Реклама

Постійне живлення на прикурювачі
#3
Опубликовано 02 Январь 2025 - 23:29
Можете детальніше описати як закріпити це реле? По схемі я так зрозумів до реле має підводитись плюс від клеми прикурювача на 30, плюс від лампочки прикурювача на 86, мінус від клеми прикурювача на 85 і на виході я получу новий плюс 87 яким я маю заживити свій прикурювач?Вічна боротьба Вектраводів та Астраводів. Перші хочуть постійний плюс на прикюрювачі, інші - навпаки.
Кукати + запалювання по схемі і перепідключати через реле (запалюванню - керуючий, наявний "+" - силове живлення)
Прикрепленные файлы:
Изменено: Darkos, 03 Январь 2025 - 00:02
#7
Опубликовано 03 Январь 2025 - 01:58
Та я зрозумів що Астра/Зафіра, бо на інших все вимикається )
Та я теж знайшов, що в ТС ОАН, по дописам в іншій темі. Але нащо ті танці з бубном, треба ж хоч мінімальних норм спілкування дотримуватись.
86 я би брав не від підсвітки, а від запалювання
Чому? Вона ж там(на прикурювачі) від запаленя і є.
85 и 86 клеми реле паралельно лампі підсвітки(чорний та коричневий дроти), червоний товстий - з прикурювача на клему 30 , з 87 - по потребі, хоч на прикурювач повернути, хоч в іншу ланку.
#9
Опубликовано 03 Январь 2025 - 09:20
Лампочку підсвітки (чорний провід) треба відключати від лампи якщо її клему заживити до 86 клеми реле ? ( Чи можна щоб провід був підключений туди і туди ? )Та я теж знайшов, що в ТС ОАН, по дописам в іншій темі. Але нащо ті танці з бубном, треба ж хоч мінімальних норм спілкування дотримуватись.
Чому? Вона ж там(на прикурювачі) від запаленя і є.
85 и 86 клеми реле паралельно лампі підсвітки(чорний та коричневий дроти), червоний товстий - з прикурювача на клему 30 , з 87 - по потребі, хоч на прикурювач повернути, хоч в іншу ланку.
Від прикурювача обов'язково підключати плюс прикурювача (червоний провід) до 87 клеми реле чи можна до підключити до 30 клеми реле ( так як на схемі яку вище знайшов там плюс від прикурювача (червоний провід) заживлений до 30 клеми)
Запобіжник ще якийсь треба ставити чи буде працювати запобіжник той що в багажнику на 15а? Лампочка не згорить від прикурювача? Реле має бути 12в, але на скільки ампер?
Изменено: Darkos, 03 Январь 2025 - 09:27
#13
Опубликовано 03 Январь 2025 - 15:53
Лампочку підсвітки (чорний провід) треба відключати від лампи якщо її клему заживити до 86 клеми реле ? ( Чи можна щоб провід був підключений туди і туди ? )
Нащо? Підсвітка прикурювача ж не працюватиме, якщо відімкнеш. Залиш у паралель хай собі світить, як було.
Від прикурювача обов'язково підключати плюс прикурювача (червоний провід) до 87 клеми реле чи можна до підключити до 30 клеми реле ( так як на схемі яку вище знайшов там плюс від прикурювача (червоний провід) заживлений до 30 клеми)
Ніх не поняв з цього набору слів.
Схема наведена правильна, ти ж хочеш саме прикурювач перевести на кероване запалюванням живлення. Тому від нього червоний від'єднуеш та чіпляєш на 30 клему реле. а на те місце де був червоний чіпляєш вихид 87 з реле
Запобіжник ще якийсь треба ставити чи буде працювати запобіжник той що в багажнику на 15а?
Досить того, що в багажнику. Там на ньому быльше нічого не сидить.
Лампочка не згорить від прикурювача?
А раніше що - згорала?
Реле має бути 12в, але на скільки ампер?
Будь-яке на струм більше струму запобіжника, щоб не міняти його разом із запобіжником в разі замикання.
Хоча я менше ніж на 30А, здається, і не зустрічав.
Изменено: Andre_71, 14 Январь 2025 - 11:47
#14
Опубликовано 04 Январь 2025 - 19:05
Ше таке питания. Сьогодні побачив, що коли заводжу машину, лампочка прикурювача не горить, а включається лампочка підсвітки коли я включаю фари. Якщо я реле підключу через лампочку прикурювача, тоді і прикурювач буде робити коли включені фари?Нащо? Підсвітка прикурювача ж не працюватиме, якщо відімкнеш. Залиш у паралель хай собі світить, як було.
Ніх не поняв з цього набору слів.
Схема наведена правильна, ти ж хочеш саме прикурювач перевести на кероване запаленням живлення. Тому від нього червоний від'єднуеш та чіпляєш на 30 клему реле. а на те місце де був червоний чіпляєш вихид 87 з реле
Досить того, що в багажнику. Там на ньому быльше нічого не сидить.
А раніше що - згорала?![]()
Будь-яке на струм більше струму запобіжника, щоб не міняти його разом із запобіжником в разі замикання.
Хоча я менше ніж на 30А, здається, і не зустрічав.
Изменено: Darkos, 04 Январь 2025 - 19:07
#16
Опубликовано 04 Январь 2025 - 22:33
Darkos, что мешает взять +12 на питание реле после замка зажигания? Хоть от того же АСС на магнитоле, блока климата и тд.? Дали ссылки на схемы. Ищи подходящий себе вариант.
https://www.opel-clu...t/?p=1075616862
#18
Опубликовано 04 Январь 2025 - 23:21
Сьогодні побачив, що коли заводжу машину, лампочка прикурювача не горить, а включається лампочка підсвітки коли я включаю фари. Якщо я реле підключу через лампочку прикурювача, тоді і прикурювач буде робити коли включені фари?
Не очікував, що в тебе буде самий старий варіант, ще старіший від мого , їх вже майже нема в наявності. В мене теж 2004 року авто, але в мене підсвітка прикурювача вже заживлена від напруги запалювання, а в тебе ще заведена від панелі приборів. Реально динозавр. Тому так, в тебе буде прикурювач заживлюватися лише після увімкнення перемикача світла.
Тому треба за порадою Bankа шукати напругу запалювання і заживлювати катушку реле від неї.
Пропоную самий, на мій погляд, простий варіант, з мінімумом рухів. Треба прокинути дріт від 85 клеми реле під торпедою до того самого перемикача світла. Перемикач знімається просто: в положенні "0 " натискаєш на крутилку та переводиш її у середне положення(габарити) і тягнеш на себе, витягуючі перемикач з гнізда.
https://www.drive2.r...10754623756730/
На перемикачеві нас цікавить роз'єм, а саме пін №7 з чорним дротом (або пін №12 також з чорним дротом якщо на авто не втановлені ксенонові фари з заводу). №7 живить підсвітку блока освітленя, №12 - коректори фар. Обидва мають бути з напругою запалювання. З них можна заживити керування прикурювачем. У сам роз'єм, мабуть, лізти не варто, краще врізатись у дріт десь поруч з роз'ємом на зручній ланці коси.
Изменено: Andre_71, 14 Январь 2025 - 11:49
#19
Опубликовано 05 Январь 2025 - 03:55
Изменено: Darkos, 05 Январь 2025 - 04:00
#20
Опубликовано 05 Январь 2025 - 10:28
а від магнітоли не буде ближче протягнути?
Ближче, але наскількі пам'ятаю на магнітолу як і на дісплей немає прямої подачі 12В при ввімкненнму запаленні,
тількі постійне живлення.
А сингал на вмикання при запаленні вона отримує по якийсь з шин.
Знімаєш бардачок.
Зверху на корпусі пічки, десь у районі над повітряним фільтром, шукаєш ось такий роз'єм
A 60.jpg 78,06К
12 раз скачано
В ньому контакт №9, чорний провод. Це 12В при ввімкнутому запаленні
Під'єднуєш до нього свій провод від 85-ї "ноги" релє, і буде тобі щастя
Изменено: Igor C., 05 Январь 2025 - 12:37
#21
Опубликовано 05 Январь 2025 - 17:04
а від магнітоли не буде ближче протягнути? Вона після запалювання зразу активна і навіть працює без ключа коли кнопку натиснути (але який провід шукати, я в цьому не шарю?)
Igor C. правий - на магнітолі нема живлення запалювання. Там тільки постійні 12В. Після увімкнення запалюваня вона вмикається через функцію ignition logic, яка керує автоматичним увімкненням магнітоли після увімкнення запалбваня. Це вмикається\вимикається налаштуваннями магнітоли.
Я запропонував варіант з мінімальними рухами по монтажу\демонтажу. Igor C. запропонував варіант з найближчим розташуванням.
Изменено: Andre_71, 14 Январь 2025 - 18:08
#22
Опубликовано 10 Январь 2025 - 20:31
#23
Опубликовано 10 Январь 2025 - 21:40
Цей знайомий взагалі знає розташування запобіжників в Астрі?
По перше, запобіжник прикурювача знаходиться в задньому модулі.
В задньму модулі, єдиний запобіжник такого ж самого номінала 15А як і запобіжник прикурювача, на який подається 12В при запаленні - це заробіжник №12 (запобіжник задньго склоочищувача). Ну, ще при умові що в машині є підігрів сидінь, то також запобіжникі № 39 та № 40. Але чогось думаю що в твоєї комплектації підігрів сидінь не передбачений
Всі інші 5А або 7,5А
І що означає "з'єднати "+" запобіжника від прикурювача і "+" чогось, що працює від запалювання"?
Може всеж таки не "+ запобіжника" а провод котрий йде від запобіжника до прикурювача?
І то при умові, що запобіжник прикурювача треба буде витягнути, інакше лінія 15 і лінія 30 тупо замкнуться між собою, і все що повинно працювати тількі при ввімкненні запалення буде працювати постійно
Невдала ідея вішати прикурювач на запобіжник якогось бортового обладнання
Єдине що можна, це знову ж таки врізати релє, але не лізти під консоль а встановити це реле безпосередньо в задньому модулі
#24
Опубликовано 10 Январь 2025 - 22:07
Ооо так можливо буде простіше поки я не знайду чим зняти магнітолу.Єдине що можна, це знову ж таки врізати релє, але не лізти під консоль а встановити це реле безпосередньо в задньому модулі
Тільки скажіть додатковий плюс на замикання реле звідки взяти на 85 ногу з заднього блоку?
Изменено: Darkos, 10 Январь 2025 - 22:13
#25
Опубликовано 10 Январь 2025 - 22:25
Тема колхозити перемички у РЕКу - ну так собі тема, принайменні треба добре розуміти, що робиш. Але як крайній вихід можна застосувати. Головне не забувати, що нема нічого більш постіного аніж тимчасове...
Ну, ще при умові що в машині є підігрів сидінь, то також запобіжникі № 39 та № 40. Але чогось думаю що в твоєї комплектації підігрів сидінь не передбачений Всі інші 5А або 7,5А
Якщо підігріву нема фізично, то й запобіжника там не буде. Тому поставити його будь якого потрібного номіналу - не питання.
І що означає "з'єднати "+" запобіжника від прикурювача і "+" чогось, що працює від запалювання"? Може всеж таки не "+ запобіжника" а провод котрий йде від запобіжника до прикурювача? І то при умові, що запобіжник прикурювача треба буде витягнути, інакше лінія 15 і лінія 30 тупо замкнуться між собоюСкоріш за все знайомий саме це і мав на увазі.
Тільки от процедура демонтажа РЕКа з наступним колупанням в його нутрощах для правильного облаштування з'єднань ніфіга не швидше і не дешевше варіанту з релюхою від вентилятора опалювача у бардачку.
Darkos, так що там з підігрівом сідух? Є чи нема?
#26
Опубликовано 10 Январь 2025 - 22:29
Ножки 30 та 87 в розрив червоного провода від запобіжника №29 (запобіжник прикурювача)
Ножка 86 на массу
На ножку 85 плюс від запалення для керування релє береш або з запобіжника задньго двірника (запобіжник №12),
або безпосередньо з 87-ї ножки штатного релє "К1" (чорний провод)
rear module.jpg 90,22К
8 раз скачано
#27
Опубликовано 10 Январь 2025 - 22:51
Ножки 30 та 87 в розрив червоного провода від запобіжника №29
Йому щоб взяти червоний від №29 треба або в середину лізти, або в жгуті від роз'єму ХR3 його вишукувати, а вони там майже усі з 13 штук - червоні... Ото той ще квест вийде.
від запалення для керування релє береш або з запобіжника задньго двірника (запобіжник №12), або безпосередньо з 87-ї ножки штатного релє "К1"
Якщо всі ці варіанти припускають контакт з ножевих контактів реле або запобіжника, то маю кращій варіант. Можна використати штатне гніздо реле підігрівача К2, достатньо буде туді вставити відповідне реле та кинути повітряну перемичку з преда №39 або №40 на посадкове гніздо преда № 29, попередньо його вийнявши та визначівши той його контакт, з якого йде дріт до прикурювача.
Але зачекаємо, що скаже ТС про наявність підігріву.
Изменено: Andre_71, 10 Январь 2025 - 22:52
#29
Опубликовано 10 Январь 2025 - 23:36
Йому щоб взяти червоний від №29 треба або в середину лізти, або в жгуті від роз'єму ХR3 його вишукувати, а вони там майже усі з 13 штук - червоні...
Ото той ще квест вийде.
Я вже 1000 років консоль "ашки" не розбирав, але все одно щось не зрозумів навіщо знімати магнітолу.
Хіба до жгута від прикурювача неможливо дістатися знявши бардачок? чи там треба всю панель консолі знімати?
Але зачекаємо, що скаже ТС про наявність підігріву.
Нвряд чи в нього є пвдігрів. Тож разом з ним навряд чи є К2, FR39 та FR40
Изменено: Igor C., 10 Январь 2025 - 23:36
#30
Опубликовано 11 Январь 2025 - 00:01
Я вже 1000 років консоль "ашки" не розбирав, але все одно щось не зрозумів навіщо знімати магнітолу. Хіба до жгута від прикурювача неможливо дістатися знявши бардачок? чи там треба всю панель консолі знімати?
А, ти про локалізацію за бардачком. Я мав на увазі всі роботи в багажнику, у РЕКу, як ТС запитував. І роз'єм мав на увазі на РЕКу.
Тільки скажіть додатковий плюс на замикання реле звідки взяти на 85 ногу з заднього блоку?
Нвряд чи в нього є пвдігрів. Тож разом з ним навряд чи є К2, FR39 та FR40
Ну то ж вставити в гніздо К2 реле, яке планувалось на комутацію прикурювача та один запобіжник на 10А на місце №39 або 40. Ну і ту перемичку кинути.
#31
Опубликовано 11 Январь 2025 - 00:24
Darkos, так що там з підігрівом сідух? Є чи нема?
Підігрів є, але він саморобний від попереднього власника (включателі врізані біля ручного тормоза), я думаю запобіжників в багажнику нема.
Darkos, так що там з підігрівом сідух? Є чи нема?
Підігрів є, але він саморобний від попереднього власника (включателі врізані біля ручного тормоза), я думаю запобіжників в багажнику нема.
#32
Опубликовано 11 Январь 2025 - 00:24
А, ти про локалізацію за бардачком. Я мав на увазі всі роботи в багажнику, у РЕКу, як ТС запитував. І роз'єм мав на увазі на РЕКу.
Не, я про те що ТС халіється що під'єднати реле біля прикурювача, і "+" запалення взяти з роз'єму А60 йому потрібно зняти магнітолу. Ось і думаю, а нафіга? Звісно що до роз'єму прикурювача краще всього дістатися через шахту магнітоли, але ж йому не потрібен сам роз'єм. По моєму до проводів котрі йдуть на прикурювач можна дістатися і "з боку".
До роз'єма А60 щоб взяти "+" від запалення так точно ніяку магнітолу знімати не потрібно))
Ну, а якщо без виколупування магнітоли ніяк, то я так само мав на увазі РЕК. Встановити реле одразу біля запобіжників
Якщо місце К2 та запобіжників 39 та 40 порожнє, то я б взагалі зробив "по фень шую" )))
Додав би контакти у порожні місця та й поставив би релє у блок . Але думаю то для ТС складно))
До речі, брати "+" запалення від релє К1, хай ТС уважно подивиться де саме розташована ножка 87.
Сумніваюсь що він знає про те що релє Опель/GM мають інше розташування контактів ніж звичайні
#35
Опубликовано 11 Январь 2025 - 00:46
Не знімаючи магнітоли я зможу провід кинути від бардачка аж до прикурювача?
Там провода "кидати" від сили сантиметрів 20-30 )))
Як знімається бардачок для заміни повітрянного фільтру салона ти я думаю вже в курсі
А це - як добратися до прикурювача для заміни лампочки не знімаючи ніякі магнітоли
Изменено: Igor C., 11 Январь 2025 - 00:46
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых