Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Вибір та обслуговування акумуляторів


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
218 ответов в теме

#176
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 13:37

А акумулятори Vega EFB, про які написано, що вони вироблені Вестою - вони взагалі наскільки хороші і з якими їх можна порівнювати?

Серія EFB розрахована на часті запуски та великі пробіги, невпевнений, що з вашими 10000 за 5 років це потрібно, краще взяти звичайний преміум клас.

По-хорошому, треба діагностику електросистеми зробити, але що електрик побачить, коли все працює? А коли не працює, то машина до нього не поїде, бо не заводиться.

Тому й кажу, що краще спочатку перевірити акум у спеців і якщо з ним все ок, то тоді вже лізти в автівку.

Изменено: 3EBC, 15 Январь 2025 - 13:37

  • 0

#177
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 13:46

Серія EFB розрахована на часті запуски та великі пробіги, невпевнений, що з вашими 10000 за 5 років це потрібно, краще взяти звичайний преміум клас.

А у них з Преміум у роздрібних магазинах однакова ціна. Тому я і здивувався. А Вега - це просто інша торгова марка Вести чи це замовник? Бо я бачу Вега ЕФБ зроблена Вестою і власне Веста ЕФБ.

А Форс - це замовник для Вести? Бо вони раніше бували паралельно Форс Весті і Форс Іста, а зараз є Форс Оріджин. Чи відрізняється якість під власною маркою Вести і під "лівими"?

А наскільки колись відома Амега зіпсувалася?

Про Істу я знаю, що звідти давно всі нормальні спеціалісти перейшли у Весту.

 

Тому й кажу, що краще спочатку перевірити акум у спеців і якщо з ним все ок, то тоді вже лізти в автівку.

Цим я обов'язково займуся, це я почув, дякую.


  • 0

#178
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 14:22

У Автозвуку і АТЛ Westa EFB 63 620А по 2703 грн.

Веста Преміум у Автозвуку 2630, правда вона 65 640А, тобто таки дешевша.



Головне щоби мої казки не читали дітям на ніч... :ad_new:  :sm13_:

:sm13_:


  • 0

#179
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14892
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 14:22

Ось також EFB

https://rozetka.com....lb2/p377700189/

 


  • 0

#180
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 14:26

Та зрозуміло, що 2703 - їх рекомендована дистриб'ютором ціна, але у Розетці під маркою Екстрім вони від неї акційно відійшли, що я не став би засуджувати.


  • 0

#181
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 14:49

Та зрозуміло, що 2703 - їх рекомендована дистриб'ютором ціна, але у Розетці під маркою Екстрім вони від неї акційно відійшли, що я не став би засуджувати.

Екстрім зараз не випускають, він серпень 24 роки - залишки.

А у них з Преміум у роздрібних магазинах однакова ціна. Тому я і здивувався. А Вега - це просто інша торгова марка Вести чи це замовник? Бо я бачу Вега ЕФБ зроблена Вестою і власне Веста ЕФБ.
А Форс - це замовник для Вести? Бо вони раніше бували паралельно Форс Весті і Форс Іста, а зараз є Форс Оріджин. Чи відрізняється якість під власною маркою Вести і під "лівими"?
А наскільки колись відома Амега зіпсувалася?
Про Істу я знаю, що звідти давно всі нормальні спеціалісти перейшли у Весту.

Дивно, що однакова, у собівартості біля 10% різниця. У Вести все що зроблено в одному класі має однакову якість - все інше маркетинг.
По істі та омезі зараз важко прогнозувати якість - немає системної роботи.

Изменено: 3EBC, 15 Январь 2025 - 14:50

  • 0

#182
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 15:18

Екстрім зараз не випускають, він серпень 24 роки - залишки.

Дивно, що однакова, у собівартості біля 10% різниця. У Вести все що зроблено в одному класі має однакову якість - все інше маркетинг.
По істі та омезі зараз важко прогнозувати якість - немає системної роботи.

Зрозуміло.



А з яким рівнем заряду його краще везти на діагностику? За півгодини до того знятий із зарядки, добу назад чи скільки? Чи немає значення?


  • 0

#183
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 15:33

Зрозуміло.


А з яким рівнем заряду його краще везти на діагностику? За півгодини до того знятий із зарядки, добу назад чи скільки? Чи немає значення?

Головне, щоб він був не розрядженний, 70-100% заряду - немає різниці при діагностиці.
Але обов'язково, щоб при діагностиці була можливість навантажити акумулятор хочаб реальними 300 амперами.

Изменено: 3EBC, 15 Январь 2025 - 16:15

  • 0

#184
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 16:30

Головне, щоб він був не розрядженний, 70-100% заряду - немає різниці при діагностиці.
Але обов'язково, щоб при діагностиці була можливість навантажити акумулятор хочаб реальними 300 амперами.

:hi:


  • 0

#185
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1736
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 16:36

Зазвичай до АКБ доХтар підходить після 8-10 годин простою після заряду.

За цей час вже всі бульбашки у рідині та щілинах максимально можливо піднімаються вверх.

Температура вирівнюється з середовищем.

В середині відчуваєтся легкість і пурхання метеликів.

Настає стан мінімального опору і максимальної спроможності голосно каркнути у навантажувальну вилку.

Якби акум міг рожати то це був би найсприятливіший момент для запліднення. :sm13_:

 

І тільки через декілька днів може прийти нав"язлива думка, що це все таки був секас з аккумулятором. Так зазвичай і кажуть, "про@@@вся три дні".


Изменено: baton45, 15 Январь 2025 - 16:44

  • 0

#186
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 16:56

Зазвичай до АКБ доХтар підходить після 8-10 годин простою після заряду.
За цей час вже всі бульбашки у рідині та щілинах максимально можливо піднімаються вверх.
Температура вирівнюється з середовищем.
В середині відчуваєтся легкість і пурхання метеликів.
Настає стан мінімального опору і максимальної спроможності голосно каркнути у навантажувальну вилку.
Якби акум міг рожати то це був би найсприятливіший момент для запліднення. :sm13_:

І тільки через декілька днів може прийти нав"язлива думка, що це все таки був секас з аккумулятором. Так зазвичай і кажуть, "про@@@вся три дні".

У даному випадку мене цікавить лише поведінка акб, під навантаженням 300 ампер, на протязі 8-10 секунд, тому стан 70-100% мене повністю влаштовує.
  • 0

#187
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15955
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 15 Январь 2025 - 17:07

після 8-10 годин простою після заряду. ...... всі бульбашки у рідині та щілинах максимально можливо піднімаються вверх. ...... В середині відчуваєтся легкість і пурхання метеликів. Настає стан мінімального опору і максимальної спроможності голосно каркнути у навантажувальну вилку. Якби акум міг рожати то це був би найсприятливіший момент для запліднення.

Ну прям  класичний овуляційний еструс самиці  акумулятора... :sm13_:



 

 

І тільки через декілька днів може прийти нав"язлива думка, що це все таки був секас з аккумулятором. Так зазвичай і кажуть, "про@@@вся три дні".

Ще й з не цілком визначеним статусом наслідків того секасу хто ж кого таки відкохав... :sm13_:


Изменено: Andre_71, 24 Январь 2025 - 12:52

  • 0

#188
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 16 Январь 2025 - 21:13

Після зарядки з накинутими на акумулятор клемами включеного у розетку зарядного 13,23В. Бобік здох?
Мало ж бути у діапазоні 14,3-14,8 на здоровому, так?
  • 0

#189
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15955
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Январь 2025 - 21:28

Після зарядки з накинутими на акумулятор клемами включеного у розетку зарядного 13,23В. Бобік здох? Мало ж бути у діапазоні 14,3-14,8 на здоровому, так?

Ще б знати, що саме в цей момент зарядне робить - намагається заряджати, витримує паузу в циклі заряду чи аналізує поточний стан...

 

Інших  зарядних, хай хоч без регулювання, але хоч з вольтметром та амперметром, немає в доступі?


  • 0

#190
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 16 Январь 2025 - 21:34

Ще б знати, що саме в цей момент зарядне робить - намагається заряджати, витримує паузу в циклі заряду чи аналізує поточний стан...

Інших зарядних, хай хоч без регулювання, але хоч з вольтметром та амперметром, немає в доступі?

Дві зелені лампочки, тобто показує, що заряджено. Періодично воно переключає зелену на оранжеву (йде зарядка), але якщо заряджений, то через пару секунд знову повертається на другу зелену. Перша зелена - що включено в розетку, вона завжди горить.
При замірі були дві зелені, тобто зарядне було на паузі.

Інших зарядних немає
  • 0

#191
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14862
  • Возраст: 53
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 16 Январь 2025 - 21:37

Після зарядки з накинутими на акумулятор клемами включеного у розетку зарядного 13,23В. Бобік здох?
Мало ж бути у діапазоні 14,3-14,8 на здоровому, так?

мабуть зарядное перешло в режим сбережения заряда, тогда это норм



если оно типа интеллектуально-автоматическое


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#192
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 16 Январь 2025 - 21:39

Я його все одно завтра повезу разом з власницею Ланоса на перевірку навантажувальною вилкою, заодно вона свій перевірить, бо у неї Бош, якому три роки чи й є, але він сто разів розряджений у ноль був, бо його сигналка висаджує. Як той Бош після всього живий, я не знаю. Він взимку розряджений пару місяців стояв, коли вона не в Україні була.

мабуть зарядное перешло в режим сбережения заряда, тогда это норм


если оно типа интеллектуально-автоматическое

Воно таке.
Сподіваюся, діагностика покаже якийсь достовірний результат.
  • 0

#193
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 16 Январь 2025 - 22:24

Після зарядки з накинутими на акумулятор клемами включеного у розетку зарядного 13,23В. Бобік здох?
Мало ж бути у діапазоні 14,3-14,8 на здоровому, так?

Це можливо якись режим збереження. Напругу треба міряти на відключенному зарядному і то, через якийсь час.

Сподіваюся, діагностика покаже якийсь достовірний результат.


Якщо на діагностиці є нормальна вилка, вона важить десь 20 кг. такий коробок, як два акумулятора, то звісно покаже, а якщо є тільки китайський приборчик та маленька, ручна вилка, то може нічого й не показати.
  • 0

#194
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 16 Январь 2025 - 23:59

Це можливо якись режим збереження. Напругу треба міряти на відключенному зарядному і то, через якийсь час.

У діапазоні від 12,97В через добу після заряджання до 12,81 через пару тижнів..

Якщо на діагностиці є нормальна вилка, вона важить десь 20 кг. такий коробок, як два акумулятора, то звісно покаже, а якщо є тільки китайський приборчик та маленька, ручна вилка, то може нічого й не показати.

Думаю, маленька ручна вилка. Побачимо.
  • 0

#195
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1736
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 17 Январь 2025 - 07:52

Якщо на діагностиці є нормальна вилка, вона важить десь 20 кг. такий коробок, як два акумулятора, то звісно покаже, а якщо є тільки китайський приборчик та маленька, ручна вилка, то може нічого й не показати.

 

Чому це нічого, будуть якісь циферки на меленькому екранчику, поміряють внутрішній опір, струми якісь там апроксимовані. Табличка покаже "АКБ хороший".  Але ж те ще треба правильно обдумати. А так гарну навантажувальну вилку і буде ясно, куди півня пускати, в сарай чи у кастрюлю.


  • 0

#196
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11504
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 17 Январь 2025 - 09:47

Після зарядки з накинутими на акумулятор клемами включеного у розетку зарядного 13,23В. Бобік здох? Мало ж бути у діапазоні 14,3-14,8 на здоровому, так?

Не зовсім так.

Зарадне скоріш за все імпульсне. Приборчик показує діюче значення. А пік імпульсів може бути і 14,5 і 15 В.

Якщо

 

У діапазоні від 12,97В через добу після заряджання до 12,81 через пару тижнів..

То це повністю заряджений акумулятор.

До речі екперементував зі своїм БОШ С7. В кінці заряду тестер показує 14....14,1 В. Але як зразу же підключаю до зарядного з усіма регуліровками, то 14,5 досягає за пару хвилин.  :smile44:



 

 

Думаю, маленька ручна вилка. Побачимо.

Можна було і на авто поміряти напругу на акумуляторі в режимі стартера, ян у ролику вище, наприклад.


Изменено: Avtomobilist, 17 Январь 2025 - 09:47

  • 0

#197
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 17 Январь 2025 - 10:27

Я зацікавився цим моментом з ролика, але сусід з мультиметром приходить з роботи о дев'ятій вечора, я все-таки не фашист якийсь, щоб тягти його на вулицю після робочого дня, та й темно. Ні, ліхтарик, це зрозуміло, але.

Ланос простудився, акумуляторний анабасіс трохи відкладається.
Може на завтра домовлюся поміряти в момент старту, як на відео. Заодно він трохи розрядиться, то поміряємо також під час заряду.

Коли я буду біля компа і матиму доступ до відповідних опцій, тема переїде у Ремонт / Електрика. Назва і опис будуть змінені ближче до тематики того розділу. Всередині теми ніяких змін не буде, в нинішньому форматі вона всім подобається.
  • 0

#198
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1736
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 17 Январь 2025 - 11:06

     Так, по напрузі на АКБ.

По всім канонам з моменту створення світу акумулюючі елементи заряджаються постійним струмом. Усі інтерпритації з імпульсами можуть бути мінімум мінімальною фільтрацією перемінного струму у вигляді напівперіоду сінусоїди, або імпульсні зарядні пристрої.

    Зарядка імпульсна тому, що в ній не використовується важкущий трансформатор на сотню ват і більше, а використовується імпульсний перетворювач напруги, що зменшує вагу і габарити у десятки разів.

Якщо там ще поставлено і мікроконтролер управління з первним алгоритмом заряду то це вже тягне на автоматичний зарядний пристрій.

Але це досить туповато, якщо АКБ витягувати із пекла, або ж "лікувати". Якщо просто зарядити без заморочування то автомат на 1-6А і шурує по своєму алгоритму.

     Щоби заряджати вручну треба знати, що хочеш мати. І тому використовують зарядні с регулюванням струму і напруги, певні алгоритми прописують (це якщо є можливість), будують графіки заряду, розряду, проводять аналіз і ефективність вибраних варіантів імпульсів заряду і т.д. Але це рівень маньяків, що знать хімію процесу, тонкощі конкретних типів АКБ. Пішли часи коли акумуляторщик тільки дихав парами кислоти. Тепер він має знання по сучасним приладам аналізу, не рідко сам збирає схеми заряду на мікроконтроллерах, проводить експерименти по методам відновлення синцевих АКБ. Деякі навіть збирають свої зарядні пристрої у певних серіях з модернізацією алгоритмів та можливостей моделей на помітному приватному бізнесі.

     Куча зарядних пристроїв з магазину випробувалися і ганялися на циклах заряду, на суті самого алгоритму заряду. Тільки одиниці приладів більш менш  цікаві для знатоків, інша подавляюча більшість просто гарний кольоровий хлам. Яким всі і користуються. Він виконує мінімальну функцію для нормального заряду, але не більше.

 

     Так от, при початку заряду напруга на АКБ росте нехай з 12в до 14,4В. Струм з максимуму в кінці заряду спадає до мінімума автоматично. Напруга на завершенні заряду становитиме 14,4-14-7В, струм практично в нуль. Це аксіома для батареї із шести  свинцевих банок загальною напругою аля 12В, по напрузі і струму свої поправки +/- на тип АКБ синцевого. АКБ тільки після заряду але вже вимкнений матиме напругіу трохи більше 13В, усі заміри треба враховувати через годин 8 і більше.

  

Усякі вумні алгоритми в зарядних це спроба одним чи двома варіантами вирішити усі питання заряду. Якщо АКБ треба лічити, то це до лікаря з ручним, або полуавтоматичним зарядним. І то  там стільки гемору може бути... Ще й коли людині цікаво подивитися на цю модель АКБ, чисто із научного інтересу.

    Та за останні 15 років стільки вже наілися з програмованими алгоритмами заряду, усякими вимірювальними китайськими приладами, що зрозуміли про відсутність золотої формули чи алгоритму. Все досить індивідувально і з відносно  песимістичним фіналом. 

     Тому профилактика наше все, або на заміну.


Изменено: baton45, 17 Январь 2025 - 11:46

  • 0

#199
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11504
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 17 Январь 2025 - 11:11

Зарядка імпульсна тому

І не тільки тому.


  • 0

#200
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15955
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 17 Январь 2025 - 11:20

Зарядка імпульсна тому, що в ній не використовується важкущий трансформатор на сотню ват і більше, а використовується імпульсний перетворювач напруги,

 

І не тільки тому.

 

Мабуть таки треба відокремити  імпульсний режим від імпульсних пристроїв.

Трансформаторне зарядне може  заряджати в імпульсному режимі і імпульсне зарядне може працювати в режимі постійного струму. Одже, як то кажуть, всі проблеми людства від неспівпадіння протоколів спілкування.


Изменено: Andre_71, 17 Январь 2025 - 11:21

  • 0

#201
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11504
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 17 Январь 2025 - 11:29

всі проблеми людства від неспівпадіння протоколів спілкування.

- Куме, як там справа?

- Та нічого.

На перехрестя виїзжають

- Ось кабанчика зарізали....

)))


  • 0

#202
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 17 Январь 2025 - 11:31

В середньому термін працездатності акумулятора на авто два-три роки.
Якщо задрочивати його зовнішнім зарядним пристроєм проживе 24-36 місяців, в ідеалі. У реалі менше. Зі спостережень за сусідами автомобілістами.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#203
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 17 Январь 2025 - 13:05

В середньому термін працездатності акумулятора на авто два-три роки.
Якщо задрочивати його зовнішнім зарядним пристроєм проживе 24-36 місяців, в ідеалі. У реалі менше. Зі спостережень за сусідами автомобілістами.

Здається мені, що два-три роки це ї є 24-36 місяців))))))
Тому незаважаємо акумулятору працювати))))))

У діапазоні від 12,97В через добу після заряджання до 12,81 через пару тижнів..

Небачу тут проблеми, це нормально.

Думаю, маленька ручна вилка. Побачимо.

Такою можна лише мотоциклетний акумулятор перевірити, небачу навіть сенсу їхати у те місце.

Изменено: 3EBC, 17 Январь 2025 - 13:11

  • 0

#204
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1736
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 17 Январь 2025 - 13:28

В середньому термін працездатності акумулятора на авто два-три роки.
Якщо задрочивати його зовнішнім зарядним пристроєм проживе 24-36 місяців, в ідеалі. У реалі менше. Зі спостережень за сусідами автомобілістами.

     Два роки АКБ прожив у моєї знайомої, коли вона категорично ложила на все технічне обслуговування своєї машини. Майже добила забуванням про фари, рідкими і короткими поїздками. Після моїх рук АКБ трохи ожив на пару років, але це все згасає по експоненті навіть після періодичних облуг.  Не вічне воно, як і усе.

     По питанню 2-3 років чув відгуки на профільному форумі. Старт-стопи вмирали швидко, EFB не виправдали сподівань, і тільки дорогущі AGM  мусили задумуватися після сьомого року життя.  При чому автовиробники практично клали на всі закони нормального алгоритму заряду, мабуть мають процент від виробництва.  :ad_new: Алеж основні форумчани із холодних широт за Уралом, де мороз в -35 зовсім по іншому вимагає ставитися до планів на ранок. Це в нас булки розслабили. Два-три роки.. нічого не роблячи апше. Да і якість свинцю вторинного сорту не надає великих сподівань. Поки що взірець це оригінал на конвеер, ну може якись дорогий бренд не з дочірнього заводу десь у джунглях. І то на все приходить час оцінки.


Изменено: baton45, 17 Январь 2025 - 13:31

  • 0

#205
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 17 Январь 2025 - 14:59

Здається мені, що два-три роки це ї є 24-36 місяців))))))
Тому незаважаємо акумулятору працювати))))))

А машинам їздити.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#206
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1736
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 20 Январь 2025 - 10:12

Тут все просто.

Жигулі машина стара, антікваріатна тому треба акум брендовий, під колір хромованих кришок на дисках. Ламатися буде часто, значить режим Стар-Стоп.

Корпус кузова товстий, совєтскій, значить і акум треба живучий шоби лишній раз хромовані гайки на клемах і поліровані петлі капоту не турбувати. 

Осьо https://atl.ua/produ...60ah-aze-100734

EXIDE Start-Stop 6СТ-60Ah AGM АзЕ

Всього трохи більше пятьоріку кГрн. 

 

Як ото у рекламі жінка каже, Я Ж ТОГО ВАРТА!!! :ukr:  :smile423:

Забув, можу ще переслати із  самого Киева за додаткових 500грн.  Ну шоб вартість красіва була. Навіть магнітік з Майдана приклеїмо! :ad_new:


Изменено: baton45, 20 Январь 2025 - 13:27

  • 0

#207
Stansher

Stansher

    Дока

    • Сообщений 528
  • Возраст: 45
  • Имя:Стас
  • Город:Днепр
  • Авто:Suzuki SX4 1.6 хэтч 07г
  •  
  • Регистрация: 22.03.2010

Опубликовано 20 Январь 2025 - 12:04

Привет!

 

моя история - аккум INCI AKU 2013г.в.
Без вопросов работал до 2017г. В сезон 2017-2018 начал ставил на профилактическую зарядку в офисе и сотрудники ржали, что пора менять аккумкулятор.

С такой моей любовью к данному аккум-у он у меня прожил до лета 2023г, когда уже летом стал еле заводить двиг. До этого немного хуже ему становилось при похолодании, с потепелнием без проблем работал.

 

Пробеги ежедневные были 10км до работы утром и 10км домой вечером.


Изменено: Stansher, 20 Январь 2025 - 12:07

  • 0

#208
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15955
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Январь 2025 - 13:52

моя история - аккум INCI AKU 2013г.в.

Я думал это мне просто повезло с экземпляром этой фирмы, но вижу что нет.  АКБ отработал с 2009 по 2019 10 лет и два месяца. Поменял тоже ровно с теми же симптомами - с похолоданием  при прокрутке стартером БК показывал уже 6,5 В. Покупался  по самому низу бюджетного сегмента, со словами продавана "за такие  деньги заменить через два года и забыть".

Могут турки, если захотят.

ЗЫ. Правда я  и присматривал за ним, стараясь всегда держать в форме.


Изменено: Andre_71, 20 Январь 2025 - 15:21

  • 0

#209
Stansher

Stansher

    Дока

    • Сообщений 528
  • Возраст: 45
  • Имя:Стас
  • Город:Днепр
  • Авто:Suzuki SX4 1.6 хэтч 07г
  •  
  • Регистрация: 22.03.2010

Опубликовано 20 Январь 2025 - 15:12

Я думал это мне просто повезло с экземпляром этой фирмы, но вижу что нет.  АКБ отработал с 2009 по 2019 10 лет и два месяца. Поменял тоже ровно с теми же симптомами - с похолоданием  при прокрутке стартером БК показывал уже 6,5 В. Покупался  по самому низу бюджетного сегмента, со словами продавана "за такие  деньги заменить через два года и забыть".

Могут турки, если захотят.

ЗЫ. Правда я за и присматривал за ним, стараясь всегда держать в форме.

 

что-то мне подсказывает, что сейчас и у них ТАКЖЕ уже не то качество, что было около 2010годов....


  • 0

#210
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1736
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 20 Январь 2025 - 16:30

Це як нова горілка на місцевому заводі.

Спочатку заливають імпортний дорогий спирт (і усі у захваті) поки потужності не розкрутили. А потім іде окупність витрат рідненьким продуктом.

 

По свинцю думаю, починають бодяжити з грязним свинцем на ринку вторинної сировини. Як не як, а вплив на собівартість. А бренд усі хвалять вже.

  Їй Богу, горілку дешевше два-три перегони зробити, чим метал очистити від домішок. :ac:

 От і думайте кому воно дороге треба буде або не конкурентноспроможне на ринку по низу.


Изменено: baton45, 20 Январь 2025 - 16:57

  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых