Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Флуд про вибір автотехнічні аспекти


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
5339 ответов в теме

#1074872864
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 25 Апрель 2017 - 22:36

Тема виділена з "Продажного флуду", переважно містить обговорення технічних подробиць.

Обговорення особливостей професії і корисні повідомлення, які були актуальними переважно на момент їх написання, залишаються у "Продажному флуді".

Також сюди виносяться аналогічні повідомлення і обговорення з тем "Продам быстро... недорого. Дрин-тин (с)" та інших великих тем розділу.

 

Сенс виділення - щоб технічна інформація, яка може мати якусь цінність як корисна або хоча б цікава, не губилася у комерційних темах на сотню сторінок, де основне наповнення стає застарілим вже через декілька місяців.


  • 0

#2486
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4281
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 12 Декабрь 2021 - 14:13

Ніссан мікра до якого року були на звичайному автоматі, не на варіаторі?

Вроде с самого первого поколения на вариаторе ( для японского рынка)
  • 0

 
:hi: 
 
 


#2487
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13534
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 06:42

Ніссан мікра до якого року були на звичайному автоматі, не на варіаторі?


10-11
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#2488
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 10:02

Вже не перший раз спостерігаю, як люди шукають чистий автомат без дсг/варіатора. Воно хіба вигідніше ніж пошукати дсг/варіатор з меншим пробігом (більш живий) ніж звичайний автомат з більшим пробігом за ці гроші?

На яких пробігах починаються проблеми у автомата і на яких у дсг/варіатора?


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#2489
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48441
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 10:25

На яких пробігах починаються проблеми у автомата і на яких у дсг/варіатора?
если исходить из отзывов контор по ремонту коробок - начиная с момента выезда из салона.
  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#2490
Yurec-8

Yurec-8

    Авторитет

    • Сообщений 2655
  • Возраст: 50
  • Имя:Юрец
  • Город:Боярка
  • Авто:Lincoln mkz hybrid
  •  
  • Регистрация: 08.09.2006

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 10:32

Вже не перший раз спостерігаю, як люди шукають чистий автомат без дсг/варіатора. Воно хіба вигідніше ніж пошукати дсг/варіатор з меншим пробігом (більш живий) ніж звичайний автомат з більшим пробігом за ці гроші?
На яких пробігах починаються проблеми у автомата і на яких у дсг/варіатора?

Ну так всё ж очевидно, авто с меньшим пробегом стоит дороже а если пробег на дсг меньше (даже вдвое) чем на автомате, то лучше смотреть в сторону последнего.
  • 0
Катал такие Опеля: Калибра 2.0 , Омега А 2.0 (караван) , Омега Б 2.0 (караван)

#2491
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 10:55

Ну так всё ж очевидно

Якщо чесно, не дуже.

Знайти авто за умовні 10куо на дсг з пробігом 80к і знайти за ці гроші автомат з пробігом 140к, коли (наприклад, я не знаю напевно) у дсг в середньому починаються проблеми з 100к, а на автоматі з 200к. І що тоді краще брати?


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#2492
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12086
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 11:25

 І що тоді краще брати?

Механіку :cool1:

Геть облінились, а колись ще був подвійний вижим зчеплення :sm12_:
 


 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#2493
rogii

rogii

    Авторитет

    • Сообщений 1091
  • Имя:Ігор
  • Город:Бердичів
  • Авто:-
  •  
  • Регистрация: 17.10.2018

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 17:38

-akaDemik-, Просто є більш надійні роботи і менш надійні. Менш надійні - ті, які можуть крякнути на будь-якому пробігу (перші ПШ, перші ДСГ, нісановські варіатори) варто брати лише тоді, коли ціна менше ринкової на 1-1.5к. Тоді можна цю суму спокійно витрачати на ремонт. Більш надійні можна брати в принципі без обмежень. Але в ціну мікри, про яку я запитував, авто з надійним роботом, мабуть, не знайдеш. Хоча може у французів вони не погані, не знаю.
  • 0

#2494
Yurec-8

Yurec-8

    Авторитет

    • Сообщений 2655
  • Возраст: 50
  • Имя:Юрец
  • Город:Боярка
  • Авто:Lincoln mkz hybrid
  •  
  • Регистрация: 08.09.2006

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 19:00

Якщо чесно, не дуже.
Знайти авто за умовні 10куо на дсг з пробігом 80к і знайти за ці гроші автомат з пробігом 140к, коли (наприклад, я не знаю напевно) у дсг в середньому починаються проблеми з 100к, а на автоматі з 200к. І що тоді краще брати?

Так ти ж сам відповів на своє питання: на першому ти проїзжаїш умовні 20ткм на другому 60, що краще? Але якщо чесно то це "пальцем в небо".
У мене останні 4авто на автоматі пробіги: 100, 200, і біля 400ткм. ні в одному ніяких проблем з коробками.
Зараз авто на варіаторі- 170ткм, також проблем нема. Дуже багато від чого залежить, починаючи з моделі авто, року випуску і закінчуючи якістю обслуговування і стилем пілотування.
До цього питання підходить в розрізі "вообщем" не коректно.
  • 0
Катал такие Опеля: Калибра 2.0 , Омега А 2.0 (караван) , Омега Б 2.0 (караван)

#2495
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 19:12


До цього питання підходить в розрізі "вообщем" не коректно.


Так само як вибирати дружину яка краще - блондинка чи брюнетка
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#2496
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 21:09

У меня до сих пор знакомый ездит на Таурасе и доволен .

Якого покоління? Або якого року, якщо не знаєш покоління? З яким двигуном?
До речі, двигуни на Торесах відносно нормальні всі, крім ямахівського SHO, суть питання про двигун в іншому.

На яких пробігах починаються проблеми у автомата і на яких у дсг/варіатора?

Залежить від моделі АКПШ і її обслуговування. Хороша олдскульна АКПШ може 600 ткм пройти з замінами трансмісійної оливи і 300+ без замін. У поганої проблеми і до 150 ткм не рідкість.
Те ж стосується і варіаторів з ДСГ. Менші пробіги, але також залежить від моделі і обслуговування.
А також стилю їзди і умов експлуатації, звичайно.

Я ще пам'ятаю, як у 90-ті будь-яка АКПШ вважалася чумою, яка обов'язково скоро має лягти і ремонт якої розорить будь-кого, а тепер всі гідромеханічні АКПШ прийнято називати Айсінами (незалежно від виробника) і вважати еталоном надійності. Крім АЛ4/ДП0, яку не називають айсіном і не вважають еталоном надійності, чи не єдину з них - не повезло їй, встигла прославитися. Ще Хьондевські АКПШ не називають айсіном, але невідомо з якого дива прославляють як надійні коробки, зокрема на продукції концерну Крайслер.
  • 0

#2497
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13534
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 22:10

-akaDemik-, Просто є більш надійні роботи і менш надійні. Менш надійні - ті, які можуть крякнути на будь-якому пробігу (перші ПШ, перші ДСГ, нісановські варіатори) варто брати лише тоді, коли ціна менше ринкової на 1-1.5к. Тоді можна цю суму спокійно витрачати на ремонт. Більш надійні можна брати в принципі без обмежень. Але в ціну мікри, про яку я запитував, авто з надійним роботом, мабуть, не знайдеш. Хоча може у французів вони не погані, не знаю.



Так само як вибирати дружину яка краще - блондинка чи брюнетка

То можно перефарбувать)
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#2498
rogii

rogii

    Авторитет

    • Сообщений 1091
  • Имя:Ігор
  • Город:Бердичів
  • Авто:-
  •  
  • Регистрация: 17.10.2018

Опубликовано 13 Декабрь 2021 - 22:47

kaktys, Кольт?
  • 0

#2499
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 14 Декабрь 2021 - 20:56

Якого покоління? Або якого року, якщо не знаєш покоління? З яким двигуном?
До речі, двигуни на Торесах відносно нормальні всі, крім ямахівського SHO, суть питання про двигун в іншому.

 

   Толи девяносто шестого , толи девяносто восьмого , Таурус замыленый , красивый , двиг Вулкан трехлитровый .

 Но сказав что он доволен , я таки прибрехал малехо . Доволен как и все владельцы двадцати пяти летних корчей : то надо поменять , то подрегулировать , сейчас времени нету та и денег не особо , но детали стоят недорого , на крайняк заказать , недели через две приедут . Жрет не так много , хотя смотря как педалировать , зато размер , комфорт , диваны как в апартаментах , правда арки поплыли , но железо крепкое , еще лет десять можно не варить .

  Вот такое счастье . Но к двигателю и коробке претензий нет вообще . Вулкан он же родом из золотого века автомобилестроения , когда моторы строили вечные что япохи , что америкосы , что немцы .


  • 0
Реклама в подписи запрещена

#2500
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13534
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 14 Декабрь 2021 - 21:25

kaktys, Кольт?

ОН самый
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#2501
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Декабрь 2021 - 14:01

   Толи девяносто шестого , толи девяносто восьмого , Таурус замыленый , красивый , двиг Вулкан трехлитровый .

 

  Вот такое счастье . Но к двигателю и коробке претензий нет вообще . Вулкан он же родом из золотого века автомобилестроения , когда моторы строили вечные что япохи , что америкосы , что немцы .

Зрозуміло, овальний, третє покоління.

Двигун там, за сучасними мірками, прекрасний. Саме цей, 3.0 Вулкан.

Коробка AX4S, як і всі варіанти коробок AXOD (тобто майже всі на Торесах перших чотирьох поколінь) - повний відстій. Тому їх зараз відносно мало на вулицях, при тому, що продажі були дуже великими і ці машини були у Штатах скрізь. З Вулканом 3.0 вона ще переважно ходить, бо і крутний момент не самий високий, і купували ці машини не гонщики, а 3.8 Ессекс на попередніх поколіннях рвав її часто. Інші варіанти - посередині між цими двома.

Ще на цій же платформі був дев'ятий Лінкольн Контінентал - там був двигун 4.6 і ця ж коробка. То була взагалі біда, вона не мала шансів вижити на них.


  • 0

#2502
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 20 Декабрь 2021 - 10:59

в Америці є хороші машини, які сюди не везуть

Мабуть не везуть що це якийсь ексклюзив, з яким потім будеш мати клопіт при ТО чи якихось серйозних ремонтах


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#2503
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 20 Декабрь 2021 - 11:45

Мабуть не везуть що це якийсь ексклюзив, з яким потім будеш мати клопіт при ТО чи якихось серйозних ремонтах

У нас - відносно, там - дуже масові машини. Наприклад, Форд Торес шостого покоління з атмосферним 3,5 Циклон - нормальна машина з великим (для сучасної) ресурсом, запчастин у Штатах навалом. Продавався в Арізоні у хорошій комплектації (чорна шкіра, великий екран) з пошкодженнями у багажник (крила не зачеплені) 2016 р. з пробігом 197 ткм (не миль, і для неї це як для Рога 70 ткм чи для Круза 1,4Т або американського Фокуса 50 ткм), бай нау 3500. Ран енд драйв, звичайно.


  • 0

#2504
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 20 Декабрь 2021 - 12:55

Muzzy, не везуть значить не ліквід, це просте правило.
  • 0

#2505
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 20 Декабрь 2021 - 21:07

Muzzy, не везуть значить не ліквід, це просте правило.

Певною мірою.
Також не везуть, бо дикі і не знають хороші машини. Везуть же повне гівно, типу Фієсти і Фокуса з Пауершифтом, Круз 1.4Т. І неповне, типу варіаторів Джатко і двигунів Мультіейр 2.4. Просто піпл хаває те, що йому розрекламували. А наші доставщики з США рекламують переважно це - всі ці МІ2-Авто і компанія. Вони самі не знають і їх не парить - піпл же хаває. "После 2016 года все проблемы решены" і оце от все.
  • 0

#2506
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6537
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 20 Декабрь 2021 - 21:32

Торес шостого покоління з атмосферним 3,5 Циклон - нормальна машина з великим (для сучасної) ресурсом
А на заправці плачуть коли оплачують рахунок за бензин. Потім тулять гбо за страшні гроші, а потім періодично носять гроші газовщикам бо воно нєєдєт і приборка як цвєтомузика вся в джекічанах. Бензина по півтора євро не за баром.
  • 0

#2507
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3375
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 20 Декабрь 2021 - 21:46

У нас - відносно, там - дуже масові машини. Наприклад, Форд Торес шостого покоління з атмосферним 3,5 Циклон - нормальна машина з великим (для сучасної) ресурсом, запчастин у Штатах навалом. Продавався в Арізоні у хорошій комплектації (чорна шкіра, великий екран) з пошкодженнями у багажник (крила не зачеплені) 2016 р. з пробігом 197 ткм (не миль, і для неї це як для Рога 70 ткм чи для Круза 1,4Т або американського Фокуса 50 ткм), бай нау 3500. Ран енд драйв, звичайно.

 

Глянув - це типу Таурус? Седан Е-класу? Так продажі що 5 що 6-го покоління в Америці провальні - чим ця машина хороша що навіть на її ринку її не оцінили?


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#2508
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 21 Декабрь 2021 - 00:15

Певною мірою.
Також не везуть, бо дикі і не знають хороші машини. Везуть же повне гівно.

та яка різниця, дикі, знають не знають, це другорядне, факт залишається фактом- везуть те що можна продати.
  • 0

#2509
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 21 Декабрь 2021 - 23:35

А на заправці плачуть коли оплачують рахунок за бензин. Потім тулять гбо за страшні гроші, а потім періодично носять гроші газовщикам бо воно нєєдєт і приборка як цвєтомузика вся в джекічанах. Бензина по півтора євро не за баром.

При пробігові до 5 ткм на рік, а більше я і не їжджу, я б на неї газ не ставив. І це я в Києві живу і їжджу у пробках, тобто витрати палива бензинового двигуна мене б явно стосувалися більше ніж тих, хто багато їздить на дальняк.

Глянув - це типу Таурус? Седан Е-класу? Так продажі що 5 що 6-го покоління в Америці провальні - чим ця машина хороша що навіть на її ринку її не оцінили?

Ззовні Е-класу, салон у неї менший. Всим хороша - ресурс, якість виготовлення (для американської машини), є повнопривідні версії. Не дарма ця машина була поліцейською, хоча і з двигуном 3,7. Це не КраунВік, але це - так, хороша машина, яка може пройти до капремонту 400 ткм і більше.
Лінкольн MKS на її базі вважається найбільш надійним Лінкольном після припинення випуску Таун Кара.
У нас натомість везуть другий Ф'южн, який у найнадійнішій модифікації 2,5 без капремонту АКПШ 300 ткм не пройде. І так - це також непогана машина, яку я у гарному стані за цікавою ціною взяв би. Але це не Торес.

та яка різниця, дикі, знають не знають, це другорядне, факт залишається фактом- везуть те що можна продати.

Звичайно. І це Компаси, турбоКрузи і Фокуси, які настільки паскудні, що порівняно з ними навіть Рог - майже надійна машина.
З відносно надійних сюди у помітних кількостях возять хіба що Ф'южени і Ескейпи у базових комплектаціях, а також Кемрі. Ну ще Пассат був, враховуючи особливості нашого ринку.
  • 0

#2510
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 22 Декабрь 2021 - 07:35

Глянув - це типу Таурус? Седан Е-класу? Так продажі що 5 що 6-го покоління в Америці провальні - чим ця машина хороша що навіть на її ринку її не оцінили?


Да , Камри и Акорды их задавили , а может это в том числе потому что Форд на внутреннем рынке сделал ставку на пикапы ( может и не от хорошей жизни )
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#2511
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Декабрь 2021 - 11:07

Да , Камри и Акорды их задавили , а может это в том числе потому что Форд на внутреннем рынке сделал ставку на пикапы ( может и не от хорошей жизни )

Форд у 19 році повністю відмовився від випуску будь-яких седанів на користь пікапів і СУВів - по-перше, високі машини прибутковіші, по-друге, ринок седанів у Штатах весь час звужувався (як колись ринок універсалів, які давно повністю пішли під натиском кросоверів) і це питання часу, коли на ньому залишаться у масовому сегменті тільки Тойота, Хонда і ті фірми, які все одно розробляють седани для інших ринків і можуть собі дозволити продавати відносно невеликі обсяги.

З легкових залишився тільки Мустанг, бо він однозначно прибутковий і є найсильнішим гравцем у своїй ніші.



Глянув - це типу Таурус? Седан Е-класу? Так продажі що 5 що 6-го покоління в Америці провальні - чим ця машина хороша що навіть на її ринку її не оцінили?

Глянув на продажі. Абсолютно не провальні. П'яте і шосте покоління - це фуллсайз, а не мідсайз, як перші чотири. Вони замінили Краун Вікторію і Гранд Маркіз, продажі практично ідентичні, враховуючи, що КраунВік декілька років продовжував випускатися паралельно для продажу виключно юрособам, де він мав попит.

Сам сегмент фуллсайзу зменшувався останні тридцять років, його зжерли Тахо/Юкон/Сабурбан/Ескалейд, Експлорер, Хайлендер, RX і Пілот. Вони перетягли 90% колишніх покупців, які дожили до нашого часу, бо седани фуллсайз були дуже популярні у першу чергу серед людей старшого віку. Покупці універсалів пішли туди ж ще у 90-ті.


  • 0

#2512
alex83

alex83

    Авторитет

    • Сообщений 7761
  • Возраст: 41
  • Имя:Алексей
  • Город:Киев, Wroclaw
  • Авто:Author Basic SX
  •  
  • Регистрация: 25.02.2009

Опубликовано 22 Декабрь 2021 - 19:37

Також не везуть, бо дикі і не знають хороші машини. Везуть же повне гівно, типу Фієсти і Фокуса з Пауершифтом, Круз 1.4Т. І неповне, типу варіаторів Джатко і двигунів Мультіейр 2.4. Просто піпл хаває те, що йому розрекламували. А наші доставщики з США рекламують переважно це - всі ці МІ2-Авто і компанія. Вони самі не знають і їх не парить - піпл же хаває. "После 2016 года все проблемы решены" і оце от все.

У нас натомість везуть другий Ф'южн, який у найнадійнішій модифікації 2,5 без капремонту АКПШ 300 ткм не пройде. І так - це також непогана машина, яку я у гарному стані за цікавою ціною взяв би. Але це не Торес.

Элементарно. Акциз на машины возрастом 5 лет:

3.5 литра - 1400 евро

2.5 литра - 500 евро,

1.5 литра - 300 евро.

Поэтому и везут фьюжены 1.5 - 2.5 литра, а не Таурусы 3.5. Плюс потом экономия на топливе процентов 20-30.


  • 0

#2513
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Декабрь 2021 - 20:43

 

 

Элементарно. Акциз на машины возрастом 5 лет:

3.5 литра - 1400 евро

2.5 литра - 500 евро,

1.5 литра - 300 евро.

Поэтому и везут фьюжены 1.5 - 2.5 литра, а не Таурусы 3.5. Плюс потом экономия на топливе процентов 20-30.

 

Можеш порахувати скільки буде коштувати в Україні Торес 3,5 2016 р., куплений бай нау за 3500, в якому в ремонт треба вкласти максимум 1500 куо, якщо не просто 500. Точно більше, ніж Рог 2,5? Значить у мене дуже брехливий калькулятор розмитнення.

