На ООА плунжера еще не делаешь?
Реклама
Реставрация ПП ТНВД Bosch VEОмега Б 2.5ТД
#107
Опубликовано 25 Август 2014 - 22:49
На ООА плунжера еще не делаешь?
Ну,в принципе, можно, только пока нет обменного фонда.
А ты что до сих пор не разобрался со своим ТНВД ??
Набери меня завтра, попробуем договорится.
понял, спасибо. с бубном поплясать то можно, а вот съёмника нету.
Набери меня, пообщаемся.
Кстати, ты из какого города?
0674720268
#108
Опубликовано 25 Август 2014 - 23:26
Ну,в принципе, можно, только пока нет обменного фонда.
А ты что до сих пор не разобрался со своим ТНВД ??
Набери меня завтра, попробуем договорится.
Набери меня, пообщаемся.
Кстати, ты из какого города?
в том и весь гемор- я то из кировограда, а сейчас в ялте, и скорее всего назад не скоро!
#124
Опубликовано 13 Сентябрь 2015 - 12:04
Десь більше року назад відправив Валіку насос, хоча він мені і казав що краще приїхати машиною, але мені дорога в одну строну в 400 з лишнім км здавалась довгою і дорогою. Отримавши насос після реставрації пробував в себе по місцю його встановити і виставити(сам з м.Хмельницький), спочатку по міткам як він стояв до цього, на гарячу все одно не заводилась. Поїхав в так званий "Дизель Сервіс Хмельницький" - розвод на гроші, збили подачу палива машина більше 90км/час не наберала на обгон можна було йти тільки накатом з горба. Витянувши термостат якось зиму перебув на весну звернувся в БМВ клуб Поділля, де мені порадили "майстра" який мав би вирішити мені цю проблему. Він мені виставляв стрєлочним індикатором угол - після його установок машина заводилась десь після 7-9сек маслання. Потім був "БОШ-Сервіс Хмельницький" я заніс їм знятого насоса для перевірки на стенді(стенд показав що насос у Відміному стані) була висунута ідея що реставрація була проведина не якісна і мені запропонували новий "хороший-оригінальний" пп за 14500грн , я їм подякував і чим бистріше забрав звідти машину. Ще в мене двигун почав жерти масло і диміти по чорному, прийшлось замінити двигун, брав двигун з всім навісним і сівшим плунжером. Після перекидки двигуна знову звернувся до "майстра - бмвіста" який мені замість того щоб поставити і виставити відреставрований насос тіпа виставив рідний насос нового двигуна. До Валіка їхати все ще було далеко... В багажніку завжди возив баклажку з водою, мене це все вже дістало і взявся спортивний інтерес добити це питання всі оточуючі тільки то і робили що підйо мене за машину і от набравшись їді і соляри поїхав до Валіка в Городище, трохи блуданув але доїхав ще не доїжаючи 7,5км до Городище заклинив супорт(тут в нагоді стала Вода з багажніка). Валіка переміряв насос який він розберав поставив завів + замінив термостат поділився супортом і теж його замінив.
Висновок - в Городище приїхав на шкарабайці виїхав на Машині ! Розхід палива впав, туди приблизно 35л а звідти менше 30.
Велике Дякую Валіку! за допомогу,гостиність і дт по дішовці! Скільки б Вам не було км до Валіка краще поїхати! Всі знають все про М51 але мало хто може його налаштувати
Окремий привіт мому корішу Сірожці з Городища
Изменено: Anton B, 19 Сентябрь 2015 - 17:43
#125
Опубликовано 13 Сентябрь 2015 - 20:05
Десь більше року назад відправ Валіку насос, хоча він мені і казав що краще приїхати машиною, але мені дорога в одну строну в 400 з лишнім км здавалась довгою і дорогою. Отримавши насос після реставрації пробував в себе по місцю його встановити і виставити(сам з м.Хмельницький), спочатку по міткам як він стояв до цього, на гарячу все одно не заводилась. Поїхав в так званий "Дизель Сервіс Хмельницький" - розвод на гроші, збили подачу палива машина більше 90км/час не наберала на обгон можна було йти тільки накатом з горба. Витянувши термостат якось зиму перебув на весну звернувся в БМВ клуб Поділля, де мені порадили "майстра" який мав би вирішити мені цю проблему. Він мені виставляв стрєлочним індикатором угол - після його установок машина заводилась десь після 7-9сек маслання. Потім був "БОШ-Сервіс Хмельницький" я заніс їм знятого насоса для перевірки на стенді(стенд показав що насос у Відміному стані) була висунута ідея що реставрація була проведина не якісна і мені запропонували новий "хороший-оригінальний" пп за 14500грн , я їм подякував і чим бистріше забрав звідти машину. Ще в мене двигун почав жерти масло і диміти по чорному, прийшлось замінити двигун, брав двигун з всім навісним і сівшим плунжером. Після перекидки двигуна знову звернувся до "майстра - бмвіста" який мені замість того щоб поставити і виставити відреставрований насос тіпа виставив рідний насос нового двигуна. До Валіка їхати все ще було далеко... В багажніку завжди возив баклажку з водою, мене це все вже дістало і взявся спортивний інтерес добити це питання всі оточуючі тільки то і робили що підйо мене за машину і от набравшись їді і соляри поїхав до Валіка в Городище, трохи блуданув але доїхав ще не доїжаючи 7,5км до Городище заклинив супорт(тут в нагоді стала Вода з багажніка). Валіка переміряв насос який він розберав поставив завів + замінив термостат поділився супортом і теж його замінив.
Висновок - в Городище приїхав на шкарабайці виїхав на Машині ! Розхід палива впав, туди приблизно 35л а звідти менше 30.
Велике Дякую Валіку! за допомогу,гостиність і дт по дішовці! Скільки б Вам не було км до Валіка краще поїхати! Всі знають все про М51 але мало хто може його налаштувати
Окремий привіт мому корішу Сірожці з Городища
Привіт
Дякую за прекрасний відгук , від Сірьожки привіт
0674720268
#128
Опубликовано 21 Сентябрь 2015 - 19:12
Десь більше року назад відправив Валіку насос, хоча він мені і казав що краще приїхати машиною, але мені дорога в одну строну в 400 з лишнім км здавалась довгою і дорогою. Отримавши насос після реставрації пробував в себе по місцю його встановити і виставити(сам з м.Хмельницький), спочатку по міткам як він стояв до цього, на гарячу все одно не заводилась. Поїхав в так званий "Дизель Сервіс Хмельницький" - розвод на гроші, збили подачу палива машина більше 90км/час не наберала на обгон можна було йти тільки накатом з горба. Витянувши термостат якось зиму перебув на весну звернувся в БМВ клуб Поділля, де мені порадили "майстра" який мав би вирішити мені цю проблему. Він мені виставляв стрєлочним індикатором угол - після його установок машина заводилась десь після 7-9сек маслання. Потім був "БОШ-Сервіс Хмельницький" я заніс їм знятого насоса для перевірки на стенді(стенд показав що насос у Відміному стані) була висунута ідея що реставрація була проведина не якісна і мені запропонували новий "хороший-оригінальний" пп за 14500грн , я їм подякував і чим бистріше забрав звідти машину. Ще в мене двигун почав жерти масло і диміти по чорному, прийшлось замінити двигун, брав двигун з всім навісним і сівшим плунжером. Після перекидки двигуна знову звернувся до "майстра - бмвіста" який мені замість того щоб поставити і виставити відреставрований насос тіпа виставив рідний насос нового двигуна. До Валіка їхати все ще було далеко... В багажніку завжди возив баклажку з водою, мене це все вже дістало і взявся спортивний інтерес добити це питання всі оточуючі тільки то і робили що підйо мене за машину і от набравшись їді і соляри поїхав до Валіка в Городище, трохи блуданув але доїхав ще не доїжаючи 7,5км до Городище заклинив супорт(тут в нагоді стала Вода з багажніка). Валіка переміряв насос який він розберав поставив завів + замінив термостат поділився супортом і теж його замінив.
Висновок - в Городище приїхав на шкарабайці виїхав на Машині ! Розхід палива впав, туди приблизно 35л а звідти менше 30.
Велике Дякую Валіку! за допомогу,гостиність і дт по дішовці! Скільки б Вам не було км до Валіка краще поїхати! Всі знають все про М51 але мало хто може його налаштувати
Окремий привіт мому корішу Сірожці з Городища
Просто нормальных людей мало одно быдло тупое и разводящее ,сам сталкивался с такой проблемой ,пришлось самому во всём разбираться ,сначала с VE а потом и с VP44
Изменено: SPIK., 21 Сентябрь 2015 - 19:12
#131
Опубликовано 24 Октябрь 2015 - 16:16
Аргументируй.
Грязь в топливе, в топливной системе + добавка масла, совсем не хорошо воздействуют на топливную систему масло еще больше увеличивает количество отложений. Авто должно ездить на качественном топливе. и не мешайте ему работать.
Изменено: Vestos , 24 Октябрь 2015 - 16:22
Есть Opcom ? - заходи =>
#134
Опубликовано 24 Октябрь 2015 - 23:08
а есть какие то конкретные факты того что ПП умерла из за добавления масла в ДТ.? Увы, но большенство владельцев дизельных Омег заправляются не очень качественным топливом.
Спрошу так-же, а есть какие-то конкретные факты что добавление масла в топливо продлило ресурс ТНВД ?. Лучше лить нормальное топливо и счастливо, без заморочек с добавлением масла и присадок, ездить :)
Изменено: Vestos , 24 Октябрь 2015 - 23:09
Есть Opcom ? - заходи =>
#135
Опубликовано 24 Октябрь 2015 - 23:16
конкретные факты что добавление масла в топливо продлило ресурс ТНВДПОЛНО!!!!...
но точнее не ресурс, а уже агонию... бо пока оно нормальное нихто этим не заморачивается....
Лучше лить нормальное топливо и счастливо, без заморочек с добавлением масла и присадок, ездить :)ваистину!!!!
ток если таки добавлять масло (в обычную топливную)... то "счастилво и без заморочек" (с) проедет НАМНОГО больше...
(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
#136
Опубликовано 24 Октябрь 2015 - 23:22
Получается, каждый как может так и ездит. Все-же лучше не мешать машине работать, и не "зас***ть" заведомо топливную систему. Чтобы в будущем "весело" не вычищать, просверливать, топливные каналы в ТНВД, и долго отчищать сеточки.
Изменено: Vestos , 24 Октябрь 2015 - 23:23
Есть Opcom ? - заходи =>
#137
Опубликовано 24 Октябрь 2015 - 23:26
"весело" не вычищать, просверливать, топливные каналы в ТНВД
мну свой ТНВД видел разобранным 2-ды в жизни... НИ РАЗУ нинада было ничо вычищать-вымывать, а тем паче "высверливать" каналы....
с др стороны, на разборке показывали ТНВД.. человеку в бак "добрые люди" какой-то олифы налили... так его не то шо разобрать.. его провернуть невозможно уже было....
ЗЫ. в свой кстати периодически 2-Т- актное добавляю.... но он у мну простейший....
Изменено: Alex Эвакуатор, 24 Октябрь 2015 - 23:30
(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
#140
Опубликовано 25 Октябрь 2015 - 09:27
ТНВД 90-х годов "переваривают" все что горит.
Так наши ТНВД как раз и есть 90х годов.
Просто у наших и БМВшных ТНВД(993, 994, 995) есть слабое место - проточка в верхней части плунжера + некачественное топливо, иногда с водой.
На БМВ форуме много владельцев добавляют масло в ДТ
4 года занимаюсь ремонтом ТНВД, но еще ни разу не приходилось сверлить и вычищать каналы ТНВД.
0674720268
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых