В тебе мотор який?
Z14XE без егр по заводу
Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 15:59
Ты же плюсонул цитату про недозаряд, я тебе на это и ответил, а теперь говоришь - вопрос не в недозаряде :) Какой гемор можно поиметь с запаса 5 ампер заряда? :) Если б у меня был АКБ высотой 190 для примерки, какого хрена я бы здесь спрашивал реальный опыт? :)
Ну извини, про недозаряд не удалил, плюс был про постоянную эксплуатацию,
раз не возможности вставить реальный акб, то можно под свой подложить кусок дсп 16мм будет информативнее чем книжка
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 18:47
А на ЗАЗі випускали Астру G з моторами Z14XEP та Z16XEP.Z14XE без егр по заводу
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 19:30
То то не завод винен
То вже в салоні постаралися.
У ті роки в деяких салонвх Укравто таке практикувалося.
Шильдік і буде ЗАЗ. "Викрутково-збиральні" сараїтипу Квант та Автоагрегат офіційно вважалися дочками концерну ЗАЗ
А щодо генератора то да. Я теж здивувався коли побачив що в мене гена на 120а
хоча мотор 14ХЕР та й комплектація "полубубен" (була започатково) ))
але аккум всеж стояв рідний GM 66а/ч. дуже справно прожив майже 7 років.
Изменено: Igor C., 02 Октябрь 2025 - 19:34
Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 19:36
дуже справно прожив майже 7 років.
я коли запитав що там з акб, сказали він не обслуговуємий, рівнеавто.
виявилось що брудом були заліплені пробки зовні наче їх і нема.
я й повірив... так він і потік... на 8-му році, просто лопнула банка.
п.с. і потемі - бери https://auto.rozetka...lb2/p377700189/
все в бажаннях і навіть розмір...
Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 19:55
"На любителя"
В мене за 18 років 3-й аккум. Після рідного 2 рази ставив БОШ S3 007 70а/ч 640а (EN)
розміри один в один з орігіналом 175х175х278
Для цього мотора з головою вистачає.
Да, він на 800 грн дорожче за "Весту" але служать (при умові справного генератора і неколхозного електрообладнання) майже так так само як і Джі-Ем (в середньому 6 років)
Зараз на зиму як раз буду знов міняти. Працює досі без зауважень, але за віком пора йому вже на пенсію, не буду ризикувати залишати цого ще на зиму
Знов заказав БОШ. Тількі є фішка. Треба щоб був Чеського виробницьтва.
Изменено: Igor C., 02 Октябрь 2025 - 19:56
Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 20:09
Крупноузловая сборка. А конвейер в Гливице.Седан 2005 года з мотором Z14XE?
Неее.... не Польща. Славне місто Іллічівськ (теперішній Чорноморськ)
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 20:24
Крупноузловая сборка. А конвейер в Гливице.
А они шо? тоже филиалом ЗАЗ заделались?
Обычно такая вот непонятка 2005 года с несоответствием кузова и мотора и ЗАЗ-овской ВИН табличкой это Ильичевск)))
А если таки да Польша, ну то тогда тем более. Если при сборке в Украине ставят оригиальные аккумы, то шо, поляки будут ставить Исту? Так не бывает )))
100% это уже в салоне ктото "постарался"
Кстати, интересно, какой ВИН у него выбит возле правого порога
Изменено: Igor C., 02 Октябрь 2025 - 20:50
Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 06:38
то давай вже полностью
А шо воно дасть? Довбана ЗаЗовська зборка! Мене найбільш бентежить, що запчастин не підбереш! Треба розібрати і зняти деталь, щоб щось розуміти.
Ну ось, наприклад, мій ВІН, тільки одну об'яву по ньому можна знайти на Авто-Ріа ...
Y6D0TGF696X005927
Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 06:49
Вже надцать років ремонтую Астри G Української зборки. Все запчастини в наявності. Нічого розбирати не треба щоб підбирати.А шо воно дасть? Довбана ЗаЗовська зборка! Мене найбільш бентежить, що запчастин не підбереш! Треба розібрати і зняти деталь, щоб щось розуміти.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 09:58
Я его кстати тоже смотрел ;) Но не особо в этих технологиях разбираюсь, что за EFB понятия не имею. А потому остановился на премиум классе от той же Весты, аналог моей Веги Са/Са. Притом премиум это стоит дешевле почему-то. Хотя именно этот я в Браин могу купить с огромной скидкой за счет бонусов.
p.s. Он и Игорь написал что этот АКБ на любителя :)
Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 10:04
интересно, какой ВИН у него выбит возле правого порога
такий як і на шильдику, зазівський
Я его кстати тоже смотрел ;)
я перед купівлею з тут з спецом радився, він порадив. цей акб з потовщеними пластинами.
на скільки він фактично відповідає старт-стоп не знаю.
Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 10:30
ЕFB вже встиг остити і опозоритися у світі. Спідівань на багато більше чим результату. Старт-стопи то взагалі кошмар для акумуляторщиків, писали на профільному форумі ще років 5 тому, що наїлися гі?на...
FORSE лінійка Вести. Може із пробками. Так що сильно не обольЩайтЄся. Є лишня тисяча, беріть. Або класичний Са/СА з регулярним обслуговуванням. І навіть Преміум Веста, там пластини хоч краще і можє іх навіть більше, на одну-дві всередині.
Ви ж розумієте, що заводи вже працюють, технології налагоджені, треба відбивати інвестиції.
ІМХО кращого від АГМ нічого ширпотребовського нема. А там ціна 3-4х. А як ще Арігінал то самі розумієте.
Взагалі цікаве відео цих хлопців, там і про заряд розкажуть, анатомки повно із порівнянням.
Изменено: baton45, 03 Октябрь 2025 - 10:35
Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 12:33
Так ото ж! Технология непонятная, похожая на наебалово. Если там толще пластины, тогда что, их там меньше чтоли? :) Ведь весит она те же 15кг, как и обычный Са/Са.
Чому наіп&лово?
Потовщили пластини, Добавили крутіші сепаратори. Думали вийде цяця, а вийшло таке собі прЄімущІство. Зато реклами повна торба.
Може ЕФБ і гарний, але краще не вітчизняний, але всюди маркетинг тягне свою лампку на покриття кредиту за Теслу.
В один і той же обьем банки 60А*год. Дешевий виробник покладе 4-5 пластин, дорогий (по грошам) 5-7 пластин.
Чим більше пластин тим більше ємність, чим тонше пластини тим віще струм запуску потягнуть.
Але тонкі пластини швидше розвалюються. Гарна дилема? Тягові двигуни завжди мають товстелезні пластини,
але вони не спроможні стартонути в важких умовах. (морози) Тому автомобільні і називають СТАРТОВІ АКБ, а не ТЯГОВІ. Хвізика, н-н-на-а-а...
Відео охлопців вище. Вроді вони чи хтось розрізав декілька різних 60-к, дешеві та дорогі, заміряли вагу пластин, електроліту, кількість, якість матеріалу.
Робили виводи по доцільності вкладених коштів. Шлак завжди копійки, топчик завищений по ціні, правда десь по середині.
Ось відео по АКБ 65А*год.
Русняві 4 штуки. Гарна трепанація і огляд. Сподіваюсь стене менше "дитячих" запитань на нашому форумі.
Изменено: baton45, 03 Октябрь 2025 - 12:42
Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 17:29
Хорошая фирма, конкретно про этот не знаю, да и непонятно зачем он тебе
у меня музыка, 0.08 утечка (скорее от мага Alpine), брал бош 73h s5007 и он через 2 года загнулся, 1-н раз этот акум уходил в глубокую разрядку, что пришлось через 2-й акум заряжать. АГМ пишут более устойчивые к разряду-заряду чем свинцово-кислотные
Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 08:44
Все запчастини в наявності.
Можливо так і є, сперечатися не буду. Але підбір потребує зайвих рухів.
Нема такого, щоб приїхав на СТО, вони ВІН вбили і усе зрозуміло.
На ЗАЗ-сборці ВІН до сраки, він не грає ніякого роялю і взагалі не потрібен, як на стародавніх жигулях, ось у чому річь.
Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 09:22
А яка взагалі проблема підібрати запчастини на ЗАЗ?
В самого така ж сама Астра ЗАЗівської сборки, за 18 років жодних проблем з "правильними" запчастинами
Ота вся "підборка запчастин" по ВІН котрими займаються на наших СТО це все понти для приезжих.
Роблять умне обличчя, а самі не знають як користуватися каталогом
Власне кажучі, у зазівської Астри двигун z14xep це 2-га модіфікація, яка вже паралельно встановлювалася на перші роки випуску Астри - Н, ось і вся різниця
Для цього в каталогах і існують примітки для яких номерів шассі або номерів двигуна ця деталь підходить
Але вже переконався що в нас що на СТО що в магазинах автозапчастин на це ніхто не дивиться
Изменено: Igor C., 04 Октябрь 2025 - 09:23
Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 10:31
Може треба знайти нормальне СТО?))
Нема такого, щоб приїхав на СТО, вони ВІН вбили і усе зрозуміло.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 10:45
Для 99% сервісних істот ця інформація ересь))Та не тількі в тебе, а взагалі )))))))))
Ти ж прекрасно знаєш що власне кажучі потрібні останні 8 знаків ВІН коду, а що там стоїть спочатку Y6D чи WL0
до лампочки
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых