Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Opel Corsa D c нуля километровэксплуатация сего авто

Corsa Корса OCD 1.2 Easytronic Ізітронік Изитроник

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
5960 ответов в теме

#5951
stak

stak

    Пастырь

    • Сообщений 446
  • Имя:Ігор
  • Авто:Opel Corsa D
  •  
  • Регистрация: 16.10.2012

Опубликовано 13 Январь 2020 - 11:13

новый блок будет не более 800 евро, это экзист офигел если честно. кроме экзиста хватает других сайтов.

Тут больше вопрос а какой из блоков Вам ремонтировали - коробки или сцепления. но в любом случае если нужно перезапускать двигатель и видна машина с ключиком это не дело, толку от такого ремонта.

Ремонтировали сцепление.

Как оказалось, проблема не в отремонтированном блоке. Просто как-то так получилось, что сразу вышло второе. Да и симптомы разные.

 

По компьютеру ошибка в несоответствии данных  дроссельной заслонки. Как я понял, ее показания не совпадает с тем что от  нее хочет электроника.

Когда сняли заслонку, она была загажена. Почистили, но эффекта хватило на неделю, лампа загорелась снова.  Правда сейчас просто горит ошибка, компьютер теперь не заставляет остановится.

 

По опыту других людей, причинно-следственная связь подтверждается. Обычно меняют заслонку, но как-то оригинал дороговат. Вот думаю какую альтернативу подобрать.


  • 0

#5952
Gagarin

Gagarin

    Житель

    • Сообщений 190
  • Возраст: 45
  • Имя:Black Sun
  • Город:Kieff
  • Авто:Corsa 1.2 MTA 2008, Combo 1.3 CDTI 2008
  •  
  • Регистрация: 02.11.2007

Опубликовано 19 Февраль 2021 - 18:49

Пробег 277 000 км

Сделал второе большое ТО (первое было на 160 000):

- Замена цепи ГРМ (впервые)

- Замена помпы (впервые)

- Замена термостата (впервые)

- Замена прокладки поддона (впервые)

- Замена прокладки клапанной крышки (впервые)

- Замена охлаждающей жидкости (впервые)

- Замена масла в моторе и фильтра

- Замена тормозной жидкости (второй раз)

- Замена задних амортизаторов с пыльниками и отбойниками (второй раз)

- Проточка передних дисков + замена колодок

- Проточка задних барабанов + замена колодок

- Замена масла в коробке + замена прокладки главной передачи (впервые)

Всего затрат на запчасти и работу = 16 000 грн ($570)

 

В приницпе для такого пробега объем работ небольшой и ничего срочного делать больше не нужно, все работает нормально и живое. Ну кроме трещины лобового стекла и продавленного водительского сидения :)


  • 0

#5953
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12669
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 25 Февраль 2021 - 16:49

Пробег 277 000 км

Сделал второе большое ТО (первое было на 160 000):

 

Всего затрат на запчасти и работу = 16 000 грн ($570)

 

В приницпе для такого пробега объем работ небольшой и ничего срочного делать больше не нужно, все работает нормально и живое. 

Непогано.


  • 0

#5954
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12669
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 01 Август 2022 - 17:14

А що думають шановні корсоводи стосовно доцільності покупки Корси Д (заодно і С, якщо хтось в курсі, бо мене у першу чергу цікавлять двигуни, а у них багато спільних) у країні з високою вартістю роботи механіка (Німеччина), строгим техоглядом і власником, який у ній буде максимум міняти щітки склоочисника  і слідкуваати, щоб бензин раптово не закінчився (жінка)?

Цікавлять у першу чергу двигуни 1,4 (наскільки я знаю, вважається надійним, питання до якого пробігу, особливо з урахуванням переважно міської або іншої короткопробіжної експлуатації цих машин на батьківщині марки) і 1,2 (взагалі про надійність нічого не знаю).

Ізітронік не розглядається, МКПШ влаштовує, АКПШ на ОКЦ 1,4 також влаштовує, тобто питання не про КПШ.

Про 1,0 нічого не знаю, крім того, що він 3 циліндровий, а крім Тойоти я їх надійних не знаю, та і щодо Тойоти не зовсім зрозуміло який у них ресурс, вони переважно відносно малопробіжні.

Про дизель 1,3 знаю, що з пробігом більше 200 ткм можуть початися проблеми, що для дизеля не найкращий відгук.

Про дизель 1,7 знаю, що атмосферні і помірно форсовані турбоверсії надійні, але яка вірогідність, що він, навіть зі свіжим перед продажем сервісом буде ще хоча б два роки (це очікуваний термін володіння) просто їхати і нічого крім ТО не потребуватиме? Тобто також розглядається тільки як дуже резкрвний варіант.

 

Ще питання, дещо в офтоп: наскільки варто зв'язуватися з малопробіжними Корсами Б з живим кузовом? Машина вважається гарно, як для Опеля, зробленою - зручною, надійною і все таке, але ж 22 роки наймолодшій - бачки, патрубки і т.п. можуть "передати привіт".


  • 0

#5955
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 01 Август 2022 - 20:04

Цікавлять у першу чергу двигуни 1,4 (наскільки я знаю, вважається надійним, питання до якого пробігу, особливо з урахуванням переважно міської або іншої короткопробіжної експлуатації цих машин на батьківщині марки) і 1,2 (взагалі про надійність нічого не знаю).

300тискм-легко та невимушено,з якісною оливою-заміна 10тик.

Пара несуттєвих болячок-планка твінпорта та Єгорка.

Ставив клієнту замість 1.2.....,то ізітронік навіть передачу вниз не кидав на обгонах при педалі в пол

 

Якщо це буде 1.4-набагато яскравіше.Достойно пре.

Про 1,0 нічого не знаю, крім того, що він 3 циліндровий,

Це той самий 1.4 тільки без одного циліндра)Якщо соватись з булочної в школу і назад додому-можна сміло розглядати)


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#5956
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12669
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 03 Август 2022 - 17:21

300тискм-легко та невимушено,з якісною оливою-заміна 10тик.

Пара несуттєвих болячок-планка твінпорта та Єгорка.

Ставив клієнту замість 1.2.....,то ізітронік навіть передачу вниз не кидав на обгонах при педалі в пол

Айн момент, бітте, я записую. Це мова про 1,2 чи 1,4? А як щодо варіацій 1,2? Бо я їх бачив на ОКЦ 65 і 75 к.с., а на ОКД 80. Це впливає на надійність?

А з Твінпортом і ЄГР треба щось робити? Бо в Гєрмашці це може бути дуже дорого, а до нас ця машина не факт, що буде заїжджати, та і відповідність паспортним еконормам порушити не можна ні в якому разі, навіть якщо заїде сюди на сервіс, при нагоді.

А іскопаємий 1,4 60 к.с. на ОКБ надійний? Я розумію, що потужності немає, але ж момент більше залежить від об'єму, та і 8 клапанів на низах цікавіші, ніж 16. Хоча у тій машині головним привабливим пунктом є нормальна АКПШ, якщо вже брати з нею.

 

Це той самий 1.4 тільки без одного циліндра)Якщо соватись з булочної в школу і назад додому-можна сміло розглядати)

Ні, я розумію, що 1.0 нікуди не їде по автобану. Але мене цікавить чи не впливає його неврівноваженість і, відповідно, підвищена вібраційна навантаженість на ресурс?

А з яким пробігом їх варто розглядати (припустимо, він реальний), враховуючи, що під 90% цього пробігу і у попередніх власників були по місту/селу, тобто на короткі дистанції і добре, якщо без пробок, тобто мотогодин там нємєряно і нерідко при низькому тискові оливи на малих обертах, не кажучи вже про температуру двигуна. До 80 ткм чи з іще меншим?


  • 0

#5957
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 03 Август 2022 - 20:07

Айн момент, бітте, я записую. Це мова про 1,2 чи 1,4? А як щодо варіацій 1,2? Бо я їх бачив на ОКЦ 65 і 75 к.с., а на ОКД 80. Це впливає на надійність?

Це автомат Калашнікова з невеликим допилюванням в залежності від норм СО моделі...

1.2 від 1.4 вирізняється ходом поршня та висотою шийок КВ.

А з Твінпортом і ЄГР треба щось робити?

Ні.

В Європейщинах нормальне паливо,обслуговування дороги...Там все живе набагато краще і довше.

А іскопаємий 1,4 60 к.с. на ОКБ надійний?

Це моноінжектор який надійніше та розповсюдженіше за машинку Зінгер.Норм двигун який перетворився в 1.4 з КадеТТовського 1.3...250тик.ходить...

Хоча у тій машині головним привабливим пунктом є нормальна АКПШ, якщо вже брати з нею.

При нормальній експлуатації та своєчасній експлуатації півмільйона км...

Ні, я розумію, що 1.0 нікуди не їде по автобану. Але мене цікавить чи не впливає його неврівноваженість і, відповідно, підвищена вібраційна навантаженість на ресурс? А з яким пробігом їх варто розглядати (припустимо, він реальний), враховуючи, що під 90% цього пробігу і у попередніх власників були по місту/селу, тобто на короткі дистанції і добре, якщо без пробок, тобто мотогодин там нємєряно і нерідко при низькому тискові оливи на малих обертах, не кажучи вже про температуру двигуна. До 80 ткм чи з іще меншим?

 

Це не дуже розповсюджена в наших краях звірина...1.4 від якого відрізали 1горшок,все інше 1/1 як в 1.4...

Щось сказати по моторесурсу не можу...Постійних клієнтів з таким двигуном не маю.Так інколи,щось комусь налагоджував...

 


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#5958
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12669
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 03 Август 2022 - 20:12

Юстас, данке! :hi:


  • 0

#5959
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 04 Август 2022 - 08:24

данке!
А чому не розглядається наприклад Свіфт?
  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#5960
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12669
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Август 2022 - 10:17

А чому не розглядається наприклад Свіфт?

Розглядається, але його дуже мало, і Ігніс розглядається, і Вагон Р+/Агіла. Розглядається взагалі багато чого, у першу чергу Яріс/Сіріон, ОАГ (1.6 8 кл. або 1.8) на АКПШ, Меріва, Фієста, 206, Мікра К11, Модус і Кліо на МКПШ, Октавія і Ауді А3 першого покоління, а також різні нечисленні у дешевій ціновій категорії японці, типу шостого-сьомого Сівіка, останньої європейської Королли і шостого Аккорда, просто це тема про Корсу, тому питання були обмежені її двигунами. Стосовно інших я збираюся або задати питання у темі вибору, або взагалі створити тему з вибору за критеріями. Покупка буде (якщо до цього дійде) через декілька місяців, а поки що я накопичую інформацію.
  • 0

#5961
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 07 Август 2022 - 11:17

Розглядається взагалі багато чого,

Ого!
Широкий спектр для вибору...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.






Также с меткой «Corsa, Корса, OCD, 1.2, Easytronic, Ізітронік, Изитроник»

1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых