Мав науку, придбав б.у. Continental WinterContact TS 870
Протектор та залишок гарний, а по факту, що корова на льоду, бо роки даються взнаки.
Чудові шини колись були, але ж європейка. Видно, підсохли до всесезонки.
У мене Гарний/Рік Ультрагріп Айс+ 2011 року, скандинавка, проблем немає. Видно, підсохла тільки в європейку. Правда, я по слизьких покриттях плавно їжджу, бо машина без АБС, але всупереч моїм опасінням перед першою зимою на них два роки назад, я ними задоволений.
Доречі якоїсь кореляції в ціні, що типу шини з приставкою ЕКО це щось дешевше і для малих авто не помітив.
Ось два приклади.
https://hotline.ua/u...-225-50r17-94y/
https://hotline.ua/u...-22550-r17-98y/
Тому приставка ЕКО це щось до властивостей опору кочення і економії палива.
І щодо зносостійкості нерідко також.
У деяких розмірах, наприклад у моєму 175/70 R14, нічого крім еко-грін-енерджі і так далі в принципі (останні років як мінімум сім) не виробляється. Причому, для 185/60 R14 виробляється, вважається, що на тих можуть "зажигати", хоч і старі машини. А вужчі з вищим профілем - економка без варіантів. Крім китайських, наших і кацапських, ці всі з широкою бочиною.
він зимній крісалп клеберовський катає цілий рік, то можу сказати шо це гарна всесезонка з гарними зимовими характеристиками, напевне єдиний його мінус це малувата глибина протектора
А Крісальп - це ж європейка у Клебера?
https://www.shina-bu...25-50-98y-novye - цікаво який рік. І що, вони справді без пробігу?
https://www.shina-bu...70-84t-20-52210 - у мене цієї моделіі лежать 2011 року, тільки менш зношені. Але з dry rot, тому лежать. Я навіть таксистам по 200 за штуку посоромився їх запропонувати (ну це мої таргани), а продавці б/в у них не були заікавлені ні за які гроші, саме з-за поверхових тріщин.