Реклама

На холодну заводиться і одразу глохне
#1
Опубликовано 15 Август 2018 - 12:30
#2
Опубликовано 15 Август 2018 - 12:44
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
#4
Опубликовано 15 Август 2018 - 12:54
на заведеній качає, а на ніч тиск не тримає.Тиск нормальний наче, принаймі діагностика показує що норм, можна якось ще перевірити що це він?
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
#6
Опубликовано 15 Август 2018 - 13:28
Мотор бензин 2.2 газ стоїть, заради експерименту відключав газ перекривав бак і для впевненності знівав шланг подачі газу з форсунок( раптом клапан не тримає)Какой мотор, газ стоит? Дпдз вообще есть на дросселе?
ДПДЗ не сервісний,( окремо не знімається, йде разом з кооусом заслінки)
Так, це доречі може бути, треба перевірити тиск зранку не заводячина заведеній качає, а на ніч тиск не тримає.
#8
Опубликовано 15 Август 2018 - 19:12
так само буде.Попробуйте пару дней на бензине поездить и посмотреть как будет заводиться утром.
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
#10
Опубликовано 15 Август 2018 - 21:17
Бензонасос.
Якби це правильно сказать...Насос сам по собі робочий,але не тримає тиск палива,а потихеньку його скидає.До речі це може бути не бензонасос,а регулятор тиску палива...
Якщо ж розглядати оце речення:
якщо магина довго( наприклад простояла ніч) заводиться працює декілька секунд і глохне, тут же одразу заводжу ше раз і все працю, і далі норм заводиться на протязі дня без проблем
то можна робити попередній висновок,що у паливній рампі відсутній тиск палива.Коли насос підкачає паливо-все працює.
Підтвердити чи спростувати може манометр.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#11
Опубликовано 16 Август 2018 - 06:24
Коротше провів експеримент, зранку вмикнув запалювання(не заводячи) потім вимкнув і знову вмикнув( щоб насос накачав тиск, і так раз 5, заводжу і.. З першого ращу завівся( отде скоріш за все бензонасос ну або клапан не тримає, але я всетаки схиояюсь до насоса бо коли їду на ьенщині машина трохи дьоргається і важко набирає оберти, на газу такої проблеми немає, отже скоріш ща все насос. В понеділок приїду з відрядження і заміню, подивемось на результатЯкби це правильно сказать...Насос сам по собі робочий,але не тримає тиск палива,а потихеньку його скидає.До речі це може бути не бензонасос,а регулятор тиску палива...
Якщо ж розглядати оце речення:
то можна робити попередній висновок,що у паливній рампі відсутній тиск палива.Коли насос підкачає паливо-все працює.
Підтвердити чи спростувати може манометр.
#12
Опубликовано 16 Август 2018 - 08:18
отде скоріш за все бензонасос ну або клапан не тримає, але я всетаки схиояюсь до насоса бо коли їду на ьенщині машина трохи дьоргається і важко набирає оберти, на газу такої проблеми немає, отже скоріш ща все насос. В понеділок приїду з відрядження і заміню, подивемось на результат
Я б не робив таких передчасних висновків.Перед заміною бензонасоса потрібно перевірити ГБО,щоб бути впевненим що під час роботи на паливі не підмішується у паливну суміш газ.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#13
Опубликовано 19 Август 2018 - 10:09
Так я вимикав повністю гбо , навіть шланг від форсунок газових від'єднував і кран на всяк випадок ставив( щоб не рвонуло якщо газ травить)їздив на биндині день і ранком пробував завести, нічого не мінялосьЯ б не робив таких передчасних висновків.Перед заміною бензонасоса потрібно перевірити ГБО,щоб бути впевненим що під час роботи на паливі не підмішується у паливну суміш газ.
#15
Опубликовано 19 Август 2018 - 11:53
ти бензонасос перевірив/поміняв?Так я вимикав повністю гбо , навіть шланг від форсунок газових від'єднував і кран на всяк випадок ставив( щоб не рвонуло якщо газ травить)їздив на биндині день і ранком пробував завести, нічого не мінялось
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
#16
Опубликовано 19 Август 2018 - 20:49
Так я вимикав повністю гбо , навіть шланг від форсунок газових від'єднував і кран на всяк випадок ставив( щоб не рвонуло якщо газ травить)їздив на биндині день і ранком пробував завести, нічого не мінялось
Який тиск зранку у паливній рампі?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#18
Опубликовано 20 Август 2018 - 12:21
Іван Козак,
Спробую донести як я це бачу...
Звечора вкручуєш манометр в паливну рампу.Заводиш авто,щоб у рампу закачалось паливо.
Залишаєш авто до ранку.
З ранку відкиваєш капот і дивишся чи є тиск в системі.Провертаєш ключ в запаленні і заводиш.
Таким чином ти взнаєш де коли і як є тиск в паливній рампі.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#19
Опубликовано 20 Август 2018 - 15:23
Іван Козак,
Спробую донести як я це бачу...
Звечора вкручуєш манометр в паливну рампу.Заводиш авто,щоб у рампу закачалось паливо.
Залишаєш авто до ранку.
З ранку відкиваєш капот і дивишся чи є тиск в системі.Провертаєш ключ в запаленні і заводиш.
Таким чином ти взнаєш де коли і як є тиск в паливній рампі.
Коротше глянув я, там до паливної рампи ідуть залізні трубки, і на самій паливній рампі гайка окислилась, боюсь якщо відкручу то можу зламати, отже манометр не вставлю, ну або розрізати далі де є патрубок вставляти туди трійник з манометром і потім просто так і залишити(тільки манометр викрутити і заглушити ) бо поінакшому не вийде. Що думаєте?
#23
Опубликовано 20 Август 2018 - 17:59
На топливной рампе есть монтажный штуцер как раз для этого дела
Я думав про це всі знають...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#25
Опубликовано 20 Август 2018 - 20:42
На топливной рампе есть монтажный штуцер как раз для этого дела
Дякую за підказку завтра гляну манометр, але дещо я вже помітив, машина стояла години 4 я просто на ніпель натиснув і звідти ледве ледве витекла крапля безнину, потім я завів машину заглушив і знову натиснув на ніпель і тоді пального стало набагато більше, аж струя, отже тиск падає в колекторі, завтра буду наніч ставити і дивитсь що до чого
#27
Опубликовано 20 Август 2018 - 21:15
отже тиск падає в колекторі, завтра буду наніч ставити і дивитсь що до чого
В паливній рампі!
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#28
Опубликовано 21 Август 2018 - 19:31
Отже, сьогодні поставив монометр(дякую за підказку профессіоналів) спустив тиск, викрутив золотнік, підключив манометр на 10 бар, хомутиками зажав... вмикаю запалення, тиск показує 3 бари, заводжу показує десь 4,5 барів. (думаю якщо перетиснути обратку то 7 бар буде) залишив наніч(трубку спеціально взяв товсту але прозрачну , аби побачити чи залишиться на ранок в ній пальне, ну і подивлюсь який тиск буде. Завтра відпишусь
#29
Опубликовано 22 Август 2018 - 05:46
Я правильно зрозумів показники манометру?
P.S буду міняти золотнік, на топлевній рампі, сочиться трохи пальне
Изменено: Іван Козак, 22 Август 2018 - 05:47
#31
Опубликовано 22 Август 2018 - 08:53
Бензонасос.
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
#32
Опубликовано 22 Август 2018 - 12:47
Отже, зранку відкрив капот на манометрі 0, вмикаю запалювання штовхнуло десь до 1-1,5 бар і пішло вниз. Наскільки я розумію, треба міняти клапан, але думвю що краще вже паливний насос весь поміняти. Я правильно зрозумів показники манометру?
Мотор бензин 2.2
Поспішати не потрібно,інакше будеш міняти все підряд...
У паливному насосі є запорний клапан...А на паливній рейці регулятор тиску палива...Може не тримати тиск будь-хто з них.
Регулятор тиску палива б/к підкинути і ще один ранок витратити на перевірку.А вже по тому міняти насос.Чи шукати місце де паливна магістраль не тримає паливо.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#33
Опубликовано 22 Август 2018 - 13:08
А як перевірити регулятор тиску?Поспішати не потрібно,інакше будеш міняти все підряд...
У паливному насосі є запорний клапан...А на паливній рейці регулятор тиску палива...Може не тримати тиск будь-хто з них.
Регулятор тиску палива б/к підкинути і ще один ранок витратити на перевірку.А вже по тому міняти насос.Чи шукати місце де паливна магістраль не тримає паливо.
#34
Опубликовано 22 Август 2018 - 13:11
А як перевірити регулятор тиску?
Поставити інший...
По показникам що ти вказав(4.5атм) на працюючому двигуні він трохи завищує тиск.По книжці повинно бути 3-3.8атм.
Звичайно що є питання по правильності показань манометра.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#35
Опубликовано 22 Август 2018 - 13:15
Так і називається регулятор тиску?І де він має стояти на рампі?Поставити інший...
По показникам що ти вказав(4.5атм) на працюючому двигуні він трохи завищує тиск.По книжці повинно бути 3-3.8атм.
Звичайно що є питання по правильності показань манометра.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых