Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Частое включение вентилятора на радиаторе


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
301 ответов в теме

#246
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11859
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 21:47

Нам треба пройти лінбез по Фортрану.

Краще вже по Коболу.

Справа не у радіаторі, чи вентиляторі. Тому що вентилятор нормально швидко понижує темперу ОР.

Справа у датчику, який відповідає за увімкнення/вимкнення вентилятора. Дуже малий гістерезис.

ІМХО, звичайно.


Изменено: Avtomobilist, 30 Ноябрь 2025 - 21:48

  • 0

#247
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 21:55

На помпу скорее всего надо смотреть, а не на реле вентилятора.

Капіталили двигун недавно. На що там дивитися тоді?



Справа у датчику, який відповідає за увімкнення/вимкнення вентилятора. Дуже малий гістерезис.

ІМХО, звичайно.

 Багато бачили термодатчиків, які самостійно міняли свої характеристики? Ну може після нагріву у полум"Ї? Мені не відомо такий факт. Просто не зустрічав і не цікавився.

Гістерезіс.   Тут ТС схему не вміє прочитати. 

Може датчик не рідний і в нього інша характеристика. Ну ХЗ...  Тут одна тільки швидкість якоби, а треба чомусь три. Знову німці дурні?

Так сідайте за тази знову...ad_new.gif Не хочете? Панятна.....ag.gif


Изменено: baton45, 30 Ноябрь 2025 - 21:56

  • 0

#248
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 22:08

На помпу скорее всего надо смотреть, а не на реле вентилятора.

Помпа нова , термостат новий , двигун чистий , старий радіатор чистий , роки 3-4 був замінений мною .

 


  • 0

#249
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11859
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 22:11

Тут одна тільки швидкість якоби

По перше - ключове слово виделив.

По друге, як тут писали, несправність якоїсь швидкості не пояснює дуже часте ввімкнення/вимкнення вентилятора.

Ну може, якщо вмікається тільки третя....

Хоча я б і на сам вентилятор звернув увагу, тому що він дуже садить напругу бортової мережі авто при ввімкненні.



 

 

Гістерезіс.   Тут ТС схему не вміє прочитати.

Щоб змінити  датчик на гарантовано справний, її не треба читати.


Изменено: Avtomobilist, 30 Ноябрь 2025 - 22:12

  • 0

#250
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 22:20

Справа у датчику, який відповідає за увімкнення/вимкнення вентилятора. Дуже малий гістерезис.

За гістерезіс можна булоб  поміркувати якби за увімкнення\вимкнення відповідав окремий датчик термо-біметалічногго типу. Але на цьому  двигуні датчик температури  ОР один, на виходи з блоку. Тож гістерезіс увімкнення\вимкнення реалізован програмно, в ЕБК. Питання - чому в діапазоні гістерезіса коливання температури таки швидкі. І це питання - точно не до датчика.


  • 0

#251
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11859
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 22:29

Тож гістерезіс увімкнення\вимкнення реалізован програмно, в ЕБК

Але ж ЕБК "орієнтується" на показники датчика температури.

І це питання - точно не до датчика.
Тому не факт.
  • 0

#252
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 22:35

DedPihto,, а як справи з кондішеном? Чи справно працює? Чи є відмінності у роботі карлсона коли кондей увімкнено? Тіпа одразу вмикається  карлсон і не вимикається аж допоки не вимкнеш кондея. А чи не дує прохолодним повітрям з дефлекторів коли кондей вимкнено?



Але ж ЕБК "орієнтується" на показники датчика температури.

Ну це хіба що такий вихід з ладу, коли до 100*С  все корректно, а після - різко  коротить починає. Однозначно виключати не можна, але  за статистикою - дуже малоймовірно. І це досить просто відстежується за допомогою хоча б ELM327.


Изменено: Andre_71, 30 Ноябрь 2025 - 22:31

  • 0

#253
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2025 - 22:45

 

Щоб змінити  датчик на гарантовано справний, її не треба читати.

 Нє, не!!! Падаждітє!

Спочатку ТС просто вибирав новий радіатор.. А ви тут датчик, датчик..ag.gif

На другому тижні тільки вмовили розібратися з реле.

 

А потім питання, чому в трьох СТО поміняно кучу діталей і без толку. (умовно).

В нас гірше. Нема діагноста.ukr.gif


Изменено: baton45, 30 Ноябрь 2025 - 22:49

  • 0

#254
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1957
  • Возраст: 59
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 07:36

DedPihto написал Помпа нова , термостат новий , двигун чистий , старий радіатор чистий , роки 3-4 був замінений мною .

Нова - не факт, що не провернуло крильчатку і може бути недостатній потік ОР. Це як додаток до відсутніх низьких швидкостей вентиля...


  • 0

ПТН ПНХ


#255
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 10:27

Перший і четвертий контакт тільки працювали .
Поставив такий , ще не тестив .

Прикрепленные файлы:


  • 0

#256
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2243
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 12:05

Перший і четвертий контакт тільки працювали .
 

3-я швидкість.

Судячи з фото резтстора вже все ясно що він відійшов у кращий світ і разом з ним 1-а та 2-а швидкості

 

Тоді не дивно що вентілятор постійно вмикався.

 

Покатайся з новим резистором, подивись як воно буде.   

Не знаю як ця ERA  за 600грн по якості і наскількі вона довговічна. Я би у такому випадку всеж таки взяв орігінал, звісно що ціна питання рівно втричи дорожче, але краще орігінала може бути тількі оригинал


Изменено: Igor C., 01 Декабрь 2025 - 12:09

  • 0

#257
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 12:21

А може ще чогось поміняємо... Так вже звиклися... Радіатор.. Бу... малюсінький.smile8.gif


Изменено: baton45, 01 Декабрь 2025 - 12:34

  • 0

#258
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 12:53

А може ще чогось поміняємо... Так вже звиклися... Радіатор.. Бу... малюсінький.smile8.gif


Льогко !
  • 0

#259
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 13:17

3-я швидкість.

5минут проверить с ямы.
5 секунд на слух.
5 минут оп-комом.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#260
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2243
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 13:21

5 минут оп-комом.

Это с учетом времени включения компа ))))))


  • 0

#261
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 13:24

Это с учетом времени включения компа ))))))

Естественно))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#262
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 13:56

Нова - не факт, що не провернуло крильчатку і може бути недостатній потік ОР.

Це не стикується з тим, що увімкнення карлсона  допомогає швидко остудити двигун. За поганої помпи\циркуляції карлсон  би вмикався і не вимикався, бо холодна ОР з радіатора не  доходила б до двигуна в достатній кількості. А зі слів ТСа карлсон працює у режимі тиць\тиць, тобто короткочасного зниження температури в радіаторі вистачає, щоб порція холодної ОР, закинутої помпою, збила температуру на виході з блоку. Тож за логікою з циркуляцією все має бути добре.

 

Судячи з фото резистора вже все ясно що він відійшов у кращий світ і разом з ним 1-а та 2-а швидкості

І, судячи з облущеності на ньому керамічного покриття,  він і за життя 1-2 швидкостей таки ніфіга не байдикував.

 Тобто, як і передбачалось, після заміни резистора він активно почне відробляти на всі свої гроші. Що не дивно, бо потреба чомусь  постійно збивати температуру нікуди не поділась...


  • 0

#263
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 14:16

Помпа точно ніяким боком . На всіх трьох ,мною юзаних , проблема з температурою ні куди не зникала
  • 0

#264
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 16:23

Нова - не факт, що не провернуло крильчатку
Де вы такие страсти находите?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#265
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27919
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 16:32

За поганої помпи\циркуляції карлсон би вмикався і не вимикався, бо холодна ОР з радіатора не доходила б до двигуна в достатній кількості.

 

Навіть у випадку коли на помпі залишається всього одна лопать цього достатньо для нормального функціонування системи охолодження.Для даного періоду року....Опалювач не дуже гріє....бо поток повітря швидко видуває(остужує радіатор опалювача) який з-за поганої циркуляції не встигає наповнюватись носієм....

Таких помп мені попалось з десяток.....Система охолодження працювала практично без змін.

Якби клієнту не ставало холодно в салоні ніхто б до помпи не поліз.....                                                              


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#266
Ignac

Ignac

    добрый Модер

    • Сообщений 15968
  • Возраст: 53
  • Имя:Сергей
  • Город:Харьков
  • Авто:Opel Omega B, Z22XE, МТ, LPG
  •  
  • Регистрация: 10.03.2007

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 18:22

Если не включались 1 2 скорости, из-за резистора нагрузки, то он и есть причина.
Двигатель греется, доходит до предела включения 3 скорости, и быстро на мах охлаждается, вент отключился и опять по кругу.
1 и 2 скорости они как раз для баланса и необходимы.

По поводу помпы, печка нормально работает?
  • 0

#267
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 01 Декабрь 2025 - 19:38

Если не включались 1 2 скорости, из-за резистора нагрузки, то он и есть причина.

 

Серж, а причина чего?

Бо  у  ТС-а вопросы стоят так:

На вулиці +9 ,працює опалення салону , один х.р постійно включається карлсон

Питання в тому що влітку вентилятор працюю в циклі - вкл/викл/вкл ... Навіть зараз так само , ну періодичність рідше

Т.е. основным является вопрос частого включения вентилятора на 3 скорости. Ты ж понимаешь, что при восстановлении 1-2 скоростей  включатся вентилятор будет ещё чаще.

 

Вопрос: что там такого  происходит в двигателе, что ему постоянно необходимо дополнительное охлаждение, хоть на первой, хоть на третьей скорости? Почему ему не хватает стандартной циркуляции ОЖ через радиатор без дополнительного обдува? Имеет ли  место повышенное тепловыделение в процессе работы или же это недостаточная мощность контура отвода тепла? Если ТС ездит в режиме  газ в пол - тормоз, то тогда ситуация понятна. Но если режим езды неагрессивный, то с чего вдруг  надо постоянно дуть карлсону?

 

 

 



До речі, деякі речі поступово стають  на місце:

 

 

Проблема в просіданні напруги, а та як це явище трапляється кожні 5 хв . , то відчуття відповідні

........Нагадаю ще раз суть проблеми - при вкл.вентилятора оберти двигуна падають до 0.4-0.5 т.,потім поступово вірівнюються . В цей момент авто ,відповідно ,втрачає динаміку . З урахуванням того що (тільки в літку) цей глюк трапляється періодично , то це дуже не зручно . Наприклад вчора в нас температура досягала +32 (тінь) то інтервал вкл/Викл.-вкл/Викл., 2-3 хвилини.

. .......... До того ж всього при вмиканні вентилятора ,просідає напруга , оберти падають, авто спотикається . ( Акумулятор гарний, генератор оригінал , 120А. замінені підшипники , щітки цілі ) Оці всі фактори впливають на комфорт і нервову систему . То може все так і має бути ?

 

 

Стосовно глибокого просідання напруги: а чи точно в цей момент вмикається перша швидкість карлсона? Можливо має місце вмикання вже другої або навіть третьої швидкості, з відповідними пусковими струмами та просадкою? Бо в оригінальній задумці відсутність великих стрибків струму забезбечується вмиканням спочатку першої швидкості, з мінімальним пусковим струмом, і лише потім , на вже розкручений ел.двигун, подається більша напруга. Я б перевірив коректне спрацювання ступеней швидкості. Може там резистор "того". Ну або ланки керування в ЕБК.

 

Якщо і не вдасться з'ясувати\усунути причину частих вмикань, то, принайменні,  мають припинитись оті "спотикання" від ударних увімкнень третьої швидкості. Якщо увімкнення будуть поступові, починаючи з першої, то навіть за умови частого увімкнення це не буде відбиватися на  крутному моменті двигуна.

І  на тлі суттевого  зниження ознак увімкнення, як фактора роздратування, ТСа такий стан  може цілком задовільнити. Аж допоки не викине коника наступна слабка ланка в системі. А з урахуванням всіх замінених елементів, кандидатом на цю ланку цілком може стати сам вентилятор - ветеран епопеї, з незрозумілим залишковим ресурсом щіток та втулок з огляду на  майже постійний режим роботи.

 


  • 0

#268
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 06:10

[quote name="Ignac" post="1075642373" timestamp="1764606136"]

По поводу помпы, печка нормально работает?[/quote]

Другу швидкість ніколи не включаю ,при першій -Ташкент .

Andre_71

При заміні резистора , само собою , була зроблена ревізія вентилятора . Щітки в ідеалі, втулки -підшипники змащені. Нічого не тіліпається ,не скрипить ,не затирає[/quote]

Вчора пройшов тест -драйв. По elm 327 , термостат вмикається на 90⁰ (напевно бреше на пару градусів ) . І далі вище 95 (знову,якщо вірити приладу) не піднімається температура . Спотикань ,як раніше ,не має . Не було можливості заглянути під капот ,глянути коли там включає вентилятор.
Ну поки що все ok .
Не знаю на скільки часу вистачить цього терморезистора ,бо оригінал не працював вже при 90 000 пробігу ( а може і раніше )

Изменено: DedPihto, 02 Декабрь 2025 - 06:35

  • 0

#269
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 07:12

Запитаю тут , щоб не плодити .
Постійно включається вентилятор. Термос.новий , радіатор свіжий , рідина поміняна . Ставив порожній термос , без змін.

Не прошло и полугода

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#270
DedPihto

DedPihto

    Старожил

    • Сообщений 200
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 09:08

Не прошло и полугода


Ха, пів року ! Завжди так було . Просто раніше в іншому режимі експлуатував, не напрягало .
  • 0

#271
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51303
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 10:11

Ха, пів року ! Завжди так було . Просто раніше в іншому режимі експлуатував, не напрягало .

З моменту створення "теми"))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#272
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 10:12

Підкажіть ,який радіатор охолодження придбати ? А саме по розмірам , висота ,ширина ,товщина . Пропонується багато розмірів ,наприклад товщина - від 22 мм до 34 .
Астра g 2004 1.6 Класік .
Вже все перевірено , поміняно , діагностовано . На вулиці +9 ,працює опалення салону , один х.р постійно включається карлсон . Лишився тільки радіатор .

 

Так тема сісєк так і не розкрита.   Радіатор від 22мм до 34, ще можна було погратися з терморезистором. 

 

Явно вентилятор крутиться, але відносно тихо та спокійно і цього вистачає для теплового балансування двигуна.hi.gif


Изменено: baton45, 02 Декабрь 2025 - 10:13

  • 0

#273
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 12:05

При заміні резистора , само собою , була зроблена ревізія вентилятора . Щітки в ідеалі, втулки -підшипники змащені. Нічого не тіліпається ,не скрипить ,не затирає

Оце головне, заради чого був  останій абзац попереднього спічу. Добре, якщо меседж  почутий правильно - в умовах постійной роботи двигуна потрібен такий самий постійний моніторінг його стану. Бо в екстримальних умовах можна навіть термостата випотрошити за необхідності або залишитись без резистора, з однією третьою швидкістю і так-сяк доїхати за умови працюючого вентилятора. А от якщо вентилятор відсутній як  явище, то вже ніхто нікуди не їде в кращому випадку, а в гіршому - зірвані патрубки, перегрітий двигун etc.

Тобто головне після ревізії не втратити зв'язок з реальністю, вважаючи  карлсона Дунканом Мак-Лаудом.


  • 0

#274
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27919
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 12:57

Бо в екстримальних умовах можна навіть термостата випотрошити за необхідності або залишитись без резистора, з однією третьою швидкістю і так-сяк доїхати за умови працюючого вентилятора. А от якщо вентилятор відсутній як явище, то вже ніхто нікуди не їде в кращому випадку, а в гіршому - зірвані патрубки, перегрітий двигун etc.

 

В екстримальних умовах достатньо зняти капот і можна доїхати хоч до Іспанського кордону і назад.....

 

В надважких умовах експлуатації при справних складових системи охолодження-відкриваєш капот кладеш шматок паралону розміром з цеглину між капотом і передньою панелью щоб капот закрився тільки на запобіжник-вихід температури двигуна на увімкнення вентилятора або буде відсутнім взагалі або зменшено до мінімуму....


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#275
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 13:17

В екстримальних умовах достатньо зняти капот і можна доїхати хоч до Іспанського кордону і назад.....

У міському заторі? Якось сумнівно. Я б вибрав працюючий вентилятор...


  • 0

#276
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 13:20

А може краще картонку з бомжом після зими виймати перед радіатором?ag.gif

Хоча навпаки! Бомж нехай картонкою тепер маше до зими.


Изменено: baton45, 02 Декабрь 2025 - 13:21

  • 0

#277
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27919
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 13:40

У міському заторі? Якось сумнівно. Я б вибрав працюючий вентилятор...

На гірських серпантинах з причіп-дачою на фаркопі....і т.д і т.п....


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#278
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1976
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 14:04

На гірських серпантинах з причіп-дачою на фаркопі....і т.д і т.п....

 

Це десь на Марсі чи Венері?ad_new.gif

Шось мені перевантажений причіп-дача асоціює тільки генерала з солдатом та переповнену вантажівку дЄмбЄлЄй.cool1.gif


  • 0

#279
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16096
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 14:10

На гірських серпантинах з причіп-дачою на фаркопі....і т.д і т.п....

Повторю знову . Влітку , їзда по місту , вентилятор ,можна сказати ,не виключається . Зараз , +9 ,з включеним опаленням салону ,температура піднімається до критичної на кожному світлофорі , включається вентилятор .

Питання: чи замінить  у такому режими експлуатації знятий капот справного вентилятора?

 


  • 0

#280
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27919
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 02 Декабрь 2025 - 15:37

Питання: чи замінить  у такому режими експлуатації знятий капот справного вентилятора?

Вода не закипить якщо зняти з каструльки кришку.....Особливо коли до каструльки ще й прироблено радіатор....


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.





0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых