Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Робоча температура двигуна A14Xer Corsa 1.4 2012Яка повинна бути робоча температура двигуна


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
132 ответов в теме

#71
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 10:00

Щось не знахожу ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ на цьому форумі... Дивно, за 15 років не знадобилося.

Дмитрий Владимирович, ви там часом під сонцем на велосипеді не перегрівалися? ad_new.gif


  • 0

#72
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 10:36

так и я ТС в "Приёмной" не видел. Или правила они избирательно?

В чём претензия?


Изменено: Дмитрий Владимирович, 18 Апрель 2025 - 10:42

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#73
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 10:51

Ти і мене в приймальні ніколи не бачив. Це що? "Вечір в хату" такий?

Оце привітання

https://www.opel-clu...ovenkie-priyom/

зроблено від душі і на колінках.

 

На певних форумах є ціла сторінка дрібним шрифтом про права і обов"язки форумчан, там доречі, підняті питання звернення уваги на стать, релігію,

інші довбані назви про всякі збочення і паталогічні наклонності.

Тому прошу враховувати, що такі поняття у світі ще існують.

ТС також на це сподівається.smile423.gif

 

З.І. Зрозуміло, що двигун форуму був такий, який надибали.. Але не вистачає над постами можливості робити вподобайки.

      Це би робило певну загальну оцінку форумчан до висловлювань. Можна було би бачити рейтинг користувачів взагалі.

      Ну то такоє. Шо маємо, то маємо...


Изменено: baton45, 18 Апрель 2025 - 10:59

  • 0

#74
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 11:30

Щось не знахожу ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ на цьому форумі...

На певних форумах є ціла сторінка дрібним шрифтом про права і обов"язки форумчан, там доречі, підняті питання звернення уваги на стать, релігію, інші довбані назви про всякі збочення і паталогічні наклонності.

Та ладно... на будь-якій сторінці...
Пункт 3 правил.
01.jpg


  • 0

#75
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 11:57

не правильно цитировал. То не я казав)

Вона ж дівчинка))

не факт.

малося на увазі, що може і бабуся) Ну кожен сам думає в міру своєї розбещіності)


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#76
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 12:47



Ну кожен сам думає в міру своєї розбещіності)

 

 Коли Карлсон пробував привидом шуганути Фрекен Бок, вона його спочатку майже прибила, а потім назвала Шалунішкою.

 На мою мініхохму з гальмами була холодна відповідь у стилі 30-45, з оглядом на сюжет веселого сімейного бойовичку "Вбити Білла" і її головної героїні.

 

Andre_71, сьогодні копнув із свіжої бібліотеки книжку по Astra J з вже знайомим нам двигуном А14ХЕR і трошки турбованих варіантів. 

По механіці там чимало тонкощів нарито, по системі охолодження знову нема даних по сучасному термостату та режиму переходу температур.

Але единий двигун зі схемами там був тільки 14турбо.

Уявляєш, вони повернули нормальні релюшки (3 шт.), та залишили керування двома пінами. Спростили резистивну схему. Це явно новий тепер вентилятор. Міняти так міняти!

Твої логічні питання стали би вагомими аргументами до явних поломок ще років 10 тому.ad_new.gif smile423.gif


Изменено: baton45, 18 Апрель 2025 - 12:50

  • 0

#77
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 14:17

Уявляєш, вони повернули нормальні релюшки (3 шт.), та залишили керування двома пінами. Спростили резистивну схему. Це явно новий тепер вентилятор.

Теж скачав, подивився. Струм максимальної швидкості вони тепер пропустили крізь  контактні групі двох релюшек(faceoff.gif ) та запобіжників тепер  приблизно утричі більше. Ризик втрати максимальгної швидкості так і залишився. Х.з. чим вони там керуються.

Толкове тіко оте незалежне  розподілення додаткового резистора, щоб не втрачати мінімальну швидкість в разі обриву резистора другої.


  • 0

#78
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 16:53

не правильно цитировал. То не я казав)

малося на увазі, що може і бабуся) Ну кожен сам думає в міру своєї розбещіності)

Прокоментую- не бабуся, ще до неї далекувастенько буде
  • 0

#79
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50283
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 18:02

Прокоментую

А по машине коментарі е?))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#80
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 18:44

Ой, а ми тут плюшками балуємося...... ah.gif

 

Пану Rekу  не терпиться взнати  ймовірність вЄрності його брЄдової ідеї шо майстер був п"яний  і доставав 

пластикове шалупиння не то з двигуна, не то із свого волохатого носа...

Тому оту круглу пластикову тарілку із сотні дрібних частинок нікому так  і не показав.

 

Чи може все було гігієнічно-лабораторно при заміні помпи?

Системи продуті, канали промиті,

коні п"яні, хлопці запряжОнні? smile423.gif


Изменено: baton45, 18 Апрель 2025 - 18:52

  • 0

#81
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 20:04

.Х.з. чим вони там керуються.

Знамо чим... З 1998 року (тудея-сюдея) у світі офіційно-втіхаря домовилися більше не випускати надійні речі.

Ну може для військових... Ну канЄшна! Хоча скільки там танку прописано жити в сучасному бою?  Хвилин 15?smile423.gif


Изменено: baton45, 18 Апрель 2025 - 20:05

  • 0

#82
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 20:29

LenaZSqqqq,  а чи є інформація по новій встановленій  помпі? Бо пишуть, що начеб-то нові модифіковані вже з металевим вкладишем замість пластикового.


Изменено: Andre_71, 18 Апрель 2025 - 20:40

  • 0

#83
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 09:03

Помпа Airtex - яку поставили, термостат NRF

Сегодня утром я ехала с Ирпеня в Киев. За 10 минут езды темп стала 105, по трассе температура держалась 105, на первом светофоре при остановке поднимается до 108, сразу включается вентилятор ( очень громко, машину аж вибрирует) , далее трогаешся он выкл и температура 105. И так на каждом светофоре.
Вчера поменяла крышку расширительного бачка- по ходу не помогает.
  • 0

#84
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 09:15

И так на каждом светофоре.

так уже пришли к выводу, что затруднён проток ОЖ. Или обломки пластика помпы. Или бракованный термостат.

 Я спрашивал. Как прогреваются патрубки при утреннем пуске. При какой температуре начинают теплеть у термостата.


Изменено: Дмитрий Владимирович, 19 Апрель 2025 - 09:27

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#85
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 11:24

LenaZSqqqq,  якщо нема можливості просто перевірити роботу вентилятора на OP-COM, то можу підключити свій ноут.

Тільки окрім швидкостей вентилятора, що можливо запустити в тесті,  є ще вмикання термостату примусово?

На версії 1.39 опкому Корса Д заробить? Хто там в курсах по термостату? Він не клацатиме, як перевірити. Це тільки напівхолодний двигун примусово штовхнути на відкритий термостат. Хто знає толкову і швидку методу перевірки?

    По суті зможемо оцінити перемикання швидкостей і вібрації вентилятора на них. Термостат можливо.smile423.gif

 

Я біля Варшавки територіально. Так що як раз мимохідь їхатимете на чи з Києва, головне щоби збіглась можливість одночасно.

Сьогодні-завтра на дачу. Так що ввечері завтра і не факт, далі тільки вечори по будням.

Корочше, майте на увазі як варіант. Але літо вже попереду...bm.gif


Изменено: baton45, 19 Апрель 2025 - 11:26

  • 0

#86
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 12:13

Или бракованный термостат.

Так а при чём тут термостат? Держит 105 пока радиатор холоднее движка. Когда радиатор прогревается до 105+, то, понятное дело, температура будет расти. Но то ж не к термостату вопрос.

 

Вот здесь на драйве  по ходу без замен помпы\термоса\радиатора такая же ситуация:

После мытья кардинальные изменения в работе двс и температурного режима мотора сери "А" не выявлены. Карлсон всё также молотит, включаясь на 108, и скидывая до 104.

Подключал лаунч, проверял работу карлсона, обе скорости имеются, — значит резистор зелёный целый, точнее 2 его обмотки.

В общем, в городе держит 106. Светофор — 108…110.
На трассе (был на этих выходных в Тюмени), при ускорении с сотки до 140 наш умный термостат даёт сигнал и… и видим на табло температуру 88. А потом всё опять по новой: я убавляю скорость до 110, и цифры нагрева растут до привычных глазу ста шести

 

 

Так что предположу, что для  мотора А-серии это нормальная картина. На такое же поведение системы охлаждения ссылаются и владельцы турбовых  А14. Вопрос: насколько это  оправдано и  как много  отделяет это "нормально на грани" от перегрева, который следует сразу за?

Если  хозяйку такая ситуация не устраивает, то стоит двигаться в сторону  холодного термостата и изменения режимов работы вентилятора.

А по поводу очень шумной работы карлсона я таки настоятельно порекомендовал бы отревизировать  его. Вибрации на нормальном вентиляторе нет даже на 3-й скорости. Шум\завывание - да, но вибрации - нет. Скорее всего имеет место дисбаланс крыльчатки или нарушение  крепления, возможно даже всего диффузора.



 

 

Хто там в курсах по термостату? Він не клацатиме, як перевірити

Ні, звичайно... ag.gif Там просто повільний (5-10 сек) вихід штока від примусового нагріву  сільфона. Точніше переміщення самого сільфона відносно штока.


Хто знає толкову і швидку методу перевірки?

На прогрітому до 95+*С надавити на гашетку до 5000+ об\хв. Секунд за 20-30 температура має почати падати до 90 +\- 2*С.


Изменено: Andre_71, 19 Апрель 2025 - 12:32

  • 0

#87
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50283
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 12:48

Икспердиада

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#88
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 20:09

Надо в тему ещё Bank позвать. Хай нам за прошивки расскажет.


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#89
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14877
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 20:14

ещё Bank позвать

і повіки підняти...


  • 0

#90
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50283
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 20:18

Надо в тему ещё Bank позвать. Хай нам за прошивки расскажет.

Он не придет

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#91
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14877
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 20:20

Он не придет

а ти безстрашний....


  • 0

#92
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50283
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 20:30

а ти безстрашний....

А що, не можна?)

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#93
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14877
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 20:32

А що, не можна?)

не підписаним на канал краще зразу самобанитись...

потім прощення прийде....


  • 0

#94
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50283
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 20:35

не підписаним на канал краще зразу самобанитись...
потім прощення прийде....

А, в мене індульгенції з початку вихода канала

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#95
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 20:46

ВонА як механіки затарахтіли у банці своїми гайками...ad_new.gif

 

 

Так розумію, всі ці танці з бубном по температурі заради ефімерної видимості Евро 5.

Що поробиш, бачу ціль ---- не бачу перешкод.smile423.gif


Изменено: baton45, 19 Апрель 2025 - 20:49

  • 0

#96
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27605
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 21:06

Вчера поменяла крышку расширительного бачка- по ходу не помогает.

 

 

Дивно.....

Або кришка неправильна,або не в того продавця куплена..........


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#97
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24963
  • Возраст: 42
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 19 Апрель 2025 - 21:08

Дивно.....

Або кришка неправильна,або не в того продавця куплена..........

ag.gif


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#98
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 20 Апрель 2025 - 19:59

Тепер охлаждайку треба поміняти...

І саме в правильного продавця. Зуб даю....

 

Може хто читав корсу клуб колись... Питання по температурі A14XER. 

Я сьогодні крашанками переповнений. Шось не складається. Обсудимо на завтра, може. smile423.gif

http://www.corsa-clu...topic=13554.200


Изменено: baton45, 20 Апрель 2025 - 20:22

  • 0

#99
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 20 Апрель 2025 - 21:33

Добрый вечер. Добавлю по ситуации с машиной- система завоздушена, насколько я поняла. Спасибо одному из членов клуба, который вчера помогал в телефонном режиме и сделал вывод, что термостат работает. Теперь наверное необходим хороший и толковый мастер.
  • 0

#100
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 20 Апрель 2025 - 22:18

А як це ви зрозуміли? Що завоздушена?

Пічка салону гріє, двигун не кипить, принаймні із бачка не вилітають фонтани. 

Чи там своя специфіка?smile44.gif

Цитата і корса клуба. 

Правильный алгоритм работы термостата на двигателях А, сто раз здесь описан. На трассе с частичной и максимальной нагрузкой у термостата включается подогрев и он поддерживает температуру не выше 97 градусов. При холостом ходе и малых нагрузках подогрев термостата отключен и температура ограничивается 105 градусами, дабы более горячий двигатель на ХХ меньше гадил в атмосферу. На двигателях Z, термостат без принудительного подогрева и работает в других режимах.

 

http://www.corsa-clu...1510#msg1471510

 

 

А тепер питання у ТС, чи зменшується температура на двигуні до 95-97 при нормальному навантаженні на  трасі (це не 15 хвилин, а півгодинки і більше)?


Изменено: baton45, 20 Апрель 2025 - 22:30

  • 0

#101
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 20 Апрель 2025 - 22:52

Добавлю по ситуации с машиной- система завоздушена, насколько я поняла.

Если так, то не хотелось бы каркать, но как бы дело не дошло до прокладки ГБЦ... Бо система охлаждения устроена так, что должна развоздушиваться  самостоятельно в процессе некоторого времени работы. И если в системе таки действительно постоянно присутствуют газовые пробки, то, боюсь, что  выводы могут оказаться неутешительными ....Тем более, если действительно имел место выше упомянутый перегрев...
 

 

 

чи зменшується температура на двигуні до 95-97 при нормальному навантаженні на трасі (це не 15 хвилин, а півгодинки і більше)?

А нащо аж  пів-години? Чи відпрацьовує термостат при підвищенні навантаження можно зрозуміти після 1 хвилини роботи  в такому режимі(4000 - 5000 об\хв). Принаймні на декілька хвилин температура впаде при штатній роботі термоса. Далі вона може залишатися 90-95, а може знову  почати зростати при наявності  якихось факторів, ускладнюющих охолодження(погана циркуляція, прорив газів тощо) , але до спрацювання термосу це вже не буде мати стосунку.



 

 

А як це ви зрозуміли? Що завоздушена?

То таємничий лицар-телефонний_консультант – то був не ти? Бо з огляду на запропоновану допомогу оф-лайн можна було зробити таке припущення...


Изменено: Andre_71, 20 Апрель 2025 - 22:54

  • 0

#102
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 21 Апрель 2025 - 07:37

 

То таємничий лицар-телефонний_консультант – то був не ти? Бо з огляду на запропоновану допомогу оф-лайн можна було зробити таке припущення...

 Я у Андріїв хліб не забираю. Нема мені чого робити, є поняття порядочності, відповідальності за свої слова і елементарного розуміння заліза.

Термостат то вже механіка, там патрубки, тиски-потоки, блоки двигуна в кінці кінців. Нє шановні, звільніть.ac.gif

 

А от здогатки про заповітреність ТС мене насторожують. Якщо це власна думка, то треба розуміти, що двигун вже з наворотами. Якщо цю думку вклали в голову, то інше.

 

Взагалі, не розумію проблеми. До наших майстрів хвилин 40 з пробками їхати до кожного.

Не бачу якихось великих перешкод на рішучі дії.

 

Що нам відомо.   Двигун типу перегрівається до 108. Вентилятор гуде як дурний. Такі симптомиє на Корса-клуб у режимі тихохода. І то виявляється нормально.

 

На трасі двигун повинен переходити у режим 97. Є такий факт? Не помічали за ці три сторінки. Можливо ТС не звертала увагу в той момент.

 

Версія з шматками пластику має місце, якщо не промили гарно двигун і систему охолоджєння. Буде перегріватися. Питання, невже справний термостат відкриваючись на трасі при забитих каналах 

не скидує хоч пару градусів. Якось це фіксується?

 

А чому тоді взагалі 108, а не 125 по температурі виходить?

 

Тепер версія про заповітрювання... Прокладка? А де признаки? Олива в бачку ОР, пар із вихлопної, сапун в майонезі...

 

Хтось зможе провести огляд нарешті? А то консиліуму вже на три сторінки. ad_new.gif

Як казала ТС "хорошего и толкового мастера".   

Контрольним би у затилок ще перед огдлядом підключити ОП-КОМ до машини та зняти логи хвилин по 10-15 декілька раз. 

Там всі дані системи по декілька разів на секунду знімаюся і прописуються. І команди на відкриття, і температури, і всяка гадость.

Як кажуть сучасні лікарі, спочатку КТ-МРТ зробіть.

 

Отоді вважаю можна і дивитися, і помпу зривати з прокладки, і т.д.smile423.gif


  • 0

#103
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 21 Апрель 2025 - 15:41

Дайте номер до кого звернутися! В Києві. Дякую.
Напишіть, хто готовий провести діагностику і виявити реальну причину. Дякую.
  • 0

#104
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 21 Апрель 2025 - 16:07

 

На трасі двигун повинен переходити у режим 97 (десь так). Є такий факт? Не помічали за ці три сторінки. Можливо ТС не звертала увагу в той момент.

 

На Корсі вичитав, що термостат пластиковий, своїм  шматком полетів на помпу, та помолола пластикову вставку.

Балакали про забиття великого радіатора  осколками, часткове забиття  зрозуміло, але ж в цілому, картина і наслідки. Інформація для роздуму.

Це до того, що промивав би систему під хоч якимсь напором  водопроводу.smile423.gifНу може мінімийкою піддавлювати, як ідея.


Изменено: baton45, 21 Апрель 2025 - 16:17

  • 0

#105
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 21 Апрель 2025 - 16:48

Когда меняли масло ( месяц назад) вымывали полностью движок. По трассе температура не опускается до 97, она 103-105.
  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых