Я мав звичку не ставити на сигналку, якщо стоянка довше ніж на 3 доби.В мене така сама історія, друга зима,стоянка пару тижнів, сигналка,
Зараз авто немає сигналки, немає і клопоту.
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 09:37
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 11:44
Дуже складно написано.
Що таке "не хрюкнув"?
"Китайський дрібний прилад" це показомір-індикатор з кольоровими картинками по напрузі, опору, струмам?
"Старий акумулятор" то брат Брєжнева? Рік виготовлення.
Є місткість, а струму не дає? Це як, провалюється до 9-11 вольт? Тоді як варіант можливо вже КЗ банки, або вже на порозі, малі струми ще йдуть, більші валять всю картинку.
Ще може бути запущений стан по сульфатації, та цей хлоп вроді регулярно наповнюється енергією. Він швидше зношений чим закислий.
Яку напругу в кінці заряду дає зарядний пристрій? 14,4В, 14,7В? Хоть якось да повинно працювати, навіть на 50% ємності при нормальних умовах.
Це без напівКЗ звичайно.
P.S. Чи приймав той АКБ за свій вік участь у "підкурюванні" когось чи себе?
Изменено: baton45, 05 Ноябрь 2025 - 11:55
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 13:59
Ні. А там є датчик, який це розпізнає?Шланг компресора був під'єданий до колеса?
Ні, я позичив зарядний пристрій у якого є функція розряду також і різні індикатори. Зарядний пристрій при цьому включається у мережу 220 В і працює тільки так, від самого акумулятора він не працює.Тобто від цього акумулятора заряджаеться інший акумулятор?
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 14:10
Ні,
Тоді можна перевірити акумулятор наступним чином. Під'єднати до ньго послідовно лампу фари на 55 Вт і амперметр. І подивитись який струм буде. Повинно бути десь 4,5 А.
А там є датчик, який це розпізнає?Я не зустічав таких, де є. Просто при під'єднаному шлангу до колеса, де є тиск, компресор бува не запускається. Якщо шланг компресора "висить у повітрі" і справний компресор не запускається від акумулятора, то акумулятору все.
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 14:34
14,4В.Яку напругу в кінці заряду дає зарядний пристрій? 14,4В, 14,7В?
Він у мене в коридорі стоїть і я в електриці розумію приблизно нічого. Правда, є сусід з мультиметром, але немає лампи. На машину його тягти досить складно - крім того, що задоволення помірне, там вже стоїть новий акумулятор, а це не той випадок, коли заміна дуже проста - вони у посадочне місце входять по вертикалі під кутом градусів 30, я це зайвий раз точно робити не хочу, не впевнений, що і для акумуляторів така акробатика корисна.Тоді можна перевірити акумулятор наступним чином. Під'єднати до ньго послідовно лампу фари на 55 Вт і амперметр. І подивитись який струм буде. Повинно бути десь 4,5А
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 14:39
Якщо шланг компресора "висить у повітрі" і справний компресор не запускається від акумулятора, то акумулятору все.
Не в повний, на 50 з міліамперами Аг я припинив, зарядив зразу після цього, температура була близько +20. В ноль він розряджався рік назад.и до какого предела был разряд? В ноль?
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 15:37
Imax B6AC v2
До оригіналу Imax B6 торкаюся руками по справах не рідше декади.
Фотку скинь поверхні АКБ. У Престіж якась цвітова позначка є, цікаво подивитися.
Вимірює рівень заряду акумуляторної батареї і контролює всю систему заряду транспортного засобу, крім цього зберігає взяті дані у вбудованому чіпі пам'яті.
• Стежить за терміном гарантії за допомогою мікро чіпа в електроном вигляді. З моменту першого експлуатації акумулятора, активується електронний контроль гарантійного терміну.
• Незалежно від бренду транспортного засобу, повністю контролює систему зарядки, надає статистичну інформацію про справжній стан акумулятора і про зміни які були зроблені в ньому. Поточний статус відображений, з 6 кольорами, вживає заходів обережності і зберігає інформацію в пам'яті.
• Дозволяє передавати всю інформацію про акумулятор і транспортному засобі на мобільний телефон або комп'ютер за допомогою спеціального ручного пристрою, використовуючи Bluetooth.
• Визначає потенційні проблеми пов'язані з акумулятором або з транспортним засобом. Якщо проблема в транспортному засобі, то вказує на помилку в зарядної системі. Якщо проблема в акумуляторі, то показує, які заходи мають бути вжиті.
• У якій точці світу не знаходилося б транспортний засіб, з моменту тих-обслуговування, вся інформація в пам'яті пересилається в банк даних YIGIT AKU через повідомлення або електронну пошту. Ця інформація за допомогою кодекс простеження, передається в електронному вигляді власнику транспортного засобу про статус акумулятора і про транспортний засіб.
Кажись АКб шпіон. З чіпом. Він ще й жаліється власнику на свій стан. Власнику першому.![]()
Пошукай при ньому нову точку блютуза. Шайтан арба... Це мої ІМХО, звичайно, а то зараз у вікно полетить. Хоча читається тільки спецприладом.
https://hotline.ua/u...-74-az-5742057/
Його треба вивезти в темний ліс і прив"язати до дерева як пана Котського, Білосніжку чи особу з біполяркою.![]()
![]()
А ви кажете "хвоста" не було....![]()
А якщо без гумору, то треба навантажити АКБ. Навіть ту лампочку Ват на 50 можна (навіть 21Ват).Там струм умовно 50/12=4,2А.
Вилку навантажувальну для АКБ малоймовірно треба, бо дуже голосні нотки проблеми. Живі АКБ вмирають повільно до певного моменту, можливо це вже він.
І так слідкувати поки напруга не сяде до хоча би 11 Вольт. На це піде у здорового більше 10 годин (>20 годин), тому тримати лампочку в руках весь час не доцільно.![]()
Величезна ймовірність що АКБ вже доходить. Його можна "полічити", але витрати часу і сил можуть не оправдати сподівання, тим більше старіше 5 років вже як
чоловіку за 50. Дуже мало хто у спортивній формі та без пузіка. Хоча не факт кому скільки написано. Житя видає такі сюрпризи...
Изменено: baton45, 05 Ноябрь 2025 - 15:58
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 15:46
павер-банк на 50 Аг,
Та він і є на 50Аг. Але струм може віддавати тільки малий. Але можливо роутер, наприклад і потягне, якщо у хаті інет оптоволоконний.
Правда, є сусід з мультиметром,
Можна подивитись, яка напруга буде на акумуляторі до підключення компресора і після.
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 16:10
О, це можна!Можна подивитись, яка напруга буде на акумуляторі до підключення компресора і після.
Так він у мене під кінець розрядки падав до типу 10,8В чи щось таке. Це зайняло шість днів струмом 0,4А, з перервами на те, що під час відключення електрики зарядний (тобто розрядний) пристрій вимикався, а я не завжди був вдома, щоб його знову запустити.І так слідкувати поки напруга не сяде до хоча би 11 Вольт. На це піде у здорового більше 10 годин (>20 годин),
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 16:11
Компресор "не хрюкнув" - тобто взагалі ніяк не відреагував на те, що його підключили до джерела живлення і натиснули кнопку включення. Компресор Вітол робочий, електрик його пару місяців назад перевіряв, сказав тільки через штатний прикурювач машини не підключати, бо він схильний палити запобіжники. Я його у багажнику знайшов, я такими речами не користуюся.
Особливо по кольору диму із компресора. Може він підкорачує.... Хоча є шанс повірити в удачу...![]()
Візміть якусь лампочку на 12 Вольт моцну, хоч ват 21. Хоч просто включіть, контролюйте напругу на АКБ. Якщо застигне на 12,2-12,5В то добре, якщо низько впаде зразу (менше 12В) через декілька хвилин, то або розряжений, або "дурний". Нічого складного.
Тут зразу треба виставити вектор кореляції в нівелюючому хімічному середовищі субатомарних зв"язків.
Або в морг, або на заряд. Я сподіваюсь колегам все зрозуміло без факультативних семінарів? ![]()
Изменено: baton45, 05 Ноябрь 2025 - 16:19
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 16:29
Залишилося економісту (який ніц не розуміє у електриці) з акумулятором і судмедексперту з мультиметром (який радіолюбитель, але ніколи не мав машини) знайти лампочку на 12В і спосіб її підключення. Але я якісь автолампочки бачив у ящиках тієї машини, з якої знятий акумулятор, так що ця задача має вирішення.Візміть якусь лампочку на 12 Вольт моцну, хоч ват 21. Хоч просто включіть, контролюйте напругу на АКБ. Якщо застигне на 12,2-12,5В то добре, якщо низько впаде зразу (менше 12В) через декілька хвилин, то або розряжений, або "дурний".
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 16:59
]Та він і є на 50Аг. Але струм може віддавати тільки малий.
50А*г там депоновані внаслідок неспроможності решітки пластин віддати(провести) великий струм протягом короткого проміжку часу завдяки нерівномірній деградації решітки. Неравномірність обумовлена віком та режимами розряду\заряду - прилеглі до баретки частини решітки працюють більш інтенсивно (що обумовлено дещо інертними хімічними процесами) і тому швидше деградують, аж до зникнення місцями та розривання електричної ланки в тому місці.Я-то думав, що у мене з'явився павер-банк на 50 Аг, а воно тільки світлодіодом може світити.

Изменено: Andre_71, 05 Ноябрь 2025 - 17:48
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 17:06
Avtomobilist,ми зрозуміли.
НРЦ та потім під навантаженням.
Шановні, без метушні тільки, і так на форумі одного вибору авто на цей тиждень достатньо.![]()
Muzzy, бог с ним з лампочкою, давайте компресора...![]()
https://www.youtube....rts/UFtsf7w3ZB0 ![]()
Изменено: baton45, 05 Ноябрь 2025 - 17:12
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 18:08
Ні, я саме так і зрозумів, дякую.Я може незрозуміло висловився. Напругу дивитись до підключення компресора і тоді, коли компресор підключений.
Шановні, без метушні тільки, і так на форумі одного вибору авто на цей тиждень достатньо.
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 18:13
А те, що струм розряджання Аймаксом був з самого початку (мається на увазі тиждень назад) 0,4А - це свідчить про те, що все погане з ним на той момент вже відбулося і було (відносно) безповоротним?
Це може свідчити про завеликий внутрішній опір акумулятора, плохий контакт десь у проводах, якісь негаразди з самим аймаксом.
Тому я і пропонував спростити тест підключенням амперметра та лампи. Можна вольтметра та лампи, а струм вирахувати. Та і яскравість світла від лампи щось скаже.
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 20:52
Щось спробуємо, нехай власник мультиметра з роботи прийде.
А те, що струм розряджання Аймаксом був з самого початку (мається на увазі тиждень назад) 0,4А - це свідчить про те, що все погане з ним на той момент вже відбулося і було (відносно) безповоротним?
Тепер я все зрозумів....
![]()
Аймакс Бе Шість має встроєну схему навантаження. Вона потужністю 5-6 Ватт. Всього!!!! Це розрядний блок.
А на заряджання 60-80 Ватт. І то рекомендують не перевищувати половину потужності заряджання, бо згорить компактна схема.
Бо найголовніше у цьому аймаксі його компактність. Є аналоги под 200 Вт, там вже і корпуси дебелі і вентилятори вбудовані, і ціна 2-3-х.
Потужність 5 Ватт ділимо на 12 Вольт, отримуємо 0,42 Ампери. Це особливість цієї компактної моделі, вона не для стартових АКБ на всю мощу. Заряджати лікуванням ТАК, розряджати тільки активним навантаженням типу лампочки, можна і електронним навантаженням з процесором і вентилятором обдуву, але там вартість більше самого АКБ. То вже для ман"яків.
По 0,4А..... 50А*год/ 0,4А = 125 годин = 5,2 доби.
Збоченці... Навіть я так не можу... Лампа 21Ват. А у вас 5 Ват.......
Сімьон Сімьонич.....![]()
Піду почитаю початок теми.....![]()
Господи, якби я зрозумів все з початку....
Аймакс може виставляти струм і більше, але програмно він автоматичнро обмежується потужністю.
От в уцьому він прикольний, і існують не тільки китайські клони, а клони китайських клонів. Це вже класика зарядних на микропроцесорі.
Я в основному свинець підганяю, чи літій-іон, інколи літій-полімер, раз у рік літій-ферум.
Кастомну прошивку на оригінал не захотів, боюсь покласти в цеглину.
Изменено: baton45, 05 Ноябрь 2025 - 21:02
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 22:27
Тепер я все зрозумів...................... Піду почитаю початок теми.....cool1.gif Господи, якби я зрозумів все з початку....
Оце б ще якось зрозуміти:
Прикол в тому, що він при підключенні телефону через перехідник "крокодили-прикурювач" і автомобільну зарядку телефонів показує, що зарядка йде, вона одну хвилину і йшла зі струмом 1 А (максимум цього зарядного), але переважно телефон показував, що він насправді трохи розряджається, що і виявилося правдою, оскільки за годину заряд телефону впав з 37 до 35%.
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 23:11
Опубликовано 06 Ноябрь 2025 - 16:39
Цікаве питання. Це не моє зарядне, воно було в машині, якою мені дали користуватися. Я його декілька місяців назад типу перевірив у тій машині - вставив разом з кабелем USB-C, який був з ним же, підключив свій телефон, побачив, що телефон повідомив, що йде зарядка, вирішив, що все працює, виключив. Як я тепер розумію, це ні про що не говорило. Коли я з ним позавчора грався, телефон з цим же кабелем показав, що заряд типу йде, але АккуБеттері показало, що йде розряд. Ок, я замінив кабель на свій, після чого заряд типу справді пішов (оті 1А на хвилину або типу того). Може справді зарядне не ок. Якийсь Бєлкін на 1А з одним виходом. Наскільки я знаю, Бєлкін в Україні у 80% випадків є підробкою. Може справді справа у ньому. Мій нормальний зарядний у прикурювач лежить у моїй машині, яка в гаражі не в Києві, але я завтра у цю машину збираюся купити новий зарядний на декілька виходів і з Квікчарджем, так що заодно перевірю цю версію.Що це було.
Чому зарядному чогось(насправді - напруги) не вистачало для заряду.
ЗІ. А це зарядне з цим телефоном в автівці зі справним АКБ нормально функціонувало?
Опубликовано 06 Ноябрь 2025 - 21:19
Зі спостережень - всі "екскременти" з акумуляторами закінчуються покупкою нових акумуляторів
Усі там будемо...
Muzzy, вибач, ти мабуть доросле дитя прогресу, яке просто не вміє користуватися елементарними вимірювальними приладами типу вольтметр, чи тестер. Ну от не знадобилося...![]()
Всі оті побрекушки з Квікчарджерами то просто похідна від базових електричних приладів.
Ну підвищує Квікчарджер напругу, пробує передати трохи більшу кількість енергії відносно пяти вольт, ну нехай до двадцяти,
ти знаєш куди що вставити, а далі?
Далі стоп..
А тямущий електрик візьме не твою зарядку з рідними шнурками, а візьме тестера чи мультиметра, та прозвонить компресор. Може там вимикач зламався.
Нє, логічно ти правий, робоче повинно працювати. Ідея повноцінна.
Та електрика це також наука про контакти. Нема якогось маленького контакту і усі оті мікропроцесори з компіляторами стають просто цегликами з кольорових провідників.![]()
Купи собі тестера за три пачки цигарок. Він окупиться на другому разі. Може коли щось більш толкове сподобається.
Але тестер потрібен спеціалісту, всім іншим шоби було. І інколи таки треба.
Изменено: baton45, 06 Ноябрь 2025 - 21:41
Опубликовано 08 Ноябрь 2025 - 13:18
Твій здогад виявився вірним. Бєлкін той був не ок, зарядне з Ашану прекрасно все заряджає, напруга на одному виході (з трьох) до 1,7А для одного конкретного телефону і до 1,4А для іншого, одночасно коли ставив забув подивитися сумарний для двох. Гнізно з Квікчарджем більше не давало, але у Мотороли Павер Делівері, вона може Квікчардж не розуміє, а у Пікселя 2 я не дивився який протокол швидкісної зарядки.А це зарядне з цим телефоном в автівці зі справним АКБ нормально функціонувало?
Опубликовано 08 Ноябрь 2025 - 13:39
зарядне з Ашану прекрасно все заряджає, напруга на одному виході (з трьох) до 1,7А для одного конкретного телефону і до 1,4А для іншого, одночасно коли ставив забув подивитися сумарний для двох.
напруга ........ 1,7А
Проїхали, суть зрозуміла.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых