ЕЛМ-ке почему-то показала 12,3елм не отображает реальное напряжение., так как подключено не напрямую к акб а через множество соединений и блоков. Разница будет 0.5В и более. Даже на заведённом моторе.
Реклама

Вибір та обслуговування акумуляторів
#248
Опубликовано 04 Июль 2025 - 22:25
тем более у тебя Серега ака zevs рядом
Это как раз вобще маловажный фактор с некоторых пор на этой территории :) Я cвой АКБ покупал и обслуживал два года по гарантии вот здесь https://youtube.com/...A?feature=share
#251
Опубликовано 12 Июль 2025 - 14:20
И до и после
Понял. В прошлую субботу я его подзарядил дома, неделю ездил на работу в обычном режиме, по 50км в день. Со вчерашнего вечера не выезжал. Сейчас заряд показал 12,52. Вроде не совсем дохлый еще, но уже уставший. Я вобще думаю, может зря и доливал его, если к зиме покупать новый :) Вроде он до долива чуть лучше держал :)
#252
Опубликовано 12 Июль 2025 - 16:05
Замер до зарядки показал такую плотность в банках: 1225, 1235, 1255, 1225, 1245, 1225. Сделал себе из пластиковой трубки лучший "щуп" замера уровня с насечкой и подоливал во все банки по немногу дистилята. Поставил на зярядку, она длилась менее получаса. А потому по советам выше решил сделать эти "качели", прицепил галогеновую лампу ближнего света на 60 ватт на клемы АКБ. Зарядка сразу загорелась как в глубоком разряде, и таким образом я держал минут 5-8, но лпмра вне фары при комнатной температуре, которая сейчас +30 сильно горячая, и что-то мне кажется нельзя ее держать долго в таком состоянии включенной чтоб не сгорели или лопнула.
Второй замер плотности производить спустя какое время после зарядки?
#257
Опубликовано 12 Июль 2025 - 18:16
Бо воно БОШ.
Такі зарядки нормальні для блондинок. Яким важлива довжина та полутона нігтів.
Але.... навіть АЛЕ....
Стан АКБ є двох типів починаючи із запущеного і до виліковного, чи не виліковного.
Всі ведуть до деградації. Тільки вірівнювання банок, боротьба із сульфатацією це одне, виліковне, трошки, відносно.
а друге це ізнос намазок (особливо дурнувата переполюсовка через ротозЄйство), розвалювання решіток, осипання намазок, це не виліковне.
З цим вже жити якось до стану коли вже годі терпіти, пішли за новим АКБ.
А погратися з аерометром можна, навіть кориснодля кругозору.
От дивися, Євгене. В тебе по крайнім банкам найгірша щільність. А чому, бо чимало кислоти із розчину кудись поділися.
Скажу куди. В сульфати. При тому не обов"язково видимі. Вони в середині намазок, і якщо стан запущений, намазки пронизуються
сульфатами як промерзлі огірки у слабкому розсолі.
Далі МОЖЕ БУТЬ ПОВЕЗЕ і сульфати зможеш розтворити, і намазки, вже підірвані сульфатами, можуть просто обвалитися.
Або намазки від часу, особливо мінусові (світленькі) утрамбовуються у збиту печеньку і ніяка хімія те не проникає.
І щоби хоч якось зірвати ті сульфати треба струм не 1-4А, а десь соту-тисячну від номіналу ємності. Це десь 0,3-0,05А.
Є в тебе час на відновлення АКБ у розмірі тижня-двох? Нема. Тому май другий АКБ під рукою. А Хворий ну хоч 1 А давай не більше.
Сульфати зніматься тільки під час зараду, дуже малими струмами и великим часом. А там на виході нас чекає обвал всього що до сульфатів примерзло.
Цікава історія?
От і кажуть, бережи здоров"я з молоду, в АКБ з покупки. Але років 5 для простого свинцю це досить гуманно. Далі секаса без сенсу.
Так і зарядний пристрій зрозуміло треба використовувати як коробку механіку, а не автомат.
З.І. Чуть не договорив. Бокові банки АКБ деградують швидше бо постійно перегріваються від гарячої підкапотки. А від циклів температур хімія аля свинцеві намазки швидше зношуються, плюс вода википає, кислоти агресивніше діють. Коротше одні плюсікі... Міг би допомогти термочохол, але його ефективність нижче чим головотяпство. ПАфігізм творить чудеса навіть з якісними оригінальними штуками. А взагалі яка різниця, 2-3 чи 5 років експлуатувати. Один повний бак бензу, або місяць цигарок...
Изменено: baton45, 12 Июль 2025 - 18:41
#259
Опубликовано 12 Июль 2025 - 18:53
Грамотно дивитися цю картинку на осліку, чи хотяби графік режиму подивитися,
але тільки програмість знає сЄй чудний алгоритм і параметри "регенерації".
Разряди лампой акб до 10,8в и опять заряди и так пару раз
Це коли рівні банки, а як десь переполюсовка буде? Тоді витягувати малими струмами до 12 вольт. Напуркуа все то йому.
Тут же питання не зарядити, а зробити банки більш робочими, заряд вони тоді і самі брати будуть, і віддавати звичайно.
Изменено: baton45, 12 Июль 2025 - 18:56
#263
Опубликовано 13 Июль 2025 - 13:08
Вобщем безумством было лезть инспектировать почти семилетний АКБ, ибо все что я сделал казалось бы правильно(долив дистилята) сказалось худшими последствиями. Вчерашние "качели" с зарядкой дали обратный результат, и плотность после всего этого стала только хуже. Вечером не стал вчера делать замеры, так как свет плохой в той комнате, а зрение уже не то. Получается простояв после вчерашней зарядки около 20 часов в комнате, заряд на клеммах показал 12,59В., А плотность стала еще хуже чем вчера до всего этого: 1205, 1205, 1225, 1190, 1225, 1205. Не лез бы в него, глядишь с полупустыми банками дольше бы прожил :) нет смысла доливать в старые нормально работающие аккумуляторы. До осени теперь бы доездить, а там куплю такой же новый. А этот думаю нет смысла за 300-400грн отдавать, оставлю наверно для экспериментов.
#265
Опубликовано 13 Июль 2025 - 14:41
Иногда
в запущеному акб електроліт збирається в сепараторах, тому густина вільного мала. нормальні зарядки це вирішують.
колись здивувався результату роботи "рассвет 2" совкова зарядка на тиристорах і вже з гарними алгоритмами роботи. цінники на олх навіть здивують
перепаяли всю десь до 30 грн за всі деталі....
Изменено: vigors, 13 Июль 2025 - 14:41
#267
Опубликовано 13 Июль 2025 - 17:39
Яким чином? Якщо сульфатація пішла то він там десь теоретично локально може бути. Але то вже до лампочки.в запущеному акб електроліт збирається в сепараторах, тому густина вільного мала.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#269
Опубликовано 13 Июль 2025 - 19:53
В нормальному стані ніяких розшарувань.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#270
Опубликовано 13 Июль 2025 - 20:20
Вобщем безумством было лезть инспектировать почти семилетний АКБ, ибо все что я сделал казалось бы правильно(долив дистилята) сказалось худшими последствиями.
. нормальні зарядки це вирішують.
Иногда нужно доливать электролит
Тут как повезет или продлит агонию на пол года, год или крякнет
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#271
Опубликовано 13 Июль 2025 - 21:46
(долив дистиллята) сказалось худшими последствиями.
Не может это навредить аккумулятору. Если только не было пролива электролита из банок и чрезмерного перелива дистиллята в банки. Скорее всего пластины уже посыпались и никакие ухищрения приемлемую емкость аккумулятору не вернут. Плотность электролита в банках и напряжение на клеммах АКБ могут показать только степень заряженности АКБ но не его фактическую емкость. Цвет электролита после зарядки может многое сказать о состоянии АКБ.
Изменено: Avtomobilist, 13 Июль 2025 - 21:46
#272
Опубликовано 14 Июль 2025 - 07:28
Враховуючи усі коментарії підсумком буде 7 років експлуатації. Це досить чудовий результат.
Ще можна було би спитати чи не роздуло боки в корпусі. Ставиться на бік вертикально коротка лінійка і дивишся, є окрунлість, то значить вже сульфатація розпирає внутрощі. Але якщо на заводі зекономилм пластини, то може не розпирати. Тоді взагалі цікаво що там працювало так довго.
Другий АКБ.....
Изменено: baton45, 14 Июль 2025 - 07:29
#273
Опубликовано 14 Июль 2025 - 15:15
Не может это навредить аккумулятору. Если только не было пролива электролита из банок и чрезмерного перелива дистиллята в банки. Скорее всего пластины уже посыпались и никакие ухищрения приемлемую емкость аккумулятору не вернут. Плотность электролита в банках и напряжение на клеммах АКБ могут показать только степень заряженности АКБ но не его фактическую емкость. Цвет электролита после зарядки может многое сказать о состоянии АКБ.
Цвет электролита идеально прозрачный, без оттенков и мути.
Ничего нигде не раздуто, он вобще выглядит как новый. Просто не надо было лезть в то, что норлально работало :)
Изменено: eugen_dp, 14 Июль 2025 - 15:17
#274
Опубликовано 14 Июль 2025 - 15:19
Цвет электролита идеально прозрачный, без оттенков и мути.
Ничего нигде не раздуто, он вобще выглядит как новый. Просто не надо было лезть в то, что норлально работало :)
То шо оно еще работало, иначе как чудом назвать нельзя
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#275
Опубликовано 14 Июль 2025 - 15:54
Просто не надо было лезть в то, что норлально работало :)
То шо оно еще работало, иначе как чудом назвать нельзя
![]()
Нормально работало, це коли обслужив АКБ, зробив йому контрольно-тренувальний цикл (КТЦ) з навантаженням, отримав хоч би 60% від ємності, знову правильно зарядив, і зрозумів що слідуючий КТЦ вже буде гірший чим попередній.
Євгене, нормально це коли взимку при мінус 20 заводиться машина, точніше крутиться стартер і приборка ще не сильно гасне, а при мінус 25 вже чомусь ойкс...
Хоча правильно щоби при мінус 35 ще дригалося трохи.
Все інше дискретна стадія вже погіршеної еректильної функції.
Ну розшевелив його, а воно відвалилося. Добре хоч контрольовано, а не ввечері 22 листопада у снігопад посеред поля.
Хоча скажу чесно, ніколи не викачував більше половини із ємності, бо очкував розряджати до 11,5 чи 10,8 навіть, а коли вже прижимало, то там не було маневру погарцювати вже.
Нагадаю, осьо весною піднімав АКБ куми після 3 місяців провалу до 4В. Не знаю як він не заліг у солях, але за три доби той бовдур на 50Агод впитав десь 43-45 Агод.
Хоча при шустрому заряді (5А) може і 20 не вкачав би, бо вже казав, десульфатація з балансуванням. Та фактичної ємності я не мав наміру і дивитися, хай хоч 35+. АКБ Форсе, жовтенький, істовський. Вже не раз відносно прості Істи вилазили в мене рачки з того світу.
Сьогодні, доречі, заглянув під капот Тігуана, що тимчасово юзаю, дизель, 2011, АКПП.
А акумулятор у термочехольчику, чуєш Євгене?
Подумай на тему нового АКБ, і чимось там обмотай, зараз термопокрить у будівельних як грязі.
Изменено: baton45, 14 Июль 2025 - 16:05
#276
Опубликовано 14 Июль 2025 - 17:05
Сьогодні, доречі, заглянув під капот Тігуана, що тимчасово юзаю, дизель, 2011, АКПП.
А акумулятор у термочехольчику, чуєш Євгене?
В мене на Зафірі такий чохольчик був 2004р.в.
Просто не надо было лезть в то, что норлально работало :)
Та да, лезть нужно было немного раньше, что бы не допустить пересыхания
Изменено: paa, 14 Июль 2025 - 17:06
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых