Реклама

Проблема с зажиганиемНепериодческое появление ошибки Р0302
#421
Опубликовано 22 Ноябрь 2024 - 10:03
Если теплообменник турецкий стоит, то лучше его выбросить. Лотерея ещё та.
При наличии рук и 4-х головок с воротком и удлинителем поменять можно самому.
Кроме теплообменник может давать течь прокладка маслонасоса. Но это совсем другая история.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#423
Опубликовано 22 Ноябрь 2024 - 10:57
Оригиналльные прокладки, оригинальный теплообменник. Оригинальный антифриз по умолчанию, не?))И антифриз лучше лить оригинал , он не дороже "аналогов"
Оригинальный снят с производства.
Перехожу на Ликви Молли.
Всякие хвалёные хепы жрут систему охлаждения изнутри. ИМХО.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#424
Опубликовано 22 Ноябрь 2024 - 12:10
Це що залишки оригінала ОР ще трошки ходять по магазинам? Доречі на Хепу було прописано допуск по номеру оригінала.
У себе окрім звісі ржі та попливших резинок прокладки передноьої нічого не бачив. Патрубки не слоїлися, то сипалася резина на прокладках.
ІМХО взахалі мотр 16XER важконавантажений, оті танці з екологією дорого вилазять.
#425
Опубликовано 22 Ноябрь 2024 - 14:07
Как видно из ситуации - не))Оригиналльные прокладки, оригинальный теплообменник. Оригинальный антифриз по умолчанию, не?))
Оригинальный снят с производства.
P.s.
А современный оригинал не идёт на древние Опеля?
#426
Опубликовано 22 Ноябрь 2024 - 15:28
Очень сильно сомневаюсь, что у ТС оригинал поставлен и залит.
Как видно из ситуации - не))
Пока не рискну. У PSA всегда были свои допуски со своими заморочками.
А современный оригинал не идёт на древние Опеля?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#427
Опубликовано 22 Ноябрь 2024 - 16:08
bzhasso, а мотор промывали перед заливкой антифриза? Дистилятом несколько раз?
Как за 7км дороги можно растворить нерастворимые материалы типа металл, резина. Может там азотная кислота была? А виноват Хепу.....
Изменено: baton45, 22 Ноябрь 2024 - 16:10
#428
Опубликовано 22 Ноябрь 2024 - 17:11
Так он же написал что хепу...Очень сильно сомневаюсь, что у ТС оригинал поставлен и залит.
Пока не рискну. У PSA всегда были свои допуски со своими заморочками.
Ок ясно
А хз что там было но факт есть факт пришлось промывать и тоталовскую ож заливать....bzhasso, а мотор промывали перед заливкой антифриза?
Дистилятом несколько раз?
Как за 7км дороги можно растворить нерастворимые материалы типа металл, резина. Может там азотная кислота была? А виноват Хепу.....
#429
Опубликовано 22 Ноябрь 2024 - 20:42
Ага, зрозуміло. А винна "невістка".
Осьо Рек цілу пачку вимог виставляє. І як тут не замислитися...
Теплонавантажений блок біля каталізатора. Прокладки на теплообміннику з досить високими температурами ОР та оливи (доречі у оливи вище полюбому), невідома якість прокладок по матеріалу, невідома якість антифризу.
Проварений тонкостінний теплообмінник може з часом потекти від періодичних теплових циклів, ще вроді корпус теплообмінника навіть веде з часом в боки, пливе геометрія площини. І при цьому треба гемороїтися з випускним колектором і каталізатором при черговій заміні пачки прокладок.
А потім дивимося ролік Ільдара знову.....
Хто там вкурсі мотори А16XER, B16XER, D16XER усі такі притрушені, чи GM десь вже надоїсть...
#430
Опубликовано 23 Ноябрь 2024 - 01:02
Так он же написал что хепу...
Ок ясно
А хз что там было но факт есть факт пришлось промывать и тоталовскую ож заливать....
По Hepu нє нє да і вилазять трабли, при чому і офіційний також. Не у 100%, проте і цього вистачає. Моя "практика" клієнта ось свіжа, який сам захотів саме його, постачальник AD - 2 місяці, гамула якась. Система промивалась, те СТО знаю, не чєрті погані, з розумом (Херсон, там всіх знаю)
Правди заради - з ним завжди періодично питання були, вже надцять років на моїй практиці
0677164282, 0500656376 (Telegram, WhatsApp, Signal)
У Viber НЕ відповідаю
#431
Опубликовано 23 Ноябрь 2024 - 01:11
Тому хай аматори експериментують зі своїми моторами.По Hepu нє нє да і вилазять трабли, при чому і офіційний також.
Я за деньги клиентів на таке не готовий.))
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#432
Опубликовано 04 Декабрь 2024 - 16:11
Вскриття показало:
- між теплообінником та радіатором немає плоскосності
- радіатор весь "покоцаний" (кидались їм, чи що), прийшлося притирати плоскість
- одне ущільнювальне кільце ( до помпи) було закушене
і ВСІ ущільнювачі садовили на герметик
Поміняв усі прокладки, промив 6 разів (5 дисцілятом), залив Неру (що було), проїхав поки приблизно 500 км -дай Бог, щоб так і було ...
Изменено: dzhaith, 04 Декабрь 2024 - 16:12
#433
Опубликовано 04 Декабрь 2024 - 16:15
Жодного разу такого не було, щоб повело плоскость
Крім випадків після "притирання"
Ще не прийшов час допустити наших очумельців до сучасних автівок.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#434
Опубликовано 04 Декабрь 2024 - 16:47
Ні. То я сам притирав, бо дуже "горбата" плоскость була, та ще й глибокими рисками і вм'ятинамиБрешуть курррви. Якби не було плоскості воно б хлестало при запуску. Жоден герметик не допоможе.
Жодного разу такого не було, щоб повело плоскость
Крім випадків після "притирання"
Ще не прийшов час допустити наших очумельців до сучасних автівок.
#441
Опубликовано 16 Декабрь 2024 - 12:13
Кипит при 105+ градусах
Система герметична?
Кришка розширювального працює правильно?
Термостат відкривається повністю?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#442
Опубликовано 16 Декабрь 2024 - 12:25
После всех "ремонтов" вряд ли поиск причины закипания будет результативным. Учитывая квалификацию сервисменов.И снова здравствуйте. Вопрос днепрянам - посоветуйте хорошее СТО, я уже задолбался воевать с системой охлаждения. Кипит при 105+ градусах и какая то пена в расширительном бачке. Заодно хочу натяжной ролик поменять и ещё кое-что
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#443
Опубликовано 16 Декабрь 2024 - 15:59
С сто в Днепр немного напряг конечно, с адекватными имеется ввиду...И снова здравствуйте. Вопрос днепрянам - посоветуйте хорошее СТО, я уже задолбался воевать с системой охлаждения. Кипит при 105+ градусах и какая то пена в расширительном бачке. Заодно хочу натяжной ролик поменять и ещё кое-что
+ К тому что бы начать с крышкиКришка розширювального працює правильно?
У меня год назад так было , еду с Новика никого не трогаю начинает гнать температуру, хорошо что у Антона смог купить оперативно новую
Изменено: bzhasso, 16 Декабрь 2024 - 16:01
#446
Опубликовано 16 Декабрь 2024 - 16:16
На мою думку робота з адекватними як ви кажете має певні нюанси.
Власника цікавить надійність якості робіт, та вміняємі ціни, гарантія якась, на якусь тисячу км раз по 10-20.
Але ви усі прекрасно розумієте, що ці мотори геморні.
Так, як це не було би прикро вважати, та вже і власник розуміє, що питання теплообмінника вирішує новий теплообмінник, і він (оригінал) коштує більше сотки-півтори єнотів,
плюс посадкове місце на блоці яке воно рівне, плюс прокладки, плюс технологічність проавильного монтажу з усіма моментами затяжки, а не скоріше бігти додому, бо маршрутка скоро.
Питання скільки вилізе в затратах оте все оригінальне і чи воно того коштує? Якщо на ущільнення резинові чутно хай, бо вони підробка, заварений теплообмінник виявляється може бути
витвором мистецтва майстра або унилим Г.
Взагалі в мене таке враження, що старий власник перехрестився коли продав машину.
dzhaith, на скільки стане переробка машини без теплообмінника, мінус термостат 105, евро шотам два-чотири, чіповка? Як не крути, шо так шо так гроші проситимуть добрі.
Изменено: baton45, 16 Декабрь 2024 - 16:17
#449
Опубликовано 16 Декабрь 2024 - 20:54
А у наших продавцов регилия не дозволяет покупать?Де той оригінал ... запросили vin - надав. Прислали що термостат, що кришку явно не GM, а що було робити? Що прислали, те й поставив. У нас перебирати ні з чого було ...
Азианкарс, Магистр.
Сегодня заказал завтра получил.
И цены в нормальном диапазоне.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#451
Опубликовано 16 Декабрь 2024 - 21:46
Враховуючи, що мій досвід з авто досить малий (з 2010 року), перші роки висів на астра.ру, ну і ореl.ua, натягувався усяких вмілок і страшилок. Почав шукати де знайти правильні запчастини. Взнав шо такоє EXIST.RU потім перейшов на УА звичайно. Там знайшов посилання на оригінальний каталог типу http://www.elcats.ru, а далі маючи свій він код можна знайти всі правильні деталі. Ці каталоги є і у інших продаванів, чи мабуть якийсь там диск Автодата (мабуть). Але на нормальному відкритому оригинальному каталозі зі свом ВІНкодом ти як на паруснику у морі. Є номер деталі і всі магазини перед тобою вже розкриті в інтернеті.
Якось на третій рік руля взяв я вже Комбіка і опинився біля якогось автокіоску, там тільки чел сидів з компом, навіть без запчастин на поличках. Кажу мол така діталюха, а він давай вінкод, і бачу лізе у EXIST. Ну я трохи побалакав і досвідання. По факту я сам можу знайти собі деталь по оригінальному каталогу, сам замовити по країні, а не сподіватися що дядя Вася купить через кума зелєжалий товар. Бог з тими 300грн, що вони зароблять, алеж привезуть хрін зна що. Нє ну справді...
WINcod, ссилка но оригінальний каталог і усьо. Вибирай із купи аналогів чи оригіналу, не хочеш ЕКЗІСТ (його вже і в нас поругують, і може інколи за косяки і правильно), але ж каталог не підробиш, номер знайшов і замовляй по Новій пошті, хочеш пошукай відгуки. Та навіть тут на УОК спитати тільки номер деталі (GM чи Opel, вони різні та база пошуку знайде). Ця інфа першочергова. І наші хлопці ніколи не відмовлять у номері. Можуть бути ньюанси по двигуну чи там ще якомусь пакету, так це треба дивитися по рідному коду у каталозі, там багато що цікавого записано по цій машині.
Вибачаюсь за багато літер та не варто довіряти пошук номеру деталі майстру, він може і аналоговнети у кума пошукати. В крайньому випадку не давати діло на савмотьок. Маєте оригінальний номер, від нього і стрибайте. Але рішення за власником, він платить, він і танцює.
Изменено: baton45, 16 Декабрь 2024 - 21:52
#452
Опубликовано 16 Декабрь 2024 - 23:00
На СТО тебе оригинал точно не предложат. Очередные грабли ждут.Религия позволяет ...по этому и спрашиваю совета по адекватному СТО в Днепре. Сейчас в Днепре - могу заказывать , а раньше ближайший автомагазин - Белицкое ( за Покровском в сторону Доброполье) вот и выкручивались ...
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#454
Опубликовано 17 Декабрь 2024 - 07:36
Так, як це не було би прикро вважати, та вже і власник розуміє, що питання теплообмінника вирішує новий теплообмінник, і він (оригінал) коштує більше сотки-півтори єнотів,
Теплообмінник(корпус в зборі) по термотеку вирішує проблему не гірше оригіналу....
ну і міняти звичайно в комплексі з прокладкою маслонасоса якщо туди не ступала рука чєловєка
Не певен що це врегулює температурний режим і перестане закипати двигун
4431.105D має в коробці запиляний оригінал
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых