Взагали в тебе климат
Реклама

смикається коли газую - Opel Corsa B 1995
#72
Опубликовано 15 Апрель 2025 - 13:58
Взагали в тебе климат
Ну ок, я не знаю яка різниця. Суть в тому, що воно не охолоджує. Я пробував крутити ручку температури, аж до 16 градусів, нижче пише "Lo". Включав - виключав кнопки "Auto" i "Eco", міняв напрямки повітря догори-прямо-вниз. Нічого не міняється.
Для порівняння, в мене запасна машина VW Passat, там "кліматронік". Так я коли його включаю на мінімум температури і максимум швидкості повітря, то холодно стає в машині буквально через одну хвилину.
Значить щось не так в опелі з кліматом. Або лише панелька клімат, а самого клімату нема. Або закінчився охолоджуючий реагент (надіюся), але тоді по ідеї мала би світитися помилка чи попередження якесь на панелі. Або ще щось вийшло з ладу.
Цікавить як дізнатися, чи там взагалі є встановлений клімат, куди саме дивитися під капотом, що саме шукати.
#73
Опубликовано 15 Апрель 2025 - 14:12
В домашньому холодильнику у Вас часто закінчується "реагент" хладагент?
Ну ок, я не знаю яка різниця. Суть в тому, що воно не охолоджує. що саме шукати.
Шукати дірку в системі. Після виявлення пробоїни - міняти діряву частину, перевірити герметичність і тоді заправляти систему "контрагентом"
Изменено: pierre, 15 Апрель 2025 - 14:14
#74
Опубликовано 15 Апрель 2025 - 14:47
В домашньому холодильнику у Вас часто закінчується
"реагент"хладагент?
Я не шарю як відповісти на запитання з підколкою тим більше що не розбираюся в предметі розмови, тому запитав в чата gpt. Підколювати у відповідь нема настрою саме зараз, тому просто відповім про те, що дізнався (знаю що чат gpt може вигадувати коли не знає точно).
Отже, правильно буде сказати "холодоагент" (зазвичай R134a або R1234yf). І його дійсно час від часу заправляють в машині. Відмінність від домашнього холодильника в тому, що холодильник не їздить на колесах, не трясеться на ямках і нерівностях, він більш щільна і більш проста система. І так, якщо таки є десь витік через несправність, в холодильнику теж заправляють "холодоагент" після усунення несправності. Саме тому була проблема з озоновим шаром, бо використовувався якийсь шкідливий холодоагент, який пізніше замінили на більш безпечний.
Через особливість системи в машині заправка "холодоагентом" це регулярна процедура, а в домашньому холодильнику це лише в разі аварії.
Шукати дірку в системі. Після виявлення пробоїни - міняти діряву частину, перевірити герметичність і тоді заправляти систему
"контрагентом"
Ну я в принципі так і думав. Щось могло вийти з ладу, закінчився "холодоагент", треба все одно до майстра, заодно почистити, поміняти фільтри чи які там час від часу замінюють розхідники.
Моє питання було тільки в тому, чи він (кліматронік) взагалі там є крім самої панельки керування. Але на це запитання бачу на форумі відповідь отримати важче.
Поговорив з чатом gpt на цю тему ще. Отже, щорічна заправка кліматроніка це необхідність. Бо щороку втрачається десь 10% "холодоагенту". Це не означає що щось поламалося, бо до 10% втрати це норма від виробника. Все одно щороку треба робити чистку і огляд. Інша річ, якщо щороку функція охолодження перестає працювати - тоді це означає якусь пробоїну, яку треба знайти і усунути.
Оскільки в мене ця машина менш ніж пів року, я не знаю як вона себе до цього поводила (а багатих і щедрих людей які мені її подарували - турбувати через таку дрібницю не хочеться), тому всі питання будуть до майстра.
Изменено: marco, 15 Апрель 2025 - 14:32
#77
Опубликовано 15 Апрель 2025 - 17:08
Цікаво,а як можна діагностувати на відстані наявність системи кондиціонування??? На фото ясно видно блок управління клімат контролем, тобто, трохи краще система, ніж простий кондиціонер. На це питання зразу Rek відповів. Але як по фото можна визначити, чи є та система в машині фізично, я не розумію. Тут немає капшировських на форумі, як не крути. Логічно було одразу капота відкрити і глянути самому, перепитавши гугля перед тим хоч приблизний вигляд компресора кондиціонера. Цікаві люди пішли......На іншому форумі порадили спробувати знайти під капотом компресор кліматроніка, спробую.
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#78
Опубликовано 15 Апрель 2025 - 17:19
8-10 років без дозаправки кондишн.Може в мене не те Опеля в ремонте?
Я не знаю, може той Опель стояв в гаражі 8-10 років. Або ж мова про власника, який знає де саме і як робити регулярний профілактичний огляд і дрібний ремонт (ущільнення) системи, в результаті чого система за всі ці роки не розгерметизувалася. Або ж чат gpt в розмові зі мною вигадав відповідь, бо не знає предмету розмови - це теж буває.
Цікаво,а як можна діагностувати на відстані наявність системи кондиціонування??? На фото ясно видно блок управління клімат контролем, тобто, трохи краще система, ніж простий кондиціонер. На це питання зразу Rek відповів. Але як по фото можна визначити, чи є та система в машині фізично, я не розумію. Тут немає капшировських на форумі, як не крути. Логічно було одразу капота відкрити і глянути самому, перепитавши гугля перед тим хоч приблизний вигляд компресора кондиціонера. Цікаві люди пішли......
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Кашпіровський - шахрай з "лихих 90х", це дуже добре що таких нема на форумі.
До теми розмови: щоб перепитати на форумі приблизний вигляд компресора кондиціонера, треба знати що невід'ємною частиною клімат контролю є компресор.
"Щоб задати вірне запитання, потрібно знати половину вірної відповіді на нього" (с)
Я ось програміст, і якби ви прийшли на форум до нас і задали там свої запитання, то теж би виглядали абсолютно неадекватно. Я вмію відносно добре керувати машиною, бо за 11 років була лише одна аварія без постраждалих. Але про нутрощі машини практично нічого не знаю, вмію хіба що долити масло та інші рідини, замінити свічки, кабелі і лампочки.
Але. Ось я тут і це означає, що я цікавлюся і з часом можливо буду знати більше.
#79
Опубликовано 15 Апрель 2025 - 17:31
Знайди заправочний порт системи кондіка (там їх 2: з чорним або з зеленуватим ковпачками), під ковпачком по центру пиптик клапана. Якщо на нього акуратно коротко натиснути, то трохи вийде фреону. Якщо напор потужний, то трохи дозаправити або по електриці ремонт, якщо в*яло пшикне - то дірка.
пс. Порти на алюмінієвих трубках: на тонкій і товстій. Компресор кондиціонера приводиться ременем. Взагалі-то кондиціонерщик знає як діагностувати несправність.
ппс. Якщо сам не знаєш що шукати - краще не лізь, бо буде горе...
ПТН ПНХ
#80
Опубликовано 15 Апрель 2025 - 19:08
може той Опель стояв в гаражі 8-10 років
Втрата за 15 років 20% хладагента, при цьому система зберігла працездатність. Не стояв в гаражі. До речі стояння в гаражі гірше впливає на систему, ніж регулярне користування. кондеем.
як робити регулярний профілактичний огляд і дрібний ремонт (ущільнення) системи, в результаті чого система за всі ці роки не розгерметизувалася.
Не існує такого ремонту в цій системі бо вона герметична і будь який ремонт ущільнення потребує її розгерметизації. З профілактики тільки рекомендовано мінімум раз на три місяці вмикати кондей задля розгону по системі масла та змащення її елементів, зокрема й ущільненя.
Або ж чат gpt в розмові зі мною вигадав відповідь, бо не знає предмету розмови - це теж буває.
А оце швидше за все. Відповідь ШІ грунтується здебільш на масиві інформації на цю тему в мережі. А там вона переважно від ремонтних організацій та постачальників запчастин. Тому звісно все треба буде міняти на нове якнаймога частіше.
До теми розмови: щоб перепитати на форумі приблизний вигляд компресора кондиціонера, треба знати що невід'ємною частиною клімат контролю є компресор. "Щоб задати вірне запитання, потрібно знати половину вірної відповіді на нього" (с) Я ось програміст, і якби ви прийшли на форум до нас і задали там свої запитання, то теж би виглядали абсолютно неадекватно.
Авжеж програмісту з чатом-жпт спілкуватись приємніше та зрозуміліше, але насамперед треба таки не полінуватися і заглянути в тех. паспорт та вказати тип двигуна. Ще краще - зробити фото підкапотного. А тоді вже очікувати, що підкажуть на базі наданої інформації.
А то таке враження складається, що клубням твої проблеми мають бути більш важливі, ніж тобі.
Изменено: Andre_71, 15 Апрель 2025 - 19:31
#82
Опубликовано 15 Апрель 2025 - 20:16
Поговорив з чатом gpt на цю тему ще. Отже, щорічна заправка кліматроніка це необхідність.
Чат в даному випадку не порадник, він пише маячню.
Треба розуміти одну просту річ, якщо газ R134 виходить в атмосферу - то система дірява. Ви доречі поцікавтеся, з метою підвищення обізнаності, про історію цих газів, про газ R12, про озоновий шар і роль компанії DuPont в цьому всьому бєзобразії. І звідки і навіщо винайшли R1234YF. Тоді Вам стане зрозуміліше чому газ немає втрачатися в принципі.
Изменено: pierre, 15 Апрель 2025 - 20:20
#85
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 06:35
На першому фото той клапан і є, але вже без захисного ковпачка. Якщо на той центральний пипоть коротко натиснути, то по напору виходу газу можна визначити наявність хладагенту в системі.
marco, Друже ШІ ніколи в очі не бачив підкапотку зафіри А і не тримав в руках інструмент...
ПТН ПНХ
#86
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 06:54
На першому фото той клапан і є, але вже без захисного ковпачка. Якщо на той центральний пипоть коротко натиснути, то по напору виходу газу можна визначити наявність хладагенту в системі.
marco, Друже ШІ ніколи в очі не бачив підкапотку зафіри А і не тримав в руках інструмент...
В 90% газ тікає через ті клапани, бажано замінити при перезаправці.
#89
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 09:16
В 90% газ тікає через ті клапани, бажано замінити при перезаправці.
Цікава думка, можливо навіть ствердження.
По суті якщо там просто клапан, то що йому мішає при вібрації стрибати і мікропорціями втрачати хладогент. Звичайно воно туге, але фреони також шустрі.
#90
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 10:05
baton45 живу в поляків. Та я і сам трохи поляк від моєї прабабусі. Мовою володію близько до досконалого.
Кароч поїхав я до майстра. Він відкрив клапан, там так нормально псикнуло, але ок давай заправимо до повного. Заправив, завів - нічо не холодить. Почав перевіряти контакти, знайшов - каже котушка компресора полетіла. Ну і тут приїжджає до нього новенький мерседес на швейцарських номерах. Тоді мені вже майстер каже - ну бачиш, "сили вищі", давай після свят вже. Бо цього тижня в поляків Пасха.
"Сили вищі" це такий прикол, бо юридичною мовою це про землетруси, повені та інші урагани. Але мерседес на швейцарських номерах проти мого старого опеля туди теж підходить.
Ну шо. Є в мене пассат де кліматронік холодить супер. Але там з паливного насоса трохи капає (в гарячу погоду тільки капає, а в холодну навіть тече). Так як маю з'їздити в столицю, то ну його в пень ризикувати, за витік дизелю там можуть вліпити нормальний такий штраф.
Буду їхати на опелі з відкритим вікном значить.
#91
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 10:20
відкрив клапан, там так нормально псикнуло, але ок давай заправимо до повного. Заправив, завів - нічо не холодить. Почав перевіряти контакти, знайшов - каже котушка компресора полетіла.
Ну якщо система була без дірок, а гикнув саме термозапобіжник електромуфти компресора(або сама котушка, якщо термопред закоротили), то з верогідністтю десь відсотків 80-90 каючок прийшов самому компресору, у вигляді кліна.
#93
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 11:11
Ну якщо система була без дірок, а гикнув саме термозапобіжник електромуфти компресора(або сама котушка, якщо термопред закоротили), то з верогідністтю десь відсотків 80-90 каючок прийшов самому компресору, у вигляді кліна.
Якщо заміна компресора, то подивився ціни - від 2 тис грн за вживаний до 10 тис грн за новий.
#97
Опубликовано 24 Апрель 2025 - 12:19
Опель: записався на завтра до майстра ремонтувати котушку компресора кліми.
Пассат: віддав сьогодні зранку майстру на ущільнення паливного (інжекторного) насоса і ремонт (заміна) замка багажника (не відкриває ні пульт ні ключ).
То так - склерозник для себе. Потім колись буду читати.
Подивився коли замовляв масло до опеля і прифігів - місяць тому без одного дня замовив 2 банки по 4 літра. Залишилося в одній банці пів літра, а другу використав повністю. Ну були декілька довгих поїздок по швидкісній трасі, сумарно таких десь до 900 км, решта по селі і околицях 60 - 80 км/год.
Так виглядає, шо опель скоро стане на капремонт двигуна. Взагалі з такими витратами масла - це все ще безпечно так їздити?... Походу якщо так сильно виливається, то в один прекрасний момент може взагалі повністю вилитися і стану десь на трасі. Чи це ще норм?...
Добре що є запасний пассат.
Изменено: marco, 24 Апрель 2025 - 12:19
#99
Опубликовано 24 Апрель 2025 - 12:50
marco, 7,5 літрів оливи за місяц? На пару тис. км?
А хоч у зеркало заднього виду є сенс дивитися, чи там сиза стіна?
В такій ситуації я би не зупинявся на дорозі по прямій, бажано тільки з поворотом і рухом ще метрів 300.
В такому тумані машини ззаду за тобою йдуть мабуть чисто "по приладам"?
Шось мало ймовірно.... Та ну...Не лякай так.
Изменено: baton45, 24 Апрель 2025 - 12:51
#100
Опубликовано 24 Апрель 2025 - 12:59
Цікава думка GPTчата
Є такий спосіб впорядкування думок, називається "гумова качечка". Треба взяти таку гумову качечку, з якою купають дітей в ванні. Поставити її перед собою на столі і розказати їй проблему з якою зараз борешся. Розказувати доти, доки не стане ясніше, що робити далі.
Чат gpt це як та гумова качечка, тільки її трохи прокачаний варіант. Допомогти не допоможе, але коли формулюєш питання і отримуєш якусь відповідь, далі може прийти думка як краще сформулювати питання. А правильно складене питання - це вже половина відповіді.
Чат каже що це дуже, дуже погано. Але оскільки я уточнив, що видно де тече - це "клапан зливу", там де відкривають знизу щоб злити старе масло, то каже є шанс що можна ущільнити. Правда майстер вже пробував, і поки що не допомогло. Попередній власник теж згадував, що чомусь не виходить там ущільнити по нормальному.
marco, 7,5 літрів оливи за місяц? На пару тис. км?
А хоч у зеркало заднього виду є сенс дивитися, чи там сиза стіна?
В такій ситуації я би не зупинявся на дорозі по прямій, бажано тільки з поворотом і рухом ще метрів 300.
В такому тумані машини ззаду за тобою йдуть мабуть чисто "по приладам"?
Шось мало ймовірно.... Та ну...Не лякай так.
Ну це якщо масло потрапляє в бензин, тоді сиза стіна. А в мене походу протікає "зливний клапан". Біда якась. Буду копати далі.
#102
Опубликовано 24 Апрель 2025 - 13:22
Буду першим. Відкрию таємницю страшну
. Немає там клапана зливного. Є просто пробка, або заглушка іншими словами. Слово ,,клапан,, недоречне трохи
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Заглушка звучить простіше ніж клапан. Але чомусь цю заглушку різним майстрам не вдалося закрити щільно. Треба виходить шукати нового майстра для заглушки...
#105
Опубликовано 24 Апрель 2025 - 15:36
Ну вже якщо не можливо нарізати по новому іншу більшу різьбу на старе тіло, бо треба і болта майструвати, то може пошукати б/у піддон двигуна?
Є такий спосіб впорядкування думок, називається "гумова качечка". Треба взяти таку гумову качечку, з якою купають дітей в ванні. Поставити її перед собою на столі і розказати їй проблему з якою зараз борешся. Розказувати доти, доки не стане ясніше, що робити далі.
О! Це я так з Реком спілкуюсь. Але все одно він на багато кращий, бо інколи він міняє колір або вставляє смайла. Мені часто вистачає і цього.
Технолоджія!!!
А про коменти з питання цепу ГРМ Z14XEP я взагалі в шоці. Ну і Ігорю великий мерсі.
Изменено: baton45, 24 Апрель 2025 - 15:43
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых