Після того, як встряв на 13000 грн., із за неї - нема бажання, з нею возитись.
Ну тоді подарувати її кому небуть на новий рік. )))
Опубликовано 12 Декабрь 2023 - 23:12
нарид, а кто знает, чего аккум после зарядки показывает 12.8, а потом за пару дней падает до 12.3 и так держится дальше
аккум солайт, Корея, проработал около 3х лет
был новым - держал 12.7 постоянно
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 08:28
был новым - держал 12.7 постоянно
Мало інфи. Якщо цей АКБ просто стояв у сараї з 12,7В це одне, якщо рідко підзаряджався та не обслуговувався, короткі поїздки, тяжкі запуски то зовсім інше. Чого тут дивуватися.
Але ще раз повторюю, інфи майже нуль. Ні ємності, ні моделі, ні режиму обслуговування та експлуатації.
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 09:15
нема бажання, з нею возитись.До речі, її можна використовувати як БЖ 13,5 в і в цьому режимі заряджати АКБ. Також там є режим регенерації 16,5 В. Так що може ще стане у пригоді.
за пару дней падает до 12.3 и так держится дальше
У меня себя так сейчас ведет абсолютно новый аккумулятор, установленный на авто.
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 09:52
Так, бачив, віддав кулібіну, хай користується, але, забагато коштує, як для БЖ. 16,5В неприємлеме, для агм, тому цей режим нам не потрібен, а звичайний свинец, нам є чим качати.До речі, її можна використовувати як БЖ 13,5 в і в цьому режимі заряджати АКБ. Також там є режим регенерації 16,5 В. Так що може ще стане у пригоді.
Значит плотность электролита низкая, скорее всего из за сульфатации и высого внутреннего сопротивления, при зарядке быстро набирает вольтаж, а плотность электролита практически не меняется. Нужно пробовать заряжать более интересными зарядками. Хотя, сейчас, срок три года это предвестник похода в магазин, за новым.нарид, а кто знает, чего аккум после зарядки показывает 12.8, а потом за пару дней падает до 12.3 и так держится дальше
аккум солайт, Корея, проработал около 3х лет
был новым - держал 12.7 постоянно
Изменено: 3EBC, 13 Декабрь 2023 - 09:53
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 11:34
А глазок хоть есть? Индикаторный.
неа
Ні ємності, ні моделі, ні режиму обслуговування та експлуатації.та на Пилоте стоит, 75а, Солайт корейский
поставити на зарядку яка вміє робити "качелі" на невеликий струмзаряжал мес назад прям на машине зарядкой Хюндай, типа умной
часов 10 наверно, довело до 12.9, а через неделю померял - 12.3, сейчас меряю - 12.3 тоже
п.с. було б добре перевірити тестером АКБкаким? нагрузочной вмлкой?
скорее всего из за сульфатации и высого внутреннего сопротивленияа если ставить ефб - у него с этим лучше?
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 11:52
а если ставить ефб - у него с этим лучше?
Враховуючи ваші двигуни та витрати на паливо щоразу, не морочте собі голову та людям, купляйте новий, а старий віддайте кулібіну. Він його ще років 5 буде ганяти після можливо вдалої регенерації.
Але... Тільки якщо можливо. При таких двиглах сподіватися на ще живий стан за три роки.. Та ну... АКБ з честю відстояв свою вахту. Все, в нього вже пошатнулося здоров"я і це не лічиться при такому навантаженні. Влітку може, на двигло менше 2 літрів, але не факт.
Зрозумійте, з часом свинець деградує, свинцеві тоководи у пластинах поступово окислюються продуктами розкладу електроліту (кисень) і з часом тоководи умовно на 5мм2 зменшуються до 0,5мм2, а навколо тоководу створюється рихла погано токоведуча кірочка окису свинцю. Це просто істотний процес перетворення матеріалів і цикли заряд-розряд не рятують від правди життя. Можна запороти АКБ просто сульфатацією за перші півроку, але треба постаратися. У свинця реально циклів заряд-розряд до декілька сотен, і чим глибше розряд, тим сильніше сипиться труха, окислююються тоководи, пливуть намазки.
ЕФБ можливо і краще, при нормальному обслуговуванні. Коли тільки появилися досить хвалили, зараз не скажу, вже не відслідковую. Але мельком чув, що ругалися в русні, бо під брендом ЕФБ почали випускати явний шлак по якості. Можливо вже халтурщики перевзулися під бренди також. Треба бути уважним і мабуть не таким і жадним. Дешева рибка...
Изменено: baton45, 13 Декабрь 2023 - 12:05
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 12:03
купляйте новий,ну так и собираюсь, поэтому и спрашиваю про ЕФБ аккумы, или АЖМ
При таких двиглах сподіватися на ще живий стан за три роки..за 3 года пробег тыщ 20км
помер через 20тык, не рановато?
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 12:09
Це як, пробіг 3 км та зупинка?
Можли просто АКБ не наїдався вдосталь? Підзаряжати не завадить раз в квартал. Ну хоч би.
Стоянка на сигналізації, різних датчиках. Воно за місяць накапає А*год на 10-20, так не помітно, а потім сульфатація заліпить усе.
І як казав Зевс правильними приладами, правильними режимами пару тижнів витьохкувати по краплинці з можливо вдалим результатом.
Пісочок у вас в нирках також не за день накоплюється, да і жирок в боках також, все потрошку і не помітно. Оце дуже досадно.
Изменено: baton45, 13 Декабрь 2023 - 12:14
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 17:02
та это не брэнд, это технология, как и АЖМ
ЄФБ кращий від класики та гірший від АГМ, аналогічна і ціна. Просто почали бадяжити під наклейкою ЄФБ якийсь не якісний продукт деякі не чесні виробники, та це звуки з русні, тому мені не дуже цікаво бо не відслідковую цілеспрямовано. Можливо виробники російські. А от по питанню довгого зберігання та коротких поїздок варто форум електротранспорт.ру подивитися.
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 20:07
АКБ треба заряджати хоча би раз у квартал, в кінці малими токами для балансування банок. Витрачати треба інколи і більше доби.то тоді мати два АКБ, один в машині, інший нормально підзаряджений у РУЧНОМУ режимі у гаражі. Раз на квартал міняти місцями.
Уграв 1,5 річну Варту 44А, короткі пробіги і взимку при морозах простояла на стоянці з сигналкою, купив EXIDE PREMIUM 53A ну і зарядне Іскра-6 супер, Аіда звісно крута, але ціна відповідна, іскри побуті за глаза вистачає, заряжаю не меньше 30годин, взимку ставлю 53а, літом 44а який відкачали за 2,5 доби танців з бубном
У меня за выходные падает до 11.5))
Пора новый покупать, а то сюрприз будет в самый не подходящий момент, как у меня вышло, маму нужно везти на терапию, а бобик сдох
Изменено: paa, 13 Декабрь 2023 - 20:07
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 23:26
Розумієте яка петрушка, щоби боротися з застарілою сульфатацією треба давити токами не одна десята, а одна сота і ще в половину менше. Десульфатація відбувається при заряді, сульфатація при розряді.
Діелектричні сульфати вимиваються тільки малими токами і величезними часовими інтертвалами. Це вам не по карману. Ви НЕ знайшли час не обслуговувати АКБ за півроку, а тепер голосите що не знайдете цілих пару діб на підзаряд.
Я вже 10 років на форумі електротранспорт.ру, там випробували люди з певним технічним досвідом та спеціалізацією по АКБ місяцями та роками різні методи тренувальних циклів, різні методи зарядних струмів. І прийшли до підсумку, що:
1. Має певне значення якість самої АКБ;
2. Має певне значення методика заряду;
3. Найважливішим є регулярне обслуговування АКБ.
Якщо ви занедбали АКБ і воно пішло у штопор, то всі потуги по пунктам 1 та 2 матимуть другосортні значення. Навіть розрекламовані методи імпульсних зарядів, хитрих алгоритмів не врятують АКБ від утиля. Особливо якщо вже пішло опливання намазок чи кородування решіток, це вже просто кінець, зверху ще просто накриває проста сульфатація, як рядном, і тоді все.
Можна спробувати витягнути реально засульфачений АКБ в режимах малих токів від 1-2% від ємності, не 10%, а в 10 разів менше. Поганяти так тиждень-другий, зробити контрольно-тренувальний цикл, знову прогнати за тиждень заряд вже з покращеними характеристиками, відчути покращену ємність і думати, що ви схопили бога за бороду. Та потім в один прекрасний момент якась банка стає чорною, корпус гріється, та напруга провалюється на мінус 2 вольти. КЗ банки. А виходить, що намазки вже трималися не на каркасі, а на самих сульфатних наростах, і ваша десульфатація розсипала будинок на замерзлому пісочку.
Це звичано найсумніша версія, але самими живучими вважаються батареї AGM, там пластини між прокладками, та й ще дистиляту треба підливати. Але це скоро приведе до кородування залишившихся тоководів.
Корочше звідти на максимальному рівні ніхто вже не повертається. Так, для допоміжного застосування на років 5 тире і більше.
Для АГМ взагалі термін 7 років вже на подумати, через 3-4 роки скажуть, що підливати воду треба було в 7, тепер пізно взагалі.
І ото воно вам таке треба?
Изменено: baton45, 14 Декабрь 2023 - 09:34
Опубликовано 15 Декабрь 2023 - 15:05
paa, та нормальную инфу он выдал. Что бы народ понимал суть вопроса.
Та я ж не спорю, просто вроде и так было разжевано, да и прошли те времена, когда над АКБ дрожали, бо новый фиг купишь, ленится народ, заниматься обслуживанием, особенно когда для этого еще нужно, что то покупать и уда то таскать не легкий груз
ПС Ты со своим разобрался?
Изменено: paa, 15 Декабрь 2023 - 15:06
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 15 Декабрь 2023 - 15:23
ПС Ты со своим разобрался?
Померял еще раз ток "утечки". Когда авто "засыпает", показывает ноль. Перед этим несколько минут держит 130 мА.
АКБ подзарядил на даче от зарядного не снимая с авто. Но не факт, что полностью. Глазка нет, ареометром лезть было влом. Но померять напряжение АКБ после простоя авто, руки не доходят. Погода на улице мерзкая. Если после замера ничего не изменится, буду проверять плотность электролита в АКБ. Хотя АКБ абсолютно новая.
Изменено: Avtomobilist, 15 Декабрь 2023 - 15:24
Опубликовано 15 Декабрь 2023 - 20:53
baton45, Шо це за крик душі?
Це коли будуть задавати звиздуваті питання, то буду просто тицяти на посилання.
А взагалі я давно зрозумів, що чоловіки поділяються на декілька типів. Один з таких типів любить поколупатися у всяких детальках, шняжках, порозбиратися як воно створоено, а буває такий тип як руки нижче спини.
От для перших в першу чергу і була моя опера. А для других викладка у останніх абзацах.
Изменено: baton45, 15 Декабрь 2023 - 20:54
Опубликовано 16 Декабрь 2023 - 22:20
короче поехал в магаз за аккумом, начал мерять их же тестером эксайд 75, бош 72, и ещё пару хреней
в итоге заявленный пусковой был только у боша, остальные минус около 90А от заявленного
Изменено: трой, 16 Декабрь 2023 - 22:21
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 26 Август 2024 - 09:49
Не знайшов теми про АКБ - спитаю тут. Вчора ще заводив, сьогодні не зміг. АКБ Би-павер, викрутив пробки - води нема, пластини видно. Йому гайки чи ще долити дистильованої і спробувати зарядити?
Да, прикурити не вийшло. АКБ має десь роки 3-4, на пару місяців не бачу сенсу купляти новий.
Изменено: sapphir, 26 Август 2024 - 09:50
Опубликовано 26 Август 2024 - 14:08
А є варіанти? Все одно вже не працює. Лий и заряджай, нічим не ризикуєш.
А що відбудеться за пару місяців? Продаж автівки? Виїзд? Кінець світу?
Питання не актуальне, заряджати - то надовго а їхати треба вже. Думав взяти 60-ку але з моєю розплюсовкою небуло внаявності тому прийшлось взяти 75-ку знову - 2150 грн за Бипавер зі здачею свого аналогічного...
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых