Реклама

Робоча температура двигуна A14Xer Corsa 1.4 2012Яка повинна бути робоча температура двигуна
#1
Опубликовано 15 Апрель 2025 - 18:54
#5
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 09:30
Гбо немає.Не, не норм.
ГБО е?
На всякий случай меняли всё подряд. Я так думаю.
Радіатор- витікав весь антифриз, термостат- пічка не працювала, помпу- бо температура піднімалась до 125. Принаймні на сто так казали. Али проблема і наразі актуальна, тому прошу допомоги що треба перевіряти.
#8
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 11:11
По озвученным симптомам начинать с нею нужно было
Оригинал от Инзигнии встаёт, как родной
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#11
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 12:59
Дякую, сьогодні замовлю.
Зря....
Фізику не обдуриш.....
Якби проблема була в кришці,то вентилятору на 108 не було б чого охолоджувати
Рідина б закипіла і її тупо б вибило з системи охолодження......
Що хвилює в тому що вмикається вентилятор кожні 15 хв?
Якщо на ХХ коли авто рухається в міських пробках-то в системі охолодження двигуна підтримується нормальний температурний режим....
Якщо це відбувається при їзді з крейсерською швидкістю по трасі без надмірного навантаження-можна пробувати шукати наприклад в неповністю відкритому термостаті.....
при неисправной крышке вряд ли удалось бы поднять температуру до 125*С.
Так само як при 103-105 чи 108*С
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#14
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 14:52
крышка похоже держит высокое давление.Ну при этом она может и даёт температуре подняться до 125(не сбрасывая давление), но она не причина повышения этой температуры до срабатывания вентилятора. И если уж мотор греется, то пусть лучше уже крышка держит то давление, бо сброс давления при перегреве - это вскипание сразу во всём объёме, со всеми вытекающими (каламбур

#15
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 14:56
Перший пішов радіатор, бо антифріз витікав весь. Потім міняли термостат, бо пічка зовсім перестала працювати, ну і далі розсипалась помпа. До заміни всього цього проблем з температурою таких не було
Радіатор- витікав весь антифриз, термостат- пічка не працювала, помпу- бо температура піднімалась до 125. Принаймні на сто так казали. Али проблема і наразі актуальна, тому прошу допомоги що треба перевіряти.
1. Радіатор розбився? Стукнули?
2. Помпа там з пластиковим нутром. Розвалився пластик?
3. Пічка (так розумію салону) зараз гріє?
Таке враження що двигун спонтанно починає грітися, а вентилятор його переохолоджує. Нема балансу.
Схему хтось на A14XER двигуна надибати може?
Питання до власника.
Ніякого руйнування в моторному відсіку не було?
Вентилятор повинен вроді поетапно набирати швидкість. Можливо щось все таки з проводкою швидкостей вентиляторя?
Не може ж термростат так нелінійно тупити...
По суті механічні елементи (великий радіатор, термостат, помпа) замінені на нові.
Циркуляція на малому колі і великому нормальна? Патрубки всюди гріються у свій час?
Изменено: baton45, 16 Апрель 2025 - 15:04
#16
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 17:12
Ну десь до 105 може й було б, бо таки ОР має за атмосферного тиску температуру кипіння вище, аніж вода.LenaZSqqqq, а радіатор поставили який? Оригінал\ якісний неоригінал\ відвертий ноу-нейм?
Радіатор Оpel Corsa d NRF поставили.
1. Радіатор розбився? Стукнули?
2. Помпа там з пластиковим нутром. Розвалився пластик?
3. Пічка (так розумію салону) зараз гріє?
Таке враження що двигун спонтанно починає грітися, а вентилятор його переохолоджує. Нема балансу.
Схему хтось на A14XER двигуна надибати може?
Питання до власника.
Ніякого руйнування в моторному відсіку не було?
Вентилятор повинен вроді поетапно набирати швидкість. Можливо щось все таки з проводкою швидкостей вентиляторя?
Не може ж термростат так нелінійно тупити...
По суті механічні елементи (великий радіатор, термостат, помпа) замінені на нові.
Циркуляція на малому колі і великому нормальна? Патрубки всюди гріються у свій час?
Радіатор по ходу був " подмарафечений", бо як я потім дізналася машина не їздила місяці 2 перед продажем.
В помпі розвалився пластик
Пічка зараз гріє і добре гріє.
Якщо їдеш по трасі, температура 105 і вентилятор не вмикається, вмикається якщо зупиняєшся ( пробка, світлофор).
Якщо їдеш на невеликі ділянки- вмикаєттся через 10-15 хв. Мотор дуже швидко набирає температуру.
Радіатор Оpel Corsa d NRF поставили.
Радіатор по ходу був " подмарафечений", бо як я потім дізналася машина не їздила місяці 2 перед продажем.
В помпі розвалився пластик
Пічка зараз гріє і добре гріє.
Якщо їдеш по трасі, температура 105 і вентилятор не вмикається, вмикається якщо зупиняєшся ( пробка, світлофор).
Якщо їдеш на невеликі ділянки- вмикаєттся через 10-15 хв. Мотор дуже швидко набирає температуру.
На сто , де міняли помпу і термостат кажуть це робоча така температура цього двигуна А14xer, але я так не думаю, тому шукаю що не так.
#17
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 17:14
тогда о чём мы тут говорим если всё штатно работает?
Якщо їдеш по трасі, температура 105 і вентилятор не вмикається, вмикається якщо зупиняєшся ( пробка, світлофор). Якщо їдеш на невеликі ділянки- вмикаєттся через 10-15 хв. Мотор дуже швидко набирає температуру.это нужно писать в первом посте.
#18
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 17:30
Якщо їдеш по трасі, температура 105 і вентилятор не вмикається, ............... На сто , де міняли помпу і термостат кажуть це робоча така температура цього двигуна А14xer, але я так не думаю, тому шукаю що не так.
Для мотора 105*С температура робоча, саме так налаштований термостат.
Радіатор Оpel Corsa d NRF поставили.
вентилятор вмикається якщо зупиняєшся ( пробка, світлофор). Якщо їдеш на невеликі ділянки- вмикаєттся через 10-15 хв.
Якщо радіатор не підробка, то норм. Але поведінка вентилятора натякає на недостанью ефективність радіатора. Як на мене увімкнення за 10-15 хв по цій порі року - то занадто. З потеплінням буде вмикатися кожних 3-4 хвилини.
#20
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 17:44
Тобто температура двигуна 105-108 для відстані в 15-20 хв часу це норма? Норма, що двигун за 5 хв набирає температуру 105?Нет
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#22
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 18:11
Норма, що двигун за 5 хв набирає температуру 105?
Від якого стану? З холодного пуску?
В якому режимі? на х.х. чи одразу після пуску активний драйв?
Тобто температура двигуна 105-108 для відстані в 15-20 хв часу це норма?
Навіть важчій на 15кг Z16XEP гріється у помірному русі до робочих 105 за 10-15 хвилин.
#23
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:06
кондиционер есть?
Так, є, клімат
Заводиш машину, починаєш рухатись і температура через 5 ха вже 100- 105, потім і 108Від якого стану? З холодного пуску?
В якому режимі? на х.х. чи одразу після пуску активний драйв?
Навіть важчій на 15кг Z16XEP гріється у помірному русі до робочих 105 за 10-15 хвилин.
#26
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:27
Не хотілося би ображати власницю.
Чисто гіпотетично....
Не заради поржать, але всяке буває у житті, і ТС вже орієнтується у температурах.
Зараз мене прокляне ще одна людина без збоченого відчуття гумору...
А руЧнік перед початком руху зазвичай знімається з робочого положення?
Я в сенсі гальма не труть десь типу того...
#27
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:36
Авжеж знімається, таке собі питанняНе хотілося би ображати власницю.
Чисто гіпотетично....
Не заради поржать, але всяке буває у житті, і ТС вже орієнтується у температурах.
Зараз мене прокляне ще одна людина без збоченого відчуття гумору...
А руЧнік перед початком руху зазвичай знімається з робочого положення?
Я в сенсі гальма не труть десь типу того...
#28
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:40
Тобто температура двигуна 105-108 для відстані в 15-20 хв часу це норма?
В мороз авто при русі прогрівається за 10хвилин до робочої температури
Взагалі цей двигун(як і взагалі серія "А"), відноситься до температурно навантаженних.
Саме тому(на цьому двигуні) термостат обладнаний додатковим підігрівачем для швидшого повного відкриття
Якщо їдеш по трасі, температура 105 і вентилятор не вмикається, вмикається якщо зупиняєшся ( пробка, світлофор). Якщо їдеш на невеликі ділянки- вмикаєттся через 10-15 хв. Мотор дуже швидко набирає температуру.
Як на мене все працює в штатному режимі
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#29
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 19:42
Яка саме? Не бита, не фарбована, я другий власник, пробіг 150000, але можливо і є ще якась історія, але попередній власник щось напевно недоговорив.А історія у Корси е?
В перші три тижні експлутації такого не було, але було не активне використання машини, потім пішли і поїхали " сюрпризи".
#30
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 20:00
Люди вони таки, різні ))Авжеж знімається, таке собі питання
Температура по БК? Датчик температуры не менялся?Яка саме? Не бита, не фарбована, я другий власник, пробіг 150000, але можливо і є ще якась історія, але попередній власник щось напевно недоговорив.
В перші три тижні експлутації такого не було, але було не активне використання машини, потім пішли і поїхали " сюрпризи".
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#32
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 20:50
я б добавил еще охлаждайку-какая залита и какая ее реальная темп замерзания?
Может залили банально концентрат?
вмикається якщо зупиняєшся
Яка швидкість вмикається?
Вентилятор повинен вроді поетапно набирати швидкість. Можливо щось все таки з проводкою швидкостей вентиляторя?
+1
Вентилятор повинен вроді поетапно набирати швидкість. Можливо щось все таки з проводкою швидкостей вентиляторя?
швидкостя всі працюють?
Як на мене все працює в штатному режимі
На цей мотор не тулять термоси більш "ранні/холодні"?
Заводиш машину, починаєш рухатись і температура через 5 ха вже 100- 105, потім і 108
де ви бачите саме ці цифри?На БК?Стрілці на щитку приладів?Сканері?
Але поведінка вентилятора натякає на недостанью ефективність радіатора.
Якщо вент дуне в правильному напрямку та є циркуляція ОР скрізь радіатор
Радіатор- витікав весь антифриз, термостат- пічка не працювала, помпу- бо температура піднімалась до 125.
Якщо таки був перегрів-гарного для мотору мало....можуть бути наслідки в майбутньому
Перший пішов радіатор, бо антифріз витікав весь. Потім міняли термостат, бо пічка зовсім перестала працювати
цікаво чи не навалили попереднікі стоптечі (у вигляді порошку)в систему ОР на продаж...
Як на мене все працює в штатному режимі
Може й так
#33
Опубликовано 16 Апрель 2025 - 21:02
я б добавил еще охлаждайку-какая залита и какая ее реальная темп замерзания?
Может залили банально концентрат?
Яка швидкість вмикається?
Темп движка на панельці, я її виставляю кожного разу, щоб бачити.
Щодо швидкості- не можу відповісти, але коли вмикається вентилятор, то такий звукан, що машинка зараз полетить.
+1
швидкостя всі працюють?
На цей мотор не тулять термоси більш "ранні/холодні"?
де ви бачите саме ці цифри?На БК?Стрілці на щитку приладів?Сканері?
Якщо вент дуне в правильному напрямку та є циркуляція ОР скрізь радіатор
Якщо таки був перегрів-гарного для мотору мало....можуть бути наслідки в майбутньому
цікаво чи не навалили попереднікі стоптечі (у вигляді порошку)в систему ОР на продаж...
Може й так
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых