

Опубликовано 27 Февраль 2020 - 08:25
Класика мінімалізму, але не Капля, точніше не зовсім Капля. Форма Каплі не зовсім підходить для таких кемперів. бо сильно зменшує корисний об'єм в середині. Коли спиш і готуєш їсти в одному приміщенні, то потрібно більше простору, та і дворівневе спальне місце не організуєш. Той же Нєвядов є більш функціональним.
Але виглядає все гармонійно і приємно.
Опубликовано 12 Март 2020 - 14:07
Виявляється арабські шейхи теж їздять на відпочинок з причепами, майже "каплями" :-))))
d0bcd0bed0b1d0b8d0bbd18cd0bdd18bd0b9-d0b4d0bed0bc.jpg 21,68К
41 раз скачано
Ширина - 20м.
Висота - 12м.
4 - поверхи, 6 - ванних кімнат, 4 - спальні.
А от про туалет нічого не сказано, напевно ходять з саперною лопаткою за піщані дюни.
І кухня невідомо чи є :-))))
Цікаво, чим його тягають по пустелі?
Опубликовано 12 Март 2020 - 21:34
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 12 Март 2020 - 23:50
Я тільки не зрозумів як він елементи Пелтье заставив так морозити? В машині він також майже постійно працював але більше ніж -10 від температури салону зробити не міг. А тут льод на радіаторі
Опубликовано 13 Март 2020 - 08:31
sapphir,
Я і сам не зрозумів,думав що ТС буде цікаво...
Але у 33ій серії Арунас відмовився від свого самопального холодильника і показав вже інтегрований в інтер'єр аміачний 12/220/газ.На мою думку це зумовлено тим,що не хватає енергії на все коли йде під електромотором.
Ще цікаво як трума інтегрована.Також показана конструкція труми.
В машині він також майже постійно працював але більше ніж -10 від температури салону зробити не міг.
У мене "Кемпінгаз" (2000р.в.-42л) за 2 години в авто заморожує пляшки з пивом...Але поруч з пляшками лежали енергоакамулятори що були вийняті з морозилки домашнього холодильника і покладені поруч з пивом.
Може не так користуєшся?
Изменено: Юстас, 13 Март 2020 - 08:31
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 13 Март 2020 - 13:58
sapphir,
У мене "Кемпінгаз" (2000р.в.-42л) за 2 години в авто заморожує пляшки з пивом...Але поруч з пляшками лежали енергоакамулятори що були вийняті з морозилки домашнього холодильника і покладені поруч з пивом.
Може не так користуєшся?
Изменено: sapphir, 13 Март 2020 - 14:04
Опубликовано 13 Март 2020 - 16:43
Що там було за дві години не перевіряв, але за пів дня - воно там ніби холодне але не замерзше. Тим більше льоду як в того в саморобному взагалі не бачив. Глянув - на фото в кемпнігаза досить грубі стінки. Мій з самих дешевих - там стінка може 1 см і навряд чи там якійсь газ закачено. Треба буде спробувати його "утеплити" - можливо це покращить ситуацію ...
(Маю надію,що ТС не образиться за жваве обговорення не по темі)
Думаю що пелетьє у Арунаса намерзло бо не має внутрішнього вентилятора
Ніколи не задумувався що у стінках автомобільного холодильника...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 14 Март 2020 - 17:26
Десь пів року тому детально розбирався з холодильниками, щоб добитись мінуса в камері з елементами пельтьє, потрібно використовувати спеціальні кількох шарові елементи (виглядають як пірамідка), вони дають мінус, але мають мати потужний обдув (інакше елемент перегорає) і досить високе енергоспоживання. Тому для себе я зрозумів що робити такий холодильник недоцільно.
Потім мені попався на тест автомобільний компресорний холодильник (з спеціальним 12В компресором) і я зрозумів, що саме це і треба шукати. Мінімальне споживання і хороший мінус в камері.
Що стосується відео, то лід на елементі від недостатньої циркуляції повітря в камері (як відзначив Юстас) і надлишкової вологості всередині. Всі продукти які демонструвались на відео не були замороженими. Та і чітко було сказано що брався стандартний блок без переробок.
Опубликовано 14 Март 2020 - 19:30
лід на елементі від недостатньої циркуляції повітря в камері (як відзначив Юстас) і надлишкової вологості всередині.
мерсі за компліман,але тільки висунув гіпотезу і вгадав.
Тому для себе я зрозумів що робити такий холодильник недоцільно.
Моїм посилом було те,що Арунас після експерименту з Пелетьє прийшов до аміачника з альтернативними джерелами живлення.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 16 Март 2020 - 16:15
себе думал штуки три взять за 100уе, в коробок с циркуляцией жидкости врадиаторе и типа кондея в авто приделать в багажнике. потребляет 120 ватт каждаяhttps://aliexpress.r...e3-da07dbb4a935
Изменено: Valera, 17 Март 2020 - 13:10
Опубликовано 18 Март 2020 - 17:59
Не "капля" але повний мінімалізм
https://fishki.net/a...uh-kolesah.html
Як на мене то не зовсім гарна ідея, надто ускладнено через багатокрокові розкладання.
Опубликовано 17 Июль 2020 - 08:35
Andy_Lv,Привіт.Може ти і вже читав!?Москаль каплі і надстройки на пікапи робить.https://pikabu.ru/st...iligrim_7589818
Опубликовано 17 Июль 2020 - 14:41
Andy_Lv,Привіт.Може ти і вже читав!?Москаль каплі і надстройки на пікапи робить.https://pikabu.ru/st...iligrim_7589818
Привіт, модулі в пікап це окрема і цікава тема, їх багато роблять, тільки авто досить специфічне і в нас не таке популярне. Але тема цікава, завантажив при потребі і поїхав на відпочинок. Читав деякі російські блоги бро модулі в пікап, хто має таке авто, то це цікавий варіант.
А капля це тема популярна і вічна, хто як може то так і "вимахується", тобто творить.
автодом кибертрак с душем на карачках, цена под лям рублей (4000к грн)
Цікаве відео, дякую!
Мужику який це зробив великий респект!
Ергономіка мені не сподобалась зовсім, але виконання супер. Якщо врахувати, що це робилось під конкретного замовника то проект вдався.
Опубликовано 01 Август 2020 - 13:57
Якось так життя повернулось, що не до поїздок зараз у зв'язку з світовою аферою під назвою "ковід 19" ...
Але знайшов рішення по вікнах в двері, це мають бути люки для Газелі. Після консультацій з товаришем який робив корпус каплі ми дійшли до висновку що стануть вони туди нормально. Тільки от замовити їх проблема, на сайтах вони ніби і є в наявності, а починаєш замовляти то немає... але це питання часу і ціна на них прийнятна (біля 1200грн шт).
Цього року в планах ще купівля сонячної батареї з контролером.
Ми з дружиною довго думали над захистом від сонця і невеликого дощу, розглядали різні варіанти. Садовим павільйоном ми користувались років три поки під час буревію нам його не поломало і закинуло на дерево. потім був варіант тенту, але не всюди є змога його натягнути. Минулого року думали над різними маркізами, але... наразі зупинились на варіанті садової парасолі діаметром 2,70м. Розглядали декілька варіантів, торгові 3м (1200грн) але там були пластикові спиці. з торгової мережі "Юск" 3м (1000грн по акції) але механізм розкривання (ручний редуктор з пластиковими шестернями) і сама механіка як на мене не дуже надійна, нам найбільше сподобався варіант з "епі - тру" металеві спиці,непогана тканина 2,70м. (960грн) і є окремо тримач (100грн) який можна забити в грунт, або пісок. Туди плануємо додати три стінки пошиті з легкого матеріалу.
При сильних поривах вітру парасолю завжди можна легко скласти менш ніж за хвилину, що нажаль не зробиш з тентом.
Якщо все буде добре то до кінця літа ми плануємо протестувати даний варіант.
Опубликовано 10 Август 2020 - 11:57
Вдалось нам на одну ніч вирватись у гори.
Парасоля себе цілком виправдала, давала достатню тінь для столика і двох крісел. на ніч ми її знімали.
Фото не викладаю, даю назву моделей.
парасоля - Indigo FNGB-03 2,7 м
підставка - TE-21Більше ніяких суттєвих обновлень не було.
Днем температура була біля 30град тепла. але в тіні і гірська річка поряд, так що було комфортно.
Ночі холодні, під ранок було біля 10град тепла, а в каплі з відкритим люком не опускалась нижче 18град, так що спати було не холодно. Це був перший тест в холодну ніч і показав, що з цієї сторони прорахунку не було.
На зворотньому шляху додому, місцями розганявся до 110-115 км/год на обгонах., а так при крейсерській 85-90 км/год їхати нормально, причіп зовсім не напрягає.
Опубликовано 16 Август 2020 - 19:23
Привіт усім!!!
Все частіше на відпочинку і не тільки, мені задають питання на яке я на жаль не знаю відповіді.
Тому прошу людей які пов'язані з митницею і компетентних спробувати дати відповідь на нього.
Питання: Мій караван "капля", являється окремим модулем, який прикріплений до серійного причіпу зареєстрованого по всіх правилах. По Україні питань не виникає, оскільки формально це являється вантажем. А от при виїзді за кордон, які можуть виникнути проблеми? Чи не потрібно буде декларувати модуль, як вантаж?
Думаю. що це буде цікаво багатьом. Дякую.
Опубликовано 16 Август 2020 - 19:29
Мій караван "капля", являється окремим модулем, який прикріплений до серійного причіпу зареєстрованого по всіх правилах. По Україні питань не виникає, оскільки формально це являється вантажем. А от при виїзді за кордон, які можуть виникнути проблеми?
точно знаю,що човновий причіп(лафет) має інший код/позначення в ТП ніж звичайний причіп "фермер"....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 23 Август 2020 - 19:11
Поки що катаємось з дружиною по Україні, і то в межах 150км.
Знову мої улюблені гори. Трохи свіжих фото.
IMG_20200822_150128_1.jpg 393,4К
30 раз скачано
IMG_20200822_205056_1.jpg 143,86К
34 раз скачано
IMG_20200822_205229_1.jpg 111,2К
34 раз скачано
Днем спека до +30, ночі прохолодні біля +10 градусів.
Людей, дуже багато, щоб більш-менш спокійно відпочити приходиться їхати подалі, але на вихідні зайняті всі полянки.
Приїхали нарешті замовлені вікна в двері каплі, спробую в найближчий час їх врізати.
Изменено: Andy_Lv, 23 Август 2020 - 19:15
Опубликовано 23 Август 2020 - 19:34
Людей, дуже багато, щоб більш-менш спокійно відпочити приходиться
їхати відпочивати в четверг вечором і повертатись додому в суботу вечором.
інакше
на вихідні зайняті всі полянки.і постійне га-ла-ла...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 10 Октябрь 2020 - 19:29
Нарешті вдалось вирішити питання з вікнами в дверки каплі.
Були куплені два люки для Газелі, врізані монтажні отвори і все встановлено на місця.
Трохи були проблеми з монтажем, оскільки люки мають незначну кривизну посадкової площини. Але використавши довші самонарізи (ті що йшли в комплекті, явно не були розраховані на фанеру 18мм.) вдалось все притягнути і вирівняти.
Люки посаджені на поліуретановий герметик, вистачило однієї туби на два люки.
Drop_80.jpg 189,48К
37 раз скачано
Drop_81.jpg 179,97К
39 раз скачано
В загальному люки досить гармонійно вписались в двері.
В них є два режими відкривання, повне (на фото) і часткове, щілина десь на 5мм.
Тестити їх будемо вже в наступному році.
Опубликовано 11 Апрель 2021 - 10:52
Побачив на Караванінгу людина виставила, включив пошук - а він продається, і, як я розумію, один з найдешевших нових варіантів :
https://auto.ria.com...r_29485246.html
Опубликовано 19 Апрель 2021 - 18:25
Якщо є гроші можна брати, робота непогана, а як є час то можна самому за пів ціни :-)
Тут більш важливим є вирішити для себе, що саме потрібно...
А хтож його знає що Ось ще побачив, може вже також бачили :
https://www.olx.ua/d...-t6-kemping-IDLeYnY.html?reason=ip%7Ccf
А погода того року так і шепче - сезон десь в кінці травня почнеться?
Изменено: sapphir, 19 Апрель 2021 - 18:30
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых