Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Вибір та обслуговування акумуляторів


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
426 ответов в теме

#386
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 12502
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 02 Ноябрь 2025 - 18:49

В мене така сама історія, друга зима,стоянка пару тижнів, сигналка,

Я мав звичку не ставити на сигналку, якщо стоянка довше ніж на 3 доби.
Зараз авто немає сигналки, немає і клопоту.
  • 0

#387
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12868
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 03 Ноябрь 2025 - 20:34

Зараз авто немає сигналки, немає і клопоту.

Оригінальне рішенняag.gif 
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#388
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 09:37

А як так може бути, що старий акумулятор 74 Аг (620 А новим), який місяць назад не без зусиль, але заводив турбодизель, віддає заряд зі струмом 0,4 А і не більше?
Перед заміною китайський дрібний прилад показав напругу 12,8 В, SOH 70-71 (було два заміри), пусковий 435 А, при старті напруга просідала до 9,6 В.
Зарядний з індикатором обсягу розряджав його тиждень на 0,4 А і не інакше (при виставлених 2,0 А, це максимум, що вміє цей зарядний у режимі розряджання), заряджав він від 4,5 А (максимум, який вміє зарядний - 6,0), швидко впав до 3,5 А, досить довго був там, ближче до кінця 1,9, а останню годину близько 0,9 А. Ємність у нього (що вилилося і що потім влилося) справді в районі 50 Аг, тобто китайський дрібний прилад на експрес-тесті SOH показав загалом правильно. Прикол в тому, що він при підключенні телефону через перехідник "крокодили-прикурювач" і автомобільну зарядку телефонів показує, що зарядка йде, вона одну хвилину і йшла зі струмом 1 А (максимум цього зарядного), але переважно телефон показував, що він насправді трохи розряджається, що і виявилося правдою, оскільки за годину заряд телефону впав з 37 до 35%. Світлодіод на зарядному у прикурювач горить. Сам акумулятор зі своїми улюбленими 0,4 А великим зарядним розряджається (я викачав за декілька годин 3 Аг) і заряджається назад, тобто він не здох.
Як таке може бути, що є 2/3 місткості, але майже немає струму? Компресор 5 А при підключенні через прикурювач навіть не хрюкнув.
  • 0

#389
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11869
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 10:49

Компресор 5 А при підключенні через прикурювач навіть не хрюкнув.

Шланг компресора був підєданий до колеса?

віддає заряд зі струмом 0,4 А і не більше?
Тобто від цього акумулятора заряджаеться інший акумулятор?
  • 0

#390
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12868
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 11:42

А як так може бути, що старий акумулятор 

Бобік здох, вони бувае якось різко помирають


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#391
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1978
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 11:44

     Дуже складно написано.

Що таке "не хрюкнув"?

   "Китайський дрібний прилад" це показомір-індикатор з кольоровими картинками по напрузі, опору, струмам?

"Старий акумулятор" то брат Брєжнева? Рік виготовлення.

 

    Є місткість, а струму не дає? Це як, провалюється до 9-11 вольт? Тоді як варіант можливо вже КЗ банки, або вже на порозі, малі струми ще йдуть, більші валять всю картинку.

Ще може бути запущений стан по сульфатації, та цей хлоп вроді регулярно наповнюється енергією. Він швидше зношений чим закислий.

    Яку напругу в кінці заряду дає зарядний пристрій? 14,4В,   14,7В? Хоть якось да повинно працювати, навіть на 50% ємності при нормальних умовах.

Це без напівКЗ  звичайно.

P.S. Чи приймав той АКБ за свій вік участь у "підкурюванні" когось чи себе? 


Изменено: baton45, 05 Ноябрь 2025 - 11:55

  • 0

#392
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51403
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 11:53

вони бувае якось різко помирають
Особливо восени

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#393
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1978
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 12:20

Особливо восени

Загострення хронічних захворювань...


  • 0

#394
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 13:59

Шланг компресора був під'єданий до колеса?

Ні. А там є датчик, який це розпізнає?

Тобто від цього акумулятора заряджаеться інший акумулятор?

Ні, я позичив зарядний пристрій у якого є функція розряду також і різні індикатори. Зарядний пристрій при цьому включається у мережу 220 В і працює тільки так, від самого акумулятора він не працює.
  • 0

#395
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11869
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 14:10

Ні,

Тоді можна перевірити акумулятор наступним чином. Під'єднати до ньго послідовно лампу фари на 55 Вт і амперметр. І подивитись який струм буде. Повинно бути десь 4,5 А.

А там є датчик, який це розпізнає?
Я не зустічав таких, де є. Просто при під'єднаному шлангу до колеса, де є тиск, компресор бува не запускається. Якщо шланг компресора "висить у повітрі" і справний компресор не запускається від акумулятора, то акумулятору все.
  • 0

#396
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 14:34

Яку напругу в кінці заряду дає зарядний пристрій? 14,4В, 14,7В?

14,4В.
Зарядний пристрій для розряджання і подальшого заряджання використовувався Imax B6AC v2, якщо тобі це про щось говорить (мені, звичайно, ні, крім того, що там є різні режими і індикація, на відміну від мого власного типу італійського Deca Matic 116, у якого тільки чотири лампочки і про який відомо, що він може 6А). Думаю, цілком китайський.
Експрес-тестер, який показав SOH 71 i 435А, використовував акумуляторщик. На вигляд - дешева погрємушка з Аліекспрес, типу Конневей чи як вони там називаються, мені такі періодично контекстна реклама підсовує.
Акумулятор 74 620 марки Платинум Престіж у 22 році був знятий з купленої у Британії машини як "вже не мальчік" і поставлений на турбодизельний вагівський корчик, з яким я вже декілька місяців граюся. Його вік і історія, звичайно, абсолютно невідомі. Про марку сказано власником, що це найдешевша марка на британському Амазоні, чистий китаєць. Там написано хеві дьюті, дизель аппрувед і оріджинал спеа парт, ну хто б сумнівався.
Він стояв останні два роки на машині, яка раз чи два на місяць заводилася, працювала 10 хвилин, проїжджала 5 м туди і 5 м назад і глушилася. У вересні минулого року він не зумів її завести, я його забрав і зарядив зарядним повністю. З літа цього року машина їздить (тепер у мене), він все літо запускав її як зайчик, але коли на початку жовтня температура упала вранці до +6, почав крутити двигун на старті дуже невпевнено, а після підвищення температури на вулиці до +15 ця невпевненість зменшилася, але не зникла.
При запуску стартера, мультиметр на акумуляторі показав 9,6В, до запуску було 12,8, генератор ОК.
Компресор "не хрюкнув" - тобто взагалі ніяк не відреагував на те, що його підключили до джерела живлення і натиснули кнопку включення. Компресор Вітол робочий, електрик його пару місяців назад перевіряв, сказав тільки через штатний прикурювач машини не підключати, бо він схильний палити запобіжники. Я його у багажнику знайшов, я такими речами не користуюся.
Між стадіями "запускав турбодизель" і "не може заряджати смартфон" пройшов місяць. При збереженні досить суттєвої ємності. Це щось із ним відбулося чи одне іншому не суперечить?

Тоді можна перевірити акумулятор наступним чином. Під'єднати до ньго послідовно лампу фари на 55 Вт і амперметр. І подивитись який струм буде. Повинно бути десь 4,5А

Він у мене в коридорі стоїть і я в електриці розумію приблизно нічого. Правда, є сусід з мультиметром, але немає лампи. На машину його тягти досить складно - крім того, що задоволення помірне, там вже стоїть новий акумулятор, а це не той випадок, коли заміна дуже проста - вони у посадочне місце входять по вертикалі під кутом градусів 30, я це зайвий раз точно робити не хочу, не впевнений, що і для акумуляторів така акробатика корисна.
Якщо сусід зрозуміє як підключити лампу без автомобіля - може і спробуємо.
  • 0

#397
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9190
  • Возраст: 58
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 14:36

розряджав його тиждень на 0,4 А
и до какого предела был разряд? В ноль?

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#398
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 14:39

Якщо шланг компресора "висить у повітрі" і справний компресор не запускається від акумулятора, то акумулятору все.


Ну от і я так подумав і був неприємно здивований. Я-то думав, що у мене з'явився павер-банк на 50 Аг, а воно тільки світлодіодом може світити.

и до какого предела был разряд? В ноль?

Не в повний, на 50 з міліамперами Аг я припинив, зарядив зразу після цього, температура була близько +20. В ноль він розряджався рік назад.
  • 0

#399
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1978
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 15:37

Imax B6AC v2

До оригіналу Imax B6 торкаюся руками по справах  не рідше декади.

 

Фотку скинь поверхні АКБ. У Престіж якась цвітова позначка є, цікаво подивитися.

Вимірює рівень заряду акумуляторної батареї і контролює всю систему заряду транспортного засобу, крім цього зберігає взяті дані у вбудованому чіпі пам'яті.

• Стежить за терміном гарантії за допомогою мікро чіпа в електроном вигляді. З моменту першого експлуатації акумулятора, активується електронний контроль гарантійного терміну.

• Незалежно від бренду транспортного засобу, повністю контролює систему зарядки, надає статистичну інформацію про справжній стан акумулятора і про зміни які були зроблені в ньому. Поточний статус відображений, з 6 кольорами, вживає заходів обережності і зберігає інформацію в пам'яті.

• Дозволяє передавати всю інформацію про акумулятор і транспортному засобі на мобільний телефон або комп'ютер за допомогою спеціального ручного пристрою, використовуючи Bluetooth.

• Визначає потенційні проблеми пов'язані з акумулятором або з транспортним засобом. Якщо проблема в транспортному засобі, то вказує на помилку в зарядної системі. Якщо проблема в акумуляторі, то показує, які заходи мають бути вжиті.

• У якій точці світу не знаходилося б транспортний засіб, з моменту тих-обслуговування, вся інформація в пам'яті пересилається в банк даних YIGIT AKU через повідомлення або електронну пошту. Ця інформація за допомогою кодекс простеження, передається в електронному вигляді власнику транспортного засобу про статус акумулятора і про транспортний засіб.

 

Кажись АКб шпіон. З чіпом.  Він ще й жаліється власнику на свій стан. Власнику першому.ad_new.gif

Пошукай при ньому нову точку блютуза. Шайтан арба... Це мої ІМХО, звичайно, а то зараз у вікно полетить. Хоча читається тільки спецприладом.

https://hotline.ua/u...-74-az-5742057/

 Його треба вивезти в темний ліс і прив"язати до дерева як пана Котського, Білосніжку чи особу з біполяркою.ad_new.gifag.gif

А ви кажете "хвоста" не було....cool1.gif

А якщо без гумору, то треба навантажити АКБ. Навіть ту лампочку Ват на 50 можна (навіть 21Ват).Там струм умовно 50/12=4,2А.

 Вилку навантажувальну для АКБ малоймовірно треба, бо дуже голосні нотки проблеми. Живі АКБ вмирають повільно до певного моменту, можливо це вже він.

І так слідкувати поки напруга не сяде до хоча би 11 Вольт. На це піде у здорового більше 10 годин (>20 годин), тому тримати лампочку в руках весь час не доцільно.ad_new.gif

Величезна ймовірність що АКБ вже доходить. Його можна "полічити", але витрати часу і сил можуть не оправдати сподівання, тим більше старіше 5 років вже як 

чоловіку за 50. Дуже мало хто у спортивній формі та без пузіка. Хоча не факт кому скільки написано. Житя видає такі сюрпризи...


Изменено: baton45, 05 Ноябрь 2025 - 15:58

  • 0

#400
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11869
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 15:46

павер-банк на 50 Аг,

Та він і є на 50Аг. Але струм може віддавати тільки малий. Але можливо роутер, наприклад і потягне, якщо у хаті інет оптоволоконний.



Правда, є сусід з мультиметром,

Можна подивитись, яка напруга буде на акумуляторі до підключення компресора і після. 


  • 0

#401
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 16:10

Можна подивитись, яка напруга буде на акумуляторі до підключення компресора і після.

О, це можна!

І так слідкувати поки напруга не сяде до хоча би 11 Вольт. На це піде у здорового більше 10 годин (>20 годин),

Так він у мене під кінець розрядки падав до типу 10,8В чи щось таке. Це зайняло шість днів струмом 0,4А, з перервами на те, що під час відключення електрики зарядний (тобто розрядний) пристрій вимикався, а я не завжди був вдома, щоб його знову запустити.
А майже повна розрядка йому не шкідлива?

То ти подивився Платін - то турецький. А це Платінум, інша марка (якщо це вважати маркою).
  • 0

#402
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1978
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 16:11

Компресор "не хрюкнув" - тобто взагалі ніяк не відреагував на те, що його підключили до джерела живлення і натиснули кнопку включення. Компресор Вітол робочий, електрик його пару місяців назад перевіряв, сказав тільки через штатний прикурювач машини не підключати, бо він схильний палити запобіжники. Я його у багажнику знайшов, я такими речами не користуюся.
 

 

Особливо по кольору диму із компресора. Може він підкорачує.... Хоча є шанс повірити в удачу...ad_new.gif

 

Візміть якусь лампочку на 12 Вольт моцну, хоч ват 21. Хоч просто включіть, контролюйте напругу на АКБ. Якщо застигне на 12,2-12,5В то добре, якщо низько впаде зразу (менше 12В) через декілька хвилин, то або розряжений, або "дурний". Нічого складного.

 

Тут зразу треба виставити вектор кореляції в нівелюючому хімічному середовищі субатомарних зв"язків.

Або в морг, або на заряд. Я сподіваюсь  колегам все зрозуміло без факультативних семінарів? ag.gif


Изменено: baton45, 05 Ноябрь 2025 - 16:19

  • 0

#403
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 16:29

Візміть якусь лампочку на 12 Вольт моцну, хоч ват 21. Хоч просто включіть, контролюйте напругу на АКБ. Якщо застигне на 12,2-12,5В то добре, якщо низько впаде зразу (менше 12В) через декілька хвилин, то або розряжений, або "дурний".

Залишилося економісту (який ніц не розуміє у електриці) з акумулятором і судмедексперту з мультиметром (який радіолюбитель, але ніколи не мав машини) знайти лампочку на 12В і спосіб її підключення. Але я якісь автолампочки бачив у ящиках тієї машини, з якої знятий акумулятор, так що ця задача має вирішення.

А патрон типу "автомобільний прикурювач" з дротами на крокодили і запобіжником посередині дротів може вносити свою лепту у цю ситуацію? Відповідно до написів на коробці він польський і розрахований на 15А, як насправді невідомо.

Фотку акума скину, коли буду біля комп'ютера. 640, а не 620А, як я спочатку сказав. Не суттєво.
UPD: А, нє, немає сенсу скидати, ось точно такий же, тільки у мене без цих красивих ковпачків і лише одна ручка для переноски, але навіть дрібні написи такі ж:
https://www.hardware...h-640a-type-096
  • 0

#404
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16105
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 16:59

Та він і є на 50Аг. Але струм може віддавати тільки малий.

]

Я-то думав, що у мене з'явився павер-банк на 50 Аг, а воно тільки світлодіодом може світити.

50А*г там депоновані внаслідок неспроможності решітки пластин віддати(провести) великий струм протягом короткого проміжку часу завдяки нерівномірній деградації решітки. Неравномірність обумовлена віком та режимами розряду\заряду - прилеглі до баретки  частини решітки працюють більш інтенсивно (що обумовлено дещо інертними хімічними процесами) і тому швидше деградують, аж до зникнення місцями та  розривання електричної ланки в тому місці. 
Решітка мінусових пластин твого АКБ має приблизно такий вигляд. Малюнок досить умовний, але суть, вважаю, зрозуміла.
Bezymannyj.jpg
 
 
Можна додати, що верогідно(виходячи із значеня струму розряду) до повного  припинення  протікання струму через цей АКБ залишилось кілька циклів розряду\заряду(може кілька десятків). При цьому швідкість деградування буде зростати в геометричній прогресії.

Изменено: Andre_71, 05 Ноябрь 2025 - 17:48

  • 0

#405
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11869
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 17:03

О, це можна!
Я може незрозуміло висловився. Напругу дивитись до підключення компресора і тоді, коли компресор підключений.
  • 0

#406
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1978
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 17:06

Avtomobilist,ми зрозуміли. 

НРЦ та потім під навантаженням. 

Шановні, без метушні тільки, і так на форумі одного вибору авто на цей тиждень достатньо.ukr.gif

 

Muzzy, бог с ним з лампочкою, давайте компресора...faceoff.gif

https://www.youtube....rts/UFtsf7w3ZB0 ag.gif


Изменено: baton45, 05 Ноябрь 2025 - 17:12

  • 0

#407
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11869
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 17:06

А патрон типу "автомобільний прикурювач" з дротами на крокодили і запобіжником посередині дротів може вносити свою лепту у цю ситуацію?

Ні. Якшо добрий контакт між проводами та патроном забезпечено.


  • 0

#408
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 18:08

Щось спробуємо, нехай власник мультиметра з роботи прийде.

А те, що струм розряджання Аймаксом був з самого початку (мається на увазі тиждень назад) 0,4А - це свідчить про те, що все погане з ним на той момент вже відбулося і було (відносно) безповоротним?

Я може незрозуміло висловився. Напругу дивитись до підключення компресора і тоді, коли компресор підключений.

Ні, я саме так і зрозумів, дякую.

Шановні, без метушні тільки, і так на форумі одного вибору авто на цей тиждень достатньо.


Не нагадуй мені. То тема, існування якої я старанно не помічаю, перебуваючи в одному зі згаданих там трьох паралельних світів, відмінному від світу, де за автором женуться сатрапи. Бо інакше доведеться його тимчасово забанити за матюки, від чого краще не стане.
  • 0

#409
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11869
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 18:13

А те, що струм розряджання Аймаксом був з самого початку (мається на увазі тиждень назад) 0,4А - це свідчить про те, що все погане з ним на той момент вже відбулося і було (відносно) безповоротним?

Це може свідчити про завеликий внутрішній опір акумулятора, плохий контакт десь у проводах, якісь негаразди з самим аймаксом. 

Тому я і пропонував спростити тест підключенням амперметра та лампи. Можна вольтметра та лампи, а струм вирахувати. Та і яскравість світла від лампи щось скаже.


  • 0

#410
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 19:09

Зрозумів, дякую!
  • 0

#411
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1978
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 20:52

Щось спробуємо, нехай власник мультиметра з роботи прийде.

А те, що струм розряджання Аймаксом був з самого початку (мається на увазі тиждень назад) 0,4А - це свідчить про те, що все погане з ним на той момент вже відбулося і було (відносно) безповоротним?
 

 Тепер я все зрозумів.... ag.gif smile3.gif

Аймакс Бе Шість має встроєну схему навантаження. Вона потужністю 5-6 Ватт.  Всього!!!! Це розрядний блок.

А на заряджання 60-80 Ватт. І то рекомендують не перевищувати половину потужності заряджання, бо згорить компактна схема.

Бо найголовніше у цьому аймаксі його компактність. Є аналоги под 200 Вт, там вже і корпуси дебелі і вентилятори вбудовані, і ціна 2-3-х.

 Потужність 5 Ватт ділимо на 12 Вольт, отримуємо 0,42 Ампери.  Це особливість цієї компактної моделі, вона не для стартових АКБ на всю мощу. Заряджати лікуванням ТАК, розряджати тільки активним навантаженням типу лампочки, можна і електронним навантаженням з процесором і вентилятором обдуву, але там вартість більше самого АКБ. То вже для ман"яків. 

 По 0,4А..... 50А*год/ 0,4А = 125 годин = 5,2 доби. 

Збоченці... Навіть я так не можу... Лампа 21Ват.  А у вас 5 Ват.......

Сімьон Сімьонич.....ad_new.gif

Піду почитаю початок теми.....cool1.gif

 Господи, якби я зрозумів все з початку....

Аймакс може виставляти струм і більше, але програмно він автоматичнро обмежується потужністю.

От в уцьому він прикольний, і існують не тільки китайські клони, а клони китайських клонів. Це вже класика зарядних на микропроцесорі.

Я в основному свинець підганяю, чи літій-іон, інколи літій-полімер, раз у рік літій-ферум.

Кастомну прошивку на оригінал не захотів, боюсь покласти в цеглину.


Изменено: baton45, 05 Ноябрь 2025 - 21:02

  • 0

#412
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16105
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 22:27

Тепер я все зрозумів...................... Піду почитаю початок теми.....cool1.gif Господи, якби я зрозумів все з початку....

Оце б ще якось зрозуміти:
 

Прикол в тому, що він при підключенні телефону через перехідник "крокодили-прикурювач" і автомобільну зарядку телефонів показує, що зарядка йде, вона одну хвилину і йшла зі струмом 1 А (максимум цього зарядного), але переважно телефон показував, що він насправді трохи розряджається, що і виявилося правдою, оскільки за годину заряд телефону впав з 37 до 35%.

  • 0

#413
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 23:11

Ти маєш на увазі зрозуміти що це було чи що я написав?
Я тепер вже думаю, чи мені не приснилося, що зарядка у стакані прикурювача показала 1А, але на той момент, після того, що спочатку телефон показав, що пішов процес заряджання, але АккуБеттері фіксував тільки легкий мінус, я це справді побачив через буквально півхвилини і спокійно пішов займатися своїми справами, думаючи, що телефон заряджається.
Потім приходжу - мінус 2%, АккуБеттері показує легкий мінус, штатна іконка телефону показує, що він підключений до зарядного. Світлодіод на зарядному при його вставлянні у цей типу прикурювач завжди горить.
Не смокче ж свинцевий акумулятор з телефонного при підключенні?
  • 0

#414
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1978
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 23:20

Не смокче... На АКБ 12В, на телефоні 4,2В smile423.gif


  • 0

#415
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16105
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 06 Ноябрь 2025 - 14:45

Ти маєш на увазі зрозуміти що це було чи що я написав?
Що це було.

Чому зарядному чогось(насправді - напруги) не вистачало для заряду.

ЗІ. А це зарядне з цим телефоном в автівці зі справним АКБ нормально функціонувало?


  • 0

#416
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51403
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 06 Ноябрь 2025 - 14:48

Зі спостережень - всі "екскременти" з акумуляторами закінчуються покупкою нових акумуляторів


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#417
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 06 Ноябрь 2025 - 16:39

Що це було.
Чому зарядному чогось(насправді - напруги) не вистачало для заряду.
ЗІ. А це зарядне з цим телефоном в автівці зі справним АКБ нормально функціонувало?

Цікаве питання. Це не моє зарядне, воно було в машині, якою мені дали користуватися. Я його декілька місяців назад типу перевірив у тій машині - вставив разом з кабелем USB-C, який був з ним же, підключив свій телефон, побачив, що телефон повідомив, що йде зарядка, вирішив, що все працює, виключив. Як я тепер розумію, це ні про що не говорило. Коли я з ним позавчора грався, телефон з цим же кабелем показав, що заряд типу йде, але АккуБеттері показало, що йде розряд. Ок, я замінив кабель на свій, після чого заряд типу справді пішов (оті 1А на хвилину або типу того). Може справді зарядне не ок. Якийсь Бєлкін на 1А з одним виходом. Наскільки я знаю, Бєлкін в Україні у 80% випадків є підробкою. Може справді справа у ньому. Мій нормальний зарядний у прикурювач лежить у моїй машині, яка в гаражі не в Києві, але я завтра у цю машину збираюся купити новий зарядний на декілька виходів і з Квікчарджем, так що заодно перевірю цю версію.
З іншого боку - компресор при підключенні взагалі не подав ознак життя. Зарядного у цьому ланцюжку вже не було. У Бєлкіні хоч світлодіод при цьому горить.
  • 0

#418
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1978
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 06 Ноябрь 2025 - 21:19



Зі спостережень - всі "екскременти" з акумуляторами закінчуються покупкою нових акумуляторів

 Усі там будемо...

 

Muzzy, вибач, ти мабуть доросле дитя прогресу, яке просто не вміє користуватися елементарними вимірювальними приладами типу вольтметр, чи тестер. Ну от не знадобилося...ukr.gif

Всі оті побрекушки з Квікчарджерами то просто похідна від базових електричних приладів.

Ну підвищує  Квікчарджер напругу, пробує передати трохи більшу кількість енергії відносно пяти вольт, ну нехай до двадцяти,

ти знаєш куди що вставити, а далі?

Далі стоп..

А тямущий електрик візьме не твою зарядку з рідними шнурками, а візьме тестера чи мультиметра, та прозвонить компресор. Може там вимикач зламався.

 Нє, логічно ти правий, робоче повинно працювати. Ідея повноцінна.

Та електрика це також наука про контакти. Нема якогось маленького контакту і усі оті мікропроцесори з компіляторами стають просто цегликами з кольорових провідників.smile423.gif

Купи собі тестера за три пачки цигарок. Він окупиться на другому разі. Може коли щось більш толкове сподобається.

Але тестер потрібен спеціалісту, всім іншим шоби було. І інколи таки треба.


Изменено: baton45, 06 Ноябрь 2025 - 21:41

  • 0

#419
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13262
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 08 Ноябрь 2025 - 13:18

Ну звичайно, не вмію. Більше того, не дуже прагну, точніше - зовсім не прагну.
Стосовно покупки іграшок, я декілька років назад задумувався про толщик, а у цьому році про дюрометр, поки що не купив ні того, ні того, і, якщо вистачить розуму, і не буду. Освоювати амперметр, вольтметр, мультиметр і так далі я буду хіба що якщо притисне, чого, я сподіваюся, не трапиться. Я маю на увазі не сам прилад, а розуміння що це все означає. У людей різні хобі і електрика - не моє і не планується.

А це зарядне з цим телефоном в автівці зі справним АКБ нормально функціонувало?

Твій здогад виявився вірним. Бєлкін той був не ок, зарядне з Ашану прекрасно все заряджає, напруга на одному виході (з трьох) до 1,7А для одного конкретного телефону і до 1,4А для іншого, одночасно коли ставив забув подивитися сумарний для двох. Гнізно з Квікчарджем більше не давало, але у Мотороли Павер Делівері, вона може Квікчардж не розуміє, а у Пікселя 2 я не дивився який протокол швидкісної зарядки.

Тепер залишилося зрозуміти чому компресор не реагує на підключення, можливо він також не зовсім справний. Хоча останній хто його включав, був автоелектрик місяців два назад і він працював.


Коротше кажучи, акумулятор як павербанк ще походить. Дякую всім за консультації!
  • 0

#420
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16105
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 08 Ноябрь 2025 - 13:39

зарядне з Ашану прекрасно все заряджає, напруга на одному виході (з трьох) до 1,7А для одного конкретного телефону і до 1,4А для іншого, одночасно коли ставив забув подивитися сумарний для двох.

Це як замірялось? Мультіметром в ланці прикурювача, до  зарядного пристрою?

 

напруга ........ 1,7А

 ag.gif  Проїхали, суть зрозуміла.
 


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых