Почему именно и только кнехт?
Реклама

Выбор масла и фильтров
#142
Опубликовано 09 Март 2021 - 22:06
paa, я 2 дня шерстив нет пока найшов хоть один
на сайтах висить OX173 D а коли просиш менеджера уточнити що на складі - виявляється що продають OX173 / 2D
Якщо хочеш спитаю у знайомого на авторинку.
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#145
Опубликовано 09 Март 2021 - 22:16
Почему именно и только кнехт?
хорошое качество многие годы
З.Ы. Но сейчас это уже не те фильтра что у нас впаривают _ очень все отличается , даже коробки не те не говоря уже про фильтровальную бумагу .____ на оригинале она темная ,а на тех что сейчас парят светлая как у Wix
Изменено: Експерт, 01 Апрель 2021 - 15:04
А вы знаете, что приближаясь к посту ДПС нужно снижать скорость? Потому, что они как дети маленькие, могут выбежать на дорогу..
#146
Опубликовано 09 Март 2021 - 23:05
Та бумагу для фильтров,вроде,всего два-три производителя в мире делают,так что не показатель...тем более производителей фильтров море,и наверное качеством не хуже
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
#148
Опубликовано 10 Март 2021 - 07:58
ось прислав підтвердження і все як положено з клапаном _ правда ціна як для німців
на екзист та ж сама ціна-543грн.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#149
Опубликовано 10 Март 2021 - 08:48
на сайтах висить OX173 D а коли просиш менеджера уточнити що на складі - виявляється що продають OX173 / 2D
Валера, глянь може тут що є https://avto.pro/par...173D-KNECHT-47/
#152
Опубликовано 11 Март 2021 - 03:47
вонил человеку, есть в наличии один фильтр, случайно завалялся после закрытия магазина, цена 170грн
Анрей спасибо - заберу (написал тебе в личку)
Значіть начнем дотошне вивчення вроді би казалось такого банального масляного фільтра
ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ КАРТИНКИ ТИЦНУТИ ПО НіЙ
фото №1 вага фільра
фото № 2 напис на корпусі фільтра
фото №3 кріплення фільра до кришки
фото №4
фото №5 клапан з середини
фото №6 сама бумага і її фактура
Стосовно ваги _ то напевно буде некоректно їх порівнювати __ так як на цих що зараз продають не має клапана __ але для отчета можу зробити - буду у пятницю на сатурні візьму вагу з собою і зайду зважу для фото.
Що до розпізнавальних написів ___ то тут на оригіналі все чітко написано і навіть можна розшифрувати коли даний фільт було зроблено
Це 11 місяця 04 числа 19 року Ну і маде ін Австрія
На теперішніх буду їх називати підробках цього не має на деяких екземплярах нацарапали знизу фільтра mahle маде ін германія
Кріплення фільтра до кришки теж відрізняється _ у оригінала між корпусом і вушками є ще юпочка а між вушками ще маленькі такі собі пупиришки вони якраз перекривають зону куди в екстрених случаях буде засасуватись масло і тим самим недадуть виликим клакам пройти скрізь клапан. На підробці цього нема там просто вушка виходять прямо з корпуса
Клапан _ потримавши його в руках і понажимавши пальцем тепер я поняв як він працює ________Оказуеться при певному зусилі на клапан пружина шайба прогинається внутрь - тобто він працює навпаки ,а не так як я раніше думав - получається підпор клапана створює пружина шайба яка тримає до певного зусилля _ виходить що це передбачувально зроблено для того щоб у критичних моментах двигун не іспитав масляного голодання , тобто коли фільтр може бути підзабитий і крізь нього неможе протягнути достатнью кількість масла на великих оборотах - клапан просто перетягується і трішки откривається тим самим даючи необхідну кількість масла для подачі в трущиєся деталі двигуна - от така маліна
Як ви розумієте в підробці такого клапана взагалі нема - там просто отвір - через який постійно підтягує неочищене масло
Фільтрувальна бумага - ну що вона отлічається кольором я вже писав раніше ,_ між ламельками на самій бумазі вибиті такі собі пупиришки в шахматному порядку якщо придивитися то на фото №6 їх видно _ я думаю що це зроблено щоб самі ламельки не так бистро прилипали друг до друга тим самим пропускна способность фільтра буде краща .
Ще хотів сказати окремо про прокладочку внизу фільтра - так от вона виконана четко із перфорірованої специфічної бумаги , а в підробках там якийсь непонятний більший за розмірами войлок
Изменено: Експерт, 11 Март 2021 - 04:08
А вы знаете, что приближаясь к посту ДПС нужно снижать скорость? Потому, что они как дети маленькие, могут выбежать на дорогу..
#154
Опубликовано 11 Март 2021 - 09:52
Не пропускает.этот клапан обычно на холодную пропускает, когда масло густое и когда уже выработалось, возможно еще и на высоких оборотах
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#155
Опубликовано 11 Март 2021 - 17:18
Rek,Алексеевич хочу услышать твоё мнение по поводу этого клапана (если это вообще клапан _ может заглушка просто такая с подпружиненой шайбой )
А вы знаете, что приближаясь к посту ДПС нужно снижать скорость? Потому, что они как дети маленькие, могут выбежать на дорогу..
#156
Опубликовано 11 Март 2021 - 20:26
Як ви розумієте в підробці такого клапана взагалі нема - там просто отвір - через який постійно підтягує неочищене масло
Что-то тут не то. Не будет идти масло через фильтр, ели есть отверстие мимо него. Совсем не будет. Это будет безполезный фильтр.
Если это клапан, то обратный. Чтобы масло не уходило из системы после остановки мотора. От которого решили отказаться. Другого назначения этого клапана в этом месте я не вижу (с учетом того, что его посчитали возможным убрать).
Изменено: Avtomobilist, 11 Март 2021 - 20:36
#157
Опубликовано 11 Март 2021 - 20:59
Что-то тут не то. Не будет идти масло через фильтр, ели есть отверстие мимо него. Совсем не будет. Это будет безполезный фильтр.Так понятно шо не то . Масло буде йти через фільтр _ місце подсоса там особо не велике , але воно є .
Если это клапан, то обратный.нічого він не обратний - от він зараз у мене на столі лежить і коли я надавлюю пальцем на нього він прогинається всередину .
А вы знаете, что приближаясь к посту ДПС нужно снижать скорость? Потому, что они как дети маленькие, могут выбежать на дорогу..
#165
Опубликовано 15 Март 2021 - 18:51
Експерт,
Тепер залишається або всі фільтра з клапаном скупить,або навчитись переставлять клапан у фільтр без оного)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#166
Опубликовано 16 Март 2021 - 10:03
Юстас,та переставить можна - но стремно - там нічого такого сложного немає - всего навсего з середини одна тарелочка потом отвір фільтра з другого боку рпужинна шайба і вона стягнута заклепкою ___ от тут і криїться фокус - якщо скрепити заклепочником на алюміневу заклепку то шось стремновато якщо ії розкриє і вона попаде в двигун
або робити якусь спец заклепку із нержавійки і приспособу щоб на фільтрі акуратно розклепати . І ще треба найти фільтр щоб отвір був іменно такий як у орігінала _ саме більше по фотках пока mann підходить бо у кнехта зараз отвір конус/лійка
А вы знаете, что приближаясь к посту ДПС нужно снижать скорость? Потому, что они как дети маленькие, могут выбежать на дорогу..
#171
Опубликовано 16 Март 2021 - 12:10
poroh21,ездят , а что им мешает - только небольшая часть масла проходит мимо фильтра тут как не крути - клапан на катридже должен быть __ по идее лутше заглушить вообще то отверстие но нужно следить за маслом и не лить шмурдяк и не затягивать с заменой и фильтр должен быть жоский что бы не сжало его _ но если в корпусе РОБОЧИЙ сливной клапан то и это не страшно _ бо когда филтр сожмется он автоматом откроет сливной клапан и масло пойдет _ но все же есть опасность масляного голодания .
Зачем тебе то, что я "несу" ? )))шо ты дедушка несеш всякую х... __ клапан корпуса работает вообще в противоположную сторону клапану катриджа .
А вы знаете, что приближаясь к посту ДПС нужно снижать скорость? Потому, что они как дети маленькие, могут выбежать на дорогу..
#174
Опубликовано 16 Март 2021 - 12:18
и не затягивать с заменой и фильтр должен быть жоский что бы не сжало его
для себя выбрал интервал зимой до 6к, летом до 8к, примерно 200-250 моточасов
фильтр hengst, ни разу не крутило, с маном один раз было, потому отказался от него
нужно следить за маслом и не лить шмурдяк и не затягивать с заменой
вот этот пункт и есть определяющий
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых