Спереду стандартне опорне колесо з регульованням по висоті, як на причіпах, Воно йшло в комплекті.
робити опори спереду не плануєш?
Опубликовано 07 Июль 2019 - 10:45
Спереду стандартне опорне колесо з регульованням по висоті, як на причіпах, Воно йшло в комплекті.
робити опори спереду не плануєш?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 07 Июль 2019 - 12:14
робити опори спереду не плануєш?
Ні, для цього і є опорне колесо.
Опора.jpg 81,39К
18 раз скачано
Взяв ще лист фанери 18мм 1500*1500мм це на всякі полички і стільницю.
Треба ще докупити газовий редуктор на балон і мийку.
На протязі двох тижнів планую зробити кухню.
Опубликовано 07 Июль 2019 - 20:21
Ні, для цього і є опорне колесо.
Вважаю це не дуже доречним,та надійним.
У мене на човновому лафеті підкатне колесо.Під час стоянки стараюсь його зазвичай зняти,а під дишло підсунуть пеньок.Воно так надійніше і краще тримається за планету.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 09 Июль 2019 - 19:50
Андрію, наразі не виникало сумніву в надійності опорного колеса.
Почав робити кухню, встановив стільницю з цієї ж 18мм фанери. Врізав мийку.
Мийка з нержавіючої миски діаметром 36мм, купленої на базарі. Продаються такі набори мисок різних діаметрів.
миска.jpg 12,87К
49 раз скачано
З плюсів це дешево і можна вкладати в мийку мисочки менших розмірів такого ж типу.
З мінусів це тонкі стінки.
Шланг зі сифону на відпочинку буде виводитись під причіп. Відро води в день екології не зіпсує.
Закріпив газову плиту на стільниці. Спочатку планував поставити її вздовж, але поставив поперек і зайняла вона рівно половину стільниці.
Drop_55а.jpg 235,79К
50 раз скачано
Изменено: Andy_Lv, 09 Июль 2019 - 19:56
Опубликовано 10 Июль 2019 - 07:19
Закріпив газову плиту на стільниці. Спочатку планував поставити її вздовж, але поставив поперек і зайняла вона рівно половину стільниці
Ого!А менша не подобалась на кшталт оцієї?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 10 Июль 2019 - 14:25
Як показав попередній досвід, добре коли є більше пальників. На сніданок, одні люблять яєчню з салом інші без плюс вода на чай каву. На такій можна готувати одночасно.
Хто стикався з бамбуковими шпалерами, хочу підшити ними дах в каплі. Продають їх рулонами 1500*900мм. для мене якраз зручний розмір.
Опубликовано 10 Июль 2019 - 21:44
одні люблять яєчню з салом інші без
-Ти знаєш як вони кажуть на наше пиво???!
:???
-Пііііііііііівооооооо!
:Убив би падлюку!!!
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 15 Июль 2019 - 21:02
На даний момент закінчую обшивати середину бамбуковими шпалерами
По боках роблю закінчення із канату, в результаті середина стала подібна на якусь каюту :-)
Drop_57a.jpg 201,95К
54 раз скачано
Drop_58a.jpg 163,56К
60 раз скачано
В середині ще залишилось зібрати полки (деталі вже полаковані) і закінчити електрику.
Газовий балон в мене був польський, докупив до нього редуктор за євростандартом.
Сьогодні також випробував газову плитку.
Drop_59a.jpg 269,84К
44 раз скачано
Все працює, жінці сподобалось. а це головне :-)
З балонами виявилась цікава річ, подарували мені радянський 5л пропановий балон. В нього був вкручений клапан, а я планував використати його в якості запасного.
З великими трудами клапан викрутив, а на його місце хотів купити кран під євростандарт, але як виявилось системи повністю не сумісні.
В наших балонах різьба конічна і більшого діаметру, а в європі звичайна, меншого діаметру.
В результаті порадили шукати токаря, який висвердлить середину з клапана і наріже там внутрішню різьбу під кран євростандарту.
Опубликовано 16 Июль 2019 - 15:37
По боках роблю закінчення із канату, в результаті середина стала подібна на якусь каюту :-)
З балонами виявилась цікава річ, подарували мені радянський 5л пропановий балон. В нього був вкручений клапан, а я планував використати його в якості запасного. З великими трудами клапан викрутив, а на його місце хотів купити кран під євростандарт, але як виявилось системи повністю не сумісні. В наших балонах різьба конічна і більшого діаметру, а в європі звичайна, меншого діаметру. В результаті порадили шукати токаря, який висвердлить середину з клапана і наріже там внутрішню різьбу під кран євростандарту.
Я б не балувався з газовим обладнанням.
Чим тебе не влаштовує 5л. радянській балон з радянським редуктором і шматком шланга?Чи важко шланг біля плити перекрутить при заміні балонів?
Изменено: Юстас, 16 Июль 2019 - 15:37
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 16 Июль 2019 - 21:06
Andy_Lv,Юстас, Газова плитка на одноразові балончики копійки коштує.В сучасному світі перерізка балонів,використання совєцьких балонів це глибока маячня яка може закінчитись плачєвно.Не моя справа,колхозіть і лєнінські балони возіть в машині.
Газова плитка на одноразові балони дійсно не дорога, мав таку... але продав. Якщо виїзджати по неділях на пікнік то її дійсно достатньо, а якщо сидіти тиждень на пляжі біля моря то виявиться, що ці балончики надто дороге задоволення. Запрвка 5л балона коштує 40-50грн. а скільки за ті гроші купиш одноразових? На 5 літровому балоні можна готувати їсти два тижні.
Радянські балони це не маячня а цілком добротна річ, проблема тільки в стандартах різьби, яка вирішується перехідниками.
Я б не балувався з газовим обладнанням.
Чим тебе не влаштовує 5л. радянській балон з радянським редуктором і шматком шланга?Чи важко шланг біля плити перекрутить при заміні балонів?
Він мене якраз цілком влаштовує, але сталось так, що першим в мене був польський балон і все пов'язане з ним є по євростандарту.
Радянський балон буде додатковим і тому підганяю його під те що є, переробка цілком надійна.
До речі європейські газові крани мають в собі запобіжник від перевищення тиску, а на наших його немає, тому краще мати на балоні кран з запобіжником.
Опубликовано 16 Июль 2019 - 22:26
В сучасному світі перерізка балонів,використання совєцьких балонів це глибока маячня яка може закінчитись плачєвно.Не моя справа,колхозіть і лєнінські балони возіть в машині.
В сучасній Україні залишились навіть організації що міняють "старі совєтьські" балони на такіж самі вже випробувані,сертифіковані та заправлені.
Один раз на рік придбав 40л. балон газу і не бігаєш як вжарений зі змінними балончиками.
І так робить 80% населення що користується газом з балонів.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Июль 2019 - 08:11
Ти на свої очі бачив як їх сертифікують?
Я на свої очі бачив як міняють балон з несправним вентилем на інший в організації з державною формою власності..З усіма паперами,чеками і т.д.
Куда бігаєш і чому вжарений?
У мене 40л. газовий балон біля стаціонарної споруди-не цікавлять "змінні балончики".Заправляю 1 раз у рік.Вартує 500грн.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Июль 2019 - 08:17
Я на свої очі бачив як міняють балон з несправним вентилем на інший в організації з державною формою власностіЯ бачив як професійно сертифікують.Спочатку товщиноміром повністю провіряють балон.Якщо товщина відповідає стандартам то тоді вже в нього накачують тиск.Гниють балони в низу.Не знаю чому.Можливо від зварки чи газоліну.Зовнінньо то не видно.
Опубликовано 18 Июль 2019 - 12:53
Юстас, дякую за моральну підтримку, вона для мене є важливою.
Після того як стільниця з мийкою і плиткою стали на місце, можна розприділяти місце під стільницею.
Drop_56а.jpg 208,92К
48 раз скачано
Ліва частина (під мийкою) віддається на баклажки з питтєвою водою і каністру на сіру воду (злив з мийки).
Права частина під два газові балони і електричну частину.
Середня найширша частина під холодильник.
Холодильник підійшов тільки один
12248323_absorbtsionnyj-elektrogazovyj-avtoholodilnik.jpg 5,31К
38 раз скачано
Waeco, Dometic COMBICOOL RC 1600 EGP, 33л (12/220 В+Газ)
Але його ціна порядка 10 000грн говорить про те що придбається він не скоріше наступного року.
Між відсіками під стільницею, будуть перегородки, а вище стільниці полочки для кухонного приладдя і спецій.
По ходу роботи фото буде.
Опубликовано 18 Июль 2019 - 13:26
Холодильник підійшов тільки один
А з морозильним відсіком нема холодильника???!
Де ж тоді тримати морозиво та пельменЯ?!!!
Изменено: Юстас, 18 Июль 2019 - 13:27
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Июль 2019 - 21:11
Юстас, такі розкоші буду їсти дома
На перших порах взагалі планую обходитись автомобільним на елементах пельтьє. Маю старенький львівського виробництва.
Сьогодні третій раз полакував кухню, це вже фініш, хіба як залишиться лак то ще раз полакую стільницю.
В результаті зовні чотири шари лаку, всередині три.
Мені це шліфування і лакування вже сниться
Також зробив освітлення всередині.
Опубликовано 18 Июль 2019 - 21:58
Супер! Но пора уже выезжать и испытывать в деле! А то уже пол лета тютю(
Та я б з радістю в любий час, але по перше погода не сприяє, (в Карпатах ночі холодні +6-8С) а по друге дружина зараз мусить бути на роботі поки напарниця у відпустці.
"Teardrop" або по нашому "капля" це певний стиль відпочинку, вони бувають настільки різними, від ексклюзивних на замовлення до вкрай бюджетних
images.jpg 9,74К
49 раз скачано
barnwood-teardroptrailer.jpg 182,1К
48 раз скачано
images (1).jpg 9,13К
43 раз скачано
Тобто простір для творчості просто необмежений :-)
Опубликовано 20 Июль 2019 - 19:40
Потихенько вся робота йде до завершення.
Розташував все в правому відсіку під мийкою. Там вільно розміщується два газових балони і є місце на автомобільний акумулятор, хоча швидше всього там буде гелевий на 12в від упса.
Drop_60a.jpg 172,09К
41 раз скачано
Другий балон з розрахунку на майбутній абсорбційний холодильник. Також у відсіку є достатньо місця для встановлення інвертора на 220В. і контролера для майбутньої сонячної панелі.
Встановив радіоприймач зарядки від ЮСБі і вольтметр. ще залишилось місце під два прилади. Нормальна фанера закінчилась, тому панель для радіо робив зі старого куска фанери, з часом все перероблю (немає нічого більш постійного, як тимчасові речі )
В салоні залишилось встановити два динаміки для радіо і панельку для двох приладів, а також два вимикачі для включення девайсів.
Оскільки це дрібниці, то вирішив вкласти на місце раніше придбаний поролон. Дружина наділа на нього наматрасник і все стало якось по домашньому.
Drop_62a.jpg 125,79К
49 раз скачано
Drop_61a.jpg 140,35К
43 раз скачано
В загальному роботи закінчені, залишились дрібниці.
Сам чекаю з нетерпінням першого виїзду.
Опубликовано 21 Июль 2019 - 18:10
Юстас, такі розкоші буду їсти дома
не можна собі відмовляти на відпочинку у звичайних радощах)
Спекотно?Забажав морозива/прохолодного пива-заліз в холодильник і взяв!Начебто нічого особливого,дрібничка,-а приємно)
В результаті зовні чотири шари лаку, всередині три. Мені це шліфування і лакування вже сниться
Це перевірка,чи дійсно ти справжній самурай?!!!
Коли свої дерев'яшки лакував/оброблював-то вдруге і втреттє не так складно.Знаєш скільки часу на це потрібно покласти і відносишся спокійно.
Також зробив освітлення всередині.
"тємнота-друг молодьожі!"
Та я б з радістю в любий час, але по перше погода не сприяє, (в Карпатах ночі холодні +6-8С) а по друге дружина зараз мусить бути на роботі поки напарниця у відпустці.
Думаю буде тепло удвох,ще й люк відчинятимете.
простір для творчості просто необмежений :-)
Бризговик з старої виварки виглядає просто богемно!
Також класний експедиційник зверху!Хазяїн знає толк у збоченнях.
В загальному роботи закінчені,АКБ обов'язково закріпи.Бо як почне в дорозі літати,то розіб'є всю конструкцію.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 21 Июль 2019 - 18:25
АКБ обов'язково закріпи.Бо як почне в дорозі літати,то розіб'є всю конструкцію.
І АКБ і балони звичайно будуть закріплені, спеціально для того куплені і прикручені вуха для навісних замків.
Подарували мені пару газових амортизаторів, на наступному тижні буду пробувати поставити їх на задню дверку.
Опубликовано 21 Июль 2019 - 19:12
Подарували мені пару газових амортизаторів, на наступному тижні буду пробувати поставити їх на задню дверку.
Чекаємо на світлини.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 28 Июль 2019 - 17:28
Перший виїзд.
Нарешті ми спромоглись висунутись з дому на одну ніч, щоб випробувати каплю. План був такий. поїхати в Карпати в бік Турки, щоб знайти нові місця де можна стати табором. Перед тим можливі місця для відпочинку вивчались за допомогою супутникового сервісу від гугла. Все виглядало просто і доступно.
Дорога.
Зранку ми спакували авто, причіпили каплю і поїхали. До того на далекі відстані з причіпом ніколи не їздив. Перші кілометрів 10 їхав обережно, звикав.
Капля повністю ховається за машиною, тому в зеркала заднього виду було добре видно що твориться позаду. Але колія в неї ширша і треба було бути уважним на поворотах, щоб не хапнути бордюр, або обочину.
По рівній трасі, машина йшла нормально 70-90км/год. більше не їхав бо дозволена швидкість з причіпом 80км/год. Аеродинаміка в неї хороша тому зовсім не було відчуття що тягнеш за собою коробку, яка має велику парусність.
Після Ст. Самбора, почались гірські дороги і тут причіп почав добряче відчуватись. Двигун на моєму Комбо самий слабий зі всіх можливих і на підйомах не вистачало потужності. На особливо крутих серпантинах то підіймались на другій передачі.
Місце.
Приїхали до наміченого по карті місця, але як виявилось ріка там заболочена і брудна, ніхто там не відпочивав і не купався. Місцеві порадили вернутись на 10км назад і пояснили як знайти серед поля став де можна було відпочити.
Знайшли ми цей став, який виявився маленькою калабанькою і зупинились там на перекус. Поки наш син закидав вудочку ми з дружиною вирішували що робити далі, бо ночівля в полі біля калюжі зовсім не давала відчуття Карпат :-)
Ми 135км від Львова, місця які нам добре знайомі на тій же відстані, але в іншому напрямку :-) тому прийняли рішення їхати з Турки на Мукачівську трасу. Зорієнтувались по атласу й поїхали. Дорога супер, але вузька і постійні серпантини та вверх/вниз.
Десь ми промахали потрібний поворот і зробивши зайвих 20км виїхали на прикордонників, до Польщі було рукою подати :-)))
Але хлопці виявились добродушними, поховали свої калаші за спини і пояснили нам де потрібно було повертати.
Знову дорога, але вже не така добра. Виїхали ми на мукачівську трасу чуть нижче перевалу з нашої сторони і почали спускатись до Сколе де ми вже добре орієнтуємось. Отаборились ми на річці Опір в с.Тухля це перед Славськом.
Хто орієнтується в Карпатах той зрозуміє, що таке їхати в Славськ через Турку :-))))) всього 245км. (назад 130км.)
Втомлений (пів дня в дорозі по спеці, без кондюка) я запхав заднім ходом каплю на місце, причому відірвав губу під бампером, відчепив машину і став позаду каплі.
а1.jpg 264,4К
44 раз скачано
В кухні вирішили наводити порядок наступного дня, а цей тільки відпочивати. Син пішов змочити вудочки, дружина робила канапки, а я шукав розслаблююче :-)))
а2.jpg 382,37К
56 раз скачано
Тут сталась невелика проблема, причіп впав назад на ногу дружині і вона мені популярно пояснила, що треба таки зробити задні опори, а наразі хоч якос закріпити причіп :-))))) пару більших каменів з ріки вирішили проблему.
Відпочинок.
Шашлик посмажений, гарнір підігріти на сковорідці і втома почала проходити.
Спеціально для Юстаса, як виглядяє холодильник в Карпатах :-))))
а3.jpg 315,86К
55 раз скачано
Постіль постелена і ми готові до ночі. Син спав в машині де були складені задні сидіння і надутий матрац.
а4.jpg 211,38К
49 раз скачано
Ніч підкралась непомітно. Але світла в кухні було достатньо.
а5.jpg 77,9К
41 раз скачано
А тут як це часто буває в горах несподівано насунулись хмари і почало блискати, потім почалась злива, яка тривала десь до другої ночі.
Капля пройшла випробування дощем. В спальню не затекло, а от в кухні було трохи води, але це не критично і нічого не пострадало.
Як виявилось спати було тепло, на дворі +13, люк відкритий, а всередині було аж надто тепло.
Треба буде робити додатковий притік повітря бо на морі буде неможливо спати.
Ранок. З звичкою встав перший, обійшов територію :-)))) назбирав травок і заварив чай.
а6.jpg 201,63К
40 раз скачано
Кругом туман, сиро, а на столі горня з запашним карпатським чаєм.
а7.jpg 135,68К
33 раз скачано
Ранок в Карпатах це окрема тема, це треба любити. Поки попивав чай, туман підіймався вверх, проявилось сонечко і спадала роса.
а8.jpg 164,28К
33 раз скачано
а9.jpg 184,56К
32 раз скачано
Далі мої повставали, сніданок, обід і додому :-)))
Дорога назад була дуже короткою :-)))
Далі буде.
Опубликовано 28 Июль 2019 - 18:09
В загальному за перший виїзд капля пройшла не цілих 400км по добрих, поганих і дуже поганих дорогах.
Нічого не відвалилось і конструкція виявилась цілком життєздатною, мало того дуже зручною.
Звичайно потрібні ще доробки, але виїзджати можна вже.
За день перед поїздкою мені вкляк гелевий 12в.(18а.н.) акумулятор, який я планував на довге використання. Прийлось терміново брати з роботи два маленьких 6в. В результаті за першу поїздку ми могли користуватись тільки освітленням в каплі.
Контроль АКБ в каплі здійснюється вольтметром (під ним два гнізда для зарядки від ЮСБі)
а10.jpg 128,81К
25 раз скачано
Зліва є місце під ще одну панель, з двома приладами.
До речі за допомогою цього вольтметра я вчасно побачив що здихає попередній акумулятор.
Газові амортизатори які я закріпив для задньої дверки, виявились трохи змученими, тому мушу ставити додаткову опору, але при нагоді заміню їх на нові.
а11.jpg 158,99К
26 раз скачано
Рукомийник в каплю, поставив найпростіший, гравітаційний :-)
а12.jpg 131,03К
21 раз скачано
Злив йде в каністру під мийкою
Якщо узагальнити все вищевказане то, дружина задоволена і я теж. Ночівля комфортна, не порівняти з наметом, приготування їжі теж. як дома. Буксирування особливо не напрягає швидкість на 15-20км. менша від звичної, з обгонами не так легко, але ми не на гонках. Розхід десь на 0.5-1.0л на 100км. більший. Ну і підвищена увага від інших учасників дорожнього руху забезпечена :-)
Прохідність більш менш така ж як і в автомобіля без причіпу.
Так що в загальному вважаю проект вдалим.
Опубликовано 28 Июль 2019 - 21:12
Тут сталась невелика проблема, причіп впав назад на ногу дружині і вона мені популярно пояснила, що треба таки зробити задні опори,
Я тебе трохи вище попереджував,що каплю треба виставляти на підпори.
З-за свого абсорбційного холодильника-взагалі будиночок по рівню виставляю.
Капля повністю ховається за машиною, тому в зеркала заднього виду було добре видно що твориться позаду. Але колія в неї ширша і треба було бути уважним на поворотах, щоб не хапнути бордюр, або обочину.
Нормальний стан речей.Човновий лафет ще довший-їдеш як на панелевозі-в поворотах авто максимально зміщуєш у бік протилежний повороту.
Рекомендую в задній частині каплі встановити додаткові габаритні ліхтарі.Вночі(через дзеркала ) буде зручніше контролювати каплю+зустрічникам буде видно,що за тобою рухається причіп.
Спеціально для Юстаса, як виглядяє холодильник в Карпатах :-))))
Це жалюгідна Китайська підробка під холодильник!))Треба щось суттєвіше..
Як виявилось спати було тепло, на дворі +13, люк відкритий, а всередині було аж надто тепло.
Москітка на двері????
По рівній трасі, машина йшла нормально 70-90км/год.
Більше з причіпом не їзджу.Не бачу сенсу.
Перший виїзд.
Ну це завжди знаково і пам'ятно.
Мої вітання з почином!!!Пару раз треба ще випробувати в спеку і холод щоб удосконалити.
Зроби підпори-на перед теж!!!!Лікування дорожче!
Холодильник треба нормальний,але враховуй,щоб він міг по потребі віддавати/не віддавати тепло всередину.приміщення.
Изменено: Юстас, 28 Июль 2019 - 21:14
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2019 - 14:18
Погода дозволила нам виїхати на одне з волинських озер., планували на чотири ночі, але були тільки три.
Сосновий ліс і тиша. Найближчі відпочивальники з наметом були за метрів за сто від нас.
b1.jpg 375,38К
40 раз скачано
Газова плита це добре, але традиційна тринога з казанком значно краще.
b3.jpg 315,49К
44 раз скачано
З доробок по каплі, то це дві опори ззаду причепа. Купив стандартні хомути для причепа і зварив з двох частин опорні стійки.
В загальному вийшло надійно, За допомогою цих опор і переднього підкатного колеса можна при потребі вивішати колеса для їх заміни.
Почепив додаткові габарити позаду.
b4.jpg 290,01К
45 раз скачано
Спереду на дишло зробив легкозйомну конструкцію, яка дозволяє перевозити додатковий вантаж.
Конструкція в подальшому кофр, розділена на три частини. Розміри підібрав так, щоб по боках можна було перевозити по 20л каністрі (паливо або вода), а посередині вміщається туристичний столик з кріслами.
Drop_66_2.jpg 226,14К
50 раз скачано
Ще ніяк не встигаю зробити полки в кухні, це вже напевно буде на наступний сезон.
І на остаток, захід сонця
b2.jpg 195,74К
39 раз скачано
Опубликовано 22 Август 2019 - 17:12
Газова плита це добре, але традиційна тринога з казанком значно краще.
Якщо навколо є дрова,то взагалі шикардос.
Почепив додаткові габарити позаду.
+500 в карму!
Спереду на дишло зробив легкозйомну конструкцію, яка дозволяє перевозити додатковий вантаж. Конструкція в подальшому кофр, розділена на три частини. Розміри підібрав так, щоб по боках можна було перевозити по 20л каністрі (паливо або вода),
Навантаження на кулю фаркопа в допуску витримав?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Август 2019 - 17:38
Якщо навколо є дрова,то взагалі шикардос.
+500 в карму!
Навантаження на кулю фаркопа в допуску витримав?
На щастя, що на волині що в Карпатах проблеми з дровами немає.
Відносно навантаження на фаркоп, то чесно кажучи на вагах не перевіряв, але коли я сам вільно піднімаю за дишло причіп і можу його катати, то воно більш менш в межах.
В попередню поїздку я був загрузив більше машину а капля була пустою, в цю ж навпаки, машина була пуста.
По відчуттях набагато легше було їхати в другому варіанті, коли весь вантаж в причепі.
На хорошій дорозі важливо не забути що щось тягнеш позаду
Найгірші відчуття на нерівностях у вигляді гармошки, приходилось сильно скидати швидкість.
Ще проявилась більша чутливість до бокового вітру.
По піску каплю мій Комбо тягнув без проблеми.
В загальному то витрата палива з каплею зросла десь в середньому на 1л. на 100 км. а середня швидкість зменшилась на 20км/год.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых