Докатываю старую зимку. Купил пару новую.
Вот теперь думаю поставить её в первых числах декабря, когда будет уже минус по утрам.
Реклама

И кто кричал, что пора "переобуваться"?в Киеве с утра 0 по Цельсию
#13794
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 10:08
#13796
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 10:19
шефа?Хорошо бы и то и другое...
Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди. Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)
Слава Україні!!!
Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .
#13798
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 11:41
Але це все ніяким боком не заперечує мого твердження, про характеристики зимової та літньої гуми на асфальті при нульових температурах і навіть при невеликих мінусах.
+1
Вчера информ табло на житомирской трассе показывали температуру дорожного покрытия +11, машина отлично себя чувствовала на летней резине на скорости 150-160, с шипами наверное было чуть по другому.
Интересно, почему не обсуждают "добивальщиков" зимней резины летом. Имхуется, что зима в 30ти градусную жару не чуть не лучше летней в мороз.
Жадность порождает бедность (с)
#13799
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 11:50
зима в 30ти градусную жару не чуть не лучше летней в мороз.
и к бабке не ходи
на Броварском проспекте Ланос на зимней, в лютую жару несколько человек убил
поворот на Зазимье
машина тупо на остановилась на горячем асфальте
список игнорируемых: Andre_71, Sergey78,KVS, M*A*S*H, Player, Leka,Кнапик, Шусман
#13800
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 12:36
колего, ви забуваєте дві речі, вказавши своє бачення про ПП:4?4 насправді прикольно і як на мене не більше. Я на моноприводі і відмінній гумі не відчував потреби. Можливо навіть кайфував. Їздив також завжди, всюди і в самі сильні снігопади Києва. Тим паче, що мені досить жалко авто, щоб штурмувати бездоріжжя такої складності, де необхідний AWD)) Захарій- привіт ;)
1. Емоції.
2. Мати монопривод з потужністю +250кс - це фу )
З усіх машин, що були у мене останні 10 років, три були повноприводні, тому я знаю про їх переваги і які емоції вони дають у погану погоду + потужність від 200кс )

#13803
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 15:04
А смисл кормити цілий рік пп?колего, ви забуваєте дві речі, вказавши своє бачення про ПП:
1. Емоції.
2. Мати монопривод з потужністю +250кс - це фу )
З усіх машин, що були у мене останні 10 років, три були повноприводні, тому я знаю про їх переваги і які емоції вони дають у погану погоду + потужність від 200кс )
Сміх з ближнього на пп це ти про ці емоції?
Изменено: FINNN, 30 Октябрь 2017 - 15:05
#13804
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 17:04
А смисл кормити цілий рік пп?
А є сенс купувати 10-річні авто?
Поясню простіше - сучасні автомобилі з високофорсованими моторами та високою потужністю, та з повним приводом, споживають однакову кількість палива з моноприводними автомобилями.
Звісно, що якщо ти купиш 1,5 атмо а-ля Імпреза, то сенсу в ній немає.
Сміх з ближнього на пп це ти про ці емоції?
Може для тебе й так, це мені невідомо. Я від іншого емоції отримую.
Изменено: Zachariasz, 30 Октябрь 2017 - 17:07

#13805
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 17:15
колего, ви забуваєте дві речі, вказавши своє бачення про ПП:
1. Емоції.
2. Мати монопривод з потужністю +250кс - це фу )
З усіх машин, що були у мене останні 10 років, три були повноприводні, тому я знаю про їх переваги і які емоції вони дають у погану погоду + потужність від 200кс )
Я би мабуть сказав, що передній привід з потужністю +250 кс - це фу. Мало хто може правильно їх реалізувати на передньому приводі в суху погоду, вже мовчу про зиму.
Щодо емоцій - так . Тут трохи більша можливість варіацій. Про те зимою питання стоїть в першу чергу прохідності, а я на задньому приводі дуже рідко відчував необхідність в ПП, коли дорога погана - швидко не їду і питання емоій відступає, а на парковці біля Ашана - бамбук курять тільки передньоприводні, дьоргаючи ручника і називаючи це дрифтом
#13809
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 17:43
Baron, я ж не кажу, що мені не сподобалось. Я кажу про +250 сил на передньому приводі. Для трасси - це супер, у багатьох збалансованих авто непогано виходить (я про Хонду для прикладу І Форд) в керованості їх реалізувати, про те зимою більше 200 сил тільки повний може переварити більш-менш правильно. Задній на любителя гострих відчуттів, а передній не справиться.
От скільки не катаюсь на Форді чи не катався на Акорді, Октавії, Камрі - в мокру погоду чи зимою в них на багато більший букс при старті ніж в омеги чи того ж 39 біммера. Може прохідність і краща, не спорю. А от реалізація птужності в переднього найгірше виходить. Хоча СААБ, Хонда і ПСА вважають інакше)))
#13814
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 18:19
Zachariasz, муфта недалеко убежала от монопривода.
Только дифференциал, только хардкор.
Ну, есть у меня дифф, и шо?

#13820
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 20:12
та он на плакате машину видео откуда ему знать там шо
И не говори! Поначитаются плакатов - пишут потом бред всякий.
Изменено: Zachariasz, 30 Октябрь 2017 - 20:12

#13822
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 21:03
А ты про последние Халдексы слышал? Или так - чисто написать?
Видел и даже притрагивался.
Не путай гидромуфты с дифференциалом. Я знаю, что в Зинок были (возможно у тебя такой тоже стоит) межосевые дифференциалы, но реализованы они тоже гидромуфтой.
И ты даже лучше меня знаешь, какие нежные эти гидромуфты. Напомни пробег на котором ты полез в свою, 40 тыс?
п.с. Правильно ты написал в множественном числе "последние", так как у тебя не последний.
Изменено: Baron, 30 Октябрь 2017 - 21:05
#13823
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 21:18
И ты даже лучше меня знаешь, какие нежные эти гидромуфты.Не знаю.
Напомни пробег на котором ты полез в свою, 40 тыс?Куда полез и по какому поводу? И что это за цифра - 40ткм?

#13825
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 21:40
То на 45 ты ее обслуживать мегадорого полез. В диффах фильтра по 100 баксов не стоят
Я вижу как ты разбираешься в приводах.

0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых