Щось не знахожу ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ на цьому форумі... Дивно, за 15 років не знадобилося.
Дмитрий Владимирович, ви там часом під сонцем на велосипеді не перегрівалися?
Опубликовано 18 Апрель 2025 - 10:51
Ти і мене в приймальні ніколи не бачив. Це що? "Вечір в хату" такий?
Оце привітання
https://www.opel-clu...ovenkie-priyom/
зроблено від душі і на колінках.
На певних форумах є ціла сторінка дрібним шрифтом про права і обов"язки форумчан, там доречі, підняті питання звернення уваги на стать, релігію,
інші довбані назви про всякі збочення і паталогічні наклонності.
Тому прошу враховувати, що такі поняття у світі ще існують.
ТС також на це сподівається.
З.І. Зрозуміло, що двигун форуму був такий, який надибали.. Але не вистачає над постами можливості робити вподобайки.
Це би робило певну загальну оцінку форумчан до висловлювань. Можна було би бачити рейтинг користувачів взагалі.
Ну то такоє. Шо маємо, то маємо...
Изменено: baton45, 18 Апрель 2025 - 10:59
Опубликовано 18 Апрель 2025 - 11:30
Щось не знахожу ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ на цьому форумі...
На певних форумах є ціла сторінка дрібним шрифтом про права і обов"язки форумчан, там доречі, підняті питання звернення уваги на стать, релігію, інші довбані назви про всякі збочення і паталогічні наклонності.
Та ладно... на будь-якій сторінці...
Пункт 3 правил.
Опубликовано 18 Апрель 2025 - 12:47
Ну кожен сам думає в міру своєї розбещіності)
Коли Карлсон пробував привидом шуганути Фрекен Бок, вона його спочатку майже прибила, а потім назвала Шалунішкою.
На мою мініхохму з гальмами була холодна відповідь у стилі 30-45, з оглядом на сюжет веселого сімейного бойовичку "Вбити Білла" і її головної героїні.
Andre_71, сьогодні копнув із свіжої бібліотеки книжку по Astra J з вже знайомим нам двигуном А14ХЕR і трошки турбованих варіантів.
По механіці там чимало тонкощів нарито, по системі охолодження знову нема даних по сучасному термостату та режиму переходу температур.
Але единий двигун зі схемами там був тільки 14турбо.
Уявляєш, вони повернули нормальні релюшки (3 шт.), та залишили керування двома пінами. Спростили резистивну схему. Це явно новий тепер вентилятор. Міняти так міняти!
Твої логічні питання стали би вагомими аргументами до явних поломок ще років 10 тому.
Изменено: baton45, 18 Апрель 2025 - 12:50
Опубликовано 18 Апрель 2025 - 14:17
Уявляєш, вони повернули нормальні релюшки (3 шт.), та залишили керування двома пінами. Спростили резистивну схему. Це явно новий тепер вентилятор.
Теж скачав, подивився. Струм максимальної швидкості вони тепер пропустили крізь контактні групі двох релюшек( ) та запобіжників тепер приблизно утричі більше. Ризик втрати максимальгної швидкості так і залишився. Х.з. чим вони там керуються.
Толкове тіко оте незалежне розподілення додаткового резистора, щоб не втрачати мінімальну швидкість в разі обриву резистора другої.
Опубликовано 18 Апрель 2025 - 18:44
Ой, а ми тут плюшками балуємося......
Пану Rekу не терпиться взнати ймовірність вЄрності його брЄдової ідеї шо майстер був п"яний і доставав
пластикове шалупиння не то з двигуна, не то із свого волохатого носа...
Тому оту круглу пластикову тарілку із сотні дрібних частинок нікому так і не показав.
Чи може все було гігієнічно-лабораторно при заміні помпи?
Системи продуті, канали промиті,
коні п"яні, хлопці запряжОнні?
Изменено: baton45, 18 Апрель 2025 - 18:52
Опубликовано 18 Апрель 2025 - 20:04
.Х.з. чим вони там керуються.
Знамо чим... З 1998 року (тудея-сюдея) у світі офіційно-втіхаря домовилися більше не випускати надійні речі.
Ну може для військових... Ну канЄшна! Хоча скільки там танку прописано жити в сучасному бою? Хвилин 15?
Изменено: baton45, 18 Апрель 2025 - 20:05
Опубликовано 19 Апрель 2025 - 09:03
Опубликовано 19 Апрель 2025 - 09:15
И так на каждом светофоре.
так уже пришли к выводу, что затруднён проток ОЖ. Или обломки пластика помпы. Или бракованный термостат.
Я спрашивал. Как прогреваются патрубки при утреннем пуске. При какой температуре начинают теплеть у термостата.
Изменено: Дмитрий Владимирович, 19 Апрель 2025 - 09:27
Опубликовано 19 Апрель 2025 - 11:24
LenaZSqqqq, якщо нема можливості просто перевірити роботу вентилятора на OP-COM, то можу підключити свій ноут.
Тільки окрім швидкостей вентилятора, що можливо запустити в тесті, є ще вмикання термостату примусово?
На версії 1.39 опкому Корса Д заробить? Хто там в курсах по термостату? Він не клацатиме, як перевірити. Це тільки напівхолодний двигун примусово штовхнути на відкритий термостат. Хто знає толкову і швидку методу перевірки?
По суті зможемо оцінити перемикання швидкостей і вібрації вентилятора на них. Термостат можливо.
Я біля Варшавки територіально. Так що як раз мимохідь їхатимете на чи з Києва, головне щоби збіглась можливість одночасно.
Сьогодні-завтра на дачу. Так що ввечері завтра і не факт, далі тільки вечори по будням.
Корочше, майте на увазі як варіант. Але літо вже попереду...
Изменено: baton45, 19 Апрель 2025 - 11:26
Опубликовано 19 Апрель 2025 - 12:13
Или бракованный термостат.
Так а при чём тут термостат? Держит 105 пока радиатор холоднее движка. Когда радиатор прогревается до 105+, то, понятное дело, температура будет расти. Но то ж не к термостату вопрос.
Вот здесь на драйве по ходу без замен помпы\термоса\радиатора такая же ситуация:
После мытья кардинальные изменения в работе двс и температурного режима мотора сери "А" не выявлены. Карлсон всё также молотит, включаясь на 108, и скидывая до 104.
Подключал лаунч, проверял работу карлсона, обе скорости имеются, — значит резистор зелёный целый, точнее 2 его обмотки.
В общем, в городе держит 106. Светофор — 108…110.
На трассе (был на этих выходных в Тюмени), при ускорении с сотки до 140 наш умный термостат даёт сигнал и… и видим на табло температуру 88. А потом всё опять по новой: я убавляю скорость до 110, и цифры нагрева растут до привычных глазу ста шести
Так что предположу, что для мотора А-серии это нормальная картина. На такое же поведение системы охлаждения ссылаются и владельцы турбовых А14. Вопрос: насколько это оправдано и как много отделяет это "нормально на грани" от перегрева, который следует сразу за?
Если хозяйку такая ситуация не устраивает, то стоит двигаться в сторону холодного термостата и изменения режимов работы вентилятора.
А по поводу очень шумной работы карлсона я таки настоятельно порекомендовал бы отревизировать его. Вибрации на нормальном вентиляторе нет даже на 3-й скорости. Шум\завывание - да, но вибрации - нет. Скорее всего имеет место дисбаланс крыльчатки или нарушение крепления, возможно даже всего диффузора.
Хто там в курсах по термостату? Він не клацатиме, як перевірити
Ні, звичайно... Там просто повільний (5-10 сек) вихід штока від примусового нагріву сільфона. Точніше переміщення самого сільфона відносно штока.
Хто знає толкову і швидку методу перевірки?
На прогрітому до 95+*С надавити на гашетку до 5000+ об\хв. Секунд за 20-30 температура має почати падати до 90 +\- 2*С.
Изменено: Andre_71, 19 Апрель 2025 - 12:32
Опубликовано 19 Апрель 2025 - 20:35
А, в мене індульгенції з початку вихода каналане підписаним на канал краще зразу самобанитись...
потім прощення прийде....
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 19 Апрель 2025 - 21:06
Вчера поменяла крышку расширительного бачка- по ходу не помогает.
Дивно.....
Або кришка неправильна,або не в того продавця куплена..........
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 20 Апрель 2025 - 19:59
Тепер охлаждайку треба поміняти...
І саме в правильного продавця. Зуб даю....
Може хто читав корсу клуб колись... Питання по температурі A14XER.
Я сьогодні крашанками переповнений. Шось не складається. Обсудимо на завтра, може.
http://www.corsa-clu...topic=13554.200
Изменено: baton45, 20 Апрель 2025 - 20:22
Опубликовано 20 Апрель 2025 - 22:18
А як це ви зрозуміли? Що завоздушена?
Пічка салону гріє, двигун не кипить, принаймні із бачка не вилітають фонтани.
Чи там своя специфіка?
Цитата і корса клуба.
Правильный алгоритм работы термостата на двигателях А, сто раз здесь описан. На трассе с частичной и максимальной нагрузкой у термостата включается подогрев и он поддерживает температуру не выше 97 градусов. При холостом ходе и малых нагрузках подогрев термостата отключен и температура ограничивается 105 градусами, дабы более горячий двигатель на ХХ меньше гадил в атмосферу. На двигателях Z, термостат без принудительного подогрева и работает в других режимах.
http://www.corsa-clu...1510#msg1471510
А тепер питання у ТС, чи зменшується температура на двигуні до 95-97 при нормальному навантаженні на трасі (це не 15 хвилин, а півгодинки і більше)?
Изменено: baton45, 20 Апрель 2025 - 22:30
Опубликовано 20 Апрель 2025 - 22:52
Добавлю по ситуации с машиной- система завоздушена, насколько я поняла.
Если так, то не хотелось бы каркать, но как бы дело не дошло до прокладки ГБЦ... Бо система охлаждения устроена так, что должна развоздушиваться самостоятельно в процессе некоторого времени работы. И если в системе таки действительно постоянно присутствуют газовые пробки, то, боюсь, что выводы могут оказаться неутешительными ....Тем более, если действительно имел место выше упомянутый перегрев...
чи зменшується температура на двигуні до 95-97 при нормальному навантаженні на трасі (це не 15 хвилин, а півгодинки і більше)?
А нащо аж пів-години? Чи відпрацьовує термостат при підвищенні навантаження можно зрозуміти після 1 хвилини роботи в такому режимі(4000 - 5000 об\хв). Принаймні на декілька хвилин температура впаде при штатній роботі термоса. Далі вона може залишатися 90-95, а може знову почати зростати при наявності якихось факторів, ускладнюющих охолодження(погана циркуляція, прорив газів тощо) , але до спрацювання термосу це вже не буде мати стосунку.
А як це ви зрозуміли? Що завоздушена?
То таємничий лицар-телефонний_консультант – то був не ти? Бо з огляду на запропоновану допомогу оф-лайн можна було зробити таке припущення...
Изменено: Andre_71, 20 Апрель 2025 - 22:54
Опубликовано 21 Апрель 2025 - 07:37
То таємничий лицар-телефонний_консультант – то був не ти? Бо з огляду на запропоновану допомогу оф-лайн можна було зробити таке припущення...
Я у Андріїв хліб не забираю. Нема мені чого робити, є поняття порядочності, відповідальності за свої слова і елементарного розуміння заліза.
Термостат то вже механіка, там патрубки, тиски-потоки, блоки двигуна в кінці кінців. Нє шановні, звільніть.
А от здогатки про заповітреність ТС мене насторожують. Якщо це власна думка, то треба розуміти, що двигун вже з наворотами. Якщо цю думку вклали в голову, то інше.
Взагалі, не розумію проблеми. До наших майстрів хвилин 40 з пробками їхати до кожного.
Не бачу якихось великих перешкод на рішучі дії.
Що нам відомо. Двигун типу перегрівається до 108. Вентилятор гуде як дурний. Такі симптомиє на Корса-клуб у режимі тихохода. І то виявляється нормально.
На трасі двигун повинен переходити у режим 97. Є такий факт? Не помічали за ці три сторінки. Можливо ТС не звертала увагу в той момент.
Версія з шматками пластику має місце, якщо не промили гарно двигун і систему охолоджєння. Буде перегріватися. Питання, невже справний термостат відкриваючись на трасі при забитих каналах
не скидує хоч пару градусів. Якось це фіксується?
А чому тоді взагалі 108, а не 125 по температурі виходить?
Тепер версія про заповітрювання... Прокладка? А де признаки? Олива в бачку ОР, пар із вихлопної, сапун в майонезі...
Хтось зможе провести огляд нарешті? А то консиліуму вже на три сторінки.
Як казала ТС "хорошего и толкового мастера".
Контрольним би у затилок ще перед огдлядом підключити ОП-КОМ до машини та зняти логи хвилин по 10-15 декілька раз.
Там всі дані системи по декілька разів на секунду знімаюся і прописуються. І команди на відкриття, і температури, і всяка гадость.
Як кажуть сучасні лікарі, спочатку КТ-МРТ зробіть.
Отоді вважаю можна і дивитися, і помпу зривати з прокладки, і т.д.
Опубликовано 21 Апрель 2025 - 16:07
На трасі двигун повинен переходити у режим 97 (десь так). Є такий факт? Не помічали за ці три сторінки. Можливо ТС не звертала увагу в той момент.
На Корсі вичитав, що термостат пластиковий, своїм шматком полетів на помпу, та помолола пластикову вставку.
Балакали про забиття великого радіатора осколками, часткове забиття зрозуміло, але ж в цілому, картина і наслідки. Інформація для роздуму.
Це до того, що промивав би систему під хоч якимсь напором водопроводу.Ну може мінімийкою піддавлювати, як ідея.
Изменено: baton45, 21 Апрель 2025 - 16:17
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых