То взагалі секта. Сидять на битому техдоці під гаслом "підбор запчастин".))як мінімум для 90 % продаванів
Реклама

Вибір та обслуговування акумуляторів
#356
Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 19:53
встанет ли 190мм под капот астра G,
Кстати, сегодня, раз уж открыл капот, то решил и высоту своего аккумулятора измерить, для интересу.
Оказалось, что 190, дискомфорта не испытываю.
2025-10-05 15.52.48.jpg 110,04К
17 раз скачано
2025-10-05 15.53.01.jpg 118,35К
18 раз скачано
Изменено: PECHKIN, 05 Октябрь 2025 - 19:55
#357
Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 21:12
Встает, я же писал что проводил эксперимент. Упирается в капот но встает. Сегодня днем даже повторно проверял, чтоб не влететь с покупкой, доску подкладывал проверял. Вот видео из под капота с книжкой https://youtube.com/shorts/A8GmPUwFPAU , и сегодня с доской под АКБ https://youtube.com/shorts/A9KDvSpaDOY
#359
Опубликовано 06 Октябрь 2025 - 23:01
у меня музыка, 0.08 утечка (скорее от мага Alpine), брал бош 73h s5007 и он через 2 года загнулся, 1-н раз этот акум уходил в глубокую разрядку, что пришлось через 2-й акум заряжать. АГМ пишут более устойчивые к разряду-заряду чем свинцово-кислотные
Надеятся на акб конечно хорошо, но нужно учиться не доводить его до ручки
Ручку можно снять или подрезать у клемм чтоб ложилась. Зачем она. И не будет доставать
Та вреде ж не мешает
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#366
Опубликовано 08 Октябрь 2025 - 13:00
https://youtu.be/bcU...ARB69Mx8vyN-B1y
#367
Опубликовано 08 Октябрь 2025 - 16:17
Значить пиріжки в нас і ТАМ роблять із різного тіста по якості.
Напруга 10,5В це повний жестяк.
Цікаво чому вони не вирахували хвору банку. Хоча там уже тенденція.
Цей АКБ стартовий, а не тяговий. А вони його запрягли воза тягати "на суху".
От і розряджайте взимку АКБ своїми рідкими виїздами, музончиком по 2 години та електро гаджетами.
Изменено: baton45, 08 Октябрь 2025 - 16:18
#368
Опубликовано 08 Октябрь 2025 - 20:23
Зі слів того, хто робив тест, нічого протиприроднього з ним не робили, а повний розряд вони і раніше робили на Топлі і це на нього ніяк не вплинуло.
Це його думка, а аргумети фантастичні, порівняв звичайний свинець з агм старт стоп
А взагалі чувак витратив купу часу, зусиль і грошей шоб довести давно відому істину - звичайний пусковий не годиться для безперебійників, а він саме так його і мучив, тому результату не здивований
Напруга 10,5В це повний жестяк.
Цей АКБ стартовий, а не тяговий. А вони його запрягли воза тягати "на суху".
+1
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#371
Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 22:52
Напруга 10,5В це повний жестяк.
+1
"Ёмкостью аккумулятора называется количество электричества, которое аккумулятор отдаёт при разряде до определённого напряжения. Чем больше сила разрядного тока и ниже температура электролита, тем меньше напряжение, до которого может разряжаться аккумулятор. Например, при определении номинальной ёмкости аккумуляторной батареи С20 разряд ведётся током I=0.05 C20 до напряжения 10,5 В при температуре +25*С, а при разряде стартерным током I=3C20 и температуре электролита -18*С – до 1В на аккумулятор или 6В на 12-вольтовую батарею"
....... номинальная емкость (Сном) стартерных аккумуляторных батарей гарантируется при непрерывной их 20-часовой разрядке силой тока, равной 5 % емкости батареи до напряжения 1,75 В на отстающем аккумуляторе, при средней температуре электролита 25 °С и его начальной плотности 1,285 г/см3.
....проверка номинальной емкости аккумуляторной батареи (или отдельного аккумулятора) осуществляется при 10-часовом режиме разрядки силой тока, равной 10 % емкости батареи (аккумулятора) до конечного напряжения 1,7 В на отстающем аккумуляторе.
То в чому жестяк? 10,5 В - стандартне значення кінцевої напруги у 20-годинному режимі визначення ємності. У 10-годинному струм має бути 1\10 від емності та кінцева напруга 10,2 В.
Ба більш - цей "жестяк"(10,5В) мав би бути кінцевоою за умови струму розряду 5А для 100-амперного АКБ(I=0.05 C20), тоді як автор ролика висаджував його струмом 16 А, тобто кінцева напруга мала б бути ще нижчою(якщо зробити апроксимацію кінцевої напруги розряду між струмами I=0.05 C20 та I=3C20, то десь 10,0 - 10,1 В) що додасть ще часу розряду та, відповідно, ємності АКБ.
#372
Опубликовано 12 Октябрь 2025 - 00:19
Ви такі розумні як книжки почитати. Хтось робив такі дослідження, чи хоча би читав живі випробування, на живих стандарних АКБ?
Ось одреса технічного форуму
https://electrotransport.ru/, підгрупа свинцові акумулятори. Тем дохріна і більше.
Люди десь з 2010 року фігачать, у більшої частини гуру профільна професія де свинцевих АКБ проходить через руки десятки чи сотні на рік.
Там реально тупо практики, що ізіли не один пуд солі свинцевої на різних типах заряду свинцю, і на класиці, і на імпульсному, і на качелях, і на добивках.
І оті ваші Боші-Хюндаї автоматичні вертіли навколо осі як тупий дорогий маркетинговий мотлох .
При тому вистачає із вищою технічною освітою. І приладів накуплено гору, не кажучи про різні види заводських та авторських зарядок, всяких китайських
вимірювачів, якими завалений ринок, так от таке добро вспливало часто саме на тому форумі за декілька років до массового продажу.
А от за 15 років вже втомилися сперечатьися і випробовувати. Бо золоті правила експлуатації так і залишилися правильними. І ніяких чудесних супер зарядок може не вистачити для уреканого АКБ.
І от тут ГОСТ, що Андре_71 згадав. Всі знають про Біблію, Заповіти та чудеса Божі. А в житті щось якось не завжди так, навіть більше.
От вам і чудовий приклад за 20 циклів.
Із глибокого розряду треба витягувати малими струмами хоча би на рівень 12В, а не жарити номінальним струмом заряду АКБ із шоковим станом.
Нажаль автор відео не вскрив пластини слабої банки ( а може і не одної такої), не захотів розбиратися чому так сталося.
Чому частина активної маси перестала просто працювати?
Мабуть від правильного ГОСТу, який треба робити не частіше ніж рентген легень.
Все це звичайно від якості матеріалу, чистоти свинцю. Банки вичерпали ємність, можливо пішли у переполюсовку.
Замість тихої реанімації ослабші банки запечатали великим струмом заряду, в новому циклі слабі банки знову накотилися на гибокий розряд,
ще відійшли від роботи проценти намазок, і так як від хвиль шторму, раз за разом. Методично і безвідворотньо.
Можливо той "слабий" АКБ можна витягнути за пару тижнів заряду малими токами.
Але ж ГОСТ для нормальних АКБ потребує "батарея агонь!". От вам і Агонь. А потім шо такоє, пара розрядів на морозі... А зарядити АКБ за три доби "нІкагда". Ще й подгробити АКБ сусіду прикурюванням на морозі.
Изменено: baton45, 12 Октябрь 2025 - 00:54
#373
Опубликовано 12 Октябрь 2025 - 08:57
baton45, ти розумієш, що під навантаженням напруга на клемах АКБ буде менше, ніж без навантаження?
Якщо просто зняти навантаження з АКБ при 10,5 В, то напруга підніметься до 12 і більше. Все залежить від ємності АКБ і навантажувального струму.
Ось одреса технічного форуму https://electrotransport.ru/, підгрупа свинцові акумулятори. Тем дохріна і більше.
Бував я там кілька років тому. )))
У цій підгрупі нарід "інтелектом" міряеться. Холівар, як у нас у колізеї про політику. ))
Особливо тамтешній гуру сорока мене "веселить". ))
Изменено: Avtomobilist, 12 Октябрь 2025 - 08:59
#374
Опубликовано 12 Октябрь 2025 - 11:57
Andre_71, Все тобою приведене теорія і з практичною експлуатацією немає майже нічого спільного.
Чи ти може не розумієш різницю між "проверка номинальной емкости аккумуляторной батареи" і методичним висажуванням акб в такому режимі
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#375
Опубликовано 12 Октябрь 2025 - 17:14
теорія і з практичною експлуатацією немає майже нічого спільного.Ну так може в нього саме такий режим "практичної експлуатації". Він же одразу попередив : циклічна робота в межах 20 циклів. Може він за ці 20 циклів намагався максимально вичавити з нього ресурс, імітуючи 5+\- років експлуатації. Те, що він взяв для цього стартерну батарею замість тяговою - то вже інша справа, але параметри контрольних ціклів саме такі, до них він і прив'язувався. В принціпі це свідчить про рівень кваліфікації виконавців та ступінь цінності того тесту.
#376
Опубликовано 12 Октябрь 2025 - 22:43
Те, що він взяв для цього стартерну батарею замість тяговою - то вже інша справа,
Так як раз в цьому і справа, це як трактор вигнати на трасу і ганяти до усрачки, або феррарі запрягти домом на колесах
це свідчить про рівень кваліфікації виконавців та ступінь цінності того тесту.
З першим згоден, а от друге викликає великі сумніви
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#377
Опубликовано Вчера, 15:12
baton45, ти розумієш, що під навантаженням напруга на клемах АКБ буде менше, ніж без навантаження?
Якщо просто зняти навантаження з АКБ при 10,5 В, то напруга підніметься до 12 і більше. Все залежить від ємності АКБ і навантажувального струму.
Бував я там кілька років тому. )))
У цій підгрупі нарід "інтелектом" міряеться. Холівар, як у нас у колізеї про політику. ))
Особливо тамтешній гуру сорока мене "веселить". ))
Я багато чого розумію там, на тому форумі висів практично щоденно з 13 по 19 рік. Пішов через втрату інтересу як хобі, у 22му висловив все що думаю про русню, тому маю маю право профілю тільки на "зайти". Так мені і так пофігу, все що треба вже було освітлено в дискусіях.
Сороку знаю персонально, він киянин, брав у нього перший і останній раз простенький мікроЗУ2013, на дорогі ЗУ так і не розколовся, досі інколи використовую свій, не далеко як на тому тижні ремонтував ЗУ.
Платка ЗУ Сороки, корпус мій, блок живлення імпульсний із старого БП АТХ компа мною перероблений. Через свою неакуратність з 13 року палив блок разів чотири. Відновлював силові ключі,
чи як недавно еталонний резистор SMD R015. Через пару ремонтів зрозумів , що треба брати декілька комплектів деталей-запчастин, бо більше нічого іншого не виходить з ладу.
Сорока Олександр, звичайно в певній мірі комерсант, але він розробив зарядний пристрій з адаптивним зарядом, або зібрав команду фахівців принаймні. А те що форум повівся на випробування його ідеї, так то якраз і напрацювання досвіду. Сорока категорично забороняв заряджати вище 14,4В, і його ЗП були так заточені. Тільки через роки експериментів
і претензії покупців конструктор підняв планку заряду для "окремих експериментів". Хоча всі розуміли, що для постійних.
Якщо Сорока кого "веселить" то загляньте на його сайт з теорією. https://adopt-zu.soroka.org.ua/
На форумі взагалі було чимало персональних розробок різних авторів, і навіть досить професійних.
Я вже мовчу про холівари, так би мовити, про імпульсний заряд, порівняння його з класикою CCCV. Не мало коштів та часу витратили певні експериментатори. Звичайно були логи вимірювань, таблиці зарядів-розрядів, різні експерименти з хімією свинцових АКБ. Де хто дуже фундаментально проводив роботу.
Навіть декілька років народ робив експерименти по переполюсовці АКБ. Досить цікаві дослідження.
Але але!
Навіть після майже десятиліття випробування на стендах різних методів заряду практично до всіх адептів та фанатів доходить золоте правило, яке я доречі цитую вже не один рік.
Періодично підзаряджайте АКБ на зарядних пристроях. Як мінімум. І не сильно важливо чим.
Якщо є час на заряджання, то не великими струмами у одиниці % від ємності. Декілька днів. А для цього краще мати два АКБ. Два середнячки краще одного убитого.
Цінність тесту з АКБ кажете? Чесно кажучи, я реально здивований, що АКБ ліг за 20 циклів, а не за 120. Ну то таке...
На остаток дав вам посилання на ідне відео учасника свинцевого форуму Віктора ВЕКТОРа. Він не сильно кидався у срачі, але чимало робив та мав певний авторитет.
Там і ЗП Бєрєжок-V1, розроблений та запущений в дрібну серію учасником форуму, алгоритм пішов і від ідей Сороки, але є свої бачення на принципи заряду, контролю, розряду.
Цей Віктор підрядився рекламувати Бєрєжок, та то таке, кожний заробляє сам.
Взагалі в Росії був непаганий ЗП заводський, ціла серія (Вимпел-55, Кулон-820, Кулон -912), було чимало наворотів, але воно нікому не треба, де китайські подєлки завалюють ринок і АКБ, та і в нас також.
По відео, оригинальний АКБ Рено, 5 років, підзаряджали 2 рази на рік ЗП Бош Ц7. От і міркуйте про модні зарядні.
Треба буде спробувати запустить десульфатацію на Аймакс Б6. Бо з 13 року ніколи не бачив щільність вище 1,26.
Та й де? Якщо жінка не вижене...
Вище кругом абсолютно не реклама, просто інколи думка "домашніх" спеціалістів "вони всі казли, лохи, шарлатани, балаболи" повинна мати обгрунтований контраргумент, принаймні власними роботами, напрацюваннями.
Изменено: baton45, Вчера, 15:50
#378
Опубликовано Вчера, 17:47
Періодично підзаряджайте АКБ на зарядних пристроях. Як мінімум. І не сильно важливо чим.
Якщо є час на заряджання, то не великими струмами у одиниці % від ємності. Декілька днів. А для цього краще мати два АКБ. Два середнячки краще одного убитого.
З 20-го року так і роблю, заряджаю простеньким зу іскра-6 супер. ганяю 2-3 доби
Та й де? Якщо жінка не вижене...
Стоїть на кухні, ніякого діскомфорту
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#380
Опубликовано Вчера, 18:57
У мене, перший АКБ, який прийшов новим разом з ОВА (ще гарантійний талон у бардачку валявся) проробив 9 (дев'ять!) років без усяких новомодних зарядок.
Тому, вважаю, ключове, це якость АКБ.
Тим паче для пересічного користувача. ))
Якість то гарно, якщо стандартні умови експлуатації, а якщо малі пробіги і довга стоянка в морози, то ніяка якість не замінить підзаряд акб шоч чімось
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых