Реклама

Teardrop зі Львова.
#247
Опубликовано 16 Октябрь 2019 - 08:33
Ще трохи "каплі" в стилі хайтек
На 0:19 тьотка крутить регулятор сухої автономки.Цікаво яким чином(за рахунок чого?) облаштовано терморегуляцію всередині приміщення
Точно знаю,що в Ебершпехер можна виставити три увімкнення опалювача на добу.Кожне увімкнення можливе максимум на 120хв.Тобто можна перекрити 7 годин одномоментної праці(з двома півгодинними перервами)автономки.
Ночував з автономкою(мокрою) в Астро Г і в Джимні-доволі таки комфортно.
Реально, супер!!! Кайф, особенно в таких местах как в видео)
Звичайно що кайф...
Але для такого кайфу повинно бути зрілим та готовим морально...І робити(купувати)для цього краплю,а не купувати тури в болгарію,чи єгипет в готель 4зірки для тюленячого відпочинку...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#248
Опубликовано 16 Октябрь 2019 - 15:57
Реально, супер!!! Кайф, особенно в таких местах как в видео)
В нас теж є достатньо красивих місць, тільки загаджують їх ... а потім дивуються чому туристи не їдуть.
А на відео дійсно краса... гори...
Юстас, з автономками ще не стикався, не приходилось, але по відгуках знайомих, корисна річ.
Изменено: Andy_Lv, 16 Октябрь 2019 - 15:58
#249
Опубликовано 16 Октябрь 2019 - 16:17
з автономками ще не стикався,
Велкам у світ тепла та комфорту.(чес кажучи вже давно не уявляю життя без автономки.Мегазручно.)
Тобі як на мене,у краплю підійде повітряний опалювач.Їх до речі б/к у відмінному стані багато)
Якщо буде цікаво-поділюсь ссилкою як встановлював Вебасто на Астру і Ебешпехер на Джимні.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#250
Опубликовано 16 Октябрь 2019 - 16:35
Велкам у світ тепла та комфорту
...
Якщо буде цікаво-поділюсь ссилкою як встановлював Вебасто на Астру і Ебешпехер на Джимні.
Дякую звичайно, але справа в тому, що я берусь щось робити тільки тоді коли впевнений на 100% у необхідності, а обігрівач наразі, як на мене річ зайва в моїй каплі, по причині використання виключно в теплий період.
З абсорбційним холодильником та ж історія...
Знайшов статті як покращити роботу холодильника на елементах пельтьє, виявляється є елементи які дають мінусову температуру. зараз розбираюсь з тим чи зможу я їх використати в своєму холодильнику.
#251
Опубликовано 16 Октябрь 2019 - 16:40
як на мене річ зайва в моїй каплі, по причині використання виключно в теплий період.
угу...,я теж довго використовував палатку у теплий період...Але ночі з заморозками до -5*С різко змінили моє бачення комфорту на відпочинку.
Ну то,таке.
Кожен робить як йому зручно.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#252
Опубликовано 16 Октябрь 2019 - 17:13
угу...,я теж довго використовував палатку у теплий період...Але ночі з заморозками до -5*С різко змінили моє бачення комфорту на відпочинку.
Ну то,таке.
Кожен робить як йому зручно.
Буває звичайно різне у житті, колись (в 90-х роках) виїхав зі Львова в кінці квітня при температурі +25 в шортах і футболці, а на перевалі було +5 і падав сніжок
Але тепер є погодні сайти і подорож можна спрогнозувати, щоб не попасти в холодний період.
#253
Опубликовано 16 Октябрь 2019 - 18:44
Що буває коли за виготовлення "каплі" беруться будівники яхт.
Teardrop Camper 356 - 1.jpg 160,05К
29 раз скачано
більше гарних фото по даному проекту є тут:
https://www.clcboats...r-for-sale.html
і тут:
https://hiconsumptio...eardrop-camper/
уявляю собі вартість такого модуля...
#254
Опубликовано 16 Октябрь 2019 - 20:50
Буває звичайно різне у житті, колись (в 90-х роках) виїхав зі Львова в кінці квітня при температурі +25 в шортах і футболці, а на перевалі було +5 і падав сніжокАле тепер є погодні сайти і подорож можна спрогнозувати, щоб не попасти в холодний період.
На Київщині у травневі свята зазвичай заморозки.Бува,що на вулиці у відрі зверху на палець вода замерзає...Осінню частенько вночі затягує затоку льодом і приходиться ламати човном лід щоб вийти на чисте порибалити.
Дивитись на сайт і відкладати відпочинок тільки тому що вночі холодно???Краще спрогнозувати і зробити опалення.
Ще раз повторюсь-кожен для себе вирішує сам,але опалення лишнім не буває.І швидше розширяє можливості відпочинку та різноманітнить.
Тому мене і зацікавило у викладеному тобою відео як тьотя крутить регулятор автономки.
уявляю собі вартість такого модуля...
зверни увагу,як далеко у нього вісь посунута назад.Цікаво,що там у нього такого важкого ззаду встановлено якщо всі знають максимальне навантаження на кулю фаркопа?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#256
Опубликовано 17 Октябрь 2019 - 07:32
82819B Webasto Выключатель 12/24 В Управление Webasto Air Top
Подякував.
Якби ще була схемка опалювача по монтажу саме на тій краплині-взагалі було б чудово...)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#257
Опубликовано 17 Октябрь 2019 - 12:00
смотрел себе в машину вкорячить с жидкостным радиатором (кондея нет)
https://ru.aliexpres...2830442461.html
мощность не считал, пользовать от генератора, как быстро аккум посадит в холодильнике на стоянке 3-5 часов 120 ватт.
Изменено: Valera, 17 Октябрь 2019 - 12:08
#258
Опубликовано 17 Октябрь 2019 - 14:08
Стосовно зміщеної осі назад.
Ще на стадіїї розробки свого проекту, звернув увагу, що в чистих американців вісь в каплі сильно зміщена назад.
Загугливши "teardrop camper" можна це побачити, наприклад:
12.jpg 33,21К
22 раз скачано
13.png 531,9К
22 раз скачано
А вже після першої поїздки своєю каплею, зрозумів для чого це.
Зміщена вісь назад забезпечує від перекидання назад і задні опори стають непотрібні (на фото їх і немає)
Плюс до того краща керованість на швидкості.
А що стосується навантаження на фаркоп, то можливо за океаном не такі допуски як в нас. Зважаючи на їхні великі,важкі і з потужними двигунами авто, не критично, що там теліпається позаду. Та і там в більшості роблять каплі на своїй рамі а не на готовому причепі.
Изменено: Andy_Lv, 17 Октябрь 2019 - 14:09
#259
Опубликовано 17 Октябрь 2019 - 16:10
А що стосується навантаження на фаркоп, то можливо за океаном не такі допуски як в нас. Зважаючи на їхні великі,важкі і з потужними двигунами авто, не критично, що там теліпається позаду.
навантаження на фаркоп стосується задньої підвіски та кузова автомобіля,а не фаркопа.
Плюс до того краща керованість на швидкості.
У передньоприводного чи задньоприводного авто?
Зміщена вісь назад забезпечує від перекидання назад і задні опори стають непотрібні (на фото їх і немає)
Встановлення двох задніх опори ніщо порівняно з збалансованим транспортним засобом.
Изменено: Юстас, 17 Октябрь 2019 - 16:12
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#260
Опубликовано 17 Октябрь 2019 - 17:01
навантаження на фаркоп стосується задньої підвіски та кузова автомобіля,а не фаркопа.
У передньоприводного чи задньоприводного авто?
Встановлення двох задніх опори ніщо порівняно з збалансованим транспортним засобом.
Зрозуміло, що при масі каплі в 400-600кг. , як вісь не став навантаження на фаркоп не буде критичним для великого авто.
Те що я знайшов в інеті, то в США регламентується не навантаження а повна маса причепу:
Изменено: Andy_Lv, 17 Октябрь 2019 - 17:12
#261
Опубликовано 17 Октябрь 2019 - 19:04
Але зрозуміло що найкраще це правильний розподіл вантажу.
човновий лафет (з човном і прикріпленим до нього двигуном) збалансований ,що легко піднімаю його однією рукою за дишло.Йде за машиною так,що іноді забуваєш що він взагалі причіплений до авто.
Изменено: Юстас, 17 Октябрь 2019 - 19:04
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#263
Опубликовано 17 Октябрь 2019 - 20:32
Трохи роздумів і теорії в кемпінговому відпочинку.
Як писав я вище, з дитинства мене привчили до відпочинку в наметі, це я і передав своїй сім"ї. Довший час ми відпочивали з наметом, причому хорошим, сучасним, теплим і який не промокає. Але настав час щось змінити. Знайомий мене підштовхнув до каплі. і зараз хочу викласти аргументи за і проти різного виду кемпінгового відпочинку.
1) намет:
з плюсів - дешевизна, малий об"єм і вага, комфорт мінімальний але достатній.
з мінусів - потреба в організації окремого навісу для кухні і столової, недостатньо комфортно перебувати при довготривалій негоді, при частих змінах місця ночівлі потрібно чекати доки висохне намет, щоб можна було його скласти.
2) причеп типу "скіф":
з плюсів - не так дорого, спиш не на грунті, є додаткове місце для перевезення вантажу, в більшості є павільйон для кухні і столової, буксировання любим авто, висока мобільність .
з мінусів - те ж розкладання що і з наметом, комфорт той самий що і в наметі.
3) капля:
з плюсів - відносна дешевизна, для ночівлі непотрібно розкладати, кухня відокремлена, додаткове місце для вантажу, буксировання любим авто, висока мобільність.
з мінусів - потреба в організації окремого навісу для столової, недостатньо комфортно перебувати при довготривалій негоді.
4) кемпер (причеп):
з плюсів - для ночівлі непотрібно розкладати, додаткове місце для вантажу.
з мінусів - обмеження в поганій дорозі, не дешево, більш потужний тягач.
5) Кемпер (автомобіль):
з плюсів - для ночівлі непотрібно розкладати, додаткове місце для вантажу, більша прохідність, висока мобільність.
з мінусів - дорого, старіє.
оскільки за своїми життєвими принципами я є "мінімалістом" і реалістом то вибір був в користь каплі.
"Кому и кобыла невеста" - И. Ильф и Є. Петров. "12 стульєв"
Купиш заводський варіант, створиш тему і розкажеш, як воно.
Думки приймаються всі, але аргументовані.
Изменено: Andy_Lv, 17 Октябрь 2019 - 20:38
#264
Опубликовано 18 Октябрь 2019 - 07:00
Холодильник,вебасто,сонячні панелі,телебачення
![]()
![]()
.Що ще запхати в маленьку будку?Зразу купляти треба заводський автокемпінг.
Відпочинок в фанерному гробу за ціною готового кемпінгу абсурдний.Вибачайте за мою думку.
А 5 днів в південній Португалії чим їздили? Щось мені здається що ті 850 евро і 5 днів якраз би хватило тим кемпером туда-назад. І в чому прікол того причепу чи автобудинку?
#265
Опубликовано 18 Октябрь 2019 - 07:11
sapphir,Крутити баранку на відпочинку для мене табу.
А 5 днів в південній Португалії чим їздили?літак з хати до хати.
ті 850 евро і 5 днів якраз би хватило тим кемпером туда-назадХорошого кампера менше 120 євро в день нема.Ну і не буду я шоферувати у свій відпочинок.
І в чому прікол того причепу чи автобудинку?Тим кому є охота поподоружувати в своїй хаті по всій європі є організовані місця для них,електрика,вода,туалет,пральна машинка і т.д.Ідеально для таких гурманів.
#266
Опубликовано 18 Октябрь 2019 - 07:14
sapphir,Крутити баранку на відпочинку для мене табу.
літак з хати до хати.
Хорошого кампера менше 120 євро в день нема.Ну і не буду я шоферувати у свій відпочинок.
Тоді нащо писати що краще краплі будинок на колесах - як для мене, так я розумію і для тебе, вони рівноцінні і неприйнятні як варіант відпочинку. В кожного з них є свої переваги і недоліки але їх нехай розглядають їх потенційні власники - а ми просто будемо спостерігати за цією темою
Изменено: sapphir, 18 Октябрь 2019 - 07:16
#267
Опубликовано 18 Октябрь 2019 - 07:24
я розумію і для тебе, вони рівноцінні і неприйнятні як варіант відпочинку.Цього літа подорожував камперваном по Польщі з своїм колегою,баранку він крутив.Якби не спорчена погода зненацька то було би супер.
Думки приймаються всі, але аргументовані.Вище привів.
#268
Опубликовано 18 Октябрь 2019 - 07:27
Холодильник,вебасто,сонячні панелі,телебачення
![]()
![]()
.Що ще запхати в маленьку будку?Зразу купляти треба заводський автокемпінг.
Відпочинок в фанерному гробу за ціною готового кемпінгу абсурдний.Вибачайте за мою думку.
твоя думка сприйнятна особисто для тебе.
Кожен сам для себе вирішує на що витрачати свої гроші,свій час і що робити-чи придбавати готове чи робити самотужки...
Я звісно вибачаюсь у колег і топікстартера за офтоп у темі...
Але УОК потихеньку перетворюються з форума рукастих автовласників на говносрач.
Це рідкісна у клубі тема,де людина власними силами творить те що їй потрібно приносить задоволення і користь.
Не закинула,не забухала,не відмовилась,а творить...Собі на радість на користь людям.
Давайте все таки підтримувати(хоча б морально) те що колись було основою цього клубу-рукастих,головастих,винахідливих юзерів.Від проектів яких колись аж тріщав наразі померлий розділ "Тюнінг і Стайлінг".
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#270
Опубликовано 18 Октябрь 2019 - 07:51
Ти сам таке саме писав
Пане Григорію..,ну ми ж не в Колізеї?
Тут потрібно спілкуватись більш аргументовано.
,Лавети без тормозів,тяжкі каплі без тормозів підвищують загрозу аварії у рази.
Ми можемо спочатку спитати тебе яка максимальна маса по законодавству у причіпа що експлуатується безгальм.
А потім спитати у ТС чи зважував він свою каплю?І якщо зважував,то яка вага його краплі?
Наскільки я розумію ти переживаєш за ТС і інших учасників дорожнього руху???
Але навіть,якщо ТС не зважував свою краплину,то мені важко уявити,що потрібно впхнути (в краплину) щоб вона важила більше ніж 750кг.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#271
Опубликовано 18 Октябрь 2019 - 08:01
Юстас,На самому початку теми я теж був в захваті від проекту.Просто тепер змінив свою думку після аварії знайомого.В швейцарії їхали з горки лаветою з машиною яка не мала тормозу.В бусі перегрілись тормоза,мають щастя що там організовані аварійні з"їзди,вскакуєш в пісок.Це саме може статись на карпатських дорогах. Привожу аргументований мінус до проекту.
#272
Опубликовано 18 Октябрь 2019 - 08:08
Привожу аргументований мінус до проекту.
Тобто якщо у краплі ТС з'являться гальма то ми будемо вважати,що ти оцього не говорив?І продовжиш бути у захваті?
Холодильник,вебасто,сонячні панелі,телебачення![]()
![]()
.Що ще запхати в маленьку будку?Зразу купляти треба заводський автокемпінг.
Відпочинок в фанерному гробу за ціною готового кемпінгу абсурдний.
Нема тобі чим зайнятись пане Григорію ніж видумувати недоліки у чужих проектах...Маю таку думку.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#273
Опубликовано 18 Октябрь 2019 - 12:44
Юстас, причеп свій я ще не зважував, але зроблю це найближчим часом.
Коли я забирав модуль каплі, ми її виносили з цеху на руках в чотирьох, по відчуттях там було не більше 150 - 170кг.
Після того додалось ще: лист фанери (полки всередині), обшивка салону, матрац з поролону, АКБ 12В, два газових балони, плитка, якийсь посуд і холодильник. Тобто до 100 - 120кг.
Допустиме паспортне навантаження на мій причіп 500кг. Так що думаю за межі я не вийшов.
Поради технічно грамотних людей, мені завжди цікаві і беру їх до уваги, а що стосується пустої балаканини, то навіть не звертаю на це увагу. Люди які нічого не вміють робити своїми руками навряд чи можуть щось розумне порадити.
#274
Опубликовано 18 Октябрь 2019 - 13:53
Допустиме паспортне навантаження на мій причіп 500кг.
Я чомусь так і думав.Підійшов до свого-теж 500кг.
А на човновому лафеті(теж без гальм,куплений в роздрібній мережі,зроблений по ДСТУ)-750кг.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#276
Опубликовано 20 Октябрь 2019 - 11:40
При повній масі до 750кг. гальма на причепі не встановлюються.
В курсі...Колись собі причіп дачу шукав маленьку,без гальм.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#277
Опубликовано 22 Октябрь 2019 - 19:14
#278
Опубликовано 22 Октябрь 2019 - 20:35
Andy_Lv,
Цікаво-що пересувається в ящику на дишлі...
Матеріал - березова фанера 1 дюйм. Цей вінтажний трейлер цінили в 9 999 вічнозелених на аукціоні.
В дощ мабуть точно не їздить...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#279
Опубликовано 22 Октябрь 2019 - 20:56
Andy_Lv,
В дощ мабуть точно не їздить...
Чому? Якщо якісна водостійка, товщина 25 і залита n-ю кількістю шарів правильного лака В Венеції лодки дерев"яні - там до 1 см лаку. Дерево тількт як каркас і зовнішній вигляд. От вага - то вже друге питання. Лист 18 мм важить десь 10 кг/м2, тобто 2.5*1.25 я ношу сам в себе по складу. А от 25-ту вже буде що двигнути.
Є ще фанера що гнеться - Сейба. Вона в два рази легша за березу - 18 мм лист легше березового 10 мм. Але є один мінус - вона боїться вологи сильніше за березу. Зато легкі або круглі конструкції виходять супер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых