Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Рулевая и ЄГУРчто делать


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
178 ответов в теме

#141
inkgarage

inkgarage

    Говорящий редко

    • Сообщений 8
  • Имя:Олександр
  • Авто:Opel Signum 2.2 dti
  •  
  • Регистрация: 17.04.2023

Опубликовано 21 Апрель 2023 - 08:46

2х контактный роз'єм там все ок.
5ти контактный три провода. Зелений, білий,чорний. Вони були на скрутках. Інші 2х провода відсутні. Резинові заглушки.
3х контактный-чисто стоїть фішка, пустышка. Без контактів. Є різниця між бензинками та дизель Ками по ЄГУР?
  • 0

#142
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 21 Апрель 2023 - 09:33

Я так розумію в тебе двигун Y22DTR ?  Який рік машини?

 

5ти контактный три провода. Зелений, білий,чорний. Вони були на скрутках. Інші 2х провода відсутні. Резинові заглушки.
 

Так,  там повинно бути 3 провода.

Це КАН - шина  та чорний провод це живлення +12В при вмиканні запалення.

 

3х контактный-чисто стоїть фішка, пустышка. Без контактів. 

Трохи дивно. Без контактів з боку блока ЕГПК, чи без контактів у фішці?

Взагалі то повинен бути датчик повороту керма

Подивись чи в тебе стоїть сам датчик біля "карданчика" на вході в рульову рейку

Прикрепленный файл  image.jpg   66,79К   6 раз скачано

 

Я можу щось плутати, але наскількі я знаю,  датчик повороту керма стоіть в СІМ модулі вже в рестайлових моделях Вектри (після 2006).

А також в моделях обладнанних ESP (Електронною программою стабільності)

В тебе ESP? 

А так, електросхема ЕГПК однакова для всіх двигунів з 2002 по 2006 з незначними розбіжностями підключення кан-шини на двигунах z19dt

Прикрепленный файл  ЕГУР.jpg   58,77К   6 раз скачано

 

Міряй яку напругу дає гена на ЕГПК на холостих

Також, якщо був перебитий жгут з дротами кан-шини та живленням  схеми блока ЕГПК від замка запалення, то краще ці дроти спаяти, а не робити на скрутках як ЖЕК-ївскі електрики


Изменено: Igor C., 21 Апрель 2023 - 09:50

  • 0

#143
inkgarage

inkgarage

    Говорящий редко

    • Сообщений 8
  • Имя:Олександр
  • Авто:Opel Signum 2.2 dti
  •  
  • Регистрация: 17.04.2023

Опубликовано 21 Апрель 2023 - 14:58

P. S. А муфта на генераторі в них звичайна, чи віскосуфта? Хто знає?


Я так розумію в тебе двигун Y22DTR ? Який рік машини?


Так, двигун такий. Рік 2004

Датчик повороту не бачив. За 3pin роз'єм не можу докладніше розповісти. Пізніше полізу туди, ще раз дивитися що там як, збираю інфу для себе.

Изменено: inkgarage, 21 Апрель 2023 - 15:05

  • 0

#144
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 21 Апрель 2023 - 16:32

P. S. А муфта на генераторі в них звичайна, чи віскосуфта? Хто знає?
 

Якщо хтось до тебе не займався "поліпшенням та удосконаленням" та не всунув "обгонку"  INA чи якусь ще, то с заводу повинна стояти звичайна залізяка (звичайний шкив). Як на 120А так і на 140А генераторах

 

 

Датчик повороту не бачив. За 3pin роз'єм не можу докладніше розповісти. Пізніше полізу туди, ще раз дивитися що там як, збираю інфу для себе.

Так машина з ESP чи ні?

Якщо так, то тоді сумніше. Датчик  може бути інтегрований в СІМ модуль, і сигнал оберта керма ЕГПК отримуває  звідси.

 

Хоча, все ж таки подивитися на рейку не заважає


  • 0

#145
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48852
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 21 Апрель 2023 - 19:48

Так машина з ESP ?
По любому

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#146
inkgarage

inkgarage

    Говорящий редко

    • Сообщений 8
  • Имя:Олександр
  • Авто:Opel Signum 2.2 dti
  •  
  • Регистрация: 17.04.2023

Опубликовано 22 Апрель 2023 - 21:09

По любому

так

Що на данный момент вдалося визначити. Акб був поганий, почав закіпати та потік. Якщо так, то це замикання банок. Від акб 2 товстих провода йде на ЕГУР. Якщо акум замкнув, міг за собою замкнути ЕГУР? Це мої догадки. Встановили сьогодні новий акб. Напруга з жирної фішки така ж сама як і з акб. Залишається 3 провода. Зелений, білий(кан шина), та чорний 12в. Розмотав всі скрутки, пропаяв всі провода, та зробив изоляцію нормальну. Чорний перевірив лампочкою, 12в є. Залишилось перевірити кан шину(не знаю як). Я так розумію, там 5в? Якщо кан шина в нормі, значить вафлі ЕГУРу? Помилки по esp/abs, круіз, рульова колонка, гудок 2. U2103-c

Изменено: inkgarage, 22 Апрель 2023 - 21:25

  • 0

#147
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 22 Апрель 2023 - 22:42

так

Що на данный момент вдалося визначити. Акб був поганий, почав закіпати та потік. Якщо так, то це замикання банок. Від акб 2 товстих провода йде на ЕГУР. Якщо акум замкнув, міг за собою замкнути ЕГУР? Це мої догадки. Встановили сьогодні новий акб. Напруга з жирної фішки така ж сама як і з акб. 

По перше. Треба розуміти логіку роботи ЕГПК

 

Підсилювач керма не працює від АКБ

 

Точніше може попрацює, пару хвилин :sm13_: тількі в одному єдиному випадку, коли під час руху машини в тебе здох генератор і ти по факту "їдеш на аккумуляторі"

 

Товсті дроти від АКБ на ЕГПК це по факту підключення  до живленя від генератора

При запущенному двигуні  на клеми АКБ йде напруга зарядки від генератора, і ось вона і живить мотор насоса ЕГПК

Ці два дрота (красний та коричневий) йдуть суто на мотор насоса гидравлики, а "мозок" (блок керування) ЕГПК грає роль вимикача.

У попередньому поколінні машин (Вектра -Б: Астра -Ж)  блок керування ЕГПК був взагалі підключен напряму до клеми обмотки збудження генератора і вмикав схему при запуску генератора, коли напруга в бортмережі  становилася 14,2В (напруга нормально працюючого генератора)

Тобто, ЕГПК ніяк не працює поки ти не запустиш двигун

 

Я до речі вже декілька разів питаю яка напруга на клемах АКБ саме при працюючому на холостих двигуні

Якщо вона нижче 13В - то гену в ремонт, або під заміну 

 

В тебе трохі складніше, але в загальному принципі така ж сама система

товсті дроти від АКБ йдуть суто на живлення мотора насоса гидравлікі, тількі блок керування вмикається коли на нього подається 12В при ввімкненні запалення., і керує насосом по сигналу з датчика оберта керма.

Але також існує "мінімально дозволена" напруга для роботи насоса, при падінні нижче якої схема відключається

 

Так що, навіть якщо замкнув АКБ, то вряд він якось вплинув на ЕГПК.

 

Знов кажу, поміряй яка напруга йде з генератора на холостих, і яка напруга при 2000 обертах двигуна.

Якщо вона ледь перевищує напругу АКБ, то дивись генератор

 

 

Залишається 3 провода. Зелений, білий(кан шина), та чорний 12в. Розмотав всі скрутки, пропаяв всі провода, та зробив изоляцію нормальну. Чорний перевірив лампочкою, 12в є. Залишилось перевірити кан шину(не знаю як). Я так розумію, там 5в? 

Вже краще. +12В від замка запалення приходить

 

КАН-шину ти так не перевіриш, бо то є шина передачі данних в "обидві сторони" на кшталт інтернет кабеля

Перевіряти іі мультіметром, це все одно що перевіряти мультіметром чи є в тебе дома інтернет чи Wi-Fi :sm13_:

Так, 3,5 чи 5В може бути присутнім, але це не означає що є обмін данними між ЕГПК та СІМ модулем (датчиком керма, інтегрованим в СІМ модуль)

 

Тут треба перевіряти через  "діагностику". Підключити хоча б звичайний  ОП-СОМ, зайти в ЕГПК (ЕНРS якщо діагностичний прилад англомовний), та дивитися чи блок керування ЕГПК "відповідає", тобто чи є зв'язок з блоком по кан-шині


Изменено: Igor C., 22 Апрель 2023 - 23:00

  • 0

#148
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 22 Апрель 2023 - 23:17

Якщо кан шина в нормі, значить вафлі ЕГУРу? Помилки по esp/abs, круіз, рульова колонка, гудок 2. U2103-c

Судячи з того що ти описав, то КАН шина не в нормі

Помилка U2103 це якраз таки HS CAN-bus NO COMMUNICATIONS, що означає  "немає зв'язку по високошвидкістній кан-шині". Тобто високошвидкісна шина в тебе не працює.

А якщо "локалізувати" проблему, то всі перелічені компоненти (егпк, абс, гудок, круіз-контроль) зав'язані на СІМ модуль (електронний модуль рульової колонки) 

 

Якщоб була проблема тількі з КАН-шиною одного лише ЕГПК, то тобі б видало помилку U2111  а не 2103

 

Так що, тут ти навряд чи щось сам зробиш. Треба серйозна діагностика, що саме там трапилося з СІМ модулем. 

Може з проводкою в рульовій колонці щось не так, а можливо і сам модуль доведеться ремонтувати або міняти

 

значить вафлі ЕГУРу? 

Не забувай що у ЕГПК крім електричної частини ще є механічна (гідравлічна)

На даний момент в тебе якась загальна проблема з кан-шиною

Якщо всі проблеми з електрикою усунуть, а ЕГПК не запрацює як треба, то необхідно буде дивитися насос гідравлікі


Изменено: Igor C., 22 Апрель 2023 - 23:35

  • 0

#149
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15113
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 22 Апрель 2023 - 23:47

Підсилювач керма не працює від АКБ Точніше може попрацює, пару хвилин :sm13_: тількі в одному єдиному випадку, коли під час руху машини в тебе здох генератор і ти по факту "їдеш на аккумуляторі"

ЕМНІП, хтось із клубнів робив заїзд  на ОВЦ при непрацюючому генераторі, то йому  вистачило заряду АКБ на щось  близько 100км шляху. Споживачі вимикалися по мірі зниження напруги АКБ  за якимось алгоритмом приорітету, ЕГУР вимкнувся при зниженні напруги  десь до 10,5 В.  Це якщо я нічого не наплутав. Тож вважаю, що якщо напруга с гени  становить хоча б 12 В, то ЕГУР мав би працювати за умови справності електроники.

А от з тим набором помилок по СІМ, що має місце, причина, швидше за все, таки десь у СІМ-модулі.


  • 0

#150
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 23 Апрель 2023 - 08:29

ЕМНІП, хтось із клубнів робив заїзд  на ОВЦ при непрацюючому генераторі, то йому  вистачило заряду АКБ на щось  близько 100км шляху. Споживачі вимикалися по мірі зниження напруги АКБ  за якимось алгоритмом приорітету, ЕГУР вимкнувся при зниженні напруги  десь до 10,5 В.  Це якщо я нічого не наплутав. Тож вважаю, що якщо напруга с гени  становить хоча б 12 В, то ЕГУР мав би працювати за умови справності електроники.

А от з тим набором помилок по СІМ, що має місце, причина, швидше за все, таки десь у СІМ-модулі.

Все може бути.  

Може і не в прямому сенсі пару хвилин

Я просто пояснюю ТС як просацює ЕГПК взагалі

 

Хоча дуже дивно.  Або АКБ в нього був ще майже новий, або він їхав по прямій та не крутив кермом :sm13_:    Я виходжу з того що ЕГПК самий потужний споживач, а якщо ще й вентілятор охолодження вмикнувся,по дорозі  то АКБ би "вилетів" за пів години максімум.

 

Але виходячи з того що описав ТС, гена тут ні до чого.  Там з  SIM (HS кан-шиною)  якась біда 


Изменено: Igor C., 23 Апрель 2023 - 09:44

  • 0

#151
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27406
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 23 Апрель 2023 - 08:36

АКБ в нього був ще майже новий, або він їхав по прямій та не крутив кермом :sm13_: Я виходжу з того що ЕГПК самий потужний споживач, а якщо ще й вентілятор охолодження вмикнувся,по дорозі то АКБ би "вилетів" за пів години максімум.

 

ЕГПК не працює допоки не побачить роботу генератора....



Тож вважаю, що якщо напруга с гени становить хоча б 12 В, то ЕГУР мав би працювати за умови справності електроники.

Тільки злітає під час руху ремінь допагрегатів-одразу ж вимикається ЕГПК.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#152
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 23 Апрель 2023 - 09:13

ЕГПК не працює допоки не побачить роботу генератора....


 

Так, яж саме це і пояснював ТС

В машинах того покоління Астра -Г -Вектра- Б "мозок" ЕГПК вмикаться при отриманні сигнала безпосередньо з обмотки збудження генератора   за логікою  -  пішов сигнал з генератора, значить він крутиться, а якщо він крутиться, то це автоматично значить що двигун працює.

 

В Вектрі - С / Сігнумі та інших машинах покоління "CAN" протоколів, всю "необхідну інформацію" мозок егпк отримує по кан-шині. Що саме там за інформація, і як він бачить що двигун запустився це вже я не скажу

Може так само сигнал з обмотки збудження генератора, може спрацьовує "інтеллектуальна схема" реагуюча на підвищення напруги після запуску генератора, а може просто тупо сигнал з ДПКВ, котрий показує що двигун вже крутиться.

У всякому разі одного сигнала з датчику оберта керма недостатньо. Обов'язково ще потрібен сигнал що генератор (двигун) запустилися.

 

 

А що до мінімальної напруги для роботи ЕГПК - може на ОВЦ і встановлений поріг в10,5В , біс його знає, 

Хоча ми досі так і не побачили яка ж напруга на холостих у бортмережі ТС

Я виходив з  опису що  " на холостих не працює, а коли даєш трохи газу щось там намагається працювати, мотор ЕГПК гудить" . Судячи по опису це типова нестача напруги від генератора.

Але, як бачиш там ще й з СІМ-ом проблеми


Изменено: Igor C., 23 Апрель 2023 - 09:53

  • 0

#153
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48852
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 23 Апрель 2023 - 09:18

Минимум 10,5В
Максимум 15,5В

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#154
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15113
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 23 Апрель 2023 - 12:27

ЕГПК не працює допоки не побачить роботу генератора....

Тільки злітає під час руху ремінь допагрегатів-одразу ж вимикається ЕГПК.

От не пригадаю зараз, хто саме той заїзд здійснював. Чогось здається, що Серьога Scenium ще на своїй ОВЦ. Теж всі казали, що не працюватиме, я в тому числі. А воно трохи по іншому вийшло.

 

ЕГПК не працює допоки не побачить роботу генератора....

З  контрольним виходом гени в ЕГУРа намає прямого зв'язку, а от з ЕБК двигуна по КАН - так. Тобто головне робота двигуна, а не вихід з гени.


  • 0

#155
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15113
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 23 Апрель 2023 - 12:58

Хоча дуже дивно. Або АКБ в нього був ще майже новий, або він їхав по прямій та не крутив кермом :sm13_: Я виходжу з того що ЕГПК самий потужний споживач,

 

В нього був вибір - або евакуатор, або своїм ходом обережно. Тому він саме заряджав АКБ задля тієї поїздки, підготувався по максимуму. Ну і якщо поїздка була на +\- 100 км, то мабуть таки не по місту, а десь по трасі, де підсилювач майже не працює.


  • 0

#156
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 23 Апрель 2023 - 16:48

 

З  контрольним виходом гени в ЕГУРа намає прямого зв'язку, а от з ЕБК двигуна по КАН - так.

 

Не факт, бо ми толком не знаємо що саме за сігнал формується в глибині "мозку" двигуна, і що саме отримує ЕГПК по кан-шині (крім сигналів з датчику керма)

 

TRW 1 - безпосередньо під'єднан до клеми "61" гени, тут вже ніяк не посперечаєшся. тому його навіть не розглядаємо

TRW 2 попереднього покоління (без кан) начебто вже немає прямого зв'язку з генератором, бо в ніого сигнальний дріт йде від ЕБК двигуна. Але, вже перевірено сотню разів, зникає напруга на дроті від "61",-  зупиняється ЕГПК навіть при працюючому двигуні

 

TRW 2 з кан-шиною -   це можна довго гадати що саме по тій кан-шині він отримує

Можливо так само орієнтується на включення генератора. Сигнальний дріт від обмотки збудженя же йде на ЕБК двигуна.

А цілком можливо, як я вже писав, тупо отримує сигнал від ДПКВ як сигнал того що двигун запустився

і в такому випадку  "працездатність" генератора блок керування ЕГПК, чи може ЕБК двигуна визначають по напрузі у бортмережі . Впало нижче 10,5В, значить генератор не працює, ЕГПК відрубається

Можливо і так

 

А ще є "смарт" схеми, які орієнтуються на підвищення напруги в мережі після запуску двинуна

По любому, як не крути, напруга на виході справного працюючого генератора не повинна і не може бути нижче чим напруга АКБ.  Може там і така схема, хто знає


Изменено: Igor C., 23 Апрель 2023 - 17:32

  • 0

#157
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27406
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 23 Апрель 2023 - 18:28

Ну і якщо поїздка була на +\- 100 км, то мабуть таки не по місту, а десь по трасі, де підсилювач майже не працює.

Механічно вимкнув і забувся.Тим паче,що по трасі він не потрібен...

А цілком можливо, як я вже писав, тупо отримує сигнал від ДПКВ як сигнал того що двигун запустився

Чому не від датчика тиску оливи?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#158
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 24 Апрель 2023 - 01:31

 

Чому не від датчика тиску оливи?

Та якось це вже дуже примитивно би виглядало

Да і датчик тиску оливи являє собою всього лише "вимикач лампочки" котрий зазвичай під'єднаний напряму до приборки без "участі" ЕБК двигуна  (в данному випадку, Вектра - С / Сігнум, датчик тиску під'єднаний до BCM)


  • 0

#159
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27406
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 24 Апрель 2023 - 06:41

Та якось це вже дуже примитивно би виглядало

Дик кирзовий чобіт в бою надійніший...)


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#160
inkgarage

inkgarage

    Говорящий редко

    • Сообщений 8
  • Имя:Олександр
  • Авто:Opel Signum 2.2 dti
  •  
  • Регистрация: 17.04.2023

Опубликовано 24 Апрель 2023 - 21:56

Igor C.
Я до речі вже декілька разів питаю яка напруга на клемах АКБ саме при працюючому на холостих двигуні
Якщо вона нижче 13В - то гену в ремонт, або під заміну.

Знов кажу, поміряй яка напруга йде з генератора на холостих, і яка напруга при 2000 обертах двигуна.
Якщо вона ледь перевищує напругу АКБ, то дивись генератор.


На запаленні після простою 12 - 12,5v, хоча дивно на новому акб. 14-14,1 на холостих, 14,25 на 2000 оборотах. Тобто не велика і різниця. На холостих тестером прям суттево не побачив '' заряд''. Але нижче 14 не впало. Але це без світла.
  • 0

#161
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 24 Апрель 2023 - 22:06

Igor C.
Я до речі вже декілька разів питаю яка напруга на клемах АКБ саме при працюючому на холостих двигуні
Якщо вона нижче 13В - то гену в ремонт, або під заміну.

Знов кажу, поміряй яка напруга йде з генератора на холостих, і яка напруга при 2000 обертах двигуна.
Якщо вона ледь перевищує напругу АКБ, то дивись генератор.


На запаленні після простою 12 - 12,5v, хоча дивно на новому акб. 14-14,1 на холостих, 14,25 на 2000 оборотах. Тобто не велика і різниця. На холостих тестером прям суттево не побачив '' заряд''. Але нижче 14 не впало. Але це без світла.

Нормально.  Зазвичай на холостих 14,0 - 14,2, на 2000 обертів десь 14,5-14,6.  (при вимкненних споживачах) Можна сказати що генератор ще живий

А ось з модулем рулової колонки та з зв'язком по КАН-шині в тебе дійсно біда


Изменено: Igor C., 24 Апрель 2023 - 22:08

  • 0

#162
inkgarage

inkgarage

    Говорящий редко

    • Сообщений 8
  • Имя:Олександр
  • Авто:Opel Signum 2.2 dti
  •  
  • Регистрация: 17.04.2023

Опубликовано 25 Апрель 2023 - 09:45

Я все розумію, я може не електрик. Але вона справно працювала, і помилок не було. Після заміни сальника, роліків, датчику тиску масла, прокладки клапанної та теплообмінника, я іздив пару днів норм. Потім ЕГУР почав збоїти, а після останнього заїздах на яму підтягнути патрубок тосола, я виїхав вже без гура і з потікшим акб. Більше моторчик не вмикався. То ж полізу дивитись спочатку моторчик. На механічні поломки. Та заміною масло на нове. Доречі яке краще лити? А вже потім якщо не спрацює, піду просити электриків подивитись.

Изменено: inkgarage, 25 Апрель 2023 - 09:48

  • 0

#163
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 25 Апрель 2023 - 13:41

 Та заміною масло на нове. Доречі яке краще лити? 

Так, якщо вже чорне, то вкрай потрібно замінити

 

Для нормальної роботи ЕГПК, краще за усього те, що там потрібно бути с заводу

Pentoisin CHF202  орігінальні номери GM 93160548 | Opel 19 40 715

Але ж треба спочатку ще "промити" усю цю гамулу з насосу та рейки

Тому зазвичай беруть 2 пляшки по 1Л

Одну суто для "промивки", щось дешевеньке, типу Febi 06161, а другу вже орігінал, на "чистову" заливку

 

Але, за для економіі коштів, в принципі  за великим рахунком і Febi 06161 на чистову заливку підійде. Тількі міняти його частіше :-))


Изменено: Igor C., 25 Апрель 2023 - 16:43

  • 0

#164
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 25 Апрель 2023 - 23:12

 Але вона справно працювала, і помилок не було. Після заміни сальника, роліків, датчику тиску масла, прокладки клапанної та теплообмінника, я іздив пару днів норм. Потім ЕГУР почав збоїти, а після останнього заїздах на яму підтягнути патрубок тосола, я виїхав вже без гура і з потікшим акб. Більше моторчик не вмикався.

До речі, обговорювали проблеми одноі Вектри у розділі Єлектрика, там наш клубний гуру електронікі виклав цікаве навчальне відео по кан-шині

https://youtu.be/Kq9B2SyaUAM

Там пояснюють, якщо є відключення квисокошвидкісної кан-шини на блоці  АБС (обрив, або знята фішка), то "сипеться"  вся кан-шина, Перестають працювати всі блоки на шині, і як раз усі ті по котрим в тебе помилка

 

Як остання надія - дивись проводку на АБС.  Може коли проводили ремонтні роботи здернули роз'єм,  а може так само як було в тебе на ЕГПК, проводку десь перебили, а потім зробили на скрутках


  • 0

#165
inkgarage

inkgarage

    Говорящий редко

    • Сообщений 8
  • Имя:Олександр
  • Авто:Opel Signum 2.2 dti
  •  
  • Регистрация: 17.04.2023

Опубликовано 15 Май 2023 - 22:20

Всім дякую, проблему вирішив. Зняли насос, розібрали. Проблема була в платі. Там щось згоріло. Ремонт був не логічним, купив насос в зборі з розборки. Дякую западенцям, що розбирають подібні автівки на запчастини. Поставили насос, залили зелений febi, і все запрацювало.
  • 0

#166
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 15 Май 2023 - 22:41

Всім дякую, проблему вирішив. 

:sm302:

Тепер тільки підтримуй його в "гарному технічному стані".  ЕГПК штука тонка :-))

 

Що там до решти помилок по КАН-шині? теж вирішилося?


  • 0

#167
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48852
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Май 2023 - 07:04

підтримуй його в "гарному технічному стані".
С зеленым феби? Сомневаюсь. :ad_new:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#168
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27406
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Май 2023 - 18:38

Проблема була в платі. Там щось згоріло. Ремонт був не логічним, купив насос в зборі з розборки.

Стандартний підхід...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#169
inkgarage

inkgarage

    Говорящий редко

    • Сообщений 8
  • Имя:Олександр
  • Авто:Opel Signum 2.2 dti
  •  
  • Регистрация: 17.04.2023

Опубликовано 17 Май 2023 - 22:29

:sm302:
Тепер тільки підтримуй його в "гарному технічному стані". ЕГПК штука тонка :-))

Що там до решти помилок по КАН-шині? теж вирішилося?


Дякую. Буду підтримувати. febi залили в якості промивки. Пізніше заміню можливо на оригінал. Інші помилки нажаль не пройшли... Треба буде шукати. Що можу своїми силами, то роблю. Ще починаю тільки цей шлях великої КАН Шини:)

Изменено: inkgarage, 17 Май 2023 - 22:31

  • 0

#170
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 17 Май 2023 - 23:18

Та нема за що.

Тобі правильно підказують (та і я теж казав)  "Фебі" добре для прмивки. Ну, як крайній випадок, якщо нічого іншого нема, то можна використовувати в якості "основної" рідини деякий час. Але краще буде всеж таки поміняти на те, що там потрібно бути

Ще можна використати "Фольксвагеновську" рідину G004000M2.  Вона як не дивно дешевше "Джі-Ем"

 

По КАН-шині, попередньо, лажа з СІМ модулем, але всеж таки, подивись у сторону роз'єма на блоці АБС.  Обривається зв'язок з модулем АБС - сипеться вся шина


Изменено: Igor C., 17 Май 2023 - 23:21

  • 0

#171
eugen_dp

eugen_dp

    Авторитет

    • Сообщений 2267
  • Имя:Евгений
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 01.10.2016

Опубликовано 06 Январь 2024 - 17:29

Подыму тему так как и мой руль подошел на днях. Вобщем как утром или вечером выезжать с парковки, поворачивать под прямым углом, хана, руль приходится двумя руками с усилием заворачивать. В дороге рулится как всегда легко, но если заворачивать руль больще чем на 90 градусов, очень тугой стал недавно. Никаких потеков на рейке не увидел, пыльники рулевых тяг целые, куда стоит обратить внимание? Подшипник полетел, или тогда не рулилась бы вобще?


  • 0

#172
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1255
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 06 Январь 2024 - 20:50

Уровень жижы нормальный? На моей Астре в свое время умер ЭГУР ТРВ1.

Предпосылкой было уменьшение уровня гидравлики, она спустилась через сальник драный в электронику и там убила силовое реле платы. Методом лома и паяльника вживил туда простое реле 12В/ 80А (вроде, ток не помню но мощное). Заменил подшипники на СКС и сальнички. Вуаля.

 

Женя, может гидравлика уходит тоже внутрь схемы, ее уже и не хватает на полный выворот? Машина была 2001 года. Но и гавкнуло фиг когда, лет 10 назад. Проблемы с выворотом до упора руля тогда не фиксил, может и просчелкал момент. :smile423:


Изменено: baton45, 06 Январь 2024 - 20:53

  • 0

#173
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48852
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 06 Январь 2024 - 21:14

eugen_dp, а уровень в бачке? 


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#174
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 2995
  • Возраст: 46
  • Имя:Саша
  • Город:Львов
  • Авто:ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 06 Январь 2024 - 22:21

Подыму тему так как и мой руль подошел на днях. Вобщем как утром или вечером выезжать с парковки, поворачивать под прямым углом, хана, руль приходится двумя руками с усилием заворачивать. В дороге рулится как всегда легко, но если заворачивать руль больще чем на 90 градусов, очень тугой стал недавно. Никаких потеков на рейке не увидел, пыльники рулевых тяг целые, куда стоит обратить внимание? Подшипник полетел, или тогда не рулилась бы вобще?

 

В дорозі, як пишеш, це мінімальні відхилення. От на парковці, при виїзді з прибудинкової де реально швидкість мала а вивороти великі - ось це показник. На дорозі і без гідрача можна їхати, може не настільки комфортно але реально. В мене на Вектрі час від часу егур сам відвалюється, запалює помилку яку скидаю перезапуском запалювання.


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#175
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8818
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Январь 2024 - 00:47

eugen_dp, предположу низкий заряд батареи после длительного простоя. При малом токе ЭГУР отключается, оставляя в питании более важные системы авто. Начни с аккума. Посмотри на проседание по яркости лампочек на приборке при пуске. Крутит легко?


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%





0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых