Відписуюсь.Пробіг 170к-поступово запотівав повітр.патрубок,на прокладці впускного колектора почало виступати масло.Крім того,після заправки на ВОГ загорівся чек(правда на другий день згас після заправки другим паливом).Було вирішено помити клапанну кр. і впускний к-ор. із заміною усіх прокладок.Ціна останніх 620гр.
DSC_2876.JPG 102,22К
360 раз скачано
+ 2 банки хімії,такої ж яку радив Sphinx
Вже після демонтажу повітр.патрубка було зрозуміло що все це не дарма
DSC_2878.JPG 120,33К
473 раз скачано
DSC_2879.JPG 139,41К
433 раз скачано
DSC_2880.JPG 55,05К
428 раз скачано
За допомогою керхера і великої кількості хімії вдалося значно упростити процедуру миття як колектора так і клап.кришки.
DSC_2889.JPG 113,24К
441 раз скачано
Оскільки сама процедура розписана вище,розкажу тільки про проблемні моменти:демонтаж патрубка вакуума з його хитрою защолкою і жмутом проводів які кріпилися до колектора в його нижній тяжкодоступній частині і на які наголошував Sphinx
.
Зняття клапанної кришки сюрпризів не принесло-багато сажі і бруду.
Напевно дядя Rek мав рацію коли казав про жувучість прокладок і дозатора,принаймні вигляд вони мали живенький.
Завдяки професійним навичкам Cr-z вся процедура зайняла 6 годин.
DSC_2893.JPG 146,12К
412 раз скачано
Підсумок зробленої роботи + 1 до динаміки розгону, + 10 естетичне задоволення і моральний спокій