ХЗ, дурнів повно на дорозі, всі кудись постійно летять
А потім всі дружно стоять на світлофорі)
Опубликовано 08 Январь 2025 - 11:55
Так у вас там камер мабуть нема, буде потихеньку соватись без страховки,Вимкнуті камери компенсуються підвищенною кількістю особового складу поліціянтів. Бдять порядок підсилено під час военного стану у прифронтовому місті. Щоб не дай Боже хто не запаркувався не там або без цівілки не виїхав, або з учорашнім перегаром. Питання в них, зрозуміло, суто до цивільних...
Опубликовано 08 Январь 2025 - 13:12
Вимкнуті камери компенсуються підвищенною кількістю особового складу поліціянтів. Бдять порядок підсилено під час военного стану у прифронтовому місті. Щоб не дай Боже хто не запаркувався не там або без цівілки не виїхав, або з учорашнім перегаром. Питання в них, зрозуміло, суто до цивільних...
Ну тоді продати, а коли треба кудись, то просити сусіда, тобто тебе Жили ж люди колись без машин
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 08 Январь 2025 - 14:44
Жили ж люди колись без машин![]()
Тобто покращення однозначно. Комусь менше головняка на дорозі, а комусь - даунгрейд в напрямку печерних часів.
Едина країна...
Ну тоді продати, а коли треба кудись, то просити сусіда, тобто тебе
Який мудрий метод перезподілити особистий час та можливості певних верств населення та водночас підвищіти їх горизонтальний соціальний зв'язок. Щоправда за їх власний рахунок. Незрозумілою тільки залишається роль держави. Мабуть переслідується принцип "не завдяки, а всупереч"
Едина країна-2...
Опубликовано 08 Январь 2025 - 18:02
Також за діда свого згадав, мав дід 6ку, діду було вже за 80, ноги пухли і боліли тому навіть в магазин за 300 метрів їздив жигулем. Помер дід в 20му році. Це таким людям тепер з 3х пенсій треба відкладати на страховку. А в селі де 2-3 км, як мінімум всюди треба доїхати?В мене приклад перед очима - сусід пенсіонер на вулиці. Він після мікро-інфаркту, дружина після мікро-інсульту, десь років зо два вичухувались, наразі ворушаться більш-менш. Гужилі "шістка", на газу, тех. стан задовільний, слідкує, безаварійний.
Мішок зерна курям з базару привезти, до лікарні з'їздити, невістку з онукою з вокзалу привезти, таке-всяке, не кожен тиждень ті гужилі заводяться. Буде тепер кравчучкою ті мішкитягати і зайвого разу до лікарні не потрапить. Суцільний позитив від того, що той 500-баксовий корч не їздитиме - баласт швидше виздихає, навантаження на пенсійний зменшиться і екологія покращиться. Г- гуманізм.
З таким принципом можна і продукти залишити тільки лакшері сегменту, всі інші заборонити. Знову ж таки на прилавках все буде тільки смачне, якісне і корисне, один профіт для здоров'я.поменшати їздунів на коритах по 300-500 баксів
Опубликовано 08 Январь 2025 - 18:44
Тобто покращення однозначно. Комусь менше головняка на дорозі, а комусь - даунгрейд в напрямку печерних часів.
Едина країна...
Який мудрий метод перезподілити особистий час та можливості певних верств населення та водночас підвищіти їх горизонтальний соціальний зв'язок. Щоправда за їх власний рахунок. Незрозумілою тільки залишається роль держави. Мабуть переслідується принцип "не завдяки, а всупереч"
Едина країна-2...
Ага, дайош кожному пенсіонеру по гужилю, пофіг на інфаркти, інсульти, раптові запаморочення знижену реакцію і інші прелесті життя після 70, як на мене то треба з віком повертати медкомісію
Також за діда свого згадав, мав дід 6ку, діду було вже за 80, ноги пухли і боліли тому навіть в магазин за 300 метрів їздив жигулем.
Добре шо діду не стало зле за кермом, чи не зміг опухими ногами натиснути на гальмо і він не в'їхав у твій опель
А в селі де 2-3 км, як мінімум всюди треба доїхати?
В селі такі питання завжди вирішував лісапет
З таким принципом можна і продукти залишити тільки лакшері сегменту, всі інші заборонити. Знову ж таки на прилавках все буде тільки смачне, якісне і корисне, один профіт для здоров'я.
В кого немає коштів, хай здихають з голоду. І повітря переводити не будуть.
Дибільне порівняння, але я не здивований
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 08 Январь 2025 - 20:20
так я лупити нікого не збираюся .
я каждый раз так думаю
Тому всі нововведення - тільки до кращого.
Стосовно вартості страховки по Києву в середньому від 4 до 8к грн на рік, це всього 10-20грн на день. Тобто, плата за свою безпеку та відповідальність - це менше вартості чашки кави чи цигарок, що ми вживаємо щодня!
А якщо тебе?
тогда надо молиться , чтоб у человека была страховка, ну или почувствовать себя рекетиром
Опубликовано 08 Январь 2025 - 23:00
бувають пенсіонери на потужних авто
И в частности - военные пенсионеры, т. е
молоді та гарячі
Ага, дайош кожному пенсіонеру по гужилю, пофіг на інфаркти, інсульти, раптові запаморочення знижену реакцію і інші прелесті життя після 70, як на мене то треба з віком повертати медкомісію
Тобто в усій цій ситуації тобі найбільш значущим вдається таки аспект потенційного зростання безпеки дорожнього руху? Треба будь що позбутись самого, вочевидь, небезпечного в поточних умовах фактора тієї небезпеки?
Раа , хтось запустив каламбур про камери , а ти ведешся .
Саме так. Під камерами, виявляється, можна їздити без страховки, бо вони не пристосовані під фіксацію такого роду штрафів. А там, де вони вимкнуті, їх функцію на себе переберуть ті самі підсилені наряди НП. Вони, на відміну від камер, дуже добре під це заточені...
Изменено: Andre_71, 08 Январь 2025 - 23:14
Опубликовано 09 Январь 2025 - 00:17
Лісапет? Ти точно про всіх людей пенсійного віку?
Ну звісно не всі, наприклад мати майже не ходить і ні лісапет, ні тим більше авто їй не підходять, тому у неїї є я, котрий знаходить час відвезти до лікаря і купити харчі, но це поодинокі випадки і в селі такі лісапет рулить
але підняли чомусь тариф на страховку... логіка та послідовність зашкалюють
Це питання не до мене
Та ладно це трапляється і у тих, кому далеко до 70.... Нажаль...
І шось мені здається що у ДТП частіше потрапляють молоді та гарячі на відносно потужних авто ніж пенсіонери на гужілях.
Всяке буває
Тобто в усій цій ситуації тобі найбільш значущим вдається таки аспект потенційного зростання безпеки дорожнього руху? Треба будь що позбутись самого, вочевидь, небезпечного в поточних умовах фактора тієї небезпеки?
То був ліричний відступ, але ти чомусь вирішив розвити безглузду полеміку, вже давно відомий факт, що не можна догодити усім
ПС На всяк випадок уточню, я не вітаю підняття цін
Изменено: paa, 11 Январь 2025 - 01:10
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 09 Январь 2025 - 20:28
Я не згоден з позицією що сьогоднішній страховий поліс це всього 10-20 грн на день .
Абсолютно невірний підхід , при визначенні суми треба враховувати зовсім інше , а саме :
Відсоток між виплаченими сумами та загальною сумою отриманою страховими фірмами .
Казати що " всього то в два рази " це дуже помилково .
Хотілося б побачити розрахунки , який отримано прибуток , скільки потрачено , скільки залишилосяч. Це стосується всіх тарифів , і ЖКХ в тому числі .
Якщо прибуток 20-30%,це нормально, якщо 200-300, і кажуть давайте ще , аргументуючи що давно не підіймали ціну , це не нормально .
Хотілося б знати який відсоток прибутку у наших страхових компаній і європейських , для порівняння .
Изменено: Шусман, 09 Январь 2025 - 21:53
Опубликовано 10 Январь 2025 - 08:50
Я не згоден з позицією що сьогоднішній страховий поліс це всього 10-20 грн на день .
Абсолютно невірний підхід , при визначенні суми треба враховувати зовсім інше , а саме :
Відсоток між виплаченими сумами та загальною сумою отриманою страховими фірмами .
Казати що " всього то в два рази " це дуже помилково .
Хотілося б побачити розрахунки , який отримано прибуток , скільки потрачено , скільки залишилосяч. Це стосується всіх тарифів , і ЖКХ в тому числі .
Якщо прибуток 20-30%,це нормально, якщо 200-300, і кажуть давайте ще , аргументуючи що давно не підіймали ціну , це не нормально .
Хотілося б знати який відсоток прибутку у наших страхових компаній і європейських , для порівняння .
Лол, так намалюють збитковість. Ви це всеодно не перевірите
Опубликовано 10 Январь 2025 - 13:10
Лол, так намалюють збитковість. Ви це всеодно не перевірите
Як каже моя дружина - який вам баланс потрібен, прибутковий чи збітковий, такій вам і зроблю, при чому обидва будуть вірні
Изменено: paa, 10 Январь 2025 - 13:10
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 13 Январь 2025 - 16:02
Кабінет міністрів України вніс зміни до Правил дорожнього руху, що пов'язано з набранням чинності нової редакції закону про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Відповідна постанова від 10 січня 2025 р. № 19 опублікована на Урядовому порталі.
Рішення Кабміну дозволяє не інформувати поліцію у разі настання контактної (наявне зіткнення) дорожньотранспортної пригоди за участю лише двох транспортних засобів. Це можливо за умови заподіяння шкоди майну виключно у вигляді пошкодження (знищення) транспортного засобу, незаподіяння шкоди життю та здоров’ю фізичних осіб, відсутності у водіїв обох транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння, впливу лікарських засобів, що знижують увагу та швидкість реакції, а також за умови досягнення згоди таких водіїв щодо обставин скоєння ДТП.
"Такі водії мають право без залучення відповідних підрозділів Національної поліції спільно скласти для надання страховику повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду у паперовій чи електронній формі за формою і відповідно до інструкції, затверджених Моторним (транспортним) страховим бюро. Після складення такого повідомлення водії транспортних засобів мають право залишити місце дорожньо-транспортної пригоди та звільняються від обов’язку інформування відповідних підрозділів Національної поліції про настання ДТП", - мовиться у постанові Кабміну.
Опубликовано 13 Январь 2025 - 16:24
Рішення Кабміну дозволяє не інформувати поліцію
раніше незважаючи на "домовленість", та самостійне заповнення протоколу, треба було повідомляти?
тобто винуватець все одно платив штраф за дтп, навіть при згоді учасників
а тепер до скарбниці нічого не піде (при умовах зазначених вище)?
Изменено: lame, 13 Январь 2025 - 16:51
Опубликовано 13 Январь 2025 - 18:25
На дорогах в рази збільшиться кількість людей, у яких немає цивілки. Ну, таке собі покращення, причому для всіх.
Стосовно беззбитковості страхових компаній - а якщо кількість клієнтів суттєво впаде, це прибутково чи збитково?
Стосовно дєдушек за кермом - нашому гаражному кооперативі ще років вісім назад, коли членський внесок був 80 гривень на місяць, було повно дєдушек 75+ на 2106. Вони мало їздили, деякі і взагалі на дорогу не виїжджали, але виганяли машину з гаража, щось там робили під капотом Коли внесок доповз до 250, років 4-5 назад, машини почали масово продаватися, а гаражі або продаватися, або здаватися в оренду. Керівництво кооперативу, яке допомагало їм всім цим займатися, включно з продажем машин, я думаю, озолотилося.
Так що кількість дідусів за кермом зменшується з економічних міркувань так чи інакше.
Чи добре це? Якщо свій дідусь - то погано. А якщо чужий, то інколи це означає, що на дорозі стало трохи безпечніше, а інколи ні. Я про стан здоров'я людини за кермом.
У селах і малих містах це, правда, трохи інша історія, оскільки там інтенсивність руху значно менша.
Опубликовано 13 Январь 2025 - 21:43
Коли старі дєдушки вмирають, старішими стають молоді дєдушки, і далі за віковою пірамідою всі пересуваються природним чином, так що кількість дєдушок за кермом принципово не змінюється, як і молодих. По ходу, медкомісія для водіїв після певного віку і техогляд для машини мають бути.
Опубликовано 15 Январь 2025 - 14:50
Опубликовано 15 Январь 2025 - 15:11
Звичайно реакція у дєлушки не та що в двадцять років і зір не той , це коли його у ворота футбольні поставити . А на жигулях чухає собі 80км по трасі , нікого не займає , і фіг коли розіб'є того жигуля . А молоді , всі кого послухаєш планують першу машину розбити , всі до єдиного , не знаю навіщо .
Не пам'ятаю коли бачив Жигулі розбиті на дорозі , а Теслу двадні тому на Максимовича . Кров , осколки , дві машини в хлам , пацан молодий , дєвка років двадцять п'ять перебинтована плаче труситься . Не знаю хто був за кермом , але дідуся поряд не видно , молоді з гарною реакцією і машина наворочена безпекою по самі помідори .
Ти знаєш, моєму дядькові 72, зір ідеальний, перша дірка у зубі була у 50+, здоров'я непогане, при тому, що він ліквідатором був. Зараз у нього Патфайндер, машина досить важка. Своя машина вже більше 30 років, до цього періодично була службова вантажівка чи бобік, до цього у армії він хоч і не був водієм, але інколи щось водив, якщо не бреше. Правил він не знає, а правил переїзду перехресть особливо. Поворотники він при зміні полоси не включає ніколи, і на Ланосі 20 років назад також не включав. Живе під Києвом, їздить у Київ регулярно. Ніссан той битий чотири рази (це тільки те, що я знаю) і він ніколи не був винен (бо коли у тебе є деякі знайомства, то чисто випадково так буває) - він вважає, що це нещаслива машина і хоче щось інше, також велике. Повір мені, зустрітися з ним на дорозі може бути не цікаво.
І, що характерно, він медкомісію пройде навіть без хабарів.
У потоці я Жигулі-классіку завжди об'їжджаю на максимально зручній відстані, бо ніколи не знаєш куди воно поїде в наступний момент, їм все по барабану і страховки у них часто немає, бо це для них і було дорого.
Звичайно, більше всього ідіотів у місті (у відсотках) на ФВ Транспортер, але все одно.
Опубликовано 25 Январь 2025 - 10:27
Muzzy,я тобі мабуть відкрию тайну, але коли тобі відшкодовує збитки МТСБУ - то мабуть самий файний ісход. більш файний ніж якась страхова. В іншому, зараз взагалі важко зрозуміти у кого що в голові..... Що у володаря копєндоса, що у володаря гєліка
Изменено: Ник 78, 25 Январь 2025 - 10:29
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
Опубликовано 25 Январь 2025 - 16:52
Ось і одна з причин підняття тарифів В Києві у 2024 році сталася найбільша кількість ДТП за останні п’ять років
Штрафи, камери, патрулі на дорогах, а ідіотів стає все більше
Але з новими тарифами страхові будуть явно в плюсі, так на око в Києві 1,2млн авто, при сереній вартості поліса 6000грн, то 7,2 ярда, за 24 рік в Києві сталось 2167 летальних або з тяжкими наслідками аварій, берем 2200 і хай середня виплата 1млн, то виходить 2,2 ярда, так шо ще 5 ярдів лишається на прибуток, налоги, діяльніть, якось так
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 25 Январь 2025 - 19:34
Опубликовано 25 Январь 2025 - 22:56
Так , якщо хтось розлохматить твій МЛ , то десь так і буде ремонт або компенсація , але річ не за ціну ремонта , а за суму виплати , це як ти розумієш . не одне й те саме .
Який відсоток повного каско до мінімальної страховки ? Не думаю що більшість вибирає повне каско . Коли люди масово купляли машини в кредит , там примушували на повне страхування , зараз дурних нема .
Та й подавляючий відсоток від дтп це легкі по касательной , фари , бампера , зеркала та таке інше , а там зовсім не мільйон
Изменено: Шусман, 25 Январь 2025 - 23:36
Опубликовано 25 Январь 2025 - 23:19
Нещодавно Сашко (той що Лойер) розписував переваги. Зокрема, не враховується амортизація деталей.
А тотал - це якщо загальний збиток більше ніж Х% вартості авто (70-80, точно не сказу).
Саме якщо рахувати не відновлення, а заміну.
Якщо рахувати вартість нових деталей, тотал може дуже хвидко нарахуватися
Опубликовано 26 Январь 2025 - 13:04
Середня виплата 1 млн ???
Звідки такі висновки ?
Яка в тебе в договорі сума виплат ?
В мене 320 тис по життю та здоров'ю , та 160 по майну . Так як я ніколи не був в дтп , то не маю практики , але дуже сумніваюся що в разі страхового випадку мені виплатять цю суму .
То тебе стара страховка, я спробував рахувати по новому, опирався на пост Лоєра(дивись нижче виділене)
як я зрозумів нові ліміти це на одного постраждалого іі сума виплат по одній дтп може бути до 5млн грн на життя та здоровʼя та 1,25млн грн на майно
Вартість +/-. Якщо моїй МЛ хтось зробить тотал, десь так і вийде.
Але є більш сучасніші і дорогі авто.
ХЗ як рахували в середньому, але мооже бути й більше.
Можливо, у 2024 били тільки дорогі автівки
Ну тотал ніхто не оплатить, тільки в межах ліміту
Середне рахувалось від балди, там ж написано - на око
І то прогноз на 25 рік з урахуванням, шо то важкі дтп
Насправді плюшок багато з нововведеннями по страховкам:
- по-перше, ліміти відповідальності: 5млн грн на життя та здоровʼя та 1,25млн грн на майно на одну подію (з обмеженням на 1 потерпілу особу до 250тис грн). Порівняно з 160к, що були, вже набагато краще
- по-друге, європротокол до 250к, замість 75к
- по-третє, франшиза тільки 0
- по-четверте, виплата без урахування зносу запчастин. Зазвичай страховики вираховували від вартості запчастин до 70% зносу. Тепер виплата нараховується з урахуванням вартості нових запчастин!!!!
- і, найголовніше, на мою думку - пряме врегулювання. Тобто, потерпіла особа звертається в свою страхову за виплатою. Тобто, тепер відповідальність за вибір страхової лежить саме на потерпілій особі. Де придбаєш страховку, там і будеш отримувати виплату. А то, зазвичай працював принцип - да пені пофіг, мені найдешевшу, бо все-одно не мені платити будуть. А потім потерпіла особа роками бігає по всім інстанціям, намагаючись отримати свої кошти.
Тому всі нововведення - тільки до кращого.
Стосовно вартості страховки по Києву в середньому від 4 до 8к грн на рік, це всього 10-20грн на день. Тобто, плата за свою безпеку та відповідальність - це менше вартості чашки кави чи цигарок, що ми вживаємо щодня!
Та й подавляючий відсоток від дтп це легкі по касательной , фари , бампера , зеркала та таке інше , а там зовсім не мільйон
Уважніше читай
за 24 рік в Києві сталось 2167 летальних або з тяжкими наслідками аварій,
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 26 Январь 2025 - 13:04
Не рахується амортизація запчастин: звісно це добре. Але....) по оригіналу рахують тільки авто до 5 років. Потім - добрий вечір саме дешеве лайно))))). На 1 особу , та 1 авто - виплати будуть значно меньше ніж лям
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых