
разложили фсо паполочькам


Опубликовано 05 Июль 2010 - 21:46
Опубликовано 06 Июль 2010 - 07:41
..допрацювались..сдал сегодня квартальный атчиод. пока все не хуже чем при Кучме...
.."Наши люди в основной массе с удовольствием исповедуют рабскую психологию - боятся палки и плети и в тоже время с удовольствием кусают таких же рабов, как и они сами. И точку невозврата мы все уже давно прошли, к сожалению."..(с)
Опубликовано 06 Июль 2010 - 14:29
..если такой примут будет по"" особенно критиковать..Lutsk, когда примут, тогда и критиковать будем...
.."Наши люди в основной массе с удовольствием исповедуют рабскую психологию - боятся палки и плети и в тоже время с удовольствием кусают таких же рабов, как и они сами. И точку невозврата мы все уже давно прошли, к сожалению."..(с)
Опубликовано 11 Июль 2010 - 23:27
Опубликовано 14 Июль 2010 - 21:23
Опубликовано 07 Август 2010 - 08:40
цікаво, накскільки їм вдасться ускладнити й так тупу систему оподаткування, яка існує у нас в країні?В податковій "біблії" переписали лише ті норми, які зазнали найбільшої критики
В опублікованому 3 серпня проекті Податкового кодексу в порівнянні з першим варіантом переписані лише ті норми, які зазнали найбільшої критики.
Так, було повернуто існуючий сьогодні інститут узгодження податкових зобов'язань, пише тижневик "Дзеркало тижня", з посиланням на партнерів юридичної фірми "КМ Партнери" Олександра Мініна та Олександра Шемяткіна.
Крім того в кодексі практично повернулися до існуючої моделі ПДВ, а також внесені незначні правки в розділ про прибуток.
Експерти при цьому відзначили, що в розділі про єдиний податок зменшено перелік видів діяльності, на які єдиний податок не поширюється.
"Ось, власне, і все. Судячи з усього, кодекс приймається за сценарієм: спочатку забрати все, а потім повернути менше половини", - пишуть Мінін і Шемяткін.
При цьому, як відзначили експерти, в новій редакції проекту Податкового кодексу є ряд неоднозначних норм.
ангела смерті не цікавить чи приготований мертвому саван
Опубликовано 07 Август 2010 - 10:35
2.2. Спрощена система оподаткування не поширюється на:
2.2.1) суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), які здійснюють:
а) діяльність у сфері розваг;
б) обмін іноземної валюти;
в) виробництво підакцизних товарів;
г) діяльність, пов’язану з експортом, імпортом та оптовим продажем підакцизних товарів;
ґ) виробництво, оптовий та роздрібний продаж пально-мастильних матеріалів (крім роздрібного продажу пально-мастильних матеріалів в ємностях до 10 літрів);
д) видобуток, виробництво та інші види діяльності з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням, в тому числі органогенного утворення, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності»;
е) діяльність у сфері фінансового посередництва;
є) діяльність пов’язану з організацією торгівлі, наданням послуг із створення належних умов для здійснення торгівлі іншими фізичними або юридичними особами та орендою торгових місць на ринках та/або у торговельних об’єктах, за виключенням ринків, на яких кількість торгових місць менша за 50;
ж) спільну діяльність без утворення юридичної особи;
з) видобуток та реалізацію корисних копалин;
и) діяльність з надання в оренду земельних ділянок, житлових та нежитлових приміщень (споруд, будівель) та або їх частин, крім:
фізичних осіб - підприємців, які надають в оренду земельні ділянки загальна площа яких не перевищує 20 соток;
фізичних осіб - підприємців, які надають в оренду одне житлове приміщення загальною площею до 100 кв. метрів та нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини за умови, що сумарна площа наданих в оренду приміщень не перевищує 300 кв. метрів;
юридичних осіб, які надають в оренду земельні ділянки загальна площа яких не перевищує 20 соток;
юридичних осіб, які надають в оренду нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини за умови, що сумарна площа наданих в оренду приміщень не перевищує 500 кв. метрів;
і) послуги стільникового зв’язку;
ї) діяльність з перепродажу предметів мистецтва, колекціонування та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;
к) діяльність з надання послуг у сфері телерадіомовлення відповідно до Закону України «Про телебачення і радіомовлення»;
л) діяльність з проведення розслідувань та забезпечення безпеки;
м) діяльність з управління підприємствами, допоміжну діяльність у сфері управління;
н) фізичних осіб-підприємців, які здійснюють роздрібний продаж підакцизних товарів (крім діяльності фізичних осіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива);
2.2.2) суб’єктів господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать іншим суб’єктам господарювання, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;
2.2.3) банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; громадські організації, суб’єктів господарювання створених без мети отримання прибутку (неприбуткові організації); страхових (перестрахових) брокерів, страхових агентів, реєстраторів цінних паперів, арбітражних керуючих;
2.2.4) суб’єктів господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником податку мають податковий борг (недоїмку), за винятком безнадійного податкового боргу (недоїмки), який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин);
2.2.5) представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку.
2.3. Платники податку повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно у готівковій та/або безготівковій формі.
2.4. Фізичні особи - підприємці та юридичні особи, які перейшли на спрощену систему оподаткування, при здійсненні розрахунків у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) застосовують реєстратори розрахункових операцій відповідно до законодавства.
Стаття 3. Об’єкт оподаткування
3.1. Об’єктом оподаткування з урахуванням положень пунктів 3.2 - 3.4 цієї статті є дохід платника податку, зменшений на такі суми, що надійшли у звітному періоді:
а) податку на додану вартість (за винятком юридичних осіб, які обрали ставку оподаткування 5 відсотків, та фізичних осіб, які не є платниками податку на додану вартість);
б) суму кредитів, фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, отриманої та поверненої протягом 12 календарних місяців з моменту її отримання;
в) суму коштів цільового призначення, що надійшли від державних фондів соціального страхування, з бюджетів або державних цільових фон дів (в межах державних програм);
г) суму коштів (зокрема аванс, передоплата), які повертаються покупцю - платнику податку внаслідок повернення ним товару або розірвання договору, а також суму коштів, які повертаються платником податку покупцю внаслідок повернення таким покупцем товару (в розмірі, який не перевищує суми, сплаченої за товар);
г) суму коштів, що надійшли як оплата товарів (робіт, послуг), які реалізовані в період перебування платником податку на загальній системі оподаткування та вартість яких була включена до доходу юридичної особи при обчисленні податку на прибуток підприємств або загального оподатковуваного доходу фізичної особи (крім випадків реалізації таких товарів (робіт, послуг) за рахунок бюджетних коштів);
д) суму податку на додану вартість, отриманого в ціні товарів (послуг), відвантажених (поставлених) платником податку в період його перебування на загальній системі оподаткування (крім випадків постачання таких то варів (послуг) за рахунок бюджетних коштів);
е) суму коштів та вартості майна, внесених засновниками або учасниками платника податку до статутного фонду такого платника;
є) суму коштів у частині надмірно сплачених податків, зборів (обов’язкових платежів), що повертаються платнику податку з бюджетів або державних цільових фондів;
ж) дивіденди, отримані платником податку від інших платників податку, що оподатковані у порядку, визначеному Розділом ІІІ цього Кодексу;
з) суму коштів, отриманих за внутрішніми розрахунками між структурними підрозділами платника податку.
3.2. Об’єктом оподаткування при продажу основних фондів є дохід, який визначається як різниця між сумою коштів, отриманою від продажу таких фондів за ціною, не меншою від звичайної, та їх залишковою балансовою вартістю, що склалася на момент продажу.
3.3. У разі надання послуг, виконання робіт за договорами доручення, транспортного експедирування або за агентським договором об’єктом оподаткування є сума винагороди повіреного (агента).
3.4. Не є об’єктом оподаткування суми податків і зборів (обов’язкових платежів), отримані (нараховані) платником податку під час здійснення ним функцій податкового агента.
3.5. Датою отримання доходу є дата надходження коштів на поточний рахунок (в касу) платника податку, у тому числі списання кредиторської заборгованості по якій минув строк позовної давності та безоплатно одержані протягом звітного періоду матеріальні і нематеріальні цінності (активи).
3.6. У разі коли торгівля товарами (роботами, послугами) через торговельні автомати здійснюється з використанням жетонів, карток та/або інших замінників грошового знаку, вираженого в грошовій одиниці України, датою отримання доходу вважається дата продажу таких жетонів, карток та/або інших замінників грошового знаку, вираженого в грошовій одиниці України.
3.7. У разі коли торгівля товарами (роботами, послугами) через торговельні автомати здійснюється з використанням жетонів, карток та/або інших замінників грошового знаку, вираженого в грошовій одиниці України, датою отримання доходу вважається дата продажу таких жетонів, карток та/або інших замінників грошового знаку, вираженого в грошовій одиниці України.
3.8. Дивіденди, що виплачуються власникам корпоративних прав (засновникам суб’єктів спрощеної системи оподаткування), юридичними особами оподатковуються відповідно до законодавства з питань оподаткування:
для фізичних осіб згідно із Розділом ІV цього Кодексу; для юридичних осіб, які обрали спосіб оподаткування доходів за загальною системою оподаткування, згідно із Розділом ІІІ цього Кодексу; для юридичних осіб - платників єдиного податку згідно із цією главою.
Стаття 4. База оподаткування
4.1. Базою обкладення податком є виражений у гривнях дохід платника податку, визначений згідно з пунктами 3.1 - 3.4 статті 3 цієї глави.
4.2. Дохід, виражений в іноземній валюті, перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату отримання таких доходів.
4.3. Дохід у вигляді безоплатно отриманих товарів, робіт, послуг визначається за звичайними цінами у порядку, встановленому Розділом ІІІ цього Кодексу.
Стаття 5. Ставки податку для фізичних осіб
5.1. Ставки податку для фізичних осіб встановлюються щороку сільськими, селищними та міськими радами (далі у цій статті – органи місцевого самоврядування) з розрахунку на календарний місяць у межах:
5.1.1) від 200 до 600 гривень з розрахунку на календарний місяць для наступних видів господарської діяльності:
а) діяльність у сфері інформатизації;
б) надання послуг з доступу до мережі Інтернет;
в) діяльність у сфері права;
г) діяльність у сфері бухгалтерського обліку та аудиту;
ґ) діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії;
д) діяльність з консультування з питань комерційної діяльності та управління;
е) рекламна діяльність;
є) технічні випробування та дослідження;
ж) підбір та забезпечення персоналом;
5.1.2) від 20 до 200 гривень - для інших видів господарської діяльності.
5.2. На період з 1 січня 2011 року до 31 грудня 2015 року для фізичних осіб, які провадять господарську діяльність виключно з надання послуг, займаються торгівлею на ринках та обсяг доходу яких протягом календарного року при підтвердженні статусу платника податку не перевищує 300 000 гривень, установлюється нульова ставка податку.
5.3. Рішення про встановлення ставок податку для фізичних осіб, їх зміну приймаються та офіційно оприлюднюються органами місцевого самоврядування до 1 липня поточного бюджетного періоду і набирають чинності з початку наступного бюджетного періоду.
5.4. Офіційно оприлюднене рішення про встановлення ставок податку для фізичних осіб є нормативно-правовим актом з питань оподаткування. Копія такого рішення надсилається органом місцевого самоврядування відповідному органу державної податкової служби у десятиденний строк з дня його офіційного опублікування.
5.5. Ставки податку для фізичних осіб є незмінними протягом бюджетного періоду, на який вони встановлені органами місцевого самоврядування.
5.6. У разі коли органами місцевого самоврядування до початку нового бюджетного періоду в установленому цією статтею порядку не встановлено та/або не оприлюднено ставки податку за видами господарської діяльності, до моменту їх встановлення та/або оприлюднення діють ставки податку, визначені у попередньому бюджетному періоді.
5.7. Фізичні особи, які провадять кілька видів господарської діяльності, для яких установлено різні ставки податку, придбавають одне свідоцтво платника податку і сплачують податок за більшою ставкою.
5.8. Фізичні особи, які провадять господарську діяльність не за місцем державної реєстрації або на всій території України, придбавають одне свідоцтво платника податку і сплачують податок за ставкою 200 гривень з розрахунку на календарний місяць, а для видів діяльності, визначених у підпункті 5.1.1 пункту 5.1 цієї статті за ставкою 600 гривень з розрахунку на календарний місяць.
Опубликовано 09 Август 2010 - 12:53
Изменено: BuH, 09 Август 2010 - 13:10
.."Наши люди в основной массе с удовольствием исповедуют рабскую психологию - боятся палки и плети и в тоже время с удовольствием кусают таких же рабов, как и они сами. И точку невозврата мы все уже давно прошли, к сожалению."..(с)
Опубликовано 20 Сентябрь 2010 - 14:16
Изменено: EDI, 20 Сентябрь 2010 - 14:16
Опубликовано 20 Сентябрь 2010 - 14:46
Опубликовано 20 Сентябрь 2010 - 14:50
Опубликовано 20 Сентябрь 2010 - 15:20
Опубликовано 20 Сентябрь 2010 - 15:24
Опубликовано 20 Сентябрь 2010 - 15:33
Опубликовано 20 Сентябрь 2010 - 16:33
Опубликовано 20 Сентябрь 2010 - 16:47
В смысле? Каких бумажек? Какой апостиль? У ЧР с Украиной уже давно договор есть об отсутствии необходимости проставлять апостиль (точно не помню, как называется, но то, что апостиль не нужен - 100 пудов)Mr.Twister, международное законодательство превалирует... но бумажек там надо будет не мало, апостилированных небось для пущей важности...
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых