Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Робоча температура двигуна A14Xer Corsa 1.4 2012Яка повинна бути робоча температура двигуна


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
132 ответов в теме

#1
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 15 Апрель 2025 - 18:54

Добрий день! Прошу допомоги- машинка Corsa D 1.4 2012 р, двигун А14Xer. Температура двигуна при стандартній їзді 105-108, постійно вмикається вентилятор. Температура падає до 100- 105, потім знову 108 і знову вентилятор. Радіатор, термостат і помпа тільки замінені. Це норма чи ні? Бо як вмикається вентилятор через кожні 15 хв- це трошки жосткувато. Порадьте що не так і що робити? Дякую усім!!!
  • 0

#2
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50281
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Апрель 2025 - 19:25

Не, не норм.
ГБО е?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#3
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 15 Апрель 2025 - 20:20

термостат
причина замены?

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#4
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50281
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Апрель 2025 - 20:27

причина замены?

На всякий случай меняли всё подряд. Я так думаю.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#5
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 09:30

Перший пішов радіатор, бо антифріз витікав весь. Потім міняли термостат, бо пічка зовсім перестала працювати, ну і далі розсипалась помпа. До заміни всього цього проблем з температурою таких не було

Не, не норм.
ГБО е?

Гбо немає.

На всякий случай меняли всё подряд. Я так думаю.


Радіатор- витікав весь антифриз, термостат- пічка не працювала, помпу- бо температура піднімалась до 125. Принаймні на сто так казали. Али проблема і наразі актуальна, тому прошу допомоги що треба перевіряти.
  • 0

#6
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 10:28

термостат- пічка не працювала, помпу- бо температура піднімалась до 125.
какое то противоречие. Не пробовали заменить крышку расширительного бачка ОЖ? На исправную. Всё остальное похоже на развод.

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#7
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 10:45

Не пробовали заменить крышку расширительного бачка ОЖ? На исправную. Всё остальное похоже на развод.

Ну при неисправной крышке вряд ли удалось бы поднять температуру до 125*С. Из под крышки полезло бы намного раньше.
  • 0

#8
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50281
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 11:11

В первую очередь крышку бачка под замену.
По озвученным симптомам начинать с нею нужно было

Оригинал от Инзигнии встаёт, как родной

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#9
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 11:34

В первую очередь крышку бачка под замену.
По озвученным симптомам начинать с нею нужно былоОригинал от Инзигнии встаёт, как родной

Дякую, сьогодні замовлю.
  • 0

#10
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50281
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 11:50

В ЧБ е такій Азианкарс.
Торговець цінними запчастинами

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#11
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27605
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 12:59

Дякую, сьогодні замовлю.

 

Зря....

Фізику не обдуриш.....

 

Якби проблема була в кришці,то вентилятору на 108 не було б чого охолоджувати

Рідина б закипіла і її тупо б вибило з системи охолодження......

 

Що хвилює в тому що вмикається вентилятор кожні 15 хв?

Якщо на ХХ коли авто рухається в міських пробках-то в системі охолодження двигуна підтримується нормальний температурний режим....

Якщо це відбувається при їзді з крейсерською швидкістю по трасі без надмірного навантаження-можна пробувати шукати наприклад в неповністю відкритому термостаті.....



при неисправной крышке вряд ли удалось бы поднять температуру до 125*С.

Так само як при 103-105 чи 108*С


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#12
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 13:52

Так само як при 103-105 чи 108*С

Ну десь до 105 може й було б, бо таки ОР має за атмосферного тиску температуру кипіння  вище, аніж вода.


LenaZSqqqq, а радіатор поставили який? Оригінал\ якісний неоригінал\ відвертий ноу-нейм?


  • 0

#13
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 14:21

удалось бы поднять температуру до 125*С
крышка похоже держит высокое давление.

Якщо на ХХ коли авто рухається в міських пробках
если это так, то нормально.

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#14
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 14:52

крышка похоже держит высокое давление.
Ну при этом она может и даёт  температуре подняться до 125(не сбрасывая давление), но она не причина повышения этой температуры до срабатывания  вентилятора. И если уж мотор греется, то пусть лучше уже крышка держит то давление, бо сброс давления при перегреве - это вскипание сразу во всём объёме, со всеми вытекающими (каламбур bm.gif ).
  • 0

#15
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 14:56

Перший пішов радіатор, бо антифріз витікав весь. Потім міняли термостат, бо пічка зовсім перестала працювати, ну і далі розсипалась помпа. До заміни всього цього проблем з температурою таких не було

Радіатор- витікав весь антифриз, термостат- пічка не працювала, помпу- бо температура піднімалась до 125. Принаймні на сто так казали. Али проблема і наразі актуальна, тому прошу допомоги що треба перевіряти.

1. Радіатор розбився? Стукнули?

2. Помпа там з пластиковим нутром. Розвалився пластик?

3. Пічка (так розумію салону) зараз гріє?

 

Таке враження що двигун спонтанно починає грітися, а вентилятор його переохолоджує. Нема балансу.

Схему хтось на A14XER двигуна надибати може?

 

Питання до власника.

Ніякого руйнування в моторному відсіку не було?

Вентилятор повинен вроді поетапно набирати швидкість. Можливо щось все  таки з проводкою швидкостей вентиляторя?

Не може ж термростат так нелінійно тупити...

По суті механічні елементи (великий радіатор, термостат, помпа) замінені на нові.

Циркуляція на малому колі і великому нормальна? Патрубки всюди гріються у свій час?


Изменено: baton45, 16 Апрель 2025 - 15:04

  • 0

#16
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 17:12

Ну десь до 105 може й було б, бо таки ОР має за атмосферного тиску температуру кипіння  вище, аніж вода.LenaZSqqqq, а радіатор поставили який? Оригінал\ якісний неоригінал\ відвертий ноу-нейм?


Радіатор Оpel Corsa d NRF поставили.

1. Радіатор розбився? Стукнули?
2. Помпа там з пластиковим нутром. Розвалився пластик?
3. Пічка (так розумію салону) зараз гріє?
 
Таке враження що двигун спонтанно починає грітися, а вентилятор його переохолоджує. Нема балансу.
Схему хтось на A14XER двигуна надибати може?
 
Питання до власника.
Ніякого руйнування в моторному відсіку не було?
Вентилятор повинен вроді поетапно набирати швидкість. Можливо щось все  таки з проводкою швидкостей вентиляторя?
Не може ж термростат так нелінійно тупити...
По суті механічні елементи (великий радіатор, термостат, помпа) замінені на нові.
Циркуляція на малому колі і великому нормальна? Патрубки всюди гріються у свій час?




Радіатор по ходу був " подмарафечений", бо як я потім дізналася машина не їздила місяці 2 перед продажем.
В помпі розвалився пластик
Пічка зараз гріє і добре гріє.

Якщо їдеш по трасі, температура 105 і вентилятор не вмикається, вмикається якщо зупиняєшся ( пробка, світлофор).
Якщо їдеш на невеликі ділянки- вмикаєттся через 10-15 хв. Мотор дуже швидко набирає температуру.

Радіатор Оpel Corsa d NRF поставили.

Радіатор по ходу був " подмарафечений", бо як я потім дізналася машина не їздила місяці 2 перед продажем.
В помпі розвалився пластик
Пічка зараз гріє і добре гріє.
Якщо їдеш по трасі, температура 105 і вентилятор не вмикається, вмикається якщо зупиняєшся ( пробка, світлофор).
Якщо їдеш на невеликі ділянки- вмикаєттся через 10-15 хв. Мотор дуже швидко набирає температуру.



На сто , де міняли помпу і термостат кажуть це робоча така температура цього двигуна А14xer, але я так не думаю, тому шукаю що не так.
  • 0

#17
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 17:14

тогда о чём мы тут говорим если всё штатно работает?

Якщо їдеш по трасі, температура 105 і вентилятор не вмикається, вмикається якщо зупиняєшся ( пробка, світлофор). Якщо їдеш на невеликі ділянки- вмикаєттся через 10-15 хв. Мотор дуже швидко набирає температуру.
это нужно писать в первом посте.

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#18
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 17:30

Якщо їдеш по трасі, температура 105 і вентилятор не вмикається, ............... На сто , де міняли помпу і термостат кажуть це робоча така температура цього двигуна А14xer, але я так не думаю, тому шукаю що не так.

Для мотора 105*С температура  робоча,  саме так налаштований термостат.

 

Радіатор Оpel Corsa d NRF поставили.

вентилятор      вмикається якщо зупиняєшся ( пробка, світлофор). Якщо їдеш на невеликі ділянки- вмикаєттся через 10-15 хв.

Якщо радіатор не підробка, то норм. Але  поведінка  вентилятора натякає на недостанью ефективність радіатора.  Як на мене  увімкнення  за 10-15 хв по цій порі року - то занадто. З потеплінням буде вмикатися кожних 3-4 хвилини.
 


  • 0

#19
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 17:39

тогда о чём мы тут говорим если всё штатно работает? это нужно писать в первом посте.


Тобто температура двигуна 105-108 для відстані в 15-20 хв часу це норма? Норма, що двигун за 5 хв набирає температуру 105?
  • 0

#20
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50281
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 17:44

Тобто температура двигуна 105-108 для відстані в 15-20 хв часу це норма? Норма, що двигун за 5 хв набирає температуру 105?
Нет

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#21
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 18:03

кондиционер есть?


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#22
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 18:11

Норма, що двигун за 5 хв набирає температуру 105?

Від якого стану? З холодного пуску?

В якому режимі? на х.х. чи  одразу після пуску активний драйв?



Тобто температура двигуна 105-108 для відстані в 15-20 хв часу це норма?

Навіть важчій на 15кг Z16XEP гріється у помірному русі до робочих 105 за  10-15 хвилин.
  • 0

#23
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:06

кондиционер есть?


Так, є, клімат

Від якого стану? З холодного пуску?
В якому режимі? на х.х. чи  одразу після пуску активний драйв?

Навіть важчій на 15кг Z16XEP гріється у помірному русі до робочих 105 за  10-15 хвилин.

Заводиш машину, починаєш рухатись і температура через 5 ха вже 100- 105, потім і 108
  • 0

#24
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50281
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:08

А історія у Корси е?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#25
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:18

Заводиш машину, починаєш рухатись і температура через 5 ха вже 100- 105, потім і 108

Якщо драйв при цьому дінамічний, то цілком можливо. Взагалі цей двигун(як і взагалі серія "А"), відноситься до температурно навантаженних.


  • 0

#26
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1707
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:27

Не хотілося би ображати власницю.ah.gif

Чисто гіпотетично....

Не заради поржать, але всяке буває у житті, і ТС вже орієнтується у температурах.

Зараз мене прокляне ще одна людина без збоченого відчуття гумору...smile8.gif

 

А руЧнік перед початком руху зазвичай знімається з робочого положення?

 

Я в сенсі гальма  не труть десь типу того...unsure.png


  • 0

#27
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:36

Не хотілося би ображати власницю.:blush:
Чисто гіпотетично....
Не заради поржать, але всяке буває у житті, і ТС вже орієнтується у температурах.
Зараз мене прокляне ще одна людина без збоченого відчуття гумору...:smile8:
 
А руЧнік перед початком руху зазвичай знімається з робочого положення?
 
Я в сенсі гальма  не труть десь типу того...:unsure:

Авжеж знімається, таке собі питання
  • 0

#28
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27605
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:40

Тобто температура двигуна 105-108 для відстані в 15-20 хв часу це норма?

 

В мороз авто при русі прогрівається за 10хвилин до робочої температури

Взагалі цей двигун(як і взагалі серія "А"), відноситься до температурно навантаженних.

Саме тому(на цьому двигуні) термостат обладнаний додатковим підігрівачем для швидшого повного відкриття



Якщо їдеш по трасі, температура 105 і вентилятор не вмикається, вмикається якщо зупиняєшся ( пробка, світлофор). Якщо їдеш на невеликі ділянки- вмикаєттся через 10-15 хв. Мотор дуже швидко набирає температуру.

Як на мене все працює в штатному режимі


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#29
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:42

А історія у Корси е?

Яка саме? Не бита, не фарбована, я другий власник, пробіг 150000, але можливо і є ще якась історія, але попередній власник щось напевно недоговорив.
В перші три тижні експлутації такого не було, але було не активне використання машини, потім пішли і поїхали " сюрпризи".
  • 0

#30
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50281
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 20:00

Авжеж знімається, таке собі питання

Люди вони таки, різні ))

Яка саме? Не бита, не фарбована, я другий власник, пробіг 150000, але можливо і є ще якась історія, але попередній власник щось напевно недоговорив.
В перші три тижні експлутації такого не було, але було не активне використання машини, потім пішли і поїхали " сюрпризи".

Температура по БК? Датчик температуры не менялся?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#31
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 20:16

Датчик температуры не менялся?
датчик ОЖ можно с утра сверить с уличной и датчиком температуры впускного воздуха. для достоверности.

є, клімат
радиатор не загрязнён?

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#32
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24963
  • Возраст: 42
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 20:50

я б добавил еще охлаждайку-какая залита и какая ее реальная темп замерзания?

Может залили банально концентрат?



вмикається якщо зупиняєшся

 

Яка швидкість вмикається?



Вентилятор повинен вроді поетапно набирати швидкість. Можливо щось все таки з проводкою швидкостей вентиляторя?

 

+1

 

Вентилятор повинен вроді поетапно набирати швидкість. Можливо щось все таки з проводкою швидкостей вентиляторя?

 

швидкостя всі працюють?



Як на мене все працює в штатному режимі

 

На цей мотор не тулять термоси більш "ранні/холодні"?



Заводиш машину, починаєш рухатись і температура через 5 ха вже 100- 105, потім і 108

 

де ви бачите саме ці цифри?На БК?Стрілці на щитку приладів?Сканері?



Але поведінка вентилятора натякає на недостанью ефективність радіатора.

 

Якщо вент дуне в правильному напрямку  та є циркуляція ОР скрізь радіаторsmile44.gif



Радіатор- витікав весь антифриз, термостат- пічка не працювала, помпу- бо температура піднімалась до 125.

Якщо таки був перегрів-гарного для мотору мало....можуть бути наслідки в майбутньому

Перший пішов радіатор, бо антифріз витікав весь. Потім міняли термостат, бо пічка зовсім перестала працювати

 

цікаво чи не навалили попереднікі стоптечі (у вигляді порошку)в систему ОР на продаж...



Як на мене все працює в штатному режимі

 

 

Може й так ag.gif


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#33
LenaZSqqqq

LenaZSqqqq

    Частый гость

    • Сообщений 17
  • Имя:Елена
  • Авто:Opel Corsa D 2012, Ірпінь
  •  
  • Регистрация: 15.04.2025

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 21:02

я б добавил еще охлаждайку-какая залита и какая ее реальная темп замерзания?
Может залили банально концентрат?

 
Яка швидкість вмикається?


Темп движка на панельці, я її виставляю кожного разу, щоб бачити.
Щодо швидкості- не можу відповісти, але коли вмикається вентилятор, то такий звукан, що машинка зараз полетить.

 
+1
 

 
швидкостя всі працюють?

 
На цей мотор не тулять термоси більш "ранні/холодні"?

 
де ви бачите саме ці цифри?На БК?Стрілці на щитку приладів?Сканері?

 
Якщо вент дуне в правильному напрямку  та є циркуляція ОР скрізь радіатор:smile44:

Якщо таки був перегрів-гарного для мотору мало....можуть бути наслідки в майбутньому

 
цікаво чи не навалили попереднікі стоптечі (у вигляді порошку)в систему ОР на продаж...

 
 
Може й так :sm13_:


  • 0

#34
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24963
  • Возраст: 42
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 21:13

Щодо швидкості- не можу відповісти, але коли вмикається вентилятор, то такий звукан, що машинка зараз полетить.

 

 

раджу перевірити всі швидкостя у автодіагноста


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#35
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Апрель 2025 - 21:53

Якщо вмикається на 108, то це перша швидкість.

Щодо  гучності, то треба дивитись на вентилятор\крильчатку, балансіровку.


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых