Тепер якщо подовжити дишло причепа, що буде?Управляемость ухудшится и очень заметно.
Реклама

Teardrop зі Львова.
#212
Опубликовано 02 Сентябрь 2019 - 17:27
Є причіп зі сталим вантажем, в нього є певне, конкретне навантаження на фаркоп. Тепер якщо подовжити дишло причепа, що буде? Навантаження на фаркоп збільшиться, чи зменшиться?
Для того щоб не ускладнювати надпрості питання з використанням причіпів-лафетів з довгим дишлом .
Виробники роблять причіпи з підвіскою шо може пересуватись вздовж причіпа.
Таким чином,користувач може змінювати відстань від підвіски до причіпного в залежності від(ваги човна чи комплекту човен +двигун!!!) типу човна,та ваги підвісного човнового двигуна.Тобто збалансувати комплект-причіп/човен+човновий двигун,зробивши правильним навантаження на кулю фаркопа.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#213
Опубликовано 02 Сентябрь 2019 - 17:47
сделаешь длиннее дышло, придется с развесовкой в пришепе играться (вроде нагрузка на фаркоп 50 кг)
це зрозуміло, але нагрузка буде менша чи більша? (на моєму 20-40кг)
Управляемость ухудшится и очень заметно.
управляємість навпаки краща на довшому дишлі, але це інше питання.
Юстас, ще раз питання про навантаження на дишло не йди в бік
#214
Опубликовано 02 Сентябрь 2019 - 19:21
нагрузка буде менша чи більша? (на моєму 20-40кг)
Чомусь у голову одразу ж приходить безмін.Але це помилкове порівняння.
У твоєму випадку навантаження(вага) зміниться у більший бік хіба що на якусь частку від ваги матеріалу яким подовжуєш дишло.
Изменено: Юстас, 02 Сентябрь 2019 - 19:22
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#215
Опубликовано 03 Сентябрь 2019 - 14:53
Сьогодні провів експеримент з подовженням дишла. Температуру і вологість повітря до уваги брати не будемо :-))))
1) підставив під замок фаркопу електронні торгові ваги, поставив на них дерев'яний брусок (щоб отримати висоту 40см. це висота фаркопу в моєму авто), старував ваги на нуль і плавно підняв опорне колесо, так щоб замок оперся через брусок на ваги. В результаті отримав навантаження в 15кг. це трохи менше норми (20-40кг)
2) прив'язав до дишла металевий лом з випуском 60см. і вагою 7кг. щоб змоделювати його подовження металевим профілем і опустив вільний кінець лома на ваги.
в результаті отримав навантаження в 17кг. (Юстас, ти правий на всі сто!)
Тут би можна було все вважати закінченим, але... прибравши лом, знову поставив ваги під замок фаркопу, змінив висоту дерев'яного бруска на вагах на меншу (опустив до 30см. над дорогою) отримав 18кг.
А додавши брусок (збільшив висоту до 50см.) отримав 12кг.
Маси брусків, звичайно не враховувались вагами, завдяки функції тарування.
Так що висновок такий:
подовження дишла (в розумних межах) незначно впливає на навантаження на кулю фаркопу, а от висота гаку на авто має значно більший вплив на навантаження.
в8.jpg 293,1К
29 раз скачано
Все виглядало приблизно так.
#216
Опубликовано 03 Сентябрь 2019 - 22:59
в результаті отримав навантаження в 17кг. (Юстас, ти правий на всі сто!)
Просто вгадав))
Реально пробував знайти допомогу у гугла.Трохи допомогли у міркуванні статті про лікарські(ті що з тарілочками ваги)плечеві ваги.Безмін було відкинуто,хоча трохи віднього теж є.Ганяючи гирьку по штативу безміна,ми подовжуєм/вкоротшуєм дишло і змінюєм навантаження на вантаж(тобто кулю фаркопа).
Згадав навіть основи теорії судна де є поняття остойчивості-не те трохи.
Тобто свою відповідь довести математичноалгебраїчнонгеометричним шляхом точно не можу...
Так,на око прикинув)
1) підставив під замок фаркопу електронні торгові ваги, поставив на них дерев'яний брусок (щоб отримати висоту 40см. це висота фаркопу в моєму авто), старував ваги на нуль і плавно підняв опорне колесо, так щоб замок оперся через брусок на ваги. В результаті отримав навантаження в 15кг. це трохи менше норми (20-40кг) 2) прив'язав до дишла металевий лом з випуском 60см. і вагою 7кг. щоб змоделювати його подовження металевим профілем і опустив вільний кінець лома на ваги.
Видно що картоплю викопав,а вільний час тепер чимось зайняти треба))
Изменено: Юстас, 03 Сентябрь 2019 - 23:00
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#217
Опубликовано 04 Сентябрь 2019 - 13:17
чем длиннее дышло, тем опасней вариант складывания прицепа при повороте. посмотри на ютубе видео дальнобоев с прицепами.
нагрузку на фаркоп можно регулировать развесовкой возле оси прицепа, тут проблем нет.
#218
Опубликовано 04 Сентябрь 2019 - 14:25
чем длиннее дышло, тем опасней вариант складывания прицепа при повороте. посмотри на ютубе видео дальнобоев с прицепами.
нагрузку на фаркоп можно регулировать развесовкой возле оси прицепа, тут проблем нет.
з точністю до навпаки ( про довжину дишла) всі маневри на легковому авто легше виконувати на причепі з довшим дишлом (а на фурі не пробував не знаю)
як регулювати навантаження на фаркоп, маючи готову конструкцію (будиночок) на причепі?
#219
Опубликовано 04 Сентябрь 2019 - 15:45
як регулювати навантаження на фаркоп, маючи готову конструкцію (будиночок) на причепі?
розміщення додаткового вантажу в потрібному місці для балансування стосовно вісі причепа.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#220
Опубликовано 04 Сентябрь 2019 - 19:31
розміщення додаткового вантажу в потрібному місці для балансування стосовно вісі причепа.
Це ж не яхта, щоб чіпляти баласт
Коли я робив експеримент з навантаженням на фаркоп, то ставив каністри з водою в відсіки мого так званого багажника спереду каплі і вони практично не змінили навантаження на кулю фаркопу.
В моєму випадку виявилось що все досить добре збалансовано. Тут велика заслуга проектувальників даної платформи.
Коли є якісь кардинальні прорахунки в балансі, то тут крім переміщення осі, більше варіантів немає. До речі американці (звідки родом капля) зміщають вісь максимум назад (що можна побачити на їх фото), тоді непотрібні задні опори на відпочинку.
І ще пару слів про подовження дишла і керованість. Чим довше дишло тим менша схильність причепа до виляння і відповідно вища курсова стійкість. Простими словами, яким хвостом собаці легше махати довшим, чи коротшим... Тим більше подовжувачі дишла випускаються фабрично і вільно продаються, як би вони погіршували керованість ніхто б їх не допустив до продажу.
При маневрі назад легше маневрувати причепом з довшим дишлом, коли воно коротке то причіп відразу складається (власний досвід, маю два причепи, каплю і маленький саморобний).
#221
Опубликовано 05 Сентябрь 2019 - 08:04
Це ж не яхта, щоб чіпляти баласт
У яхті відсутній баласт у сенсі навантаження на щось.Баласт у яхті(особливо вітрильним) є елементом остойчивості.
Яхти які спроектовані безбаластними використовують замість нього навіть екіпаж.
Понесло тебе пане не у ті горизонти.Яле невеличкий відступ.
І ще пару слів про подовження дишла і керованість. Чим довше дишло тим менша схильність причепа до виляння і відповідно вища курсова стійкість.При маневрі назад легше маневрувати причепом з довшим дишлом, коли воно коротке то причіп відразу складається
Само собою..
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#222
Опубликовано 10 Сентябрь 2019 - 13:05
Цікавий концепт невеликого трейлера, чи швидше мінімалізму, хоча ціна зовсім не мінімальна...
https://autorambler....estvennikov.htm
Через велику дверку і висувну кухню, в прохолодну погоду ним не скористаєшся, а на пляж середземноморя саме воно.
#224
Опубликовано 25 Сентябрь 2019 - 07:03
А поки що я напишу який потрібний комплект для роботи мініхолодильника. -СБ 100Вт -Контролер заряду АКБ -АКБ 100Аг -інвертор 300Вт -Холодильник 2.2А х 14В.=приблизно 30Вт(потужність компресора)
Вставлю невелику поправочку,що внесло життя.Власник компресорного мінімалізму.Добавив до комплекту ще одну 100Вт сонячну батарею.
Осінь/весна-не всі дні бувають сонячними.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#225
Опубликовано 25 Сентябрь 2019 - 15:04
Вставлю невелику поправочку,що внесло життя.Власник компресорного мінімалізму.Добавив до комплекту ще одну 100Вт сонячну батарею.
Осінь/весна-не всі дні бувають сонячними.
Ще трохи похолодніє і вже не треба буде сонячної батареї взагалі, достатньо буде авоськи за вікном
#226
Опубликовано 25 Сентябрь 2019 - 15:41
Ще трохи похолодніє і вже не треба буде сонячної батареї взагалі, достатньо буде авоськи за вікном
небезпечна справа...,по часу можна буде знайти пусту авоську...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#227
Опубликовано 29 Сентябрь 2019 - 11:37
Ще трохи похолодніє і вже не треба буде сонячної батареї взагалі, достатньо буде авоськи за вікном
вмер у сусіди холодильник...Ну не сам холодильник,а АКБ.
Не було сонця 4 дні і СБ130Вт не змогла зарядити АКБ.Буде потихеньку добавляти.до 200Вт.
Відпишусь по результатам.
ЗІ...Ти начебто відписувся,що збираєшся придбавати абсорбційний холодильник.
Дам тобі для роздумів-може знадобиться.
Модель мого холодильника я викладав.Завдяки йому,у приміщенні мого будиночка тримається +22,коли на вулиці +9.
Температура піднімалась на протязі доби з відмітки +12.
Якщо це важливо:всередині ночувало 3 тіла.Об'єм приміщення приблизно25кубів,утеплення мінвата 50мм.В будиночку присутня вентиляція.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#228
Опубликовано 29 Сентябрь 2019 - 12:59
Стосовно абсорбційного холодильника я ще в роздумах. Наразі маю автомобільний на елементах пельтьє і використовую його. Абсорбційний добре мати бо його можна живити газом, але ціна кусається.
Питання обігріву з його використанням не стоїть бо потрібен він мені в жарку погоду, наприклад на морі, тоді навпаки тепло від нього треба відводити. А при моїх відпочинках в Карпатах і на волинських озерах, вистачає наявного холодильника.
При відпочинку на морі якраз підійшла б сонячна панель, бо сонця більш ніж достатньо, і треба дозаряджати АКБ.
Поки що читаю відгуки про використання сонячних панелей в умовах кемпінгу і дивлюсь відео.
Наразі зупинився на варіанті
Solar Board 2 F 120 W 18 VПанель розкладна (з двох частин) і потужності на поновлення заряду АКБ мало б вистачити та і ціна прийнятна. За зиму щось буду купувати щоб бути готовим до сезону.
#229
Опубликовано 29 Сентябрь 2019 - 14:38
Стосовно абсорбційного холодильника я ще в роздумах. Наразі маю автомобільний на елементах пельтьє і використовую його. Абсорбційний добре мати бо його можна живити газом, але ціна кусається.
Серйозна покупка...А не має можливості взяти напрокатЩоб зрозуміти-потрібно/непотрібно?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#230
Опубликовано 29 Сентябрь 2019 - 16:11
Серйозна покупка...А не має можливості взяти напрокатЩоб зрозуміти-потрібно/непотрібно?
Такої можливості не розглядав.
Річ корисна і потрібна, але... поки що не на стільки буду шукати новий з європи (привозять з зовнішніми дефектами але значно дешевше)
Ще пару слів відносно автономного енергоспоживання.
Переглядаю деколи відео про саморобні кемпери в пошуках цікавих рішень для себе. Дивлюсь як роблять причепи, або переробляють буси для відпочинку, так от попалось недавно відео про переобладнаний Спрінтер. Подивився до моменту коли автор показав індукційну плиту на кухні замість газової, далі навіть не став дивитись...
#232
Опубликовано 29 Сентябрь 2019 - 20:10
Може мають кіловатний генератор?
Та справа навіть не в генераторі авто, все навантаження все одно йде на АКБ. Тобто разово можна приготувати на електроплиті їжу, а далі? Акумулятор розрядиться і треба заводити двигун. Даний варіант аж ніяк не підходить для кемпінгу,а на відео був саме кемпер.
Років 8-9 тому знайомий з автосервісу розказував, як до них привезли на евакуаторі Пежо Експерт, а причина була наступна:
Власник постйно катався по справах бізнесу на південь і мав в авто 3кВт інвертор на 220В для електрочайника і мікрохвильовки. На невеликих зупинках робив собі каву і підігрівав їжу і все було нормально, аж до моменту коли вирішив для економії часу увімкнути мікрохвильовку на ходу. При її включенні двигун заглох і машина більше не завелась. Як потім виявилось включення великого навантаження різко зупинило генератор а він в свою чергу через шків зупинив колінвал і провернуло шестерню на розподільчому валу.
До речі по правильному хто переобляє бус на кемпер то електрику в салоні треба робити окремим контуром від існуючого в авто.
#233
Опубликовано 29 Сентябрь 2019 - 20:17
На невеликих зупинках робив собі каву і підігрівав їжу і все було нормально, аж до моменту коли вирішив для економії часу увімкнути мікрохвильовку на ходу. При її включенні двигун заглох і машина більше не завелась. Як потім виявилось включення великого навантаження різко зупинило генератор а він в свою чергу через шків зупинив колінвал і провернуло шестерню на розподільчому валуЦе якась фантастика.Вибач.
#234
Опубликовано 30 Сентябрь 2019 - 06:33
Це якась фантастика.
Не був би таким категоричним...
Воно де слабке там і рветься...
Обірваний шків КВ не рідко бачу.А у цьому році, у мене теж провернувся(шків з двох частин посередині гума).Пов'язувати можу тільки з постійним користуванням автономкою.Посля її роботи,АКБ підсажений і генератору потрібно поновити заряд,іде перенавантаження на шків КВ.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#236
Опубликовано 30 Сентябрь 2019 - 08:52
Мене це здивувало.
Та мене теж здивувало...
Позлітали ремені допагрегатів-поліз міняти,а наружна частина шківа провертається окремо від внутрішньої...
У когось слабкішою виявилась шпонка...Техніка-може бути все що завгодно.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#237
Опубликовано 01 Октябрь 2019 - 19:25
Трохи роздумів про холодильники :-)
До даного моменту я вважав, що ідеальним варіантом для мене буде абсорбційний холодильник і відповідно підібрав модель і шукав неспішно дешевші варіанти. Переваги, як би наявні, 12В, 220В і газ пропан. Знайшов привезений з Європи, практично новий за пів ціни, але в останній момент призупинив покупку.
А справа ось у чому:
Під час пересування, живлення йде від авто, тут проблем немає.
Під час сонячної погоди, живити можна від того ж сонця, тут також все ясно.
А от що робити в ночі? Як би напрошується газ за ради якого і шукав абсорбційний, але в моєму варіанті розміщення холодильника таке, що продукти згоряння підуть в спальний відсік, що є неприпустимим.
У варіанті великих кемперів і відпочинкового будиночка Юстаса є можливість підібрати модель холодильника з вихлопною трубою і окремою витяжкою для неї, плюс до того можна використати дармове тепло від неї з користю (як зробив Андрій), в моєму варіанті це не виходить.
Вибрана модель (за габаритами) має зверху решітку, яка розсіює продукти згоряння. А конструкція каплі не дозволяє відокремити відсік з холодильником.
В результаті поки що зупиняюсь на варіанті холодильника на елементах пельтьє який є в наявності, спробую наступний сезон пройти з ним.
#238
Опубликовано 01 Октябрь 2019 - 21:01
А от що робити в ночі? Як би напрошується газ за ради якого і шукав абсорбційний, але в моєму варіанті розміщення холодильника таке, що продукти згоряння підуть в спальний відсік, що є неприпустимим. У варіанті великих кемперів і відпочинкового будиночка Юстаса є можливість підібрати модель холодильника з вихлопною трубою і окремою витяжкою для неї, плюс до того можна використати дармове тепло від неї з користю (як зробив Андрій), в моєму варіанті це не виходить.
О!!!
А далі ще хуже...
Встановлюючи свій(абсорбційний) холодильник...Я не знав про встановлення взагалі нічого.
Чисто інтуітивно виставляв будиночок в горизонті.Саме це гарантує якісну роботу приладу.Це я взнав набагато пізніше,почавши лопатити нет у пошуках причини "чому мій холодильник час від часу затухає"???А затухав він(припинявся процес горіння полум'я від газу)простохаотично без будь яких ознак!На це у мене пішло пару років!!!
І тільки імпирічним шляхом я вирахував,що полум'я задувається через вихлопну трубу під час зовнішніх поривів вітру.Це відбувалося як вдень,так і вночі.
Що я тільки не робив,а полум'я задувало...Ще одним дурним чинником у цій справі стало те,що якщо навіть вітер не задував полум'я,то воно було не стійким і створювало нагар в трубі,що в кінцевому випадку спричинило повну відмову працездатності!!!(у моїй темі є опис!)
Що я зробив...Вихлоп продуктів горіння йде всередину будиночка...Звичайно перший день такого використання холодильника на газу-я був весь день на нюху.Але продуктів горіння не відчувалося.Хіба що,якщо засунути носа безпосередньо у вихлопну трубу.Вентиляція у моєму будиночку спроектована так,що опалювальний прилад("Золушка") і холодильник не сполучаються з житловою зоною.Всі запахи,продукти робочих приладів відсікаються внтиляцією.Наразі прилад працює як хронометр "Павло Буре"-тільки на газу!)
Бажав би я розібрати якийсь кемпер,щоб подивитись як у ньому облаштовано вихлоп...Але ніде не знайшов...Якби не було мовного бар'єру,шукав би на іноземних сайтах...
Продавани(нового холодильника)не мають зовсім ніякої інструкції по експлуатації.
Вибрана модель (за габаритами) має зверху решітку, яка розсіює продукти згоряння.
А є модель цього девайсу.Цікаво ознайомитись і що воно взагалі з себе таке...
В результаті поки що зупиняюсь на варіанті холодильника на елементах пельтьє який є в наявності, спробую наступний сезон пройти з ним.
Є у мене ще один сусід на плавдачі...
У нього компресорний холодильник-12В/220В
Кількість СБ видно в моїй темі про рибаловку,а модель...Хочеш взнаю модель/виробника?
Живуть собі дід та баба в плавдачі весь теплий сезон з холодильником(відділення з морозилкою теж є)-і в ус не дують.
Все як у приказці,-вона ловила рибу-він її жарив!)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#239
Опубликовано 02 Октябрь 2019 - 07:30
З польського сайту.
- kupujemy paczk? styropianu o grubo?ci 2-5cm (grubszy jest lepszy)
- wyk?adamy styropianem jakie? pud?o kartonowe, skrzynk? plastikow?, drewnian? lub metalow?. Wyk?adamy wszystkie boki szczelnie, bez szpar. Mo?emy szpary zaklei? jakim? akrylem
- wykorzystujemy butelki 1,5L po napojach lub wodzie. Idealnie by?oby kupi? nap?j z aloesu, gdy? sprzedawany jest w butelkach w kszta?cie prostopad?o?cianu (wi?ksza powierzchnia) zrobionych z solidnego, grubszego plastiku. Jednak nap?j aloesowy znacznie zwi?ksza koszt ca?ego przedsi?wzi?cia, ale za to jest smaczny.
- zamra?amy butelki w domowej zamra?arce. Uwaga, ten proces trwa oko?o 12-18 godzin lub wi?cej, wi?c nie odk?adajmy tego na dzie? przed wyjazdem
- umieszczamy butelki na dole naszego pud?a, tak aby przykry? nimi dno. W zale?no?ci od kszta?tu naszego pud?a b?d? to dwie butelki lub wi?cej. Najlepiej oko?o 3 sztuki.
- przepakowujemy ?ywno?? z lod?wki domowej do naszego pud?a i uk?adamy j? warstwami: na dole produkty wymagaj?ce jak najni?szej temperatury (mi?sa, w?dliny), nad nimi nabia?, a na samej g?rze warzywa.
- Pocz?tkowo na dole b?dzie temperatura oko?o 0*C, a dopiero po 2-3 dniach wzro?nie do oko?o 6-8*C i praktycznie zr?wna si? z temperatur? panuj?c? w g?rnej cz??ci lod?wki
Якщо виїзд на 2-3 дні то зроби собі сам холодильник з пінопласту,на дно положи заморожені пластикові бутилки.Короткий переклад.
#240
Опубликовано 02 Октябрь 2019 - 09:08
Якщо виїзд на 2-3 дні то зроби собі сам холодильник з пінопласту,на дно положи заморожені пластикові бутилки.
Телевізор з пінопласту не розповідають як зробити???
З пластиковими пляшками зрозуміло...,але коли на вулиці більше ніж +30 і пару разів відчиниш пінопластову труну...То хватить такого холодильника на півдоби.Або ж потрібно півтони заморожених пляшок на один шоколадний батончик.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#241
Опубликовано 02 Октябрь 2019 - 13:47
Юстас, модель холодильника яка мені підходить це "CombiCool RC 1600 EGP" в попередніх повідомленнях №161 я викладав його фото. Досить популярна модель випускається різними виробниками і різного об"єму.
Компресорний мені не підходить по габаритах і шуму. Який би він не був тихий але розміщується в ногах за фанерною стінкою і чути його буде досить сильно.
Залишається тільки термоелектричний на елементах пельтьє.
Тракторіст, baba o szydle, dziad o mydle
Розмова йде про холодильники, а не саморобні термобокси. Короткий переклад.
Изменено: Andy_Lv, 02 Октябрь 2019 - 13:50
#242
Опубликовано 02 Октябрь 2019 - 16:19
Залишається тільки термоелектричний на елементах пельтьє.
Думаю,що можна тобі придбавати облюбований комбікул...
Там полум'я на пальнику-менше макової зернини...Якщо правильно організовано вентиляцію спального приміщеня(притік/відтік),то ніяких запахів чи чаду ти не відчуєш...
Суджу по тому,що мій холодильник 110Вт або розхід газу 11грм/год...То у тебе споживатиме газу...7грм/1год.
Вирішувати звісно тобі,і взнати буде запах чи ні можна тільки покористувавшись...
Пелетье від газу непрацює...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#243
Опубликовано 02 Октябрь 2019 - 16:50
Андрію, можливо ти і правий, бо при жарі люк буде відкритий повністю, а запах від двох сплячих людей сильніший ніж від холодильника
При ціні нового від 9000 - 11000грн. знайшов за 5500грн. "Електролюкс", угорського виробництва.
Наступна задача, яку я повинен вирішити до наступного сезону, це вікна в дверках. В теплу погоду, трохи бракує притоку свіжого повітря.
#244
Опубликовано 02 Октябрь 2019 - 19:04
можливо ти і правий,
Можливо...
Можемо поточнити,щоб тобі було легше розраховувати.
У мене приміщення об'ємом порядка 25кубів-холодильник 110Вт/11грм газу на годину
у тебе приміщення об'ємом??? А холодильник 75Вт/7грм газу на годину.
От і вираховуй та твори те,що саме тобі потрібно
Наступна задача, яку я повинен вирішити до наступного сезону, це вікна в дверках. В теплу погоду, трохи бракує притоку свіжого повітря.
Зробив на двері ролетну москітну сітку.(Бо вікон з таким холодильником не хватаєОсобливо коли влітку температура вночі не опуськається нижче 18)Літаючі об'єкти не заважають,а спиш як на дворі-повітря свіже свіжесеньке...,і чутно як риба у воді скидається чи їжак поруч з будиночком пробіг...)
.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых