якщо твої батареї +- не гірші, навіщо він мудохається з дорожчими?
Фактори можуть бути різні, або навіть їх сукупність.
По перше, ти впевнений що на камеру він називає саме ті ціни, по яких закуповує? Допускаю, що він може називати ціни вище, щоб тут продавати дорожче.
По друге, працювати з китайцями дуже не просто. Дуже специфічний народ і намагається тебе намахати на кожному кроці. Можливо саме тому він закуповується у вже перевірених постачальників і не хоче проводити експеремнти із закупівлею у інших.
Ось тобі приклад на моєму досвіді. Інвертор, батареї і БМС я замовляв у трьох різних продавців, і тільки із купівлею батарей прошло все гладко.
Інвертор я купляв у Must Energy, вони є сновним продавцем Маст на алібабі і аліекспресі, отже це або виробник, або ексклюзивний дилер. Повинно було пройти все гладко, але... Коли зв'язався з ними на алібабі щоб з'ясувати ціну на конкретну модель, вони уточнили яка кількість мені потрібна і назвали ціну 383 у.о. + 30 у.о. wi-fi модуль (якщо він потрібен). Я кажу ок, робіть замовлення з wi-fi модулем. Вони роблять замовлення на 413 у.о., яке я успішно оплачую, а потім помічаю, що в замовленні посилання не на ту модель інвертора а на PV (дешевша і нема функції віддачі е/е в міську мережу).
Я їм пишу, шо за нафіг і чому вказана інша модель? Вони кажуть, що ми думали що у вас в країні неможна продавати е/е в мережу. Я їм відповідаю, що поперше у нас в країні можна продавати е/е за зеленим тарифом, по друге мене не цікавить що ви думали, оскільки я замовляв конкретну модель.
Кажуть, треба тоді доплатити 80 у.о... Після моїх заперечень і переписок зійшлися на 50 у.о., вони відредагували замовлення і виставили рахунок на оплату 50 у.о. Після оплати вони відправили інвертор на склад міст експрес у Китаї.
Здавалося б, усе добре, історія закінчилась. Але ж ні. Отримавши всього 50 у.о. доплати замість 80, вони поклали сплату свого експортного податку на мене. Дзвонять мені з міст експреса і кажуть. Ваша посилки пришла до нас на склад, але відправник поклав сплату експортного мита на вас, тому вам потрібно буде заплатити 340 юаней (50 баксів), або вирішуйте питання з відправником, щоб він взяв оплату експортного податку на себе, бо за звичай еспорт оплачує відправник, хоча є можливість покласти і на отримувача.
Я зв'язуюсь з продавцем і питаю, шо за нафіг? Той починає ліпити якісь відмазки, що їм потрібен рахунок від експедитора і ще якусь фігню. Я кажу, мене те все не хвилює, у вас є контакти мого експедитора (міст експреса), зв'язуйтесь з ним та вирішуйте це питання, або я відмовляюсь від покупки і повертаю вам інвертор в зад. Через 2 дні мені знову звонять із міст експреса і кажуть що питання вирішене, відправник оплатив експортний податок.
Друга історя з купівлею БМС, яку я замовляв з активним балансіром, а прислали без нього. Теж пришлось відкривати спір і повертати частину грошей.
Це я до того, що якщо той чувак знайшов більш-менш нормальних постачальників у Китаї, які не намагаються його нажухати на кожному кроці, то він готовий купувати трохи дорожче аби не робити собі нерви, тим паче, що та переплата ляже на плечі кінцевого покупця його продукту.
На якихось відео він навіть розповідає, що інвертори він купує в Україні з дилерською знижкою. Навіть якщо йому і дають дилерську знижку 20-30%, він все одно переплачує 6 - 8 тис. грн. на кожному інверторі. Маючи свої контакти у Китаї і своїх людей, він чомусь не заморочується із купівлею інверторів там, а купує в Україні 