Ну так з моєю гофрою все ясно, вона порвалась в першу чергу після вищезгаданого кювета. Коли машину тягнули на дорогу те зовнішнє оплетення просто об грунт і порвало.
Звичайно це не відміняє інших можливих проблем. Не бачу нічого поганого в бажанні купити максимально якісну гофру
і якісна, з побутової логіки, це точно буде не лом, а максимально гнучка і при цьому міцна
От зараз дивлюся на гофру ТС. Гофра під двигуном. По суті вихлопна ззаду по інерції навалюється на двигун, і щоби не вирвати щось, гофра бере навантаження на себе.
Вона навіть битися об двигун може, але її не чутно, бо м"яка.
Ну так двигун теж на подушках, під впливом інерції рухається в тому ж напрямку що і труба, не візьмусь оцінювати у чого який хід, але якби гофра діставала до двигуна це було б видно по натертим поверхням і гофри і піддону
.
Один з аргументів міняти всю трубу - сумніви що знайду з першого разу нормального зварювальника який не просто вварить гофру, а виміряє і збереже загальну "геометрію", як я зрозумів, що якщо буде натяг або підтискання на з'єднанні, то воно довго не протягне.
На поточній трубі тільки я проїздив 4,5 роки, не може ж це бути оригінал від 2003року..
Изменено: Schnauzer, 18 Ноябрь 2025 - 15:06