

санек30,only diesel
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#1346
Amigo72

Amigo72

    был пешеходом 10 дней

    • Сообщений 1824
  • Возраст: 52
  • Имя:ОЛЕГ
  • Город:Мелитополь
  • Авто:BMW X5E70 xDrive 35d
  • Гос. номер:70-62
  •  
  • Регистрация: 17.03.2008

Опубликовано 19 Декабрь 2020 - 21:00

Меньше слухай диванних експертів які в бмв не сиділи.Можу сказати що х5 е70 самий надійний авто із всіх що в мене були.І міняти буду тільки на икса але в новішому кузові.


Якщо за мене ніякого зливу немає, заробив грошенят на новішу машину от і все і звісно тільки ІКС.За ці гроші альтернативи не має.А ті "знавці" що пишуть що бмв ломуче можуть бути послані...не купуйте усілякі 4,8 бензи американські тотали а купіть доглянутого европейця на дизелі з пробігом до 300 і буде вам щастя


Це тобі хто сказав? Сусід сеструхиної братухи бо йому його кум розповідав?От так і ширяться чутки одне ляпнуло тай пішло по селі...

Уже на коне! Спасибі Саня!
Х5Е70 Xdrive35d 2012год. 225000 км.

Изменено: Amigo72, 19 Декабрь 2020 - 21:01

  • 0

ОЛЕГ 098-49-09-623

Упоры скобы замка: OMEGA, VECTRA A, Astra Fhttp://www.opel-club...ov-i-skripa-ba/

 

 


#1347
jgor

jgor

    Авторитет

    • Сообщений 4411
  • Возраст: 45
  • Имя:Игорь
  • Город:Сумская обл.
  • Авто:ОВА
  •  
  • Регистрация: 21.02.2011

Опубликовано 19 Декабрь 2020 - 21:29

Уже на коне! Спасибі Саня!
Х5Е70 Xdrive35d 2012год. 225000 км.

Поздравляю! Кайфуй)



Меньше слухай диванних експертів які в бмв не сиділи.Можу сказати що х5 е70 самий надійний авто із всіх що в мене були.І міняти буду тільки на икса але в новішому кузові


+100500
Тачка бомба! Буду менять на X5 F15, хочется чуть больше плюшек)
  • 0

О66-778-О5-45 Игорь


#1348
санек30

санек30

    Авторитет

    • Сообщений 2017
  • Возраст: 43
  • Имя:александр
  • Город:винницкая обл.
  • Авто:Тракторный Х5.
    DAF XF 105.
  •  
  • Регистрация: 06.03.2013

Опубликовано 19 Декабрь 2020 - 22:02

санек30,only diesel

Тільки так
  • 0

#1349
rvgu

rvgu

    Авторитет

    • Сообщений 4774
  • Возраст: 41
  • Имя:r25
  • Город:Кременчук
  • Авто:У нас тут модер гей чи шо став?
  •  
  • Регистрация: 19.09.2008

Опубликовано 20 Декабрь 2020 - 21:46

Там дороги, а не направления.

даже не так- там есть куда и почем ехать. А у нас туризм на стадии зародыша....хотя не...на стадии покупки конфет и шампанского


  • 0

Реклама!!!


#1350
FINNN

FINNN

    Авторитет

    • Сообщений 2973
  • Имя:Андрій
  • Город:Кривий Ріг
  • Авто:Opel Astra H 1.6 2013рн + Ведмедик 2.0TDI 4x4.
  •  
  • Регистрация: 07.03.2009

Опубликовано 20 Декабрь 2020 - 22:25

Судячи з теми нового кодіака 2,0TDI 150кс  з 380-ю дсг можна брати.


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#1351
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 8117
  • Возраст: 53
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 20 Декабрь 2020 - 22:28

Судячи з теми нового кодіака 2,0TDI 150кс  з 380-ю дсг можна брати.

на карог ставят гидротрансформатор уже (писал выше), может и на кодиака тоже? 


  • 0

#1352
FINNN

FINNN

    Авторитет

    • Сообщений 2973
  • Имя:Андрій
  • Город:Кривий Ріг
  • Авто:Opel Astra H 1.6 2013рн + Ведмедик 2.0TDI 4x4.
  •  
  • Регистрация: 07.03.2009

Опубликовано 20 Декабрь 2020 - 22:31

на карог ставят гидротрансформатор уже (писал выше), может и на кодиака тоже? 

На дизелі тік дсг. На 150кс-380ті. На 200кс-500ті.


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#1353
Lightman

Lightman

    Пастырь

    • Сообщений 396
  • Возраст: 37
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепропетровск
  • Авто:В поиске идеального автомобиля
  •  
  • Регистрация: 21.09.2013

Опубликовано 21 Декабрь 2020 - 01:04

На дизелі тік дсг. На 150кс-380ті. На 200кс-500ті.


На бензиновом 1.8 тоже 500 стоит
  • 0

#1354
alexmk82

alexmk82

    Пастырь

    • Сообщений 369
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Днепр, Левобережный-3
  • Авто:Jetta SportWagen 2.5 USA
  •  
  • Регистрация: 08.01.2009

Опубликовано 05 Январь 2021 - 22:13

Господа, а что скажете о Мицубиси аутлендер спорт (он же ASX)? Больные места проблемы мотора 2л и вариатора есть? Или в целом норм?
  • 0

#1355
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 05 Январь 2021 - 23:21

Меньше слухай диванних експертів які в бмв не сиділи.Можу сказати що х5 е70 самий надійний авто із всіх що в мене були.І міняти буду тільки на икса але в новішому кузові.

авто в якого повний привід з кучою шестерень, приводів шрусів, муфт, сайлентів ричагів і тд апріорі неможе бути самим надійним, там є чому ламатись, я не кажу що х5 ломучі, але точно не самі надійні авто.

Суть не в тому - суть у тому, що безпроблемні гідромеханічні АКПШ існують, на цілком серійних і, серед інших, недорогих машинах, ними можна користуватися і горя не знати, принцип їх роботи це дозволяє.

Якраз навпаки, гідротермодинамічні навантаження в гідротрансформаторних АКПП недають змоги експлоатувати їх протягом сотень тисяч км..

Стосовно КПШ з двома зчепленнями, хоч Борг Уорнер, хоч Гетраг, то при всіх їх незаперечних перевагах з точки зору першого власника машини, а саме швидкості перемикання і економності стосовно витрат палива, їх ресурсна стійкість до тривалої експлуатації у пробках є відносною проблемою навіть для мокрих ДСГ, а для сухих - великою проблемою. З природніх причин, обумовлених конструкцією. Так, як було слушно зауважено, тому, що у таких умовах і МКПШ зі своїм зчепленням також зношується підвищеними темпами. Можливо, мокрі ДСГ у цьому не безнадійні.

у роботів чисто механічний знос, як і у мкпп, мокрі дсг доказали що ходять вони як і звичайна механіка..

Наприклад, після 17-00 машина проїжджає (по Окружній вздовж Теремків, якщо потрібен зовсім конкретний приклад) 800 м за 53 хв. (як варіант - 900 м за 48 хв.). Середня швидкість руху зрозуміла. На практиці між рушаннями і гальмуваннями машина проїжджає 2-15 м, причому частііше 2-7 м. Тепер уявимо собі, що машина з 300 ткм 20% їздить у таких пробках і ще 40% у звичайних. Виживе там ДСГ? А суха ДСГ? У тому і питання. А гідромеханічна на якомусь безпонтовому Сузукі Свіфт (чи напівпонтовому Прадо) виживе.

Ти пишеш про гідротрансформатори так як будь-хто у них нема чому витиратись, але забув про зазвичай «паперові» пакети фрікціонів, які прекрасно зношуються у таких умовах як і будь-які поверхні що труться, точно не гірше зчеплення, як звичайних мкпп так і у роботах..
Якби тобі власноручно довелось розбирати гідромеханічну акпп середньої складності то Тиб побачив скільки там деталей, сальників каналів і тд і зрозумів шо там є чому ламатись, що благополучно і відбувається, фрікціони після 200 тисяч при розборці прям в руках кришаться і тримають їх тільки прижимні диски коли все в зборі.. а маленький шматочок відлетів щого фрікціона взмозі забити якийсь канал який може повністю паралізувати роботу акпп..

Изменено: Мірик, 06 Январь 2021 - 00:11

  • 0

#1356
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11668
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 06 Январь 2021 - 08:30

пакети фрікціонів, які прекрасно зношуються у таких умовах як і будь-які поверхні що труться, точно не гірше зчеплення, як звичайних мкпп так і у роботах..

В отличие от сцепления МКПП и роботов, фрикционы в АКПП не работают в режиме проскальзывания. Только включено - выключено. Проскальзывание - в гидротрансформаторе.


  • 0

#1357
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 06 Январь 2021 - 09:47

В отличие от сцепления МКПП и роботов, фрикционы в АКПП не работают в режиме проскальзывания. Только включено - выключено. Проскальзывание - в гидротрансформаторе.

з чого ти таке взяв? Фрікціони це посуті багатодискове зчеплення ковзанння, якраз завдяки плавній передачі моменту з просковзуванням і відбувається згладжена робота гідротрансформаторної акпп в моменти перемикання передач, а вкл і викл з жорсткою передачею моменту відбувається якраз в механічних кпп і роботах, де всі згладжування тільки за рахунок зчеплення.
  • 0

#1358
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11668
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 06 Январь 2021 - 10:09

з чого ти таке взяв?

Потому, что так работает АКПП. Фрикционы включают, выключают передачи (два положения - передача включена, передача выключена). А все рывки сглаживает гидротрансформатор. Он же обеспечивает плавное трогание при включенной передаче.

 

Фрікціони це посуті багатодискове зчеплення

Так. Але працює виключно в режимі ввімкнено -вимкнено.

 

Конечно в момент переключения передачи кратковременное проскальзывание фрикциона происходит, он же не мгновенно срабатывает.


Изменено: Avtomobilist, 06 Январь 2021 - 10:16

  • 0

#1359
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 06 Январь 2021 - 11:59

Потому, что так работает АКПП. Фрикционы включают, выключают передачи (два положения - передача включена, передача выключена). А все рывки сглаживает гидротрансформатор. Он же обеспечивает плавное трогание при включенной передаче.
 

Так. Але працює виключно в режимі ввімкнено -вимкнено.
 
Конечно в момент переключения передачи кратковременное проскальзывание фрикциона происходит, он же не мгновенно срабатывает.

в корні не вірно, якби всі ривки згладжував гідротрансформатор то і необхідність у передаванні крутного моменту через фрікціонне зчеплення не булоб.. а застосовувалось би жорстке увімкнення через механічне з’єднання шестерень, як у мкпп і роботах.. постійного проскользування звичайно нема, а тільки у моменти передачі моменту з однієї передачі на іншу, але якраз у зв’язку з термодинамічним навантаженням ця деталь одна з перших зношується в акпп.
  • 0

#1360
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11668
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 06 Январь 2021 - 12:11

а тільки у моменти передачі моменту з однієї передачі на інш

Конечно в момент переключения передачи кратковременное проскальзывание фрикциона происходит,

ця деталь одна з перших зношується в акпп.

Тому, що це єдина деталь у АКПШ, яка працює за рахунок тертя.


  • 0

#1361
rvgu

rvgu

    Авторитет

    • Сообщений 4774
  • Возраст: 41
  • Имя:r25
  • Город:Кременчук
  • Авто:У нас тут модер гей чи шо став?
  •  
  • Регистрация: 19.09.2008

Опубликовано 06 Январь 2021 - 12:34

Господа, а что скажете о Мицубиси аутлендер спорт (он же ASX)? Больные места проблемы мотора 2л и вариатора есть? Или в целом норм?

ты на ней ездил? если нет- иди. Больше таких вопросов задавать не будешь- табуретко знатная. Кто ее только покупает!!??  все такое говеное. 


  • 0

Реклама!!!


#1362
alexmk82

alexmk82

    Пастырь

    • Сообщений 369
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Днепр, Левобережный-3
  • Авто:Jetta SportWagen 2.5 USA
  •  
  • Регистрация: 08.01.2009

Опубликовано 06 Январь 2021 - 12:40



ты на ней ездил? если нет- иди. Больше таких вопросов задавать не будешь- табуретко знатная. Кто ее только покупает!!?? все такое говеное.

Ясно понятно. Спасибо!

ЗЫ: не ездил
  • 0

#1363
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 8117
  • Возраст: 53
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 06 Январь 2021 - 12:41

alexmk82, у меня есть служебная, 1.8 на вариаторе. Багажника нет, табуретка и не едет 


Ясно понятно. Спасибо!

ЗЫ: не ездил

можешь не тратить время


  • 0

#1364
alexmk82

alexmk82

    Пастырь

    • Сообщений 369
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Днепр, Левобережный-3
  • Авто:Jetta SportWagen 2.5 USA
  •  
  • Регистрация: 08.01.2009

Опубликовано 06 Январь 2021 - 12:44



alexmk82, у меня есть служебная, 1.8 на вариаторе. Багажника нет, табуретка и не едет

Ну со штатов - там 2.0 минимум. Будет трошкы мощнее и веселее
  • 0

#1365
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 8117
  • Возраст: 53
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 06 Январь 2021 - 12:47

Ну со штатов - там 2.0 минимум. Будет трошкы мощнее и веселее

и там тоже вариатор? 


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых