Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Флуд про вибір автотехнічні аспекти


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
5339 ответов в теме

#1074872864
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 25 Апрель 2017 - 22:36

Тема виділена з "Продажного флуду", переважно містить обговорення технічних подробиць.

Обговорення особливостей професії і корисні повідомлення, які були актуальними переважно на момент їх написання, залишаються у "Продажному флуді".

Також сюди виносяться аналогічні повідомлення і обговорення з тем "Продам быстро... недорого. Дрин-тин (с)" та інших великих тем розділу.

 

Сенс виділення - щоб технічна інформація, яка може мати якусь цінність як корисна або хоча б цікава, не губилася у комерційних темах на сотню сторінок, де основне наповнення стає застарілим вже через декілька місяців.


  • 0

#2451
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 01 Декабрь 2021 - 20:33

   Скок рено/пежо на них ездит и ничё... Надёжность определяется стилем езды: не перегревай, не буксуй, не таскай. Вовремя уровень масла проверяй и делай частичную замену. Соленоиды меняются без снятия КПП.

 

Ремонт такой, скорее всего, нецелесообразен. Соленоиды по 1000, коробка от 10 000до 20 000 тут.

Хм...

А скільки цих соленоїдів і як часто їх треба міняти?

 

І це при тому, що прайс наприклад на заміну комплекту ГРМ, от прям зараз, у них на 206- 600грн.

Це у Дніпрі? Недорого. У нас було у минулому році переважно від 1000, у цьому - від 1200. Дешевше, мабуть, є, але треба пошукати.


  • 0

#2452
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1854
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 02 Декабрь 2021 - 09:50

А скільки цих соленоїдів і як часто їх треба міняти?

2... Как часто? Хм.... может раз на 100тыщ, может только один (клапан больше изнашивается на торце, лунка, их переставляют), может не менять... Как любая электромеханическая система... промывка снятого гидроблока (соленоиды под ним). Эта КПП проста в ремонте, как ланос)) 

  В начале была проблема именно с соленоидами и отзывная... их меняли (в цивилизованных странах). 


Изменено: Юрий Сергеевич, 02 Декабрь 2021 - 09:52

  • 0

ПТН ПНХ


#2453
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1601
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 02 Декабрь 2021 - 10:10

2... Как часто? Хм.... может раз на 100тыщ, может только один (клапан больше изнашивается на торце, лунка, их переставляют), может не менять... Как любая электромеханическая система... промывка снятого гидроблока (соленоиды под ним). Эта КПП проста в ремонте, как ланос)) 

  В начале была проблема именно с соленоидами и отзывная... их меняли (в цивилизованных странах). 

порівняння з ланосом, ну таке собі...  :sm13_:


  • 0

#2454
rogii

rogii

    Авторитет

    • Сообщений 1091
  • Имя:Ігор
  • Город:Бердичів
  • Авто:-
  •  
  • Регистрация: 17.10.2018

Опубликовано 02 Декабрь 2021 - 10:20

порівняння з ланосом, ну таке собі...

Ланос- майже еталон ремонтопригодності)
  • 0

#2455
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1601
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 02 Декабрь 2021 - 10:28

Ланос- майже еталон ремонтопригодності)

Саме так. Якщо не брати до уваги частоту звернень на сервіс )))


  • 0

#2456
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 02 Декабрь 2021 - 10:37

Саме так. Якщо не брати до уваги частоту звернень на сервіс )))

Ну дик зате він як жувальна гумка.Пожував сам(проїхав 150тик)-дай пожувати іншому(і передав в надійні руки любителів авто з невеликим пробігом)

Про сервіс нічого не потрібно буде знати... :smile44:


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#2457
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7784
  • Возраст: 52
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 02 Декабрь 2021 - 20:36

Ланос- майже еталон ремонтопригодності)

ага, еще тот єталон


  • 0

#2458
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4281
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 02 Декабрь 2021 - 20:40

гаспада! вы , по моему путаете,  ремонтопригодность с надежностью  :sm12_:   :smile423:

не? :sm13_:


  • 0

 
:hi: 
 
 


#2459
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 02 Декабрь 2021 - 21:39

2... Как часто? Хм.... может раз на 100тыщ, может только один (клапан больше изнашивается на торце, лунка, их переставляют), может не менять... Как любая электромеханическая система... промывка снятого гидроблока (соленоиды под ним). Эта КПП проста в ремонте, как ланос)) 

  В начале была проблема именно с соленоидами и отзывная... их меняли (в цивилизованных странах). 

Ясно, дякую :hi:


  • 0

#2460
alexmk82

alexmk82

    Пастырь

    • Сообщений 369
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Днепр, Левобережный-3
  • Авто:Jetta SportWagen 2.5 USA
  •  
  • Регистрация: 08.01.2009

Опубликовано 03 Декабрь 2021 - 09:35

Господа, Субару Легаси 4го поколения, стоит ли его рассматривать к покупке? Или они уже все хлам/ремонтировать их не хотят/дорого всё?
  • 0

#2461
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1601
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 03 Декабрь 2021 - 09:52

Господа, Субару Легаси 4го поколения, стоит ли его рассматривать к покупке? Или они уже все хлам/ремонтировать их не хотят/дорого всё?

SUBARU ніколи в обслузі дешевою не була. Але беручи до уваги надійність та ремонтопридатність, мені було простіше і дешевше 2-3 рази на рік обслужити планово свою субу, ніж сусідові свого ланоса щотижня ганяти на сто  :sm12_: 

Запорука хорошого враження від субару - купити збережений екземпляр із якомога меншим пробігом, чи хоча б сервісною історією. Це стосується усіх поколінь субару і не тільки)

Підстаркуваті суби перевіряйте на корозійку. Якщо авто покаталось тут, можуть бути нюанси.

Легасі машинка хороша, але для повного феншуя розгляньте аутбек!  :sm302:


  • 0

#2462
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13533
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 03 Декабрь 2021 - 19:57

Господа, Субару Легаси 4го поколения, стоит ли его рассматривать к покупке? Или они уже все хлам/ремонтировать их не хотят/дорого всё?

Варик стремный
Год?
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#2463
alexmk82

alexmk82

    Пастырь

    • Сообщений 369
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Днепр, Левобережный-3
  • Авто:Jetta SportWagen 2.5 USA
  •  
  • Регистрация: 08.01.2009

Опубликовано 03 Декабрь 2021 - 19:58

Варик стремный
Год?

Гидротрансформатор
2008-2009
  • 0

#2464
Sprand9l

Sprand9l

    Старожил

    • Сообщений 342
  • Возраст: 38
  • Имя:Макс
  • Город:Донецк
  • Авто:Opel Astra H 1.8 AT
  •  
  • Регистрация: 23.01.2013

Опубликовано 03 Декабрь 2021 - 21:16

Господа, Субару Легаси 4го поколения

 

Гидротрансформатор 2008-2009

4 поколение с 2009 пошло, гидрач был на 3 поколении в ресте с моторами 2.5


Изменено: Sprand9l, 03 Декабрь 2021 - 21:23

  • 0

#2465
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13533
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 03 Декабрь 2021 - 21:26

Гидротрансформатор
2008-2009

3 поколение или 4?
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#2466
alexmk82

alexmk82

    Пастырь

    • Сообщений 369
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Днепр, Левобережный-3
  • Авто:Jetta SportWagen 2.5 USA
  •  
  • Регистрация: 08.01.2009

Опубликовано 03 Декабрь 2021 - 21:29

3 поколение или 4?

Вот такое

c02d7d3ae45d96cb18ddbbaf61994d46.jpg
  • 0

#2467
Sprand9l

Sprand9l

    Старожил

    • Сообщений 342
  • Возраст: 38
  • Имя:Макс
  • Город:Донецк
  • Авто:Opel Astra H 1.8 AT
  •  
  • Регистрация: 23.01.2013

Опубликовано 03 Декабрь 2021 - 21:36

alexmk82,

Да, верно. Я за outback говорил 


  • 0

#2468
alex83

alex83

    Авторитет

    • Сообщений 7761
  • Возраст: 41
  • Имя:Алексей
  • Город:Киев, Wroclaw
  • Авто:Author Basic SX
  •  
  • Регистрация: 25.02.2009

Опубликовано 04 Декабрь 2021 - 15:28

Знакомому приехала хонда со Штатов. Выбирал по таким фото. На вид вроде норм.

