Если не включались 1 2 скорости, из-за резистора нагрузки, то он и есть причина.
Серж, а причина чего?
Бо у ТС-а вопросы стоят так:
На вулиці +9 ,працює опалення салону , один х.р постійно включається карлсон
Питання в тому що влітку вентилятор працюю в циклі - вкл/викл/вкл ... Навіть зараз так само , ну періодичність рідше
Т.е. основным является вопрос частого включения вентилятора на 3 скорости. Ты ж понимаешь, что при восстановлении 1-2 скоростей включатся вентилятор будет ещё чаще.
Вопрос: что там такого происходит в двигателе, что ему постоянно необходимо дополнительное охлаждение, хоть на первой, хоть на третьей скорости? Почему ему не хватает стандартной циркуляции ОЖ через радиатор без дополнительного обдува? Имеет ли место повышенное тепловыделение в процессе работы или же это недостаточная мощность контура отвода тепла? Если ТС ездит в режиме газ в пол - тормоз, то тогда ситуация понятна. Но если режим езды неагрессивный, то с чего вдруг надо постоянно дуть карлсону?
До речі, деякі речі поступово стають на місце:
Проблема в просіданні напруги, а та як це явище трапляється кожні 5 хв . , то відчуття відповідні
........Нагадаю ще раз суть проблеми - при вкл.вентилятора оберти двигуна падають до 0.4-0.5 т.,потім поступово вірівнюються . В цей момент авто ,відповідно ,втрачає динаміку . З урахуванням того що (тільки в літку) цей глюк трапляється періодично , то це дуже не зручно . Наприклад вчора в нас температура досягала +32 (тінь) то інтервал вкл/Викл.-вкл/Викл., 2-3 хвилини.
. .......... До того ж всього при вмиканні вентилятора ,просідає напруга , оберти падають, авто спотикається . ( Акумулятор гарний, генератор оригінал , 120А. замінені підшипники , щітки цілі ) Оці всі фактори впливають на комфорт і нервову систему . То може все так і має бути ?
Стосовно глибокого просідання напруги: а чи точно в цей момент вмикається перша швидкість карлсона? Можливо має місце вмикання вже другої або навіть третьої швидкості, з відповідними пусковими струмами та просадкою? Бо в оригінальній задумці відсутність великих стрибків струму забезбечується вмиканням спочатку першої швидкості, з мінімальним пусковим струмом, і лише потім , на вже розкручений ел.двигун, подається більша напруга. Я б перевірив коректне спрацювання ступеней швидкості. Може там резистор "того". Ну або ланки керування в ЕБК.
Якщо і не вдасться з'ясувати\усунути причину частих вмикань, то, принайменні, мають припинитись оті "спотикання" від ударних увімкнень третьої швидкості. Якщо увімкнення будуть поступові, починаючи з першої, то навіть за умови частого увімкнення це не буде відбиватися на крутному моменті двигуна.
І на тлі суттевого зниження ознак увімкнення, як фактора роздратування, ТСа такий стан може цілком задовільнити. Аж допоки не викине коника наступна слабка ланка в системі. А з урахуванням всіх замінених елементів, кандидатом на цю ланку цілком може стати сам вентилятор - ветеран епопеї, з незрозумілим залишковим ресурсом щіток та втулок з огляду на майже постійний режим роботи.