Що цікаво стосовно Субару: у нас двигун 3 л вважається мастхев і найкращий двигун який можна купити, чую це з абсолютно різних джерел, а на "батьківщині", у Штатах, він вважається ломучим гівном, на відміну від будь-яких 4-циліндрових, у яких може пробити прокладку ГБЦ до якогось надцятого року, коли їх почали ставити металеві і проблема зникла, але які вважаються такими, котрі при нормальному обслуговуванні ходитимуть дуже довго.
Взагалі, більшість того, що у нас зі Штатів вважається класною машиною і є бестселером, у Штатах вважають піс оф креп (кусок гівна) або серед тих, хто розбирається у машинах (Джип, Крайслер, всі ДжМ, Кіа/Хьонде, Міцубісі, Сузукі, преміум-німці, особливо не німецького виготовлення, Мазераті, Альфа), або серед всіх (Ніссан, Додж, Фольксваген, Фіат). Там є світлі плями, типу деяких двигунів V8 y GM або V6 у Ніссана (і у обох треба знати які саме), але у комбінації з їхніми АКПШ це на виході мало що дає, бо АКПШ у ДжМ погані всі, а у Ніссана майже всі (і я не про варіатори).
Зрозуміло, що прогнозування вартості володіння у країні з дуже високою вартістю роботи механіка і нижчою у 5-10 разів зовсім різне, але у нас люди купують за немалі гроші Дарт, Компас першого покоління, а Компас другого покоління і останній Крайслер 200 вважають взагалі дуже класними машинами, не кажучи вже про мексиканську Джетту (ВАГ в Україні - це секта, яка їсть все, тут якраз зрозуміло), хоча завод ФВ у Пуеблі вважається осередком найпаскуднішої якості збирання навіть порівняно з мексиканськими заводами інших фірм і іншими зарубіжними заводами ФВ. При наявності альтернативи. Ось це незрозуміло. 
Не битые только 2.0 Субару ибо не едут и поэтому не ездят
У Штатах Субару, крім WRX - переважно сімейна машина для тих, хто цінує безпеку, японський Вольво на повному приводі. Мало хто на них носиться. Але вони найбільш популярні у штатах, де буває зима, а повний привід там вважається альтернативою зимовим шинам, тобто необгрунтована впевненість на слизькій дорозі може бути додатковою причиною для ДТП.