Спойлер

Но при взгляде поближе всё чуть печальней. Усилитель сломался, врезался в заднюю панель, погнул и порвал металл на ней. Вопрос: заднюю панель надо менять, или такое вытягивают?

Спойлер

  • 0

#2469
memphis

memphis

    бідна людина

    • Сообщений 11103
  • Возраст: 42
  • Имя:Антоніо
  • Город:GalushkoStadt
  • Авто:Quattro & БЧЖ AWD & електробукашка
  •  
  • Регистрация: 08.02.2009

Опубликовано 04 Декабрь 2021 - 15:39

Тянется всё. Вопрос только для кого делать?
  • 0

#2470
alex83

alex83

    Авторитет

    • Сообщений 7761
  • Возраст: 41
  • Имя:Алексей
  • Город:Киев, Wroclaw
  • Авто:Author Basic SX
  •  
  • Регистрация: 25.02.2009

Опубликовано 04 Декабрь 2021 - 16:22

Тянется всё. Вопрос только для кого делать?

для себя на долгий срок (лет 5)


  • 0

#2471
memphis

memphis

    бідна людина

    • Сообщений 11103
  • Возраст: 42
  • Имя:Антоніо
  • Город:GalushkoStadt
  • Авто:Quattro & БЧЖ AWD & електробукашка
  •  
  • Регистрация: 08.02.2009

Опубликовано 04 Декабрь 2021 - 17:25

для себя на долгий срок (лет 5)

Менять
  • 0

#2472
Yurec-8

Yurec-8

    Авторитет

    • Сообщений 2655
  • Возраст: 50
  • Имя:Юрец
  • Город:Боярка
  • Авто:Lincoln mkz hybrid
  •  
  • Регистрация: 08.09.2006

Опубликовано 04 Декабрь 2021 - 20:59

Вот такое

c02d7d3ae45d96cb18ddbbaf61994d46.jpg

Если и брать то только 3л.
Офигенное двигло и комплектация, расход такой же а то и меньше чем в 2,5
  • 0
Катал такие Опеля: Калибра 2.0 , Омега А 2.0 (караван) , Омега Б 2.0 (караван)

#2473
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 04 Декабрь 2021 - 23:18

Говорят еще что все Субару меньше 2,5л битые в зад , а все Субару более 2,5 л битые в морду .
Брешут?
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#2474
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13533
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 04 Декабрь 2021 - 23:30

Шусман, японский бмв)
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#2475
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7784
  • Возраст: 52
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 04 Декабрь 2021 - 23:40

Говорят еще что все Субару меньше 2,5л битые в зад , а все Субару более 2,5 л битые в морду .
Брешут?

:sm13_:


  • 0

#2476
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4281
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 05 Декабрь 2021 - 11:53

Не битые только 2.0 Субару ибо не едут и поэтому не ездят
  • 0

 
:hi: 
 
 


#2477
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 12:44

Що цікаво стосовно Субару: у нас двигун 3 л вважається мастхев і найкращий двигун який можна купити, чую це з абсолютно різних джерел, а на "батьківщині", у Штатах, він вважається ломучим гівном, на відміну від будь-яких 4-циліндрових, у яких може пробити прокладку ГБЦ до якогось надцятого року, коли їх почали ставити металеві і проблема зникла, але які вважаються такими, котрі при нормальному обслуговуванні ходитимуть дуже довго.

 

Взагалі, більшість того, що у нас зі Штатів вважається класною машиною і є бестселером, у Штатах вважають піс оф креп (кусок гівна) або серед тих, хто розбирається у машинах (Джип, Крайслер, всі ДжМ, Кіа/Хьонде, Міцубісі, Сузукі, преміум-німці, особливо не німецького виготовлення, Мазераті, Альфа), або серед всіх (Ніссан, Додж, Фольксваген, Фіат). Там є світлі плями, типу деяких двигунів V8 y GM або V6 у Ніссана (і у обох треба знати які саме), але у комбінації з їхніми АКПШ це на виході мало що дає, бо АКПШ у ДжМ погані всі, а у Ніссана майже всі (і я не про варіатори).

Зрозуміло, що прогнозування вартості володіння у країні з дуже високою вартістю роботи механіка і нижчою у 5-10 разів зовсім різне, але у нас люди купують за немалі гроші Дарт, Компас першого покоління, а Компас другого покоління і останній Крайслер 200 вважають взагалі дуже класними машинами, не кажучи вже про мексиканську Джетту (ВАГ в Україні - це секта, яка їсть все, тут якраз зрозуміло), хоча завод ФВ у Пуеблі вважається осередком найпаскуднішої якості збирання навіть порівняно з мексиканськими заводами інших фірм і іншими зарубіжними заводами ФВ. При наявності альтернативи. Ось це незрозуміло. :sm3:



Не битые только 2.0 Субару ибо не едут и поэтому не ездят

У Штатах Субару, крім WRX - переважно сімейна машина для тих, хто цінує безпеку, японський Вольво на повному приводі. Мало хто на них носиться. Але вони найбільш популярні у штатах, де буває зима, а повний привід там вважається альтернативою зимовим шинам, тобто необгрунтована впевненість на слизькій дорозі може бути додатковою причиною для ДТП.


  • 0

#2478
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 13:15

ВАГ в Україні - це секта, яка їсть все

 

Один знайомий розмірковує над придбанням електрички і зараз захопився Bora яка також є повністю електричною, тому що це VW, який якісний і не ламається. Коли розповів йому про рейтинг проблемних авто, де перші місця посідають якраз ВАГівскі авто, він здивувався


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#2479
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 13:59

Один знайомий розмірковує над придбанням електрички і зараз захопився Bora яка також є повністю електричною, тому що це VW, який якісний і не ламається. Коли розповів йому про рейтинг проблемних авто, де перші місця посідають якраз ВАГівскі авто, він здивувався

До речі, про "якісні і не ламаються". У Штатах такими вважаються, звичайно ж, Тойота/Лексус (крім певних невдалих років у певних моделей), Хонда/Акура (аналогічно), Мазда (останніх років 8 випуску, після розлучення з Фордом, а особливо після початку співпраці з Тойотою) і Субару. Електричок у Тойоти немає, у Хонди не пам'ятаю що таке Інсайт. У перших двох давно є гібриди, у Мазди і Субару я навіть гібридів не пригадую. У Форд/Лінкольн і Вольво, з якими за тамтешніми уявленнями вибірково можна мати справу (звичайно, не з малими Екобустами і не з Фокусом/Фієстою), інтерес до електрики є. Найбільші плани і навіть досягнення прямо сьогодні стосовно електрики у всіх тих, хто не зміг у хороший ДВЗ - Ніссан, корейці, ДжМ, ФВ, Фіат.

Крайслер під керівництвом Фіата невідомо на що сподівався, хіба що нові електричні платформи ПСА його витягнуть.


  • 0

#2480
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1601
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 14:43

Що цікаво стосовно Субару: у нас двигун 3 л вважається мастхев і найкращий двигун який можна купити, чую це з абсолютно різних джерел, а на "батьківщині", у Штатах, він вважається ломучим гівном, на відміну від будь-яких 4-циліндрових, у яких може пробити прокладку ГБЦ до якогось надцятого року, коли їх почали ставити металеві і проблема зникла, але які вважаються такими, котрі при нормальному обслуговуванні ходитимуть дуже довго.

 

У Штатах Субару, крім WRX - переважно сімейна машина для тих, хто цінує безпеку, японський Вольво на повному приводі. Мало хто на них носиться. Але вони найбільш популярні у штатах, де буває зима, а повний привід там вважається альтернативою зимовим шинам, тобто необгрунтована впевненість на слизькій дорозі може бути додатковою причиною для ДТП.

Про повний привід суби знають всі, розписувати не потрібно. тк само як і про любов американців до безпеки і комфорту, у суби це є.

На рахунок 3-2,5-2 літрів. Три літри мега надійний двигун, розроблений у дуже тісній кооперації з поршем, також усім відомо (є на Вікі). Найбільша його вада - розмір в горизонтальній площині. Коротше кажучи він трохи великий))) Підкапотний простір наприклад аутбека розраховувався для чотирьох циліндрів, а 3,0 (пізніше як наслідок 3,6) в аута/лесі був як проєкт, що потім прижився. Відстань від клапанних кришок голів, особливо 5-6 цил. до лонжеронів становить буквально пасу сантиметрів. Тобто задля проведення якихось робіт, для спрощення життя механікові, двигун доцільно фізично демонтувати з підкапотки. Ви правильно сказали про вартість робіт механіка в США. От тепер подумайте хто їх захоче обслуговувать, окрім фанатиків, маючи здорову альтернативу))

Трібека, що робилась япами для америкосів, то вже інша справа. Інший сегмент, комфортна велика неповоротка баржа.

п.с. кілька десятків суб у власності мав. 3,0 Н-6 мій улюблений!  :ukr:


  • 0

#2481
max911

max911

    Авторитет

    • Сообщений 1580
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:консерва + мот
  • Гос. номер:23-43
  •  
  • Регистрация: 12.03.2009

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 18:13

Про повний привід суби знають всі, розписувати не потрібно. тк само як і про любов американців до безпеки і комфорту, у суби це є.
На рахунок 3-2,5-2 літрів. Три літри мега надійний двигун, розроблений у дуже тісній кооперації з поршем, також усім відомо (є на Вікі). Найбільша його вада - розмір в горизонтальній площині. Коротше кажучи він трохи великий))) Підкапотний простір наприклад аутбека розраховувався для чотирьох циліндрів, а 3,0 (пізніше як наслідок 3,6) в аута/лесі був як проєкт, що потім прижився. Відстань від клапанних кришок голів, особливо 5-6 цил. до лонжеронів становить буквально пасу сантиметрів. Тобто задля проведення якихось робіт, для спрощення життя механікові, двигун доцільно фізично демонтувати з підкапотки. Ви правильно сказали про вартість робіт механіка в США. От тепер подумайте хто їх захоче обслуговувать, окрім фанатиків, маючи здорову альтернативу))
Трібека, що робилась япами для америкосів, то вже інша справа. Інший сегмент, комфортна велика неповоротка баржа.
п.с. кілька десятків суб у власності мав. 3,0 Н-6 мій улюблений! :ukr:


Колись дуже хотів зробити собі проект. В Форестер SG втулити 3.0 на палці)). Дуже подобався Форь в цьому кузові, не вистачало 3.0, який був у мене на Аутбеці... Хоча зараз маю Леон Ікспірієнс, він для мене той же Аутбек 3.0, тільки значно технологічніший, економніший та керованіший))
  • 0

Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу  -  в поисках своего идеала  ....:)


#2482
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 20:26

До речі, щодо попередньої моєї тези, про "не зміг у хороший ДВЗ" - насправді, у GM не тільки бували хороші двигуни внутрішнього згоряння, а навіть Б'юїк V6 3800, який ставився на багато машин різних відділень Дженерал Моторс, вважався одним з найнадійніших на американському ринку за всю його історію. Він мав певні проблеми до 1996 р., але потім був бездоганним. Але він випускався до 2008 р., тобто нас ці машини не стосуються. І агрегатувався з не дуже надійними АКПШ. І стояв не тільки у якісних машинах, як то власне більшість Б'юїків з ним і Олдсмобілі, або відносно якісних, як деякі модифікації Шеві Імпала чи Понтіак Бонневіль, але і у Понтіаках Гран-Прі, які до якісних мали дуже мало стосунку, і які сам надійний двигун не дуже рятував, і такі машини випускалися великими обсягами.
  • 0

#2483
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 10 Декабрь 2021 - 17:13

 Маззи , это все теоретически , а на практике если попадал сквозь драконовские таможни к нам настоящий американец , то ездил счастливо долгие годы и мили . У меня до сих пор знакомый ездит на Таурасе и доволен .


  • 0
Реклама в подписи запрещена

#2484
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22007
  • Возраст: 37
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 10 Декабрь 2021 - 19:41

Раз пішла така п'янка про субару, додам сюди  :sm13_:  :sm302:


  • 0

#2485
rogii

rogii

    Авторитет

    • Сообщений 1091
  • Имя:Ігор
  • Город:Бердичів
  • Авто:-
  •  
  • Регистрация: 17.10.2018

Опубликовано 12 Декабрь 2021 - 12:08

Ніссан мікра до якого року були на звичайному автоматі, не на варіаторі?
  • 0




2 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых