Шкода таку красу брудом з під коліс обливати...
А, в цьому плані. Тоді да, але тільки в нас На їхніх дорогах бруду немає
Опубликовано 23 Октябрь 2019 - 08:01
А, в цьому плані. Тоді да, але тільки в нас
На їхніх дорогах бруду немає
Достатньо напору води,що вилітає з під коліс...
Якби на їхніх дорогах не було бруду,то не мили б автомобілі...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 23 Октябрь 2019 - 13:28
Чому? Якщо якісна водостійка, товщина 25 і залита n-ю кількістю шарів правильного лака
В Венеції лодки дерев"яні - там до 1 см лаку. Дерево тількт як каркас і зовнішній вигляд. От вага - то вже друге питання. Лист 18 мм важить десь 10 кг/м2, тобто 2.5*1.25 я ношу сам в себе по складу. А от 25-ту вже буде що двигнути.
Є ще фанера що гнеться - Сейба. Вона в два рази легша за березу - 18 мм лист легше березового 10 мм. Але є один мінус - вона боїться вологи сильніше за березу. Зато легкі або круглі конструкції виходять супер.
Правий повністю, При виборі матеріалу для свого проекту, ми використовували тільки водостійку березову фанеру 20мм. Ну а процес лакування я описував в темі.
Фанера імпортна, на жаль вітчизняної немає потрібної якості, не боїться вологи. В товариша, який робив мені корпус, кусок такої фанери, біля трьох років лежав під відкритим небом без покриття і не розшарувався.
Andy_Lv,
Цікаво-що пересувається в ящику на дишлі...
В ящику, АКБ 12В тільки без уточнення кількості і типу, в описі було про це два слова.
Изменено: Andy_Lv, 23 Октябрь 2019 - 13:27
Опубликовано 10 Ноябрь 2019 - 18:21
Привіт усім!
Нарешті провів зважування свого причіпу.
Для цього використав двоє торгових ваг на 500кг. і похибкою 200гр.
За допомогою опорного колеса опустив до мінімуму перед причіпу. Позаду під раму поставив одні ваги.
Далі підняв перед причіпа, щоб щоб вивісити колеса і підставив другі ваги під раму спереду.
В результаті зважування отримав наступний результат: 305кг. і 245кг. тобто 550кг. разом (округлено).
Для поїздки, в причіп догружається: одяг, вода (10-30л.), продукти.
Так, що в загальному вага каплі знаходиться в допустимих межах (до 750кг).
Опубликовано 10 Ноябрь 2019 - 20:36
вага каплі знаходиться в допустимих межах (до 750кг).
І без зважування зрозуміло що вона не чавунна...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 19:50
І без зважування зрозуміло що вона не чавунна...
Гумор оцінив... навіщо дійсно паритись з вагами, якщо і так все зрозуміло.
Треба ще навчити нашу дорожню поліцію цього, щоб могли оцінювати фури на око, чи перевантаженіі вони.
При проектуванні, проводився попередній розрахунок маси модуля каплі. Теоретично виходив на 400кг (орієнтовно) без рами причіпа.
Розрахунки проводились, бо були різні варіанти по матеріалу і вийшло, що звичайна моно-фанера найбільш легший і міцний варіант. Не даром з неї роблять і плав засоби і авіаційні конструкції.
Були випадки, коли робили кемпери без попередніх розрахунків, зокрема з мебельної ДСП і проект був закинутий по причині перевантаження. Була така капля і бус .
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 20:14
Гумор оцінив... навіщо дійсно паритись з вагами, якщо і так все зрозуміло.
Були випадки, коли робили кемпери без попередніх розрахунків, зокрема з мебельної ДСП і проект був закинутий по причині перевантаження. Була така капля і бус .
ДСП, МДФ і фанера мають приблизно однакову вагу квадратного метра при однаковій товщині. Міцність, вологостійкість і інші характеристики - різні. Тому думаю проект був закинутий з якихось інших причин но точно не із-за ваги. Хіба що меншу міцність вони хтіли компенсувати потовщенням матеріалу - тоді да. А так, в березової фанери найвища міцність серед аналогічних матеріалів правда при максимальній вартості за м2.
Сьогодні прийшла гнучка сейба 5 мм для клієнта - три листа такої фанери одночасно скручені в тубус діаметром 40 см і ваги воно не має в порівнянні з 18-м березовим листом.
Изменено: sapphir, 13 Ноябрь 2019 - 20:16
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 20:50
ДСП, МДФ і фанера мають приблизно однакову вагу квадратного метра при однаковій товщині. Міцність, вологостійкість і інші характеристики - різні. Тому думаю проект був закинутий з якихось інших причин но точно не із-за ваги. Хіба що меншу міцність вони хтіли компенсувати потовщенням матеріалу - тоді да. А так, в березової фанери найвища міцність серед аналогічних матеріалів правда при максимальній вартості за м2.
За даними з інету, питома вага березової фанери складає 650 кг/м3 , а ДСП 820 кг/м3
Хоча, сам я не мебельщик... Тобі по роботі з цими матеріалами простіше робити порівняння.
А стосовно цих проектів, то автори самі говорили про перегруз. Зараз напевно не знайду зсилок, бо читав про це років два тому.
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 20:54
Були випадки, коли робили кемпери без попередніх розрахунків, зокрема з мебельної ДСП і проект був закинутий по причині перевантаження. Була така капля і бус .
У мене теж була така "біда" з будиночком)
Коли вже все було повністю побудовано,то прикрутивши колеса для буксирування до місця дислокації був здивований,що!!!на звичайній громадянській гумі R14,покришки лежать на землі і при тиску 2атм навіть не відриваються від обода.
Прийшлось терміново шукати вантажну гуму-УОК в обличчі Алекса Евакуатора подарував дві б/к покришки,ще пару докуповував.Встановив,накачав 2атм.і колесо почало бути схожим на колесо)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 20:59
Андрію, в твоєму варіанті це не дивує, бо в тебе була велика кількість різного матеріалу і щоб все прорахувати треба було складати детальну специфікацію, а це для себе недоцільно робити.
Та і твій будиночок більш стаціонарна конструкція ніж мобільна, тому загальна маса не настільки важлива.
Опубликовано 14 Ноябрь 2019 - 07:48
твій будиночок більш стаціонарна конструкція ніж мобільна, тому загальна маса не настільки важлива.
С
саме так і є.Але момент того,що вага була гарна нікуди не подівся.Єдине що,за час деревина могла підсохнути і вага зменшитись.Є ще одне але,деревина то могла підсохнути,але в будиночок після цього напхано життєво необхідних побутових речей і вага знову збільшилась.
До речі-вся гума накачана і тримає.На час стаціонарності-будиночок піднімається і колеса до планети не дістають.Гуму позакривав від сонячних променів щоб не зіпсувалась.
Изменено: Юстас, 27 Декабрь 2019 - 09:22
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 26 Декабрь 2019 - 16:22
Привіт усім!
Привіз на днях знайомий декілька автохолодильників.
Зроблених для ринку ФРН, модель BCD42
Цікавий холодильник, небагато споживає, компресорний і працює на диво тихо.
Живлення 12В, 24В. 220В.
F1a.jpg 148,46К
31 раз скачано
F2a.jpg 152,54К
33 раз скачано
F3a.jpg 157,35К
35 раз скачано
Споживання 50Вт. температура від-15 до 10С
Опубликовано 26 Декабрь 2019 - 18:38
Протестував даний холодильник на протязі кількох годин. В загальному він мені сподобався, працює тихіше від мого на елементах пельтьє і споживає менше. Об"єм має більший (42л.) і дає мінус.
Але на превеликий жаль не влазить в мій причіп по габаритах, так що прийдеться його повернути.
Опубликовано 27 Декабрь 2019 - 09:26
Привіз на днях знайомий декілька автохолодильників. Зроблених для ринку ФРН,
Федеративної республіки Німеччина?
Але на превеликий жаль не влазить в мій причіп по габаритах,
що,взагалі нікуди не влазить?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 27 Декабрь 2019 - 17:37
Федеративної республіки Німеччина?
що,взагалі нікуди не влазить?
Ну так не НДР же
соррі це сила привички... наслідок ссср...
Паспорт холодильника на німецькій і на упакуванні напис що для ринку Німеччини.
В зарезервоване місце не влазить а на спальне місце дружини не получилось... вона проти
Але тепер я змінив свою думку відносно компресорних холодильників, шум від них на рівні кулера від блока живлення комп'ютера.
Компресор в ньому я так зрозумів що 12В бо на 220В є окремий блок живлення, як для ноутбука. Не треба ніяких інверторів.
Опубликовано 27 Декабрь 2019 - 21:23
Але тепер я змінив свою думку відносно компресорних холодильників, шум від них на рівні кулера від блока живлення комп'ютера.
компресорний холодильник звичайно має переваги-швидше розганяється,менше споживає...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 27 Январь 2020 - 00:54
4) кемпер (причеп):
з плюсів - для ночівлі непотрібно розкладати, додаткове місце для вантажу.
з мінусів - обмеження в поганій дорозі, не дешево, більш потужний тягач.
Из 3 минусов два отнимаются если взять польский Невядов 126:
1) он высокий, и проходимость у него отличная
2) его потянет любой автомобиль, так как он стеклопластиковый. Вес пустого 260кг.
У него есть огромный плюс - он не гниет.
https://www.drive2.r...59126012493915/
Опубликовано 27 Январь 2020 - 13:35
Из 3 минусов два отнимаются если взять польский Невядов 126:
1) он высокий, и проходимость у него отличная
2) его потянет любой автомобиль, так как он стеклопластиковый. Вес пустого 260кг.
У него есть огромный плюс - он не гниет.
Знайомий з даним причіпом і в свій час розглядав його як варіант, але надто він тісний. З його плюсів то невелика маса і пластиковий кузов.
Опубликовано 27 Январь 2020 - 22:23
Есть еще н126 он 3м.10см. по длине. 132 Невядов, он еще по длиннее 3м.60см., и они высокие в отличии от 126н.
Капля хороша тем что не нужен высокий гараж. Но если на улице целый день идет дождь, то в Невядове как то повеселей будет отдыхать. Кухня, туалет и душевая комната внутри. Можно походить размяться а в капле особо не разгуляешься.
Изменено: кантер, 27 Январь 2020 - 22:31
Опубликовано 28 Январь 2020 - 08:01
кантер,
у кожному варіанті для окремо взятого користувача є свої переваги та недоліки.
кожен обере те,що йому потрібно,або є зручнішим в особистих уподобаннях.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 28 Январь 2020 - 14:52
кантер,
все ти правильно кажеш, але капля це певний стиль і ,як пише Юстас для кожного є свої переваги і недоліки.
Важко порівняти скажімо шосейний мотоцикл з кофрами по боках і середнього класу авто. Хтось заплатить 20 тис доларів за мотоцикл і буде на ньому подорожувати незважаючи на дощ і спеку, а для когось комфортним є автомобіль за 2 тис де дощ не падає.
Свій вибір я зробив і він мене влаштовує.
Опубликовано 28 Январь 2020 - 16:18
кантер,
у кожному варіанті для окремо взятого користувача є свої переваги та недоліки.
кожен обере те,що йому потрібно,або є зручнішим в особистих уподобаннях.
Андрей полностью с тобой согласен, я просто уточнил что в линейке Невядовых есть несколько видов. Не все люди об этом знают. Массовый 126н, все от него в основном отталкиваются.
кантер,
все ти правильно кажеш, але капля це певний стиль і ,як пише Юстас для кожного є свої переваги і недоліки.
Важко порівняти скажімо шосейний мотоцикл з кофрами по боках і середнього класу авто. Хтось заплатить 20 тис доларів за мотоцикл і буде на ньому подорожувати незважаючи на дощ і спеку, а для когось комфортним є автомобіль за 2 тис де дощ не падає.
Свій вибір я зробив і він мене влаштовує.
Все варианты отдыха нужно пройти для того что бы понять что именно твое. В твоем случае часть пути уже пройдена. Для сравнения можно взять не большой караван на прокат. Мы так попробовали, и жена с дочкой сказали что больше никаких палаток, разве только та которая в комплекте с караваном.
Здесь много полезной информации можно найти:
http://www.caravanin...forum/index.php
http://caravanua.com...hp?action=forum
Изменено: кантер, 28 Январь 2020 - 16:23
Опубликовано 31 Январь 2020 - 13:46
небольшой караван со всеми затратами стоит как прокатное авто + гостиница.
единственный плюс, что дверь открыл и природа ,да на трассе в пробке можно кашу сварить или чаек заделать.
Опубликовано 01 Февраль 2020 - 12:29
единственный плюс, что дверь открыл и природа
Этот плюс перекрывает все минусы, ведь мы уезжаем из суеты города отдохнуть в тишине, и спокойствии. Утром просыпаться под пение птиц, вечером ложиться спать под пение лягушек(если возле озера или речки), а шум морских волн ночью в полной тишине, этого вам никакие съемные квартиры и турбазы не дадут, где есть постоянно какие то шумные соседи, пьющие и орущие до утра, временами с элементами рукопашного боя.
Для того что бы это понять нужно попробовать такой отдых.
Стоимость такого удовольствия конечно не дешево.
Мы с семьей начинали с совдеповской брезентовой палатки 190см.х150см., затем переросли в польскую 3м.х4м. с тамбуром и двумя комнатами. Все хорошо но в ветреную погоду тент палатки вдвоем никак не нанянуть на каркас. Потом была постройка прицепа-палатки на базе обычного прицепа. Все хорошо, но хочется чего-то попробовать еще, поэтому решили взять в аренду прицеп-дачу. После отдыха в караване жена с дочкой решительно сказали нет нашему прицепу палатке. Да и мне он больше понравился. Нам все таки не по 20лет, каждый раз собирать-разбирать конструкцию прицепа-палатки. Оно конечно не сложно, но после каравана уже стало лень. Хочется какого то комфорта. Продали прицеп-палатку. Ищем не спеша себе прицеп-дачу.
Изменено: кантер, 01 Февраль 2020 - 13:08
Опубликовано 01 Февраль 2020 - 13:01
канер, твій пост подібний на крик душі про наболіле, але я тебе цілком розумію.
Народився і виріс я у приватному будинку і прожив тут усе життя крім 5 років будучи за зятя. Але потім з дружиною повернувся у приватний будинок. Все життя в роботі біля нього, клаптик городу, сад, гараж і т.д. це певні мінуси але я люблю роботу по господарці. За то коли є можливість то варю каву в полудень і ми з дружиною на терасі насолоджуємось нею. Цей плюс перекриває всі мінуси.
Так само і з відпочинком, можливість зупинитись там де хочеш і ні від кого не залежати перекриває все остальне.
Опубликовано 01 Февраль 2020 - 13:55
ведь мы уезжаем из суеты города отдохнуть в тишине, и спокойствии. Утром просыпаться под пение птиц, вечером ложиться спать под пение лягушек(если возле озера или речки), а шум морских волн ночью в полной тишине, этого вам никакие съемные квартиры и турбазы не дадут, где есть постоянно какие то шумные соседи, пьющие и орущие до утра, временами с элементами рукопашного боя. Для того что бы это понять нужно попробовать такой отдых. Стоимость такого удовольствия конечно не дешево.
Золоті слова...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых