Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Вибір та обслуговування акумуляторів


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
424 ответов в теме

#421
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 08 Ноябрь 2025 - 14:48

Це як замірялось? Мультіметром в ланці прикурювача, до зарядного пристрою?

AccuBattery на телефонах. Який бере інформацію з самих телефонів.

Проїхали, суть зрозуміла.

От і я ж про це. Я слова "ампер" і "струм" знаю з дитинства, але те, що якщо помножити це на напругу, то вийде потужність, знаю з минулого року. А в чому суть напруги і в чому струму не знаю до сих пір. Ну і напуркуа мені амперметр? Який у мене на ничці фамільний радянський може навіть є, і вольметр також, тільки я їх бачив останній раз років 15 назад, коли ще був живий їхній власник, а (не) користувався я ними, звичайно, ніколи.
До речі, про 1,4А на іншому телефоні - при цьому напруга близько 4,2-4,4В. А якщо 1,7А, то 3,7-3,8В. Згідно АккуБеттері. Максимальну потужність я бачив 6,5Вт, як правило під час зарядки (не на фінальному етапі, коли воно по краплі цідить) - 4,6-5,6Вт.
  • 0

#422
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1978
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 09 Ноябрь 2025 - 00:23

Пропотокол швидкості зарядки...

 

Перевірити напругу в розетці можна вольтметром (тестером, мультиметром).

Перевірити цільність дроту на розрив, опір ділянки.

Струм на ланцюгу також можна.  Це все базові речі, на яких тримається світ де є електроенергія.

 

Оце все, ще років сто тому вже міг зробити не дуже кваліфікований електрик.

Нічого складного нема, то рівень мінімальний. 


  • 0

#423
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано Сегодня, 17:44

Твій здогад виявився вірним. Бєлкін той був не ок, зарядне з Ашану прекрасно все заряджає.

Тепер залишилося зрозуміти чому компресор не реагує на підключення, можливо він також не зовсім справний. Хоча останній хто його включав, був автоелектрик місяців два назад і він працював.

Згаданий зарядний пристрій від прикурювача до телефону "Бєлкін", який нічого не заряджав у домашньому пристрої системи "перехідник зі свинцевого автомобільного акумулятора через крокодили на стакан прикурювача" (довга і безуспішна боротьба з ним у цій системі описана на попередній сторінці) виявився зовсім не зламаним і прекрасно працює у своєму природньому середовищі - прикурювачі автомобіля. У згаданій же домашній системі прекрасно працює новий автомобільний зарядний пристрій для телефону (який, звісно, також вставляється у прикурювач) торгової марки "Ашан". Чому "Бєлкін" не працює у домашній системі - загадка. Ні, враховуючи, що він 1А на єдиний свій USB вихід, а у нового Квікчардж і ПаверДелівері, а виходів три, ніякої практичної втрати немає, новий зручніший, просто незрозуміло чому так.


  • 0

#424
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16104
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано Сегодня, 18:05

Інші технічні умови для нових  девайсів -> інша схемотехніка\елементна база -> збільшені\універсальні можливості у порівнянні з попередниками.

Бєлкін, якщо я правильно зрозумів, досить старенької моделі, а ашанівский - щось свіже?  Навіть 2-3-4 роки різниці у віці за умов сучасної дінамики розвитку електроніки будуть мати принципові відмінностіі у схемотехниці девайсів.

 

ЗІ. Бєлкин прекрасно працює у природньому середовищі під час пересічної експлуатації авта (роботи двигуна\генератора) чи   навіть у суто стояночному режимі, лише від АКБ?
 


  • 0

#425
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 45 минут назад

Бєлкін, якщо я правильно зрозумів, досить старенької моделі, а ашанівский - щось свіже?

Бєлкіну невідомо скільки років, не мій, але багато, а ашанівський зроблений у січні 2024, так що здогад вірний.



Бєлкин прекрасно працює у природньому середовищі під час пересічної експлуатації авта (роботи двигуна\генератора) чи   навіть у суто стояночному режимі, лише від АКБ?

Під час роботи двигуна на холостому ходу. На незаведеному ніколи їх не підключаю, на ходу цей цього разу не підключав.



Декілька питань по акумулятору.

Якщо він розряджений до 87% (тобто -13% від повністю зарядженого), скільки на машині треба їздити, щоб він зарядився до 100%? Турбодизель Фольксваген 1.9, пумпе дюзе, якщо це має якесь значення. Генератор видає 14 з чимось вольт, як книжка пише, перевіряли, інших його параметрів не знаю.

Який відсоток від того, що видає генератор, зжирають галогенні фари у режимі ближнього світла і інші освітлювальні прилади?

Який пробіг у якому режимі компенсує розряд на один запуск цього дизеля (гіпотетичного цілком справного)? Цікавить у першу чергу міський цикл у режимі тягнучок.

При зовнішній температурі близько нуля.


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых