andreybelov,причому тут самоствердився? Заспокійся, все у тебе буде добре і ти зможеш заправляти свої авто 98.
Нарахунок авто які розраховані на 98 та їзді на 95, все індивідуально, деякі двз можуть, деякі ні, але в більшості випадків виробники не регламентують постійну експлуатацію, а допускають при необхідності, тобто не радять використовувати таке паливо на постійній основі що натякає що ні корегування кута запалювання ні залізо не спроектовані на таке паливо у повному діапазоні обертів, з цього випливає відповідь на твою другу тезу про океан коректор на Таврії і чи вважаєм я / та інші сучасні мізки авто тупішими за Октан коректор на Таврії, ні не вважаєм, це з категорії порівняння чи вважаєш ти людей які пропиляли паз на трамблері в Таврії який би дозволив завернути кут на ше пару градусів розумнішими за розробників електронного октан коректора, і те і інше дозволить при певних умовах їздити на паливі з октановим числом нижче рекомендованого, питання в тому що і паз в трамблері і октан коректор це нештатні не спроектовані засоби, а мізки сучасних авто на таке свідомо ніхто не проектує, нема сенсу і необхідності, звичайно можна і на 92 бензині спокійно їздити на авто розрахованому під 98 практично не нашкодивши йому, ключове слово- спокійно, тобто без навантажень які викликають детонацію і високих обертів 92 бензин може забезпечити як детонаційну стійкість так і необхідну швидкість догороння, на холостих обертах двигун може без різниці і на 66 працювати, миж говорим про нормальну експлуатацію.
Изменено: Мірик, 29 Август 2021 - 13:27