Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Флуд про вибір автотехнічні аспекти


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
5336 ответов в теме

#1074872864
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 25 Апрель 2017 - 22:36

Тема виділена з "Продажного флуду", переважно містить обговорення технічних подробиць.

Обговорення особливостей професії і корисні повідомлення, які були актуальними переважно на момент їх написання, залишаються у "Продажному флуді".

Також сюди виносяться аналогічні повідомлення і обговорення з тем "Продам быстро... недорого. Дрин-тин (с)" та інших великих тем розділу.

 

Сенс виділення - щоб технічна інформація, яка може мати якусь цінність як корисна або хоча б цікава, не губилася у комерційних темах на сотню сторінок, де основне наповнення стає застарілим вже через декілька місяців.


  • 0

#2136
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 29 Август 2021 - 14:12

Детонация бывает на низких оборотах и высокой нагрузке на двигатель. На высоких оборотах моторам все-равно какой бензин. Это во первых. Во вторых, на таврии можно переставить шестерню в приводе трамблера и ненадо ничего пилить.
З.Ы. я понял что ты крутой теоретик, ютубов насмотрелся видимо))
  • 0

#2137
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2855
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 29 Август 2021 - 14:58

Детонация бывает на низких оборотах и высокой нагрузке на двигатель. На высоких оборотах моторам все-равно какой бензин. Это во первых. Во вторых, на таврии можно переставить шестерню в приводе трамблера и ненадо ничего пилить.
З.Ы. я понял что ты крутой теоретик, ютубов насмотрелся видимо))

Я бы не был так категоричен на счёт высоких оборотов. Разок по дороге с Азова домой в Мелитополе залил 95 мустанг+.
Г оказалось ещё то, вектра ц ехать особо не хотела, обгон сделать это было мучение т.к. тарахтела на 3500+ тыс оборотах если нажать тапку в пол.

Изменено: nick6482, 29 Август 2021 - 15:00

  • 0

#2138
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 29 Август 2021 - 15:23

Детонация бывает на низких оборотах и высокой нагрузке на двигатель. На высоких оборотах моторам все-равно какой бензин. Это во первых.


Ти глибоко неправий і некомпетентний, як мінімум немаєш профільної освіти де вивчалась елементарна теорія двз, якщо думаєш що двигуну всерівно який бензин на високих обертах керуючись тільки поняттям детонаційної стійкості,
Відкрию тобі « секрет» ще є як мінімум швидкість горіння палива яка сильно залежить від плотності і октанового числа палива і під неї проектуються як фази грм, камера згорання і тд. Так що розчарую тебе двигуну є велике значення і на високих обертах з якими параметрами залите паливо.

Во вторых, на таврии можно переставить шестерню в приводе трамблера и ненадо ничего пилить.
З.Ы. я понял что ты крутой теоретик, ютубов насмотрелся видимо))


Тут ти правий, признаю не особливо обізнаний в конструкції приводу трамблера на Таврії.. можливо тому що не було необхідності це знати, як і величини передаточного числа моста газ-24 чи ще щось у цьому роді..
  • 0

#2139
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 29 Август 2021 - 17:17

Ти глибоко неправий і некомпетентний, як мінімум немаєш профільної освіти де вивчалась елементарна теорія двз, якщо думаєш що двигуну всерівно який бензин на високих обертах керуючись тільки поняттям детонаційної стійкості,
Відкрию тобі « секрет» ще є як мінімум швидкість горіння палива яка сильно залежить від плотності і октанового числа палива і під неї проектуються як фази грм, камера згорання і тд. Так що розчарую тебе двигуну є велике значення і на високих обертах з якими параметрами залите паливо.

Ок. Давай конкретно. У какого бензина скорость горения выше 76-го или 98-го при одинаковой степени сжатия?

величини передаточного числа моста газ-24


4.1)
  • 0

#2140
Rodion

Rodion

    Авторитет

    • Сообщений 1318
  • Возраст: 37
  • Имя:Родион
  • Город:Киев
  • Авто:Туарег
  •  
  • Регистрация: 28.11.2012

Опубликовано 29 Август 2021 - 18:24

Понеслась пи*да по кочкам))

 

Заборонено вживання грубих або нецензурних висловів. Нецензурною лайкою (матюками, ненормативною лексикою) у повідомленнях вважаються слова, зображення та символи, що несуть у собі відповідне смислове навантаження, зокрема, похідні від слів з найнижчого пласту розмовної мови, а також слова, що є однокорінними з такими; абревіатури, утворені з таких слів та висловів, вживання скорочених таких слів або заміна декотрих букв в них будь-якими символами, знаками. Також нецензурною лайкою вважається вживання відповідних знаків, символів (смайлів) та зображень, котрі є носіями нецензурного смислового навантаження.


  • 0
050-547-37-17

#2141
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 29 Август 2021 - 18:36

andreybelov, погугли, взнаєш, якщо ти ведеш до того що типу 76 горить швидше, і розвинути далі якусь теорію то знов тебе трохи просвячу, якби ти мав відповідну освіту і хорошого викладача, чи хочаб поспілкувався з нормальними настройшиками тюнінгових програм то знав би що низькооктановий бензин залитий в двигун з високим ступенем стиснення приводить не тільки до детонації, ай до перекосу фаз та часу горіння запроектованого в двз під більше октанове число, у зв’язку з пізнім початковим кутом запалювання та ще рядом факторів, не віриш візьми звичайний пірометр проїдься в режимі 5000 і більше обертів і просвіти на випуск на низькооктановому та умовно заданому бензині.
Все холівар закінчив, у зв’язку непотрібністю тут даного дійства.
  • 0

#2142
Gran turismo

Gran turismo

    Дока

    • Сообщений 721
  • Имя:turismo
  • Город:Дніпро
  • Авто:По сезону)
  •  
  • Регистрация: 03.04.2015

Опубликовано 29 Август 2021 - 19:06

Мотор 1.4 на полном приводе дает 170 сил. Не 125 и не 140. Поэтому лить туда 95-дорога в капиталку. Но среди опрошенных 98 процентов такое и льют. Только наш манагер продажник в абарт льет 100-й, наверное что то знает))
По брсм: есть тачки , которые проедут на нем сотни тысяч, ну добавляют они какой то там ацетон и шо )))

могу видео прислать для наглядности и цену сказать за капиталку по закупочным ценам)))

Давай цену))
Уже первые 49000 ушли в салон))
98 у нас по 39.99 /катающийся смайл/
Надо ставить газ!©)))

andreybelov,причому тут самоствердився? Заспокійся, все у тебе буде добре і ти зможеш заправляти свої авто 98.
Нарахунок авто які розраховані на 98 та їзді на 95, все індивідуально, деякі двз можуть, деякі ні, але в більшості випадків виробники не регламентують постійну експлуатацію, а допускають при необхідності, тобто не радять використовувати таке паливо на постійній основі що натякає що ні корегування кута запалювання ні залізо не спроектовані на таке паливо у повному діапазоні обертів, з цього випливає відповідь на твою другу тезу про океан коректор на Таврії і чи вважаєм я / та інші сучасні мізки авто тупішими за Октан коректор на Таврії, ні не вважаєм, це з категорії порівняння чи вважаєш ти людей які пропиляли паз на трамблері в Таврії який би дозволив завернути кут на ше пару градусів розумнішими за розробників електронного октан коректора, і те і інше дозволить при певних умовах їздити на паливі з октановим числом нижче рекомендованого, питання в тому що і паз в трамблері і октан коректор це нештатні не спроектовані засоби, а мізки сучасних авто на таке свідомо ніхто не проектує, нема сенсу і необхідності, звичайно можна і на 92 бензині спокійно їздити на авто розрахованому під 98 практично не нашкодивши йому, ключове слово- спокійно, тобто без навантажень які викликають детонацію і високих обертів 92 бензин може забезпечити як детонаційну стійкість так і необхідну швидкість догороння, на холостих обертах двигун може без різниці і на 66 працювати, миж говорим про нормальну експлуатацію.

У меня сейчас обратная проблема- я купил игрушки, рассчитанные на 76 и 66. Бида((
  • 0

#2143
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 29 Август 2021 - 19:14

У меня сейчас обратная проблема- я купил игрушки, рассчитанные на 76 и 66. Бида((

головне газ не став:))
Пильни голову, трохи запалювання раніше зроби тай буде воно якось їздити.
  • 0

#2144
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 29 Август 2021 - 19:19

Давай цену))
Уже первые 49000 ушли в салон))
98 у нас по 39.99 /катающийся смайл/
Надо ставить газ!©)))
У меня сейчас обратная проблема- я купил игрушки, рассчитанные на 76 и 66. Бида((

Победа чтоли?
  • 0

#2145
Gran turismo

Gran turismo

    Дока

    • Сообщений 721
  • Имя:turismo
  • Город:Дніпро
  • Авто:По сезону)
  •  
  • Регистрация: 03.04.2015

Опубликовано 29 Август 2021 - 19:22

головне газ не став:))
Пильни голову, трохи запалювання раніше зроби тай буде воно якось їздити.

Ога)) це ж вихідного дня, там якщо 500км за рік буде, то я здивуюсь. Але 50 за 2 дні вже викатав))

Победа чтоли?

Пока я поставил на ноги только то, что на 76))
Остальное- к весне бы- хорошо было)
  • 0

#2146
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 29 Август 2021 - 19:28

Ога)) це ж вихідного дня, там якщо 500км за рік буде, то я здивуюсь. Але 50 за 2 дні вже викатав))
Пока я поставил на ноги только то, что на 76))
Остальное- к весне бы- хорошо было)

Партизан блин
  • 0

#2147
Rodion

Rodion

    Авторитет

    • Сообщений 1318
  • Возраст: 37
  • Имя:Родион
  • Город:Киев
  • Авто:Туарег
  •  
  • Регистрация: 28.11.2012

Опубликовано 29 Август 2021 - 20:03

Давай цену))
Уже первые 49000 ушли в салон))
98 у нас по 39.99 /катающийся смайл/
Надо ставить газ!©)))

У меня сейчас обратная проблема- я купил игрушки, рассчитанные на 76 и 66. Бида((

тип был на диагностике у нас и после фразы куски металла в цилиндрах поехал на арму (рено). Типа там знакомые. Там насчитали 105 тысяч по деталям по входной цене. Это без работ. Двигатель в закупке 390 тысяч. Отакэ))
P.s. Что за цены на бензин? Анп 98 беларусь больше не возит? В Киеве он был гривны по 33
  • 0
050-547-37-17

#2148
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 29 Август 2021 - 20:17

В Николаеве нет выше 95-го(
  • 0

#2149
Gran turismo

Gran turismo

    Дока

    • Сообщений 721
  • Имя:turismo
  • Город:Дніпро
  • Авто:По сезону)
  •  
  • Регистрация: 03.04.2015

Опубликовано 29 Август 2021 - 20:28

тип был на диагностике у нас и после фразы куски металла в цилиндрах поехал на арму (рено). Типа там знакомые. Там насчитали 105 тысяч по деталям по входной цене. Это без работ. Двигатель в закупке 390 тысяч. Отакэ))
P.s. Что за цены на бензин? Анп 98 беларусь больше не возит? В Киеве он был гривны по 33

Маємо те, що маємо.
Сегодня спец посмотрел. Это заправка на участке дороги в аэропорт- специально для маминых гонщиков)).
UPG в 20 км от центра в сторону Киева. Всё.
  • 0

#2150
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 30 Август 2021 - 04:02

andreybelov, погугли, взнаєш, якщо ти ведеш до того що типу 76 горить швидше, і розвинути далі якусь теорію то знов тебе трохи просвячу, якби ти мав відповідну освіту і хорошого викладача, чи хочаб поспілкувався з нормальними настройшиками тюнінгових програм то знав би що низькооктановий бензин залитий в двигун з високим ступенем стиснення приводить не тільки до детонації, ай до перекосу фаз та часу горіння запроектованого в двз під більше октанове число, у зв’язку з пізнім початковим кутом запалювання та ще рядом факторів, не віриш візьми звичайний пірометр проїдься в режимі 5000 і більше обертів і просвіти на випуск на низькооктановому та умовно заданому бензині.
Все холівар закінчив, у зв’язку непотрібністю тут даного дійства.

Ты заблуждаешься

Изменено: andreybelov, 30 Август 2021 - 04:03

  • 0

#2151
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 30 Август 2021 - 07:12

Ты заблуждаешься

ок
  • 0

#2152
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 31 Август 2021 - 11:26

Тобто ти вважаєш,що чуваки які купують у салоні(і не в салоні теж)Вітари,Джимні щоб катати їх по говнах надають перевагу бензиновому двигуну 86л.с./130Нм більше ніж дизельному 86л.с./200Нм???

Розхід палива менше на третину...

 

Якби тут було нормальне паливо-то пригнав би собі з Європи дизельне авто...А так...Не бачу сенсу.

(для себе не бачу сенсу)

Якби продавалось авто в салоні з дизельним двигуном та дилерською гарантією-надав би перевагу дизельному.

Я не знаю, чи є у Сузукі власні дизелі, але судячи з того, що на них ставилися дизелі спочатку Пежо, а потім Рено і, можливо, Фіат, не було потреби їх розробляти самостійно. Всі ці дизелі дилерами своїх оригінальних марок в Україні продавалися, і крім провертання вкладишів у Рено (з приводу чого начебто рецепти уникнення цього явища відомі) і не самого великого (для дизеля) ресурсу у Фіатівського 1,3 (якщо на Сузукі СХ4 ставився він, а не 1,9), ніяких масових проблем з ними не було і немає, зокрема на комерційній техніці, для якої всі троє є одними з провідних виробників дизелів.


  • 0

#2153
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 31 Август 2021 - 12:44

Мене більше цікавить порівняння між Astra J та Golf/Fabia (Oktavia все таки інший клас) 2010-2012 років, але почитаю чим більш сучасні моделі програють конкурентам :ukr:

Фабія - це Поло/Івіса/Кордова. Октавія - це Гольф/А3/Леон/Толедо/Альтеа/Туран. Абстрагуючись від Гольфів Плюс і Альтей ХЛ. Завжди визначалося за платформою. :sm3:  Якщо платформа з дуже великим діапазоном колісних баз - від того, у яких класах були попередні покоління моделі та/або за цими базами, якщо попереднього покоління не було.

 

Стосовно твого питання, спочатку здалеку: у країнах, де світовий автопром у його різноманітті відомий майже на сто років раніше, ніж з 1990-х рр., є те, що вважається загальними знаннями про традиційні особливості різних марок. Носіями цих загальних знать є автомобільна преса, працівники сервісів, продавці автомобілів, певна частина автолюбителів. На примітивному рівні це звучить як "правило чотирьох Ф", "кожна машина з часом стає Опелем", "Вольво-драйвер" і тому подібні, що часто є застарілою (стосовно Вольво - точно) або з самого початку невірною інформацією, але поза межами примітивного рівня традиційні особливості існують і змінюються не дуже швидко.

Традиційними плюсами марки Воксхолл вважається те, що вона має переважно досить хороший у своєму класі салон (за ергономікою та матеріалами, за мірками марки, яка ні до преміуму, ні до напівпреміуму ніколи не належала і не претендувала на це), вміє довго їхати по автобану без проблем з точки зору керованості на дорозі такого профілю, комфортна для водія на автобані і у місті, дешева у вартості експлуатації для першого власника (за що її люблять автопарки).

Традиційними мінусами вважається те, що до 1998 р. (до ОАГ, другою нормальною моделлю за керованістю став ОВБ в рестайлі в 99) на звивистих дорогах Воксхолл керувався (минулий час) як цеглина (або як Вольво класичної компоновки, корейці, японці за виключенням Хонди, деяких Мазд, а також Ніссанів з підвіскою Скотта-Рассела), на відміну від будь-якої європейської марки, представленої у гольф-класі (не тільки порівняно з ФВ, Пежо чи Фордом, а навіть з Фіатом, який не претендував на звання лідера у номінації керованості серед машин для наріду, але й питань стосовно неї ніколи не викликав), переважно невдалі бензинові турбодвигуни малого об'єму, переважно невдалі (бо ненадійні) дизелі власної розробки.

У дизельного ФВ з механікою (хоч Гольфа, хоч Октавії, хоч Пассата) є всі плюси Опеля (не рахуючи відносно проблемних дизелів 2,0 позаминулого десятиріччя, які не входять у твій діапазон років випуску), він має хорошу керованість, він має з усіх точок зору приємнішу підвіску, майже бездоганний (серед однокласників) салон (так, неймовірно скучний, як і в Опеля, тільки в іншому стилі) і прекрасну ліквідність на вторинному ринку (з чим ти зіткнешся як при покупці, що погано, так і при продажу, що добре). Мінуси - п'ятий (стосовно шостого не знаю) Гольф і шостий Пассат іржавіють гірше сучасного Опеля. Не як Мазда, але, враховуючи вік, проблема дуже не рідкісна.

Про конкретно ОАЙ і ОАК я тобі нічого не скажу, тому що у мене до них абсолютно пропав інтерес навіть після надзвичайно поверхового знайомства з питаннями їхніх двигунів 1,4Т, 1,6Т і 1,6ТД

Бліже к тєлу: під твої вимоги (дизель, механіка, універсал, не переплачувати, французи не подобаються) немає ніякої причини не звернути увагу на дизельні Фокус і Мондео. Все інше буде або дорожче, або у гіршому стані, або просто гірше. Досить відома проблема третього Фокусу - відносно низька стійкість матеріалів салону до зношування (на рівні корейців). Про Мондео не знаю.

Ні, ти можеш повірити, що у 1,6ТД цепок ГРМ просто шумить (може почати на пробігу хоч 40 ткм, хоч 150 тки, заміна нічого не вирішує) і дорогим ремонтом це не загрожує, але я у це не вірю. Доплатити за Астру порівняно з Фокусом з абсолютно безпроблемним дизелем - який у цьому сенс?

Звичайно, все це суб'єктивно і це моя інформація, зібрана недосконалим чином і таким же чином інтерпретована, сам розумієш. Я не претендую на надзвичайно глибоке знання предмету. Але на попередній сторінці є фрагменти дискусії стосовно певних модифікацій 2,0ТД між власником однієї з них і механіком, який їх бачив шість штук, тобто, на відміну від мене, не мімопроходіл, а знають предмет, один з них щось у них крутив. Ти ж зрозумів, хто з них правий? Ну і я приблизно так само.


  • 0

#2154
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 31 Август 2021 - 14:09

Я не знаю, чи є у Сузукі власні дизелі, але судячи з того, що на них ставилися дизелі спочатку Пежо, а потім Рено і, можливо, Фіат, не було потреби їх розробляти самостійно. Всі ці дизелі дилерами своїх оригінальних марок в Україні продавалися,

Так.

Але!

При бажанні мати певний автомобіль з певним двигуном виявляється що він відсутній у продажу...В країнах колишнього СНД.

Будь де(Європа)-будь ласка,у нас-зась.

у країнах, де світовий автопром у його різноманітті відомий майже на сто років раніше, ніж

Як у тебе хватає терпіння стільки тексту за раз набирати?))


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#2155
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13530
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 31 Август 2021 - 14:24

Muzzy, твоё руководство очень мягкое)

Ты заблуждаешься

Та хватит меряться)))))))
95 бензин какой-то вспоминать, которого нет в стране)
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#2156
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 31 Август 2021 - 15:22

Фабія - це Поло/Івіса/Кордова. Октавія - це Гольф/А3/Леон/Толедо/Альтеа/Туран.

Не буду останньою інстанцією, але для мене було Фабія=Астра=Гольф=А4, а Октавія=Вектра=Пассат=А6

 

вважається загальними знаннями про традиційні особливості різних марок. Носіями цих загальних знать є автомобільна преса

Мені не відомо наскільки правдивий цей допис, але більшість авто у рейтингу, які не варто купувати на уживаному ринку - ВАГівські авто

 

має переважно досить хороший у своєму класі салон (за ергономікою та матеріалами, за мірками марки, яка ні до преміуму, ні до напівпреміуму ніколи не належала і не претендувала на це)

Що таке "напівпреміум", де його побачити? Наприклад Astra H салоном мені якраз не подобається, але ззовні красива. У Astra J ззовні непогано, але у салоні набагато краще

 

немає ніякої причини не звернути увагу на дизельні Фокус

Я дійсно взяв до уваги цю модель, але варантів на продаж не багато та й середня вартість вища за Astra J, вони навіть у салоні чимось схожі


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#2157
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 31 Август 2021 - 17:03

Не буду останньою інстанцією, але для мене було Фабія=Астра=Гольф=А4, а Октавія=Вектра=Пассат=А6
 

фабія це поло, ніяк не Астра і тим більше не а4, октавія взагалі на одній платформі з гольфом, а6 взагалі на два класи вища.
  • 0

#2158
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 31 Август 2021 - 18:37

Як у тебе хватає терпіння стільки тексту за раз набирати?))

Я досить швидко набираю, хоча і одним пальцем. :rolleyes:   

 

Muzzy, твоё руководство очень мягкое)

Я ж на Опель-клубі, до того ж трохи навіть посадова особа - критичної категоричності стосовно титульної марки з мого боку ввічливо уникати, що я і намагаюся робити. :sm1:

 

Що таке "напівпреміум", де його побачити?

Так звані upscale марки (інколи моделі).

Завжди були напівпреміумом Сааб, Вольво, Джип (не Ренглер) і Олдсмобіль.

Років до 60-х був Пежо (потім випав у мас-маркет, але з репутацією на французькому ринку серед французьких марок як у Німеччині у Фольксвагена, тобто найкращої з локальних народних марок, серед легкових). Також Меркюрі (впав до рівня Форду, інколи з трохи багатшими комплектаціями) і Крайслер (зараз - трохи покращений мас-маркет).

Випали з преміуму у напівпреміум у різні роки Альфа, Лянча, Б'юїк і Ровер.

Піднявся з напівпреміуму у преміум Ауді. Можливо, скоро у напівпреміум підніметься Субару. ФВ туди (а далі у преміум) цілеспрямовано рвався з Фаетоном, Туарегом і Пассатом Б5 (фактично, Ауді), але у масовій свідомості не зумів цього досягти і заспокоївся. Також напівпреміумом є не утилітарні модифікації Лендкрузера починаючи з 80 (таке буває, як той же Корвет, який за репутацією і сприйняттям ніколи не був Шевроле, хоча і носив цю емблему).



Я дійсно взяв до уваги цю модель, але варантів на продаж не багато та й середня вартість вища за Astra J, вони навіть у салоні чимось схожі

Третій Фокус я дивився з поверненням ПДВ і Unfallfrei (ніяких інших критеріїв на мобіль де). За такими параметрами він є 2015-18 рр. від 5 з копійками тисяч євро. З розмитненням і доставкою можна було вписатися з певним запасом до 10 тис євро, якщо калькулятор мені правильно рахував. З тим же двигуном другий Фокус (який загалом вважається більш вдалим, ніж третій) близько 2010 р.в. коштує (з мого непрофесійного погляду - схожий на живий) десь від 2300 євро.

Якщо у Астри Йот двигун 1,7ТД нормальний (я не в курсі стосовно його останніх ітерацій) і ціна між другим і третім Фокусом - чому б і ні.

Я б замовляв пригон і не дивився на готові пригнані (крім, можливо, Логана і Сандеро, і то я не впевнений, але це абстрактна думка, вони не у твоїй цільовій ніші).



Мені не відомо наскільки правдивий цей допис, але більшість авто у рейтингу, які не варто купувати на уживаному ринку - ВАГівські авто

Це те, що бракується при проходженні техогляду. Найбільше відхилення від середнього значення 9,8% проти 5,8, що не багато. Думаю, що це все правда, але я б забив, оскільки не бачу серед перелічених проблем нічого, що впливає на довговічність експлуатації, тобто це не важливі критерії.

Стосовно Октавії цікаво:

В уживаної Skoda Octavia найчастіше виникають проблеми з двірниками. Коефіцієнт браку — 6,7.

І це все, у всякому разі серед того, що перевищує середню цифру. Я б вдув взяв.


  • 0

#2159
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 31 Август 2021 - 18:47

І це все, у всякому разі серед того, що перевищує середню цифру. Я б взяв.

 

Така ж саме розповсюджена проблема у Опель...Ну дик що тепер з-за копійчаної трапеції двірників не купувати авто???

До речі-у більшості випадків відмова трапеції це вина власника,а не конструктиву трапеції чи неполадок з моторчиком приводу.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#2160
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 01 Сентябрь 2021 - 07:09

 


З тим же двигуном другий Фокус (який загалом вважається більш вдалим, ніж третій) близько 2010 р.в. коштує (з мого непрофесійного погляду - схожий на живий)десь від 2300 євро.

На сьогодні це вже практично фантастика.
  • 0

#2161
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 01 Сентябрь 2021 - 11:05

Завжди були напівпреміумом Сааб, Вольво, Джип (не Ренглер) і Олдсмобіль.

Випали з преміуму у напівпреміум у різні роки Альфа, Лянча, Б'юїк і Ровер.

Окрім Вольво це рідкісні авто на українських шляхах

 

Піднявся з напівпреміуму у преміум Ауді.

Колись чув байку що Шкода це майже Фольксваген, Фольксваген це майже Ауді, а Ауді це майже Порше

За такими параметрами він є 2015-18 рр. від 5 з копійками тисяч євро. З розмитненням і доставкою можна було вписатися з певним запасом до 10 тис євро

Ця модель хоч і свіжіша, але вже поза моїм бюджетом

 

другий Фокус

Якщо 3 фокус виглядає непогано, то 2 не подобається ззовні та всередині

 

Якщо у Астри Йот двигун 1,7ТД нормальний

Скажімо так, у мене зараз 1.7D без турбіни, виробництва GM, потужності в нього не багато (60 коней за паспортом), але й проблем великих не маю. Мастило з фільтрами замінюю кожні 10тис.

Astra J 1.7 CDTI має багато конфігурацій, виробляв їх Isuzu, є ще 1.3 (де йде відома 5ст КПП F17) та 2.0 від Fiat яких я не розглядав, тому що як на мене, турбованого 1.7 для мого стилю їзди буде достатньо, але щоб без проблем їхати під гірку на трасі. Є правда ще 1.6, але вони ставились тільки з 2014 по 2015 рік на цю модель. Тим паче що пропозицій для продажу 1.7 найбільше та по відгукам ці двигуни у парі з ПНВТ від Bosch не мають великих проблем для власників. Ще з цими двигунами 1.7 ставили ПНВТ від Delphi, можливо тому так багато конфігурацій (A17DTJ, A17DTC, A17DTE, A17DTR, A17DTF, A17DTS, вони відрізняються роками випуску, крутним моментом та потужністю).

Серед відомих проблем: рідний пластиковий термостат, який кажуть можна замінити на металічний з Cruze та та іноді пробиває теплообмінник. Ще є нюанс з турбіною, якщо я розглядаю придбання авто до 200тис.км, то в середньому турбіни якраз ходять по 200т.км. і тому це може вилізти у додаткові затрати у найближчий час після придбання


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#2162
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 01 Сентябрь 2021 - 12:03

. Ще є нюанс з турбіною, якщо я розглядаю придбання авто до 200тис.км, то в середньому турбіни якраз ходять по 200т.км. і тому це може вилізти у додаткові затрати у найближчий час після придбання

нема такого правила і прив’язки до пробігу, дуже багато залежить від умов експлуатації, та обслуговування, бачив машини з мертвими турбами з розвозок на 60 тисяч і абсолютно живі авто з 350-400 тисяч які катались по трасі.
  • 0

#2163
Tank89

Tank89

    Старожил

    • Сообщений 284
  • Имя:Дмитро
  • Город:Рівне-Київ
  • Авто:Власне ОАН
  •  
  • Регистрация: 14.07.2020

Опубликовано 01 Сентябрь 2021 - 14:39

Серед відомих проблем: рідний пластиковий термостат, який кажуть можна замінити на металічний з Cruze та та іноді пробиває теплообмінник. Ще є нюанс з турбіною, якщо я розглядаю придбання авто до 200тис.км, то в середньому турбіни якраз ходять по 200т.км. і тому це може вилізти у додаткові затрати у найближчий час після придбання

Основна проблема Астри J 1,7 - це сажевий(особливо зимою. версії 1,3 і 2,0 страдають з цим менше), корозія на дверях (там де гофра), і коробка м32.

Ще є супутні - дорогі свічки, помпа(не у всіх моторах)

 

В телеграмі є хороший клуб по цій Астрі. Напиши туди - допоможуть.

 

Ну і особливість цього авто, що це як конструктор для дорослого. можна стільки допів самостійно доставити. 


  • 0

#2164
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 01 Сентябрь 2021 - 18:01

Мірик, а який калькулятор розмитнення та інших платежів у держбюджет ти вважаєш релевантним і скільки треба додати до цієї суми при бажанні скористатися послугами пригону?

 

https://calc.customs.gov.ua - цей наскільки правдоподібний?


  • 0

#2165
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 01 Сентябрь 2021 - 19:48

Мірик, а який калькулятор розмитнення та інших платежів у держбюджет ти вважаєш релевантним і скільки треба додати до цієї суми при бажанні скористатися послугами пригону?
 
https://calc.customs.gov.ua - цей наскільки правдоподібний?

майже всі калькулятори до заду, щоб знати реальну митну вартість яку пропустить митниця треба машину кидати на прорахунок, якщо постійно у цьому варишся то -+ з точністю 10-20% оцінку розумієш, але всерівно є дуже багато нелогічних нюансів які часто дивують, той калькулятор що ти скинув був хоч віддалено, але з натяком на об’єктивність, але зараз він не працює, ну і калькулятори не враховують супутні витрати, брокерів, конвертацію і тд.
Тепер скільки треба додати до вартості авто +розмитнення щоб зрозуміти вартість авто тут, нема якоїсь конкретної відповіді, є дуже багато факторів починаючи від вартості авто до місцезнаходження та умов купівлі- пдв/ без пдв, переказ/ готівка, сума авансу і тд, тому сума може варіюватись від 700€ суто за доставку до пару тисяч за пошук доставку, огляди, і тд за дороге авто.
  • 0

#2166
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 02 Сентябрь 2021 - 08:40

тому сума може варіюватись від 700€ суто за доставку до пару тисяч за пошук доставку, огляди, і тд за дороге авто.

Дякую, приблизно у цих межах собі і уявляв.



Окрім Вольво це рідкісні авто на українських шляхах.

Ну, питання про непівпреміум виникло у цій темі не щодо можливого придбання, а було згадане у контексті іношої марки, що вона навіть напівпреміумом не є.



На сьогодні це вже практично фантастика.

Так, справді. Ще півроку назад, коли я шукав інші машини, другі Фокуси мені підсовувало у цікавому стані за приблизно ці гроші, але, очевидно, не 2010 р., а зараз і цього немає.


  • 0

#2167
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 974
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 02 Сентябрь 2021 - 15:53

Окрім Вольво це рідкісні авто на українських шляхах

Колись чув байку що Шкода це майже Фольксваген, Фольксваген це майже Ауді, а Ауді це майже Порше
Ця модель хоч і свіжіша, але вже поза моїм бюджетом

Якщо 3 фокус виглядає непогано, то 2 не подобається ззовні та всередині

Скажімо так, у мене зараз 1.7D без турбіни, виробництва GM, потужності в нього не багато (60 коней за паспортом), але й проблем великих не маю. Мастило з фільтрами замінюю кожні 10тис.
Astra J 1.7 CDTI має багато конфігурацій, виробляв їх Isuzu, є ще 1.3 (де йде відома 5ст КПП F17) та 2.0 від Fiat яких я не розглядав, тому що як на мене, турбованого 1.7 для мого стилю їзди буде достатньо, але щоб без проблем їхати під гірку на трасі. Є правда ще 1.6, але вони ставились тільки з 2014 по 2015 рік на цю модель. Тим паче що пропозицій для продажу 1.7 найбільше та по відгукам ці двигуни у парі з ПНВТ від Bosch не мають великих проблем для власників. Ще з цими двигунами 1.7 ставили ПНВТ від Delphi, можливо тому так багато конфігурацій (A17DTJ, A17DTC, A17DTE, A17DTR, A17DTF, A17DTS, вони відрізняються роками випуску, крутним моментом та потужністю).
Серед відомих проблем: рідний пластиковий термостат, який кажуть можна замінити на металічний з Cruze та та іноді пробиває теплообмінник. Ще є нюанс з турбіною, якщо я розглядаю придбання авто до 200тис.км, то в середньому турбіни якраз ходять по 200т.км. і тому це може вилізти у додаткові затрати у найближчий час після придбання

-akaDemik-, а можна якісь посилання на встановлення інших паливних на 1,7? У мене Зафа А17DTR, там Денсо паливна без варіантів. А17dtj і Астри і Зафи траплялись тільки Денсо. По суті, там прошивка між ними тільки різна. Бачив Астри J з двигунами A 17DTE i A 17Dts, то паливна теж Денсо. Шукав Бош, але так і не знайшов. Знаю лише, що паливні Бош ставили на Астру Джі 1,7 цдті з двигуном Z 17 DTL та на Астру Н з двигуном Z17DTH, при цьому на Комбо/Меріву/Корсу йшли ті ж самі двигуни Z 17 DTH, aле вже паливна Денсо в них. Так і не зміг знайти інфу про Бош на останніх випусках 1,7 CDTI

Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
  • 0

#2168
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 03 Сентябрь 2021 - 09:05

а можна якісь посилання на встановлення інших паливних на 1,7? У мене Зафа А17DTR, там Денсо паливна без варіантів. А17dtj і Астри і Зафи траплялись тільки Денсо.

Перепрошую, я переплутав Delphi та Denso

паливні Бош ставили на Астру Джі 1,7 цдті з двигуном Z 17 DTL

при цьому на Комбо/Меріву/Корсу йшли ті ж самі двигуни Z 17 DTH, aле вже паливна Денсо в них

саме так


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#2169
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 974
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 03 Сентябрь 2021 - 09:11

Перепрошую, я переплутав Delphi та Denso

саме так

Це я давно бачив, дякую . Я мав на увазі на останніх варіантах 1,7 , чи на них ставили паливні Бош, на тих же Астра Йот,як деякі кажуть, чи на Мерівах Б. А шкода,що не ставили, реально

Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk

Изменено: Андрюха 1981, 03 Сентябрь 2021 - 09:12

  • 0

#2170
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 06 Сентябрь 2021 - 23:46

Підскажіть самі критичні місця даної машини (Астра Н), бо може на днях поїду дивитися\купляти...

 

От думаю купити машину... Тігру продав...Вже місяць ганяю на копейці 74року :sm17_1: ...уууухххх Агонь) Але треба щось покраще на зиму брати...

Хочу Астру Н...та іще й аби в седані...та щоб на 1.8... :sm42:. Чогось її дизайн нравиться. Спецефічний такий...Але ж вибір їх таких...10штук на всю країну...

Вроді вже й найшов таку машину, з хозіком цілий час балакав...найшов косяки мотора  1.8хеr в гуглі...

 

Але ж в цілому -- що іще стремне може бути? рульове? електроніка?


  • 0




2 пользователей читают эту тему

1 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых


    MaksimE39