До того ж, все це не пояснює, чому сюди не везуть, наприклад, Мазду СХ7 з двигуном 2,5 (не 2,3), якщо мова про кросовери. У хорошому стані з мінімальними пошкодженнями, якщо вірити бідфаксу, вона там продається за 2600-2900. Так, вона до 2012 р. за визначенням, при цьому вона легко переживе Рог, фізично молодший за неї на п'ять років.

Про попереднє покоління Ф'южена (на платформі Мазди 6), який там вважався однією з найнадійніших машин, на відміну від останнього, у нас просто не знають, що воно існує. Попередній Ескейп (він же Мазда Тріб'ют) інколи в Києві бачу. У Нью-Йорку його гібридна версія була масово представлена в таксі, та і бензинова мала хорошу репутацію. Все це машини, які з розмитненням легко вписалися б у 10 куо.

Але везуть Компас. І той, який просто жах, як зовнішньо, так і технічно, але дешево, і той, який просто Фіат, але дорого.


  • 0

#2514
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3375
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 23 Декабрь 2021 - 16:19

 

Про попереднє покоління Ф'южена (на платформі Мазди 6), який там вважався однією з найнадійніших машин, на відміну від останнього, у нас просто не знають, що воно існує. Попередній Ескейп (він же Мазда Тріб'ют) інколи в Києві бачу.

 

Фьюджен современный - Мондео 5, если я правильно понимаю. Предыдущий - Мондео 4? Так их полно у нас официальных было - там и до рестайлинга 10-11 годов всё уныло было и после. До рестайлинга моторов небыло кроме 2.5 на палке, а после - получал и Экобуст и Павершифт - и то и то новое и сырое. 


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#2515
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11511
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 23 Декабрь 2021 - 18:03

получал и Экобуст и Павершифт - и то и то новое и сырое. 

Зато как едет! Мммм....


Изменено: Avtomobilist, 23 Декабрь 2021 - 18:03

  • 0

#2516
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 23 Декабрь 2021 - 21:02

Зато как едет! Мммм....

нормально їде, як і будь-який турбо на двох дисковому роботі, хоча до вагів на дсг не дотягує.
  • 0

#2517
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 24 Декабрь 2021 - 09:36

Фьюджен современный - Мондео 5, если я правильно понимаю. Предыдущий - Мондео 4?

Попередній, він же Mercury Milan, він же попередній MKZ, не має нічого спільного з європейськими Фордами. Це машина на платформі Мазди 6.
  • 0

#2518
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3375
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 24 Декабрь 2021 - 15:30

Попередній, він же Mercury Milan, він же попередній MKZ, не має нічого спільного з європейськими Фордами. Це машина на платформі Мазди 6.

 

Так а чем машина "на платформі Мазда 6" типа лучше? Они с 2000-х вместе - и Мондео 3 і Мазда 6 GG|GY это одно и тоже только в разных дизайнах. Только после этих поколений Мазда дальше экономила на всём и выпускала максимально лёгкие авто со своими атмосферными Скайэктивами а Форд, нереально надув Мондео 4, добавил ему лишнего веса и вынужден был уйти в турбомоторы Экобуст.


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#2519
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 24 Декабрь 2021 - 16:15

а Форд, нереально надув

Нещодавно дивився презентацію нової Астри...1.2, але 130 кобил...в мене 1.7D але 125к.с.

Зараз усі йдуть до екології, максимум потужності і мінімум літрів


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#2520
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7784
  • Возраст: 52
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 24 Декабрь 2021 - 16:19

Фьюджен современный - Мондео 5, если я правильно понимаю. Предыдущий - Мондео 4? Так их полно у нас официальных было - там и до рестайлинга 10-11 годов всё уныло было и после. До рестайлинга моторов небыло кроме 2.5 на палке, а после - получал и Экобуст и Павершифт - и то и то новое и сырое. 

как по мне экобуст уже не сырой)


  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых