Обговорювалося на другій сторінці теми, в якій ми з тобою знаходимося прямо зараз, майже чотири роки назад, для подібних питань тема і була створена. Була гідромеханічна АКПШ 6F15 на третьому Фокусі з Екобустом 1.5Т, у США цієї модифікації не було. Це все знаходиться за 3-5 хвилин.
А на счёт языков - нет, не владею.
* Маззі зітхає... *
А чого ж ти сперечаєшся з тими, хто майже десять років по декілька годин на тиждень читає тексти про це, дивиться відео, читає коментарі і так далі? Не кажучи вже про те, що і раніше щось читав, хоча набагато рідше і тоді ще не дивився.
больше чем уверен что ничего лучше 2.5 ВАГовского не найти так как всё что "нам подходит" в нормальных странах перестали выпускать лет 10-15 назад.
А як же хоча б тойотівський 2,5 на Кемрі 50/55/70? Якщо ми говоримо про двигун у масовому сегменті, а не про ціну машини на вторинному ринку. Його тоді тільки почали випускати.
но говорить что седан с 3.5 это прям "вау" и ничего мы в "колбасных обрезках" не понимаем - ну такое....
По-перше, ця машина з різновидом цього двигуна була машиною американської поліції, а туди проблемні машини хоч і потрапляли у 10-ті роки, але загалом вони старалися цього уникати. По-друге, у двигунів Циклон є суттєвий недолік, пов'язаний із заміною помпи, це також знаходиться за 3-5 хвилин (на відміну від інформації про європейські машини, яку можна шукати довго і нудно), але тут про це ніхто не знає, тому мені на певні недоліки у моєму твердженні про прекрасність згаданого Тореса не вказали, хоча я чекав, що вкажуть.
Хороший вариант стоять утром по пути на работу (и вечером, по пути с работы) в пробке на забитых проспектах везя одну тушку (себя) и имея расход овер 20л на сотню. Это гораздо лучше чем везти себя в фокусе/джетте имея расход 10. Стоишь в пробке и мысли "вау, я крут, у меня большой комфортный сарай"
По-перше, про витрати палива треба запитувати тих, кого він може цікавити як покупка. Мене (а я його цілих декілька годин розглядав як цікаву для мене модель), з моїми пробігами до 5 ткм за рік, такі витрати палива не турбують взагалі, і не тому, що я мільйонер, а тому, що це у будь-якому випадку не астрономічна сума при таких пробігах. Як я і казав, без встановлення газу. Мене більше цікавила б вартість цивілки на нього, ну і доступність запчастин.
По-друге, інша справа коли ти стоїш у пробці на Фокусі з Пауершифтом. Потім платиш 2 кілобаксів (якщо не більше) за ремонт Пауершифта, і ще стоїш у пробці тисяч 50 км, потім те саме. Ну а потім капіталочка двигуна і витрати палива 10 л на Фокусі власника при цьому дуже гріють. Це я про Фокус, пригнаний з малим пробігом, у пробочках.
Стосовно Джетти, я вже казав, що ВАГоводи - це окрема група людей, обговорення поглядів яких на ВАГ я намагаюся уникати і інколи мені це вдається.
Мондео 3 - это Мондео 3 с 2000 по 2006( 2007). И это не я так считаю а все..
Нічого подібного, це все казки типу "Омеги Ц".
Mondeo Mk.2 за "народною" і журналістською класифікацією (popularly regarded, тобто твоє "всє счітают") 1996 р. не був другим поколінням, Форд вважав його рестайлінгом першого, не дарма у нього ідентичні двері і дах. У ньому виправили певні косяки і освіжили зовнішній вигляд без зміни силової структури кузова, не рахуючи певних елементів для підвищення безпеки.
Мондео 2000-2006 рр.в., Mk.3 - це друге покоління, і так далі.
Так само, як Escort Mk.4 (кодова назва проекту всередині Форда - 'Erika-86') був рестайлінгом Mk.3 (проект 'Erika'), а не третім поколінням.