Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Вибір та обслуговування акумуляторів


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
218 ответов в теме

#141
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1731
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 26 Август 2024 - 14:44

Візьми новий, дозаряди, постав на машину, старий трохи підшамань щоби заводився, можна його навіть за пару-трійку діб підзарядити нормально, і буде підмінний АКБ для нормального підзаряду основного. Але вже старий пішов, хоча можна і дублера пошукати старого, але живого.

 

 

заряджати - то надовго а їхати треба вже.  :smile423: 

викрутив пробки - води нема, пластини видно. Йому гайки чи ще долити дистильованої і спробувати зарядити? :faceoff: 

 

Чесно досить здивований, що не заливав електроліт, а дистилят. Як казав Рек мабуть шось точно знаєш та не признаєшся. :ad_new:

Якщо википає вода, то може дуже високий заряд на батарею? Так вона тупо вивариться. Часом не гібрідна була, а система вже на чистий СаСа?


Изменено: baton45, 26 Август 2024 - 14:53

  • 0

#142
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3366
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 26 Август 2024 - 18:56

Цікава ситуація - після того як поставив новий АКБ щезла помилка по другій лямбді. Да, її можна Опкомом скинути на певний час, можна іншими приблудами - але як тільки мотор виходив на робочу температуру знов з"являлась. Проїхав небагато, км 14, але її поки що немає... Ну і дисплей монохромний суттєво менше мигає як кручу кермо - хто не знає той навіть не зверне увагу, на старому добре мигав.


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#143
dzhaith

dzhaith

    Старожил

    • Сообщений 316
  • Возраст: 67
  • Имя:Валерий
  • Город:Покровськ був ... зараз Дніпро ...
  • Авто:Опель Астра h 2009 Z16XER + ГБО BRC
  • Гос. номер:AX7205KA
  •  
  • Регистрация: 08.10.2023

Опубликовано 27 Август 2024 - 10:08

А я старый аккум использую при блэкауте: купил в Авроре 3 комплекта ДХО (полосы по 3Вт. на самоклейке) по 60 грн., развесил по дому, а на аккум крокодилы. Напругу отключили - даже жена уже умеет накидывать крокодилы на аккум


  • 0

#144
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1731
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 27 Август 2024 - 11:36

Аналогічно і в квартирі, і на дачі. Тільки на кожну лампу в кімнаті висить свій вимикач (той що на дроті). Ось таке бюджетне екофлоу. Пічка, газова плитка. Без усяких пантов по феншую.

Доречі на перший локдаун розбагатів на старий рідний АГМ 95Аг від лендровера. ДБЖ компа тягне з годину. Так там і залишилося всього до 25 Аг.

 

Щоби не ламати тему, хоч свинець ці кострубатий, але на світодіодки багато де піде, на довго.


Изменено: baton45, 27 Август 2024 - 11:38

  • 0

#145
Benificar

Benificar

    Авторитет

    • Сообщений 1700
  • Возраст: 35
  • Имя:Андрей
  • Авто:Opel Vectra C '04 2.2
  •  
  • Регистрация: 01.06.2017

Опубликовано 12 Октябрь 2024 - 19:58

А що зараз за бренди надійні?
Наприклад в потрібному типорозмірі і бюджеті є Монтбат/еврокрафт, снайдер, ай стар, кайнар.
+Різні флагмани, вести, амеги, форсе.
Цікаві що з цього можно взяти
  • 0

#146
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 12 Октябрь 2024 - 21:03

А що зараз за бренди надійні?
Наприклад в потрібному типорозмірі і бюджеті є Монтбат/еврокрафт, снайдер, ай стар, кайнар.
+Різні флагмани, вести, амеги, форсе.
Цікаві що з цього можно взяти

Если нужен обычный кислотник, то отечественный премиум ходит нормально.
  • 0

#147
Benificar

Benificar

    Авторитет

    • Сообщений 1700
  • Возраст: 35
  • Имя:Андрей
  • Авто:Opel Vectra C '04 2.2
  •  
  • Регистрация: 01.06.2017

Опубликовано 12 Октябрь 2024 - 21:52

Если нужен обычный кислотник, то отечественный премиум ходит нормально.


Зрозумів дякую, а якщо розглядати іноземні бренди з зазначених, є з них якийсь фаворит?
  • 0

#148
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 12 Октябрь 2024 - 22:41

Зрозумів дякую, а якщо розглядати іноземні бренди з зазначених, є з них якийсь фаворит?

Из написанного вами, бренды там только шнайдер и монбат, остальное какая то фигня. Но какой смысл покупать эконом от импортного бренда, по цене нашего премиума?
  • 0

#149
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 14 Январь 2025 - 22:16

А якщо напруга нормальна, а акумулятора при температурі -2 не може прокрутити двигун (чверть обороту і все, і так разів п'ять, потім я перестав намагатися), це може говорити про що?
Через добу після повного заряджання - 12,97 В.
Через два тижні після повного заряджання (стояв у квартирі при температурі 28 градусів) - 12,81 В.
Знятий з машини після маршруту 21 км з трьома запусками - 12,88 В.
Сьогодні (коли не зміг прокрутити, стояв у машині на вулиці два тижні) - 12,84 В.
Акумулятор Шнайдер 62Аг 620А. 6,5 років з дати випуску, 5,5 в експлуатації. Пробіг близько 10,000 км (десять тисяч). Повна зарядка зарядним Deca Matic 116 - десь 13 годин. Новий з магазину дозаряджався у 19 році годин 16, це при тому, що він в ноль розряджений не був.
Двигун 1.9 дизель, моторна олива 5-40.

Чи це означає, що пусковий струм впав без суттєвої втрати ємності? Чи впали і струм, і ємність?
Чи є сенс його подарувати власникові Ланосу (у нього свій здихає), чи він там ще, з огляду на менший необхідний пусковий струм, послужить?
  • 0

#150
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11504
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 14 Январь 2025 - 22:36

Muzzy

Може справа в акумуляторі. Десь між банками поганий контакт і при великому струмі дуже низька напруга на клемах акумулятора.

Може справа у стартері, якщо якір підклинює через знос втулок.

Тут або перевіряти акум навантажуваною вилкою, або підкинути на авто справний акум.


Изменено: Avtomobilist, 14 Январь 2025 - 22:37

  • 0

#151
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 14 Январь 2025 - 22:53

Чи це означає, що пусковий струм впав без суттєвої втрати ємності? Чи впали і струм, і ємність?

Швидше за все дрібно-дисперснна сульфатація(вікова), яка перекриває нормальний доступ електроліту до дрібних численних пор активної маси(від яких залежить внутішній опір та струм в пускових режимах), тобто "збиває" саме пускові струми. В той же час при розряді слабким струмом поточної пропускної здатності шару сульфатації достатньо для більш-менш повного використання усього об'єму активної маси. Тобто при контрольному розряді батарея може показати непогані  параметри ємності.  Можна погратися з десульфатацією якщо є чим і коли, але  вік у 6+ років таки натякає, що то вже може бути як шанс зустрічі динозавра. Тому так, на бензиновому Ланосі 1,5 на нього можна розраховувати більше, аніж на дизелі 1,9.


  • 0

#152
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 00:05

Швидше за все дрібно-дисперснна сульфатація(вікова), яка перекриває нормальний доступ електроліту до дрібних численних пор активної маси(від яких залежить внутішній опір та струм в пускових режимах), тобто "збиває" саме пускові струми. В той же час при розряді слабким струмом поточної пропускної здатності шару сульфатації достатньо для більш-менш повного використання усього об'єму активної маси. Тобто при контрольному розряді батарея може показати непогані параметри ємності. Можна погратися з десульфатацією якщо є чим і коли, але вік у 6+ років таки натякає, що то вже може бути як шанс зустрічі динозавра. Тому так, на бензиновому Ланосі 1,5 на нього можна розраховувати більше, аніж на дизелі 1,9.


100%, в такому віці вже мало сенсу щось з ним робити, так на ланосі пусковий звісно треба меньше, але як на надійний акумулятор, який запустить авто будь коли - на нього сподіватися не треба.
  • 0

#153
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 07:04

Ні, стартер не зношений, машина з малим пробігом.

Зрозуміло. Шкода, я його любив.
А те, що минулої осені він від сигналки вперше розрядився (двічі) до чорного кольору поплавкового індикатора (замість зеленого) - це його добило трохи чи до чорного (розряджений), на відміну від сріблястого (необхідний сервіс) - це ще нічого? Теоретично цікавлюся, на майбутнє.

Цікаво, у Ланоса плюсова клемма справа, як тут, чи зліва?
А є якесь для них застосування в квартирі без автономного опалення і інших прогресивних опцій? Шкода його здавати за ціною зовсім здохлого, якщо на Ланос не знадобиться.

І ще таке питання - а от Вести (у мене до цього була Веста Преміум) вважаються частково обслуговуваними, як це працює на практиці? Мені моя дісталася у свій час з машиною (їй було пару років і вона взимку у попереднього власника розряджалася від сигналки в ноль, пробігу в неї взагалі було менше 100 км, машина стояла переважно), я на ній потім проїздив ще чотири роки. Там я просто відкручував пробочки при заряджанні (як мені і сказали), більше нічого з нею не робив, ареометра ця батарея не бачила. Це нормально чи з нею не можна як з необслуговуваною? Іншого досвіду з подібними акумуляторами у мене не було, завжди були закриті, це батько з обслуговуваними грався ще з радянських часів, у нього Мутлу колись вісім років прослужив (начебто це вважається відносно багато).
  • 0

#154
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1731
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 09:44

    Підзаряджай АКБ малими струмами (1-2% від ємності) раз у квартал-півріччя до напруги 14,4-14,7В до падіння струму раз в 10. Далі просто втрата часу.

Важлива періодична підзарядка, десульфатація та вирівнювання банок. Це не зарядка щоби швиденько завестися, а наведення порядку у внутрішній хімії.

Вона буде тримати АКБ в тонусі і накине декілька років нормального функціонування. Нормального.

     Якщо вважати, що дешевше купити новий, то ніхто не держить.  Хозяїн-барін.

Вічна реанімація трупу також безглузда, на певній стадії вже нічого не допоможе, вікова деградація, але не треба завчасно до цього доводити акумулятор.

Повна аналогія із здоров"ям людини. Спортсмен може надірвати серце і м"язи. (особливо давати прикурювати АКБ, пластини веде від перевантаження). Ледащо проп"є і прокурить нутрянку. (сульфатація, коробить пластини від сульфатів внутрішніх, опливають намазки, коротить потім пластини). Звичайно і якість АКБ як гарна генетика від предків.

Золота середина десь посередині. :smile423:

Вестами користувався на двох машинах з 14 року. (Преміуми). Нічого так.

Зараз знову Веста з урахуванням обов"язкового обслуговування вище. Чи беріть оригінальні Европейські з конвейера. Там часто сам свинець кращий по якості. Тоді взагалі років 5 не заморочуватися можна було раніше по варіанту ледачому. Але ціна 2х.

Зараз не скажу. :ukr:

 А взагалі можна мати два АКБ, один основний, інший бу на підхват поки основний у практолога. І машина на ходу, і руЖЖо змащене та почищене.


Изменено: baton45, 15 Январь 2025 - 09:58

  • 0

#155
Schnauzer

Schnauzer

    Старожил

    • Сообщений 324
  • Возраст: 43
  • Имя:Сергій
  • Город:Харків
  • Авто:OZA 1.8, 2003г
  •  
  • Регистрация: 09.05.2021

Опубликовано 15 Январь 2025 - 09:49

Цікаво, у Ланоса плюсова клемма справа, як тут, чи зліва?
А є якесь для них застосування в квартирі без автономного опалення і інших прогресивних опцій? Шкода його здавати за ціною зовсім здохлого, якщо на Ланос не знадобиться.

 

Під капотом по пам'яті у ланоса, плюс справа відносно глядача, ближче то коробочки з запобіжниками (а відносно АКБ - це зліва)

В мене з опелем був акб GM невідомого віку- гарний і по феншую, для поціновувачів усього оригінального :sm13_: . В європі схожий зараз коштує порядка 200 євро( упс за 200 то AGM, тоб то не такий, "такий"- має бути дешевше)
Так сталося що виіхали ми на іншому АКБ, а той GM залишився в квартирі, кум забрав його на сенс батьку(там компоновка же як в ланосі ж?), поставив той GM навпаки і їздив, штатних кабелів вистачило. Це не зовсім нормально, але в крайньому випадку - можливо. Коротше треба міряти


Изменено: Schnauzer, 15 Январь 2025 - 10:13

  • 0

#156
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11504
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 09:50

А є якесь для них застосування в квартирі 

Я собі зробив живлення роутера і абонентського терміналу. Трошки проводу, два штекери, одне гніздо, плюс релє за 30 грн. Автоматично перемикається з мережі на акум і назад. Але акум треба заряджати "вручну". Якшо один з девайсів на 9 вольт додається недорогий понижаючий ДС-ДС перетврювач. 

Як варіант. Або якесь місцеве освітлення світлодіодами.


Изменено: Avtomobilist, 15 Январь 2025 - 09:51

  • 0

#157
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1731
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 10:50

У мене на УПСі компа дітей сидить старий АГМ 90Аг з яких добре якщо 25. На цей же АКБ сидить по всій квартирі "тимчасова" проводка ледів на 12 Вольт. Досить зручно накшталт нічника по кімнатам чи санвузлам.


Изменено: baton45, 15 Январь 2025 - 10:51

  • 0

#158
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 11:30

    Підзаряджай АКБ малими струмами (1-2% від ємності) раз у квартал-півріччя до напруги 14,4-14,7В до падіння струму раз в 10. Далі просто втрата часу.

Важлива періодична підзарядка, десульфатація та вирівнювання банок. Це не зарядка щоби швиденько завестися, а наведення порядку у внутрішній хімії.

Вона буде тримати АКБ в тонусі і накине декілька років нормального функціонування. Нормального.

Та я, хоч і не розуміюся у електриці, здогадуюся, що малими струмами добре, але у мене зарядка DECA MATIC 116, така:

Вона повністю автоматична, без будь-яких шкал, максимальний струм заряду 6А. Щоб поміряти напругу, я запрошую сусіда з мультиметром, а що ще тим мультиметром можна поміряти в контексті акумуляторів - ні він, ні я не знаємо. До цього я його просто 3-5 разів на рік заряджав на всякий випадок, бо все-таки багато поїздок типу 24 км з двома запусками або навіть 7 км з двома запусками, і все.

Дякую за розгорнуту відповідь.

А 14,4-14,7В - це коли у нього буває? Це зразу після відключення зарядки? Бо я почав дивитися напругу два місяці назад і більше 12,97 не бачив (як і менше 12,81). Мені сказали, що акумулятор близько доби після зарядки показує завищені відносно його звичайної напруги і що це неінформативно, то ми зразу і не міряли. Чи я не бачив 14+ В бо мій акумулятор вже старий?

Взагалі, все, що я знаю про напругу у контексті акумуляторів, це звідси, бо воно загалом зрозуміло навіть мені:

 

А правильно я зрозумів, що банки з пробочками у частково обслуговуваному акумуляторі - це можливість робити щось самому (з ареометром і рідинами), але якщо цього не робити, то це просто аналог необслуговуваного акумулятору? Тобто якщо обслуговуваати, то він проходить довше необслуговуваного, а якщо ні, то стільки ж?


Avtomobilist, baton45, а як ви виходите з акумулятора на ці пристрої? Якісь клеми, розетки чи роз'єми?


3EBC, а чим відрізняється Веста саме Преміум? З точки зору споживача, я маю на увазі. Що Веста залишилася чи не єдиним вітчизняним хорошим виробником, це я знаю.


До речі, Шнайдер у мене називається ZAP Silver Premium, я подивився тільки що. І 5,5 років експлуатації при тому, що батарея була куплена 11-місячною - це загалом непоганий показник? Наскільки взагалі впливає термін зберігання до продажу? Наскільки варто доплатити за менший термін і наскільки йому бажано бути меншим?


  • 0

#159
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11504
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 11:44

А 14,4-14,7В - це коли у нього буває?

Тільки з підключеним зарядним пристроєм, який дає таку напругу. Або відразу після заряджання. 

12,8 В це напруга повністю зарядженого свінцевого акумулятора.

 

А правильно я зрозумів, що банки з пробочками у частково обслуговуваному акумуляторі - це можливість робити щось самому (з ареометром і рідинами), але якщо цього не робити, то це просто аналог необслуговуваного акумулятору? Тобто якщо обслуговуваати, то він проходить довше необслуговуваного, а якщо ні, то стільки ж?

Але більш точний показник ступіню зарядженості акумулятора це щільність електроліту. Пробочки дозволяють це поміряти. А ще пробочки дозволяють контролювати рівень електроліту в банках.

Як на мене досить два рази на рік (восени  та навесні) зарядити на повну акумулятор від зарядного пристрою і вся обслуга. Вже багато років не зустрічав крітичної втрати рівня електроліту в банках і необхідності його поповнювати.



 

 

Avtomobilist, baton45, а як ви виходите з акумулятора на ці пристрої? Якісь клеми, розетки чи роз'єми?

Можна "крокодильчики" підібрати. Деякі акумуляторі йшли з пластмисовими ковпачками на клемах, тоді оголені проводи притискались до клем ціми ковпачками. На другому кінці проводу у мене стандартний штекер (як у блока живлення роутера), який вставляю у гніздо в коробочці, у якій собрана вся моя "приблуда".



І 5,5 років експлуатації при тому, що батарея була куплена 11-місячною - це загалом непоганий показник?

Як на мене, це чудовий показник.


Изменено: Avtomobilist, 15 Январь 2025 - 11:43

  • 0

#160
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 11:44

Ні, стартер не зношений, машина з малим пробігом.

Зрозуміло. Шкода, я його любив.
А те, що минулої осені він від сигналки вперше розрядився (двічі) до чорного кольору поплавкового індикатора (замість зеленого) - це його добило трохи чи до чорного (розряджений), на відміну від сріблястого (необхідний сервіс) - це ще нічого? Теоретично цікавлюся, на майбутнє.

Цікаво, у Ланоса плюсова клемма справа, як тут, чи зліва?
А є якесь для них застосування в квартирі без автономного опалення і інших прогресивних опцій? Шкода його здавати за ціною зовсім здохлого, якщо на Ланос не знадобиться.

І ще таке питання - а от Вести (у мене до цього була Веста Преміум) вважаються частково обслуговуваними, як це працює на практиці? Мені моя дісталася у свій час з машиною (їй було пару років і вона взимку у попереднього власника розряджалася від сигналки в ноль, пробігу в неї взагалі було менше 100 км, машина стояла переважно), я на ній потім проїздив ще чотири роки. Там я просто відкручував пробочки при заряджанні (як мені і сказали), більше нічого з нею не робив, ареометра ця батарея не бачила. Це нормально чи з нею не можна як з необслуговуваною? Іншого досвіду з подібними акумуляторами у мене не було, завжди були закриті, це батько з обслуговуваними грався ще з радянських часів, у нього Мутлу колись вісім років прослужив (начебто це вважається відносно багато).

Акумулятор дуже нелюбить глибоких розрядів, а ще більше довгих простоювань у такому стані (більше доби це вже дуже погано), тому, в ваших умовах експлуатації бажано знімати клему і періодично підзаряжати акумулятор.
Нажаль, у Ланосі, плюс зліва. Щось заживити дома можна, але він буде постійно просити до себе уваги.
Так, у Вестовскіх є можливість обслуговування, але, я вважаю, що це більше плюс, аніж мінус, необхідність обслужити буває настає і у необслуговуємих батарей і тоді люди прчинають колупати акумулятор... Але, для поціновувачів в нас вже пару місяців є лінійка нових, необслуговуємих батарей.

Изменено: 3EBC, 15 Январь 2025 - 11:45

  • 0

#161
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 11:45

Деякі акумуляторі йшли з пластмисовими ковпачками на клемах, тоді оголені проводи притискались до клем ціми ковпачками. На другому кінці проводу у мене стандартний штекер, який вставляю у гніздо в коробочці, у якій собрана вся моя "приблуда".

О, у мене є такі і я може навіть згадаю де вони.

 

Тільки з підключеним зарядним пристроєм, який дає таку напругу.

Я правильно зрозумів, що оскільки у мене автоматичний зарядний пристрій, тобто я напругу руками не виставляю, то цей показник у процесі зарядки залежить від здоров'я самого акумулятор? А на будь-якому етапі заряджання можна це поміряти?


  • 0

#162
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11504
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 11:55

Я правильно зрозумів, що оскільки у мене автоматичний зарядний пристрій, тобто я напругу руками не виставляю, то цей показник у процесі зарядки залежить від здоров'я самого акумулятор? А на будь-якому етапі заряджання можна це поміряти?

В процесі заряджання напруга на акумуляторі буде поступово зростати, Максимальне значення буде в кінці заряду, при повністю зарядженому акумуляторі.

Від здоров'я акумулятора це практично не залежить. Просто дохлий акумулятор буде занадто швидко розряджатись і занадто швидко заряджатись.

Поміряти напругу звісно можна, але вона покаже ступінь зарядженості акумулятора (у відсотках до його реальній ємності), але не стан здоров'я акумулятора.


Изменено: Avtomobilist, 15 Январь 2025 - 11:59

  • 0

#163
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 11:55

тому, в ваших умовах експлуатації бажано знімати клему

Так і робив все життя до лютого минулого року, коли одного разу під капотом був шалений конденсат (не тільки у моєї машини, тобто мова про погоду, і я з ним не намагався завести машину, відклав поїздку) і після цього, якщо клеми зняті більше тижня, то доводилося раз, а то і декілька разів скидати і знову одягати клеми (інколи включно з чорною), бо акумулятор включав свічки розжарювання, все робив що треба, але не міг прокрутити двигун. Після кількаразового від'єднання і під'єднання клем двигун заводився з півоберта, як завжди.

А якщо не від'єднувати клеми, то заводився як завжди. Оскільки з попереднім у мене був досвід, що його може висадити за місяць, то при інтервалах приблизно два тижні я особливо не турбувався, дозаряджав раз на декілька місяців, і до жовтня це працювало.

До речі, чи є сенс при простої від'єднувати чорну клему також?


  • 0

#164
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11504
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 12:03

До речі, чи є сенс при простої від'єднувати чорну клему також?

Зняти масову клему і все.


  • 0

#165
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 12:03

Так і робив все життя до лютого минулого року, коли одного разу під капотом був шалений конденсат (не тільки у моєї машини, тобто мова про погоду, і я з ним не намагався завести машину, відклав поїздку) і після цього, якщо клеми зняті більше тижня, то доводилося раз, а то і декілька разів скидати і знову одягати клеми (інколи включно з чорною), бо акумулятор включав свічки розжарювання, все робив що треба, але не міг прокрутити двигун. Після кількаразового від'єднання і під'єднання клем двигун заводився з півоберта, як завжди.
А якщо не від'єднувати клеми, то заводився як завжди. Оскільки з попереднім у мене був досвід, що його може висадити за місяць, то при інтервалах приблизно два тижні я особливо не турбувався, дозаряджав раз на декілька місяців, і до жовтня це працювало.
До речі, чи є сенс при простої від'єднувати чорну клему також?

Після прочитаного, я би вам рекомендував, для початку, перевірити акумулятор у спеців, які мають нагрузочну вилку, можливо з акумулятором все в нормі....

Якщо ви зняли будь яку клему, з акумулятора, то інша ролі ніякої не грає. Для безпеки рекомендують знімати мінусову.
  • 0

#166
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1731
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 12:22

Обслуговування АКБ дасть можливість його ефективної експлуатації.

Періодично підзаряджати треба, бо напругу 14,4-14,7В генератор ніколи не дасть. Заряджати щоби зарядити можна і струмом 10% ємності на етикетці. Не критично +/-.

Щоби побороти сульфатацію та вірівняти банки треба струми в кінці заряду на одиниці відсотків, якщо не менше, але на це треба кучу часу. Чому і кажу про АКБ дублер.

Тому ви вибираете баланс між вагомою роботою швидко але на 60-80% та поліруванням фаберже тижнями без гарантованого 100% хепіенду.

Ще і сульфатація може бути така зла, що не піднімете щільність до норми по декілька діб і за тиждень. 

По суті відмуштрований АКБ треба для пусків у люті морози, щоби хватило сил штовхонути двигун та на тяжкий дизель, там струми ще ті.

В нашому кліматі можете сильно не паритися але і не класти болта. Або в магазин бігом, ясне діло.

 

 По зарядному пристрою. Напруга на АКБ 14,4-14,7В це в кінці заряду. У маньяків АКБ зарядні з ручним регулювання з розгоном до 16 В.

Взагалі любителі АКБ вже мають зарядні пристрої с настройкою струмів та напруг. Там нема вершини совЄршенства, тільки ейфорія проходить швидко, залишаються вибрані.

Але то вже рівень мастер-шефа кинути на кінчику ножа приправ і не зіпсувати дорогу страву. Не лізьте туди.

Взагалі не рекомендую лізти всередину якщо не стоїть питання спасти АКБ із пекла і на це є бажання вовтузитися декілька днів.

Найпростіший метод це виставити струми заряду в одиниці %, і контролювати процес десульфатації, заряду, вірівнювання банок.

Кипіти електроліт не повинен, шелестіти як шампанське буде в кінці заряду, нагріватися АКБ не повинен вище дотику рукою на гаряче, бо може початися терморозгіні швидка деградація.

 

 

Якщо в собі почуваєте потребу юного проктолога, то можете трошки потренуватися. Тільки уважно, там кислота є, обережно.

 

А взагалі оце глянув скільки написав... Оно вам ото треба? :sm13_: Профілактика і всьо.


  • 0

#167
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 12:26

Зняти масову клему і все.

 

Після прочитаного, я би вам рекомендував, для початку, перевірити акумулятор у спеців, які мають нагрузочну вилку, можливо з акумулятором все в нормі....

Якщо ви зняли будь яку клему, з акумулятора, то інша ролі ніякої не грає. Для безпеки рекомендують знімати мінусову.

 

Дякую!

Знімав завжди тільки плюсову.

 

Я просто підозрюю, що там на шляху від клеми по дротах далі якийсь наліт може почав утворюватися, а рухи зі зніманнями клем його пробивають, а під напругою він не утворюється, бо вся ця історія з конденсатом  і глюками після нього дуже загадкова. По-хорошому, треба діагностику електросистеми зробити, але що електрик побачить, коли все працює? А коли не працює, то машина до нього не поїде, бо не заводиться.

З іншого боку, якщо акумулятор забирав додому, тобто у машині обидві клеми були без доступу до акумулятора, то після встановлення назад акумулятора ніяких глюків не було ні разу.


  • 0

#168
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1731
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 12:27

Після прочитаного, я би вам рекомендував, для початку, перевірити акумулятор у спеців, які мають нагрузочну вилку, можливо з акумулятором все в нормі....

Якщо ви зняли будь яку клему, з акумулятора, то інша ролі ніякої не грає. Для безпеки рекомендують знімати мінусову.

 

Є страшна тайна про полярність клеми, про яку всім не цікаво... Це вимоги техніки безпеки.

АКБ підключено через корпус автомобіля, тоїсть клема з Мінусом сидить на корпусі машини.

Коли водій починає відкручувати клему з Плюсом, він гаєчним ключем може випадково зацепити корпус атомобіля, а там Мінус від АКБ. Маємо миттєве коротке замикання. Ключ розкаляється до стану кузні, АКБ кипить і вибухає з бризками шампанського кислого середовища. 

Тому при Мінусі на корпусі в першу чергу відключають Мінус. А далі Плюс коротіть не коротіть на корпус машини, вже нема електричного кола на замикання. Приєднання в зворотньому напрямку. Мінус останній.

 Це така суть діла, але не панацея, дивіться по факту приєднання. :smile423:

 

Ну що, є ще бажаючі помацати комісарського тіла?! :sm13_:


Изменено: baton45, 15 Январь 2025 - 12:40

  • 0

#169
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 12:30

А взагалі оце глянув скільки написав... Оно вам ото треба? :sm13_: Профілактика і всьо.

Дякую, у будь-якому випадку читати це було цікаво (хоч у мене і немає зарядного пристрою, який піддається налаштуванням), а написати це було дуже люб'язно. :hi:


  • 0

#170
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1731
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Январь 2025 - 12:38

Головне щоби мої казки не читали дітям на ніч... :ad_new:  :sm13_:


  • 0

#171
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 12:39

Так і робив все життя до лютого минулого року, коли одного разу під капотом був шалений конденсат (не тільки у моєї машини, тобто мова про погоду, і я з ним не намагався завести машину, відклав поїздку) і після цього, якщо клеми зняті більше тижня, то доводилося раз, а то і декілька разів скидати і знову одягати клеми (інколи включно з чорною), бо акумулятор включав свічки розжарювання, все робив що треба, але не міг прокрутити двигун. Після кількаразового від'єднання і під'єднання клем двигун заводився з півоберта, як завжди.

Уточнення: Після цієї першої спроби прокрутити двигун все виключалося і при наступних спробах повернути ключ, навіть лампочки на панелі приладів не запалювалися. Якщо не пересмикнути клеми. Після пересмикування - або за цим же циклом, або, як правило після третього - нормальний штатний пуск, наступні пуски під час поїздки також без питань у той день і/або при простоях не більше тижня.


  • 0

#172
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 15 Январь 2025 - 12:43

А те, що минулої осені він від сигналки вперше розрядився (двічі) до чорного кольору поплавкового індикатора (замість зеленого) - це його добило трохи чи до чорного (розряджений), на відміну від сріблястого (необхідний сервіс) - це ще нічого? Теоретично цікавлюся, на майбутнє.

Якщо цікава теорія процессу деградації, то ось:

Спойлер

 

Єдине  зауваження - з огляду на  деякі нюанси сучасних кальцієвих АКБ можна дещо скорегувати в більшу сторону кінцеву напругу заряду у подпункті 1).

 

Після прочитаного, я би вам рекомендував, для початку, перевірити акумулятор у спеців,

Також зацікавило це уточнення.

якщо клеми зняті більше тижня, то доводилося раз, а то і декілька разів скидати і знову одягати клеми (інколи включно з чорною), бо акумулятор включав свічки розжарювання, все робив що треба, але не міг прокрутити двигун. Після кількаразового від'єднання і під'єднання клем двигун заводився з півоберта, як завжди.
Чорна клема - це датчик струму, додаткова "коробочка" біля клеми?? Якщо так, то цілком можливо, що то не в АКБ справа, а у алгоритмах роботи контролера стану АКБ, який у певних випадках може невчасно обмежувати роботу АК;Б, хоч і небезпідставно.

https://www.drive2.r...03847824966343/


  • 0

#173
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 12:59

Якщо цікава теорія процессу деградації, то ось:

Емм... Цей текст трохи складний для мене, хоча загальна ідея зрозуиіла.

 

А це цікаво. Але там написано, що воно Хеллою випускається з 2009 року (треба думати, що і іншими виробниками не набагато довше), а у мене Пежо Партнер Оріджин 2011 року, рік початку випуску 2003 (якщо не 2002) з віхрєкамерним атмосферним дизелем, у якому ні борткомп'ютера немає, взагалі крім кондиціонера і ОБД-2 нічого із сучасних систем немає. Не думаю, що цей блок там є.

Але може є якийсь його більш древній і простий аналог, якщо такі були.


  • 0

#174
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 15 Январь 2025 - 13:20

Цей текст трохи складний для мене, хоча загальна ідея зрозуиіла.
Там головне виділено жирним.
  • 0

#175
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13067
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Январь 2025 - 13:20

А акумулятори Vega EFB, про які написано, що вони вироблені Вестою - вони взагалі наскільки хороші і з якими їх можна порівнювати?


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых