От юсб и от айфоновской зарядки - таки долго..думаю, там можно использовать более мощные.К тому же заряжается такого обьема пауэрбанк от сети мне кажется намного дольше чем АКБ от хорошей импульсной зарядки. А это важно, если свет подают на 2-3-4 часа.
Реклама

Вибір та обслуговування акумуляторів
#72
Опубликовано 21 Сентябрь 2023 - 17:21
Не хочу покупать снова дорожающие павербанки на зиму с левыми характеристиками типа 30000Мач, реально отдающих половину, а подумываю купить плату-преобразователь, и автомобильный АКБ которого хватит черти на сколько зарядок телефонов, ноутбуков и пр. Но чтоб зря не тратить бабки аккумулятор разумно брать такой, шоб в случае чего он и на машине мне пригодился б для замены. Подскажи что-нибудь типа моего VEGA 6CT-60A который стоит у меня на машине по качеству и силе, какой есть и сколько сейчас стоит? А может и на машину поставить новенький, а мой которому лет шесть использовать дома.
Изменено: eugen_dp, 21 Сентябрь 2023 - 17:22
#73
Опубликовано 21 Сентябрь 2023 - 19:34
60-ка, самая дешёвая 1400, премиум 1900, цены на сейчас, все может резко поменяться.Не хочу покупать снова дорожающие павербанки на зиму с левыми характеристиками типа 30000Мач, реально отдающих половину, а подумываю купить плату-преобразователь, и автомобильный АКБ которого хватит черти на сколько зарядок телефонов, ноутбуков и пр. Но чтоб зря не тратить бабки аккумулятор разумно брать такой, шоб в случае чего он и на машине мне пригодился б для замены. Подскажи что-нибудь типа моего VEGA 6CT-60A который стоит у меня на машине по качеству и силе, какой есть и сколько сейчас стоит? А может и на машину поставить новенький, а мой которому лет шесть использовать дома.
Шестилетний аккум, это уже возраст, может и подвести, да и ёмкость уже не та.
ПожалуйстаЗевсу как обычно огромный жирный плюс! Спасибо большое!
#75
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 08:49
Сьогодні стикнувся з тим що 95-ки з так званим "азійським" корпусом бюджетні бренди типу Біпавер не роблять, змушений був Топлу взяти - це дійсно так?
Зачастую, Азия, действительно представлена только в импорте и дорого, но у нас есть премиалка 95 Ач, нашего производства, за 2900 грн.
Изменено: 3EBC, 29 Ноябрь 2023 - 08:49
#79
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 18:11
Увы, но есть только классический вариант, с жидким электролитом и не ефб..... 70Ач - 2300 грн.а что есть из 74-75, азиат, клемы обычные ( не тонкие)
из ефб или ажм
Якщо заводський, то років п'ять відходив, а після заміни всі ходять 2,5-3,5 рока.Сільки хоч походив старий? Азіат явно не для жигуля.
Изменено: 3EBC, 29 Ноябрь 2023 - 18:09
#82
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 21:30
Коли, з ранку, замість авто, треба їхати на маршрутці)))))Мда.... А по яким критеріям вже зрозуміло, що треба міняти?
Така реальність, а, взагалі, акумулятор вже коштує дешевше бака палива, то й раз у 2-3 рока можна замінити. В мене 105 агм ехіde, вмер за рік, не витримав він поїздок в 3 км у добу, з двома запусками дизеля, хоча я й питався, останні два місяці, періодично його заряджати, але, як виявилось, автоматична зарядка bosch с7 не змогла витягнути його, нагоняла вольтаж і отрубалась, показуючи, що все ок, акум звісно замінив на новий, але й мої хлопці відкачали старий, але іншім зарядним, та у ручному режимі.У мене Power Max рівно 3 роки проробив. Думав, що це замало буде.
Изменено: 3EBC, 29 Ноябрь 2023 - 21:39
#83
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 22:32
Гарний аргумент для продавця АКБ.
Памятаєте Сталоне грошима топив у печері в горах.
АКБ треба заряджати хоча би раз у квартал, в кінці малими токами для балансування банок. Витрачати треба інколи і більше доби.
Якщо воно кажете не дороге, то тоді мати два АКБ, один в машині, інший нормально підзаряджений у РУЧНОМУ режимі у гаражі. Раз на квартал міняти місцями.
Отоді вам не то що зима, війна буде не така страшна.
А АГМ покласти за рік це круто, вони, звичайно якісні, по 7-10 років при правильному догляді ходять, а оригінали так і без особливого догляду.
Ну то такое... Багато чого відштовхується від реальної потреби.
Це я в принципі написав для тих, хто дотягує до останнього, а потім радіє ще й невеликій знижці. Беріть ДВА.
Изменено: baton45, 29 Ноябрь 2023 - 22:37
#84
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 22:46
Гарний аргумент для продавця АКБ.
Памятаєте Сталоне грошима топив у печері в горах.
АКБ треба заряджати хоча би раз у квартал, в кінці малими токами для балансування банок. Витрачати треба інколи і більше доби.
Якщо воно кажете не дороге, то тоді мати два АКБ, один в машині, інший нормально підзаряджений у РУЧНОМУ режимі у гаражі. Раз на квартал міняти місцями.
Отоді вам не то що зима, війна буде не така страшна.
А АГМ покласти за рік це круто, вони, звичайно якісні, по 7-10 років при правильному догляді ходять, а оригінали так і без особливого догляду.
Ну то такое... Багато чого відштовхується від реальної потреби.
Це я в принципі написав для тих, хто дотягує до останнього, а потім радіє ще й невеликій знижці. Беріть ДВА.
Аргумент не то що гарний, а просто супер, але, я у роздріб, крім клубу, не торгую, тому, для мене він не аргумент, а, лише, правда життя.
Свій агм я уложив кожнодневними, мінімальними пробігами та надією, на автоматичну зарядку, хоча, можливо, якщо би раніше почав заряджати, то можливо би й смог врятувати, а так 8 місяців у стані 30-50 % заряду й не витягнула зарядка його.
#85
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 22:53
MUTLU 2011 ще стоїть. пробігу правда мало на ньому - 30ткм. але навіть від старості не помер. якийсь правда рік-два стояв просто відключений. бо авто на стоянці було. ОТо срок. а три роки - єх...це вже шось фігня.
так шо- краще хай завжди заряждений?
Реклама!!!
#86
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 22:57
То, як робили 12 років назад і як роблять останні років 5-7, це дві великі різниці, причому, це всюди, битова техніка, запчастини та інше.MUTLU 2011 ще стоїть. пробігу правда мало на ньому - 30ткм. але навіть від старості не помер. якийсь правда рік-два стояв просто відключений. бо авто на стоянці було. ОТо срок. а три роки - єх...це вже шось фігня.
І ніяк інакше, все що має меньше 70-50% заряда - підлягає сульфатації, а з нею бороться вкрай важко, та й безслідно вона ніколи не проходить.
так шо- краще хай завжди заряждений?
Изменено: 3EBC, 29 Ноябрь 2023 - 22:57
#87
Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 08:56
Отож, єдиним варіантом для підтримки АКБ на певний строк є періодична підзарядка. Я не буду чіпати перевірку рівнів, щільності, тренувальні цикли. Це досить моторошно та приносить результати не великої величини. Якщо АКБ вже спотикається, то він вже не лідер.
До речі, Зевсе, чому би періодично не ставити Бош С7 на підзарядку просто на машину? Чи не дозволяє бортова система, чи гаражу нормального нема, чи ХЗ?
#88
Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 09:07
автоматична зарядка bosch с7 не змогла витягнути його
Та от і в мене таке враження, що цей БОШ недодзаряжає АКБ. Відносно швидко наганяє напругу і вирубається.
Та і по інструкції у нього 14,4...14,6 В. А це мабуть замало.
Изменено: Avtomobilist, 30 Ноябрь 2023 - 09:08
#89
Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 09:48
Це оптимально для постійних підзарядів. А далі для короткочасового перемішування (година) необхідно виходити на струми приблизнов 1% з напругою 15-16 Вольт. Але цей процес повинен бути контрольований обізнаною людиною, щоби вчасно виявити можливий терморозгін. Спеціальні програмовані під це автоматичні зарядні пристрої взагалі чи існують, а ті що претендують на таке мають кінський цінник і все одно знаюча людина сама приймає рішення та реагує на ситуацію. Все не так просто з цим простим свинцем.
Тут спрацьовує правило 20 на 80. При витраті сил на 20 % ми досягаємо результату в 80%.
Далі ми можемо витратити купу сил та часу на досягнення не дуже великих та значних результатів. Тому це часто не практикується.
Взагалі є подвижки на роботу з літієвими модифікаціями АКБ, та поки ціна на той же титанат безбожна, і практика використання має певні мінуси, тому добрий старий свинець досі у попиті. Просто і не дорого, у порівнянні, звичайно.
Изменено: baton45, 30 Ноябрь 2023 - 09:51
#90
Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 09:56
та поки ціна на той же титанат безбожна,
Та ну. Простіше свінець раз у 3 роки міняти.
щоби вчасно виявити можливий терморозгін.
Ставлю на своєму "ламповому" зарядному 2 А і ніякого терморазгону.
Але Без нагляду не залишаю, звісно.
Изменено: Avtomobilist, 30 Ноябрь 2023 - 09:56
#91
Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 10:03
Піздна кинувся, думав акум у порядку))))Отож, єдиним варіантом для підтримки АКБ на певний строк є періодична підзарядка. Я не буду чіпати перевірку рівнів, щільності, тренувальні цикли. Це досить моторошно та приносить результати не великої величини. Якщо АКБ вже спотикається, то він вже не лідер.
До речі, Зевсе, чому би періодично не ставити Бош С7 на підзарядку просто на машину? Чи не дозволяє бортова система, чи гаражу нормального нема, чи ХЗ?
Зараз пару разів, у місяц, буду ставити.
Пару днів назад, поставили на цьому зарядному заряджатися звичайний акум, але разрядженний майже на 70%, станом на зараз вроде тягне його. В мене просто акум пів року був у стані 50% зарядки і напевно пішла сульфатація, тому автоматичне зарядне швидко догоняло вольтаж та відрубалось, звісно, хлопці, у ручному режимі його відкачали, але це вже було 15,5-15,9 В, що, для геля не рекомендується.Та от і в мене таке враження, що цей БОШ недодзаряжає АКБ. Відносно швидко наганяє напругу і вирубається.
Та і по інструкції у нього 14,4...14,6 В. А це мабуть замало.
#94
Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 11:06
А що АГМ цей гелевий був? Гель цікавий тільки при необхідності будь-якого положення АКБ. Наприклад при перевертанні носія. В іншому слабенька конячка, бо середовище передачі не рідке, суттєве висушування гелю і нормальній струмопровідності кінець. Звичайно треба ж виробникам на комусь тренуватися.
Для свінця по кальцієвій технології вродь нормально.
Не нормально. Можна але з розумом. А коли той розум нам був у пригоді..
#96
Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 12:06
Мені в минулому році достався б/в АКБ АГМ на 95 Агод Лендкрузерівський, 10 років термін, на холоді вже не тягнув, людина пішла на заміну.
Важкий страшно, 22 кг по льду тягнув. Зробив профілактику, влив десь літр дистілята загалом по банках, вичавив з нього 25 Агод. Поставив на безперебійник для компютера і зразу підтягнув до нього мережу освітлення 12В на квартиру для локдауну.
А на старий комп купив і зібрав літійферумні чотири циліндри по 15Агод з БМСта балансиром. Думаю цей АКБ на 15Агод мати як мобільний модуль для підзарядки чогось. От думаю може машину підзарядити, та холодно, буде не дуже багато толку, прийдеться знімати на добу другу свинець. А то ще морозів не було, хоча мастило замінив на вихідні, та всеж.
Изменено: baton45, 30 Ноябрь 2023 - 12:09
#97
Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 17:33
Так і є, сьогодні бош почав мігати, що пацієнт зарядженний, вольтаж є на акумуляторі, а щільність, як була, так і є на нулі. Тому підтверджую, зарядка повний щлак. Купив зарядне аіда, зараз будемо тестити.Та от і в мене таке враження, що цей БОШ недодзаряжає АКБ. Відносно швидко наганяє напругу і вирубається.
Та і по інструкції у нього 14,4...14,6 В. А це мабуть замало.
Изменено: 3EBC, 30 Ноябрь 2023 - 17:49
#100
Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 11:08
За ніч, аіда, догнала щільність до 1,26-1,27, дуже гарно, поки до аіди питань немає, а до боша с7 багато питань.... Вона, взагалі не працює, як треба.Так і є, сьогодні бош почав мігати, що пацієнт зарядженний, вольтаж є на акумуляторі, а щільність, як була, так і є на нулі. Тому підтверджую, зарядка повний щлак. Купив зарядне аіда, зараз будемо тестити.
#101
Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 11:31
а до боша с7 багато питань...
Я на ньому взагалі зарядного тока більше 1,5 А не бачив. Правда тестер був підключений послідовно з АКБ. Але не думаю, що шунт на 20А так сильно содить зарядний ток.
Теж розчарований. Сильно розряджений АКБ відключае через пару годин і все.
Та же Аіда заряджає до 15,4 В, а БОШ до 14,4. От і весь результат по тому.
Изменено: Avtomobilist, 01 Декабрь 2023 - 11:36
#103
Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 11:55
Я із за цього боша встряв на новий акумулятор.... Та й бош теперь теж прийдеться викидати, хоча не повністю, крокодили з нього заберу))))... Лайно, а не зарядка, ніколи не думав, що таке може бути.в мене 3S, виглядає як іграшка, однак свою роботу робить добре.
а от С3 на роботі, то той просто напругу догнаняє до 14.4 і більше нічого
мабуть всі боші такі, хоч і цінник кінський
Изменено: 3EBC, 01 Декабрь 2023 - 11:57
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых