Изменено: figarey, 27 Февраль 2023 - 20:12
Опубликовано 27 Февраль 2023 - 17:41
Изменено: figarey, 27 Февраль 2023 - 20:12
Опубликовано 28 Февраль 2023 - 11:23
Просто адмін також людина, і тут не заробляє на ставці, тому заходить рідко. Якщо вбачаєте скриту рекламу (що досит може так і є), то клацайте на кнопку пожалітися адміністратору.
Тоді власник німецького смарта з німецькою оливою піде далі лісом.
Сам використовую ZIC полусинтетику для пропана після дорогого Мотюла 4100 для LPG. Так як ЖМ оливу не сприймаю як підходящу для газіровки. Ну от не прижилася психологічно.
Хоча Мотюл 4100 це шара для Мотюл 6100-8100. Все відносно.
Изменено: baton45, 28 Февраль 2023 - 11:25
Опубликовано 28 Февраль 2023 - 12:27
Просто адмін також людина, і тут не заробляє на ставці, тому заходить рідко.
Якщо вбачаєте скриту рекламу (що досит може так і є), то клацайте на кнопку пожалітися адміністратору.
Тоді власник німецького смарта з німецькою оливою піде далі лісом.
та ні,. фігарей наче норм, без жодної реклами (мені так здається)
а щодо "банили", також жарт - просто на початку існування уок-у
теми про оливи з'являлись мало не щодня з дискусіями про якості та відгуки
щодо буквально кожної банки, яку хтось\десь побачив
Опубликовано 28 Февраль 2023 - 16:39
шо лить в него? джм?забудь, что такое масло вообще существует)
если мотор норм и не сильно жрёт - онли синтетику нормального производителя, согласно спецификации авто
те пару сотен экономии на 7-10 тык ничего не дадут, кроме возможного гемора
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 28 Февраль 2023 - 18:17
та ні,. фігарей наче норм, без жодної реклами (мені так здається)
а щодо "банили", також жарт - просто на початку існування уок-у
теми про оливи з'являлись мало не щодня з дискусіями про якості та відгуки
щодо буквально кожної банки, яку хтось\десь побачив
Ще до 2014 го перебуваючи в Європі, звернув увагу, що італійці часто/густо використовують ЕNI, так само як в Іспанії користується попитом Repsol — найбільша нафтогазова компанія Іспанії і Латинської Америки. Знайомий тоді попросив привезти Репсол, але з'ясувалось що в Україні він дешевший ніж в каталонців зі знижкою.
Опубликовано 28 Февраль 2023 - 19:28
як апарат (Смарт)?
В залежності, які завдання ставити перед авто. На додаток, як друге авто в родині то the best. Як для пересування з точки А в точку Б , на короткі відстані, плюс мінус 50-70 км. то однозначно рекомендую. Є одна умова, це лише дизель, бо у бензинових версій апетит не слабий. Дружина працює торговим, в день 100-150км., говорить інше авто їй непотрібно.
4 зірки на краш-тестах, ліньки шукати відос де рама Трідіон, тримає на собі 3 тонний джип. Комфортні крісла, ел. пакет і безліч плюшок роблять пересування на цьому авто, прогулянкою.
Знайти 450-й, в адекватному стані буде ще той квест. Їх випускали до 2006-го і пробіги там за 250-300, а це вже гарантовано ремонт двигуна. Вибирати такі машинки потрібно заручившись підтримкою фахівця, який знайомий з нюансами маленького Мерседеса. 451-й буде коштувати дорожче, як мінімум на 2 тис. $, так точно. Шукати 451- й Смарт 0.8 CDI 2007-2009 третій місяць, далі є тонкощі. Надійніше євро 4 (33 кВт), чим простіше - тим краще. У Євро 5 (40 кВт) змінився глушник (став із сажовим фільтром), до нього купа датчиків і система регенерації. Все це виносить мозок регулярно. З'явилася керована турбіна, засувка, яка стала заїдати, забиваючись сажею. Система ЕГР з протікаючим теплообмінником, від чого антифриз потрапляє на впуск. У двигуні свідомо знизили компресію, але підняли ступінь тиску, що не допомагає йому працювати довго і щасливо. Змінилися форсунки, паливна карта і система свічок розжарення. Безліч змін, але всі вони орієнтовані на екологію, при цьому мотор трохи потужніший, на шкоду довговічності та надійності. Перекину,те що писав раніше на форумі, сюди.
Изменено: figarey, 28 Февраль 2023 - 19:30
Опубликовано 01 Март 2023 - 10:46
Як для пересування з точки А в точку Б , на короткі відстані, плюс мінус 50-70 км. то однозначно рекомендую. Є одна умова, це лише дизель
дякую
П.С. у знайомої бензин - теж довольна. Ріелтер - їздить багато. Газ стояв при купівлі - я зняв, по проханню хоззяйки:)
Не пам'ятаю, щоб когось за таку тему банили
то була шютка юмора)
Опубликовано 01 Март 2023 - 16:46
дякую
П.С. у знайомої бензин - теж довольна. Ріелтер - їздить багато.
Як що 450 кузов, то купувати після рестайла, а значить 2002 - 2006 роки, а з двох бензинових моторчиків на 450-х, за інших рівних, 0,7 набагато довговічніший за 0,6. Не слід брати бензинки до 2003 року випуску - поголовно проблеми з кільцями, їдять моторошно масло після 50 тисяч пробігу. Капіталка двигуна: 0,6 -- 100-150 тис., 0,7 -- 150-200 тис., літр турбо -- 250-300 тис., літр атмо -- 350-400 тис., дизель -- 350 -- 500 тис.. 98-02 рік - дорестайл 450
Изменено: figarey, 01 Март 2023 - 17:52
Опубликовано 19 Апрель 2023 - 13:03
Так, щось багато інформації у першому повідомленні, але нічого по суті чи я не зрозумів? Хто на якій олії їздить? У мене пробіг підбирається на Вектрі під 300 тис.км думаю може перейти на мастило простіше, а то щось тяжкі часи. Що з недорогих напівсинтетик є нормальної якості? Поки що дивлюсь у бік Shell HX6 10W-40, або щось аналогічне за ціною.
Опубликовано 19 Апрель 2023 - 14:10
Так, щось багато інформації у першому повідомленні, але нічого по суті чи я не зрозумів? Хто на якій олії їздить? У мене пробіг підбирається на Вектрі під 300 тис.км думаю може перейти на мастило простіше, а то щось тяжкі часи. Що з недорогих напівсинтетик є нормальної якості? Поки що дивлюсь у бік Shell HX6 10W-40, або щось аналогічне за ціною.
А що незрозумілого, запитував чи хто їздить на оливі ENI, яка так розповсюджена у італійців. p.s. ТО пройшов, все гаразд, якоїсь зміни в роботі двигуна, оливи Мотul 81 Х-сеss на ЕNI не спостерігаю. Допуск по мерсу, МВ 229.51 потрібний для мого авто є, то навіщо відривати зі своєї кишені зайву тисячу гривень.
Изменено: figarey, 19 Апрель 2023 - 14:14
Опубликовано 19 Апрель 2023 - 16:05
Так, щось багато інформації у першому повідомленні, але нічого по суті чи я не зрозумів? Хто на якій олії їздить? У мене пробіг підбирається на Вектрі під 300 тис.км думаю може перейти на мастило простіше, а то щось тяжкі часи. Що з недорогих напівсинтетик є нормальної якості? Поки що дивлюсь у бік Shell HX6 10W-40, або щось аналогічне за ціною.
Що нам пише Гугель: Усі оливи підбираються, виходячи з допусків автомобіля, відповідності SAE та ACEA та API.
Як що по італійському, то це буде" синька" ENI 5W-30 GM DEXOS2 ACEA C3
Опубликовано 23 Апрель 2023 - 13:30
Так, щось багато інформації у першому повідомленні, але нічого по суті чи я не зрозумів? Хто на якій олії їздить? У мене пробіг підбирається на Вектрі під 300 тис.км думаю може перейти на мастило простіше, а то щось тяжкі часи. Що з недорогих напівсинтетик є нормальної якості? Поки що дивлюсь у бік Shell HX6 10W-40, або щось аналогічне за ціною.
Смотри сам, я себе в Vivaro заливаю Shell Helix HX8 ECT 5W-30, мотор чувствует себе нормально, но оно дороже чем HX6 10W-40. Зимой масло не густеет, иногда беру остатки масла с канистры если нужно сверло охлаждать во время сверления или что-то смазать нужно, чего добру пропадать. Меняю каждые 10 000км, больше не наезжаю. Только если Шелл будешь брать внимально проверяй канистры, а то подделки много продают. Себе беру через официальный Original helix store, чтобы не гадать оригинал или нет.. да и все. Но несмотря на это все равно проверяю масло на оригинальность, когда забираю с почты.
Опубликовано 24 Апрель 2023 - 19:56
Себе беру через официальный Original helix store, чтобы не гадать оригинал или нет.. да и все. Но несмотря на это все равно проверяю масло на оригинальность, когда забираю с почты.
Оливу Shell, яку через "офіційних представників" завозять в Україну, виробляють в Австрії на заводі "Shell Austria Gesellshcaft m.b.H."проте ліваком завозили з м.Торжок (Мордор), зараз невідомо, хоча старі запаси напевно на складах і досі існують.
Опубликовано 25 Апрель 2023 - 12:41
Оливу Shell, яку через "офіційних представників" завозять в Україну, виробляють в Австрії на заводі "Shell Austria Gesellshcaft m.b.H."проте ліваком завозили з м.Торжок (Мордор), зараз невідомо, хоча старі запаси напевно на складах і досі існують.
Не специально пошел в гараж, посмотрел канистры мордорского нет у меня. Мб потому что у официалов беру. Но производитель не Австрия а Германия. Возможно зависит от масла зависит, произведено в 2021 году. Возможно например Шелл Ультра идет с Австрийского завода.
Опубликовано 14 Май 2023 - 23:21
Не специально пошел в гараж, посмотрел канистры мордорского нет у меня. Мб потому что у официалов беру. Но производитель не Австрия а Германия. Возможно зависит от масла зависит, произведено в 2021 году. Возможно например Шелл Ультра идет с Австрийского завода.
Ну я взяв все таки на пробу Shell HX6 10W-40 і що мене здивувало країна виробник Турція))) Так що виходить вже 3 країни які роблять: Австрія, Німеччина і Турція. Перше враження наче нічого, код на банкі перевірку пройшов окрім кода під скрейча, є ще серійний номер вибитий на каністрі. Проїхав вже майже 700км наче все гаразд, рівень поглядаю тфу тфу тфу все добре. Далі буде як то кажуть.
